Uitspraak van [SF] SperSIZEboongraffiti op PF, 95% gelul 5% foto'sop vrijdag 8 januari 2010 om 17:11:
Me broertje kom net aanwandelen met een foto van een piece die we samen met 2 andere way back in 1987 hebben gespoten. Ding ziet er nog leuk uit. Waren we lang mee bezig toen op een zomer avond met cheap ass hema/kwantum verf, iets wat je nu in 5 min maakte met de hedendaagsche bussen. Heb helaas geen scanner dus kan hem ook niet online zetten 

Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 9 januari 2010 om 18:19:hema/kwantum verf
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zaterdag 9 januari 2010 om 18:19:Heb helaas geen scanner dus kan hem ook niet online zetten
eerste ook met hema troep,in 1 keer zo'n blik leeg spuiten.
anders deed i t ni meer.
na t ontmoeten van writers kregen we t adres waar sparvar te koop was.
heeeeeerlijk.
af en toe kom je nog s iemand tegen die ouwe blikken mee heeft,die geur hmmmmmmmmmmmm
anders deed i t ni meer.
na t ontmoeten van writers kregen we t adres waar sparvar te koop was.
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonstinkblikkenop zaterdag 9 januari 2010 om 19:32:
af en toe kom je nog s iemand tegen die ouwe blikken mee heeft,die geur hmmmmmmmmmmmm
Sorry dat de foto wat wazig is, waren met zijn vieren toen. Ene gast had het ontwerp neer gezet en toen ik me broer en nog één de boel op vullen met brakke bussen die amper pakte. Maar goed toch een leuke herinnering. Deze is later weg gehaalt en daarna hebben ik en me broer samen op die lokatie een andere piece (overdags) gezet en werden we betrapt door de cop en moeten rennen voor ons leven. Toen uurtje schuilgehouden bij me oma die het allemaal prachtig vond . Leuke tijden waren dat

laatste aanpassing
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 10 januari 2010 om 16:38:Heheh nee was SaRsi.

wehwhehe
wat is het kankerkoud trouwens hey.
afgelopen dagen 2 x al gedacht dat mn kootjes zwartpaars eraf zouden flikkeren.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 januari 2010 om 10:09:kankerkoud trouwens hey
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 januari 2010 om 10:09:wat is het kankerkoud trouwens hey.

http://www.ilovegraffiti.de/blog/2010/01/10/reptoid-magazine-6-preview/ evol kc intervieuwtje, met wat grappige herkenbare didnt paint depressief syndroom statements..
beetje dom alleen dat ie zn hele leven opsomt erin wat ie doet en waar ie vandaan komt, waar de fuck is dat voor nodig ?
beetje dom alleen dat ie zn hele leven opsomt erin wat ie doet en waar ie vandaan komt, waar de fuck is dat voor nodig ?
laatste aanpassing
Het is zo specefiek dat ik vermoed dat hij in zn enthousiasme iets te onzorgvuldig is geweest.
dan iemand die alleen maar onzin praat of super gangster doet.
gewoon chill, hoe begon je met graff, wat is je kijk op bepaalde dingen en hoe zie je de toekomst. klaar

laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 januari 2010 om 14:11:zo gaat dat vaak met interviews. ik heb liever dat iemand verteld hoe graff een rol speelt in sn leven en hoe diegene het allemaal kan bolwerken ivm werk, chick en dergelijke,
dan iemand die alleen maar onzin praat of super gangster doet.
gewoon chill, hoe begon je met graff, wat is je kijk op bepaalde dingen en hoe zie je de toekomst. klaar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 januari 2010 om 15:27:hier langs t spoor kom ik niet meer Geen goeie ervaringen mee Ik ga t risico niet meer nemen iig

laatste aanpassing
daar zal ik maar niet van uitgaan boy.

in ghetto's klagen ze niet zo snel,ze gaan er vaak met groepen omheen staan kijken,omdat ze t niet kennen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 januari 2010 om 15:49:ze gaan er vaak met groepen omheen staan kijken,omdat ze t niet kennen.