Partyflock
 
Forumonderwerp · 10081
­ Nederland
 
Geen grens, zolang ze er maar lekker uitzien.
Ligt echt aan de persoon zelf, als hij zich volwassen genoeg kan gedragen, maakt mij leeftijd ook niet zo uit, zijn natuurlijk altijd grensen, moet niet te ver gaan.....
als j t goed met elkaar kunt vinden maak da nie zoveel uit vind ik!! :D
 
Naast dat er een leeftijd grens is, is er altijd een psychische grens. Het verschil tussen iemand van 21 en 17 kan heel groot zijn terwijl het verschil tussen 45 en 55 niet zo veel voorstelt.

Ik zelf zou het liefst bij 19+ houden.
Maarja, het ligt er ook aan wat je uit je relatie wilt halen denk ik :)
 
normaal gesproken leg ik de grens bij 17 (ik 22), 16 als ze erg volwassen/intelligent zijn. naar de andere kant leg ik het rond 28.

voor 'een avond' hangt het sterk van mn beneveldheid af:D
Ga niet onder de 17 :P:P:P Lach ff hard nou ;) :P:P:P

;)

Enne niet ouder als 27 echt niet!!!
Naja ken wel een oudere man en die is wel :9

Maar neej

Die wil ook vast niet met mij mee naar leuke feestjes, die wil thuis op de bak zitten en zappen... mzzl :s

Dacht het niet! :D
Als n jongen volwassen is kan ie iets jonger zijn en ik vind 24/25 toch wel oud genoeg..heb eigenlijk nog nooit iets met een jongen gehad die veel ouder is.
Als ie maar erg leuk is:D...dat is t belangrijkste!
nou niet boven de 24
maar ik heb nou iemand van 21
en het is een kanjer
dus voor mij blijft et hem
(k)
niet echt een bepaalde leeftijd, wel een denkniveau
als ze 13 is en ze is van mijn denkniveau kan het best, alleen dit is als ik super dom ben of zij is bovennatuurlijk intelligent

ff serieus dan, ik zoen wellis met meisjes van 15, maar ik schat de kans echt klein dat hier een relatie uit groeit.
 
absoluut niet jonger dan 17, en liever niet ouder dan 22/23. maar idd, ligt aan de persoon..
 
Shit, grens? Moet dat dan? Nooit over nagedacht.
 
@ kimmetje: ehhhh?%) 17 kan best, mits ze gewoon iets te bieden heeft, zoals de door nutero genoemde intelligentie. sterker nog, enige vorm van intelligentie is voor mij een absolute voorwaarde wil ik uberhaupt interesse hebben
Evil kimmetje: Zitten de mannen van 27 in Emmen daar allemaal op de bank te zappen???:S
Saaie donders!
Tijd om te verhuizen dan maar heh. :)
 
uhm ik zelf ben 22

en heb vriendjuh van 19 dus.....???
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
hzm debbie ...alleen lekker uitzien :S?? daar draait het toch niet om :s ook wel beetje hehe maar ja :S
 
Uiterlijk telt wel degelijk mee. Daar ga je toch als eerste op af.
 
maar jij stelt het wel heel direct, alsof het het ENIGE is. ik HOOP dat je het zo niet bedoelde...
 
Nee natuurlijk niet, maar als je uitga dan stap je toch niet op een lelijk monster af.
Inhoudelijk moeten mensen ook wel iets te bieden hebben.

-x-
 
Ja,inhoudelijke monsters..hahaha
T-shirt met;zie er misschien niet uit...maar ben lief:)

of; lelijk? ja maar wel intelligent!

NO LOOKS...ONLY LOTS OF MONEY....


hihihi:):bounce:

maar ik leg de grens toch wel bij bejaard hoor!!!!

zo rond de 60 heb ik het toch wel effies gehad.
Misschien hoog knuffelgehalte,maar de rest..mwoh..neej
 
Ik heb eigenlijk nooit een vriend gehad van mijn eigen leeftijd de jongste was 24 en de oudste 38 ofzo.

Waarom weet ik niet misschien omdat oudere jongens/mannen er intelligenter uitzien.

Nee dat is niet waar.

Ik denk dat ze mij niet zo leuk vonden.
 
mn oma zoekt nog iemand bazzer, hebben?;)
Ik pak alles als het maar ouder is dan 12
 
Als het maar past toch.
JA DAT IS WEL HET BELANGRIJKST DAT HET PAST ANDERS IS ER OOK NIX MEER AAN. DAN MAAKT DE LEEFTIJD OOK NIET UIT
HAHA GR
 
das ook wel zonder capslock duidelijk.......
 
mjah grens... iig geen jongens die jonger zijn.... ikzelf ben pas 14 dus.... en 4 jaar verschil vind ik voor mij op dit moment wel maximaal...
 
4 jaar? kut net teveel :(
ik ben 17, ik hoor nu net dat hier op partyflock ook voor mij wat te halen valt ;)

nee ik leg de grens zn beetje niet ouder dan 20
of ik moet echt helemaal weg van haar zijn :)
 
misschien maak ik voor sommige mensen wel een uitzondering hoor.. ;) maar gup hoe zit het dan met de grens de andere kant op..ik bedoel als een meisje jonger is??
Niet onder de 20 en boven de 27 :D
ouder dan 16 en jonger dan 20 :P
Dus Jane, ik maak nog net een kansje. :D
guppy jij niet ouder gaan dan 20:|
jij vraagt niet eens naar de leeftijd je gaat gewoon met der,
wist je nog dat meisje dat 13 bleek te zijn, JA ALIENE JAAAH!!! whehehehe:P:P:P

mij boeit het echt geen fuck
lautjuuuh hij is ook met meisje van 13 gegaan dus met de grens de andere kant op komt het wel goed whehehe:P:P:P
maar gup je bent toch ook met meisje van 21 gegaan, dus hoezo is de grens een jaartje verlaagd??

volgens mij ga ik harde klappen krijgen van guppy:)
 
hmmm beter dan zit ik dus net boven de grens....
volgens mij begint zijn grens pas bij 10 of 11 jaar hoor:P
hahahahaha nee das te erg, sorry guppekop.
maar die van 13 jaar was wel schanden hoor:P
moet je maar niet gelijk de zus van het meisje dat IK aan het versieren was nemen:P:P:P

whehehe ik lach me der nog steeds kappot om;)
 
ahhh jelmer lullig....gup mag toch doen wat 'ie zelf wil.... tenminste...als het een beetje normaal blijft.... ;)
guppekop kan der ook nog steeds wel om lachen, he guppy, toch?? mmm niet dus hahahaha
guppy mag inderdaad doen wat ie zelf wil, en trust me dat doet ie ook:)
 
hahaha :)
tering ik zat gewoon ff te dolle met dat meisje pakte haar op der bek, had verder geen flauw idee waar jelmer was, wist totaal niet dat het zussen waren en dat tering kind heeft me toch me vakantie verneukt.

en heel erg bedankt Grougar Best voor dit meesterlijke verhaal NOTTTTTT :)

aach wat maakt het ook uit, ik was gewoon lekker aan het :bounce: en.
iedereen maakt dan wel es een foutje of niet soms?
heeej ik kon der nix aan doen, der grote zus was lekker en iederekeer als ik zachtjes vroeg kom je morgen weer,
zij ze tegen der kleine zusje, ZULLEN WE MORGEN WEER GAAN.
en dacht ik NEEEEj sorry gup ik heb het geprobeert,
maare waarom vertellen we dit op PartyFlock,
zullen we het weer ff ON Topic Brengen??
lautjuh ,Tha GoldStrike Gabba vind het zo erg dat hij net buiten jou grens zit, kan je voor hem geen uitzondering maken???
:P
 
haha nou ik weet niet hoor....... :)
mijn grens?

4 jaar voor en 4 jaar na mijn leeftijd


of natuurlijk de echte liefde want die kent geen grenzen
 
Ligt er ook aan hoe oud je zelf bent...
Iemand van 20 kan beter met iemand van 26 dan dat iemand van 20 met iemand van 14 gaat...

Is MIJN mening :D
 
ja ben ik het wel mee eens...
dat boeit me echt helemaaaaaaal niks.......hoe oud of hoe jong.....als ie maar lekker is!
 
kleine meisjes zijn net ferrari's...tis een beetje krap maar as je eenmaal zit scheurt et lekker :p :p
MAAR GEEN KLEINE MEISJES VOOR MIJ HOOR !!!(niet dattik ineens cybercops op me dak heb ofso hehe)