Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Als je alleen maar zoent met meiden, dan vind ik niet dat je bi bent nee...
gelukkig is iemand t nog met me eens

Er wordt nu in ieder geval gepraat. Dat is tenminste wat
ja k vond t gesprek zo zinloos denk voeg er wat aan toe
Zegt trouwens ook wel genoeg hè?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 20:00:gelukkig is iemand t nog met me eens
Het is ook gewoon zo. Beetje zoenen is gewoon de rest achterna lopen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 20:00:ja k vond t gesprek zo zinloos denk voeg er wat aan toe
Het is hier nooit echt van de gezellige gesprekken nee

Het is ook gewoon zo. Beetje zoenen is gewoon de rest achterna lopen
noujaa.. zoene kan ook voor de fun maar zoenen en dan meteen bi zijn, das de rest achterna lopen

Het is hier nooit echt van de gezellige gesprekken nee
is te zien..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 20:08:ens mij tegenwoodig mode om bi te zijn
volgens mij zitten de mannen daar niet mee hoor
goed laat jullie hier wel met rust...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 20:16:volgens mij zitten de mannen daar niet mee hoor
das waarschijnlijk ook de reden dat bijna elk meisje vanaf 13 zegt dat ze bi is..
terwijl waarschijnlijk veel vrouwen die bi zijn niet zomaar hun partner delen mett iemand anders.. dus jammer jongens, bi zijn wil niet altijd zeggen dat t een trio word.. wat de meeste mannen wel verwachten/hopen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 20:08:hahha is volgens mij tegenwoodig mode om bi te zijn
Klopt

Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 20:16:volgens mij zitten de mannen daar niet mee hoor
Dat is het probleem juist. Meiden die aandacht van mannen vragen door te doen alsof ze bi zijn

Beetje zoenen is gewoon de rest achterna lopen
Nee toch..kan ook gewoon uit nieuwschierigheid zijn...en dan is de rest er nog niet van gekomen..
Idd vrouwen zijn zacht zoenen is lekker en anders en das wel fijn..en ben wel nieuwschierig naar de rest, maar zie wel wat er op mn pad komt.
Ga zeker niet op zoek..
Dus niet BI maar toch

Bi-nieuwschierig dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 19:35:ja maar meisje op zoon leeftijd weet je nog niet wat je wilt
jij wel dan?
je bent tenslotte al 2 jaar ouder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 20:24:terwijl waarschijnlijk veel vrouwen die bi zijn niet zomaar hun partner delen mett iemand anders..
That's right

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:29:EcKte lieftenG

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:29:en nu weer denken aan het scoren van trio's
Ik ben dus niet de enige?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:44:ik denk dat 90% van de mannen 2 vrouwen niet eens aankan
En waarom denk jij dat je het wel aankan dan?

Ik ben dus niet de enige?
wheheh

En waarom denk jij dat je het wel aankan dan?
ik denk niet dat ik bij die 10% hoor

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:48::boks:
*boks*

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:48:Plug spreekt uit ervaring natuurlijk
Nou, wat betreft trio's niet, maar ik weet wel dat ik dames schrikbarend slecht gebald heb (dat ik me zelfs vies voel na afloop) en dat ze graag nog eens willen

Vraag ik me dan altijd af: Ben je dan in 3 jaar nooit een goed getjabt? (als je begrijpt wat ik bedoel...)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:58:*boks* Hoe was je vakantie! (al weer tijdje terug, maar toch )
Super!! Volgend jaar weer terug

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:58:Nou, wat betreft trio's niet, maar ik weet wel dat ik dames schrikbarend slecht gebald heb (dat ik me zelfs vies voel na afloop) en dat ze graag nog eens willen en dat terwijl ze al lange relaties achter de rug hadden...
Vraag ik me dan altijd af: Ben je dan in 3 jaar nooit een goed getjabt? (als je begrijpt wat ik bedoel...)

Heb ook pas 1 trio achter de rug dus dat is ook maar een minimale ervaring, maar op zich goed bevallen (ook voor Ingeborg) dus voor herhaling vatbaar. Maar 1 op 1 seks met mn moppie blijft toch wel roeleren

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 12:15:Super!! Volgend jaar weer terug, alles is relaxed daar; de mensen, de cultuur en alle gebouwen en bezienswaardigheden die daar bij horen zijn helemaal geweldig, aanradertje dus
![]()
Heftig!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 12:15:Heb ook pas 1 trio achter de rug dus dat is ook maar een minimale ervaring, maar op zich goed bevallen (ook voor Ingeborg) dus voor herhaling vatbaar. Maar 1 op 1 seks met mn moppie blijft toch wel roeleren
Oh kikke

De paar die ik ken die daaraan doen zijn vrijgezel. De enige die als stel een dame erbij haalde waren na een maand geen stel meer, want die gast vond die 3e persoon opeens veel interessanter

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 12:21:Oh kikke (ook voor Ingeborg)
De paar die ik ken die daaraan doen zijn vrijgezel. De enige die als stel een dame erbij haalde waren na een maand geen stel meer, want die gast vond die 3e persoon opeens veel interessanter

Kwestie van weten wat je aan elkaar hebt vind ik persoonlijk, ik denk dan altijd; het moet al gerommeld hebben o.i.d. in zo'n relatie anders naai je dr toch niet zomaar uit.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 12:38:Kwestie van weten wat je aan elkaar hebt vind ik persoonlijk, ik denk dan altijd; het moet al gerommeld hebben o.i.d. in zo'n relatie anders naai je dr toch niet zomaar uit.
heheh, true

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 13:21:heheh, true en toch lijkt het me zwaar om er 2 te plezieren
Af en toe een beetje rust nemen kan geen kwaad, kunnen ze elkaar ff plezieren jwt

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 14:20:heheh, mattafakka!
De ene hand wast de andere

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 15:16:Hee het is een topic geworden voor Bi-boy's
Dus jij dacht ik sluit me dr even bij aan, welkom

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 15:05:De ene hand wast de andere
High-Five!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 10:00:Uitspraak van miss kroontje op woensdag 3 september 2008 om 19:35:
ja maar meisje op zoon leeftijd weet je nog niet wat je wilt
jij wel dan?
je bent tenslotte al 2 jaar ouder
nee ook niet

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 11:48:Plug spreekt uit ervaring natuurlijk,
Ik niet dan?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 15:03:en ja ze ligge bij mij nie voor het oprape haha..
Bij mij ook niet

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 september 2008 om 15:16:Hee het is een topic geworden voor Bi-boy's
Volgens mij ook

Uitspraak van Deesjuhvalt onder discriminatie toch?Joey op donderdag 4 september 2008 om 23:20:
Wat kunnen mensen toch zeuren