Partyflock
 

Honda Civic EG5 B18C6 Compressor

Honda Civic EG5 B18C6 Compressor

4 opmerkingen

De bestuurder hiervan heeft zelf een EG6 Turbo en een Honda CRX K24 Turbo met een K20A Type R kop:O
laatste aanpassing
:O Volgensmij een Opel-liefhebber :rot:
Vet kenteken van die EG6 Turbo, en nee, ik ga het liedje er niet bij zetten xD
 
je bedoelt de ouwe bestuurder;)

Motor specificaties:
B18C6 Integra Type R motor door TCC custom build
Jackson Racing supercharger + TCC - Racing pulley
RC engineering 1200 cc injectoren
AEM fuel rail
B&M benzinedrukregelaar
TCC - Racing benzinedrukmeter
LHT Performance Air to Water cooler
Spoon thermostaat
ITR radiateur met platte fan
Spoon 1.35 bar radiateurdop
AEM cold air intake systeem

Motormanagement en monitoring:
MSD ontsteking
Interieur meters : AEM wide band Air/fuel
Autometer boost
Autometer oilpressure
Autometer oiltemperature
TCC geprogrammeerde boost chip

Aandrijflijn:
TCC - Racing licht metalen vliegwiel
ACT koppeling set
Versnellingsbak Type R met LSD

Uitlaatsysteem:
Kamikaze 4-1 RVS uitlaatspruitstuk
RVS katvervanger
Invidia G200 cat-back systeem

Onderstel en remmen:
Ferodo DS2500 remblokken
Goodridge stalen remleidingen
Veerpootbruggen : Summit voor boven, Voor onder JDM,
Achter onder Tenzo en Achter boven Z-speed.
M&H slicks op Rota slipstream velgen

Fun Fact.
Deze civic is 100% street legal én APK gekeurd.

Prestaties:
Maximaal vermogen laatste meting 465 pk met lachgas.
Boost op dit moment rond de 15 psi.
Koppel met lachgas 445 nm
Topsnelheid met korte overbrenging 270 km/u (met lange overbrenging 290 km/u)
0-100 km/uur ..... kom kijken bij de volgende sprint!

Bron: http://www.totalcarconcept.nl/Honda_Civic_'95_hb_-_Sprint_-_TCC_DEMO