😏
15 oktober 2014
georganiseerd door GRAND
–
Koninklijk Theater Carré (binnen)
Amstel 115-125
Amstel 115-125, Amsterdam
Nederland
Koninklijk Theater Carré (binnen)
Amstel 115-125
Amstel 115-125, Amsterdam
Nederland
schatting: house
GRAND dag
GRAND, | do 5 feb 2015, 19:30 | ||
GRAND, | vr 6 feb 2015, 19:30 | ||
GRAND, | za 7 feb 2015, 19:30 | ← | |
GRAND, | zo 8 feb 2015, 19:30 | ||
GRAND, | ma 9 feb 2015, 19:30 | ||
GRAND, | di 10 feb 2015, 19:30 |
Tickets & prijzen GRAND
Uitverkocht
Voorverkoop: | € 58,- |
VIP: | € 130,- |
Minimumleeftijd?
18Opmerkingen
Inloop zaal 19.30 uur, start show 20.00 uur
Stemresultaat: geweldig
geweldig | 8 | 53% | |
zeer goed | 1 | 7% | |
goed | 3 | 20% | |
ok | 1 | 7% | |
voldoende | 1 | 7% | |
onvoldoende | 0 | ||
slecht | 1 | 7% | |
zeer slecht | 0 | ||
waardeloos | 0 |
Line-up GRAND
Line-up is niet compleet.
Statistieken
24 | bezoekers | |
12 | geïnteresseerd | |
258 | bezoekers | |
9 | geïnteresseerd | |
58 / 33 | · | element:man / element:woman |
37.0 | gemiddelde leeftijd | |
36.1 | leeftijd mediaan | |
2 | · | video's |
12 | · | opmerkingen |
7 | · | waarderingen |
geweldig | · | stemresultaat (15 stemmen) |
12 opmerkingen
Heeft iemand al zijn e-tickets ontvangen van see tickets? Op 14 oktober mijn kaartjes besteld en betaald. Kreeg toen een mail met de volgende tekst: 'Je boeking is geslaagd! Op dit moment zijn de eTicket(s) nog niet klaar voor verzending. Zodra deze gereed zijn, ontvang je ze automatisch in je e-mail. Je hoeft hier verder niets meer voor te doen.' Maar ondertussen zijn we een maand verder. Ik word hier toch wel lichtelijk zenuwachtig van. Mailen kan je ze niet en bellen kost een euro. Heel raar dit!
Heeft iemand al zijn e-tickets ontvangen van see tickets?
Nee hier hetzelfde verhaal en nog niets ontvangen. En dat voor achterlijk hoge servicekosten.
Ik heb het overigens gevraagd op Facebook en ze zeggen dat we die vanzelf krijgen.
laatste aanpassing
Ja, dat schreven ze in de mail ook. Maar wanneer? Een week van te voren? Dit is toch raar, het zijn maar etickets, ze hoeven niet naar de drukker of zo. Hoe moeilijk kan het zijn? We gaan gemiddeld zo om de week naar een feestje, dus het is echt niet de eerste keer dat ik online kaartjes koop. Ik heb nog nooit ergens zo lang op hoeven wachten. Proberen ze hiermee doorverkoop te voorkomen of zo?
Ik heb ze ook nog niet ontvangen,heb See tickets gebeld en kreeg te horen dat de promotor de tickets nog niet heeft vrijgegeven. Daarna nog een keer een mail gestuurd, Kreeg dit antwoord:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Hierbij bevestigen wij uw reservering. De tickets voor dit evenement zijn op dit moment nog niet gereed voor verzending. Uiteraard zorgen we dat u de tickets ruim op tijd in huis hebt.
Het spijt ons indien het niet duidelijk is geweest dat u de tickets later dan gebruikelijk ontvangt.
Evengoed wensen we u al vast veel plezier!
Met vriendelijke groet,
See Tickets Nederland
Afdeling Customer Care
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Hierbij bevestigen wij uw reservering. De tickets voor dit evenement zijn op dit moment nog niet gereed voor verzending. Uiteraard zorgen we dat u de tickets ruim op tijd in huis hebt.
Het spijt ons indien het niet duidelijk is geweest dat u de tickets later dan gebruikelijk ontvangt.
Evengoed wensen we u al vast veel plezier!
Met vriendelijke groet,
See Tickets Nederland
Afdeling Customer Care
Dit uit oogpunt van het door verkopen van tickets! voor de handelaren onder ons......
Wat vet zeg! Impulsief kaarten gekocht (kende Fedde niet zo goed) dus lage verwachtingen maar wat was het vet zeg! Vooraf liep ik te klagen over de hoge prijs, ik neem alles terug. Wel ander publiek dan anders maar het ging voor mijn gevoel aardig los. Niet te druk, geloof voor het eerst niet gefouilleerd voor een feest. Mooie show, alles klopte gewoon. Helaas heb ik de helft van de show gemist dankzij mijn 1.65m maar goed, daar kan Fedde niets aan doen.
laatste aanpassing