Partyflock

Forumonderwerp · 810123
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2005 om 12:00

wie zit er ook helemaal onder de mieren bultjes die gruwelijk jeuken na q-base?

Uitspraak van Diedus op maandag 19 september 2005 om 15:27:
Hou je sixpack maar bij je, ik val niet op mannen

Dan bied ik me wel aan.... ;) :p

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 21:14:
denk dat nu wel iedereen van de jeuk af is toch?

:yes: weer jeukloos hier..al een paar dagen overigens...was een hele opluchting!
laatste aanpassing
Uitspraak van Diedus op maandag 19 september 2005 om 15:27:
Hou je sixpack maar bij je, ik val niet op mannen

8)

:no: was het maar waar, ik zit er nog steeds onder :cry:
Uitspraak van Feesie Beesie op maandag 19 september 2005 om 22:41:
was het maar waar, ik zit er nog steeds onder

ik deel je leed :-(

Loop er al 1,5 week mee en zie nog geen verbetering :(
Hey allemaal!!!

Wat ben ik blij te horen dat ik niet de enige ben met die jeuk en die bultjes!!!!
Heb me helemaal lijp lopen krabbelen en wist niet wat het was. Huisarts dacht aan SCHURFT!! en wilde me een of andere lotion voorschrijven. Ik geloofde daar niet in en heb enkel tabletjes (xyzal) voor de jeuk gekregen die redelijk hielpen. Verder flink in de weer geweest met menthol poeder. Gelukkig is het nu weg, maar dit liever nooit weer!!!

Dikke kussen

p.s: voor diegene die er nog last van hebben, heeeel veel succes!!!
oh ja heb die jongen gister nog gesproken en hij had de larven in zn lijf dus mensen op naar het ziekenhuis!!
Ik heb nadat ik mijn bed heb verschoond, en al mijn kleding heb gewassen nergens meer last van :cheer:

Blij Blij Blij Blij
Uitspraak van *BEE* op dinsdag 20 september 2005 om 20:13:
hij had de larven in zn lijf

Hoe komen die larven in zijn lijf dan?? :S
Ieuwwwwwww larven :S Ik heb nog steeds jeuk had maandag in totaal meer dan 70 bulten (heb ze geteld) en ze jeukten allemaal !!! Heb der nou een stuk minder, soms denk k dat ze weg zijn totdat k 's avonds op de bank zit en opeens weer jeuk krijg. Maar goed dood gaan we er niet aan. Las wel ook dat berichtje van dat meisje die de brandhaartjes in de ogen heeft gekregen ik zou het niet raar vinden als zij Q-base wel aansprakelijk zou stellen. Volgens jaar weer Q-base dan maar dik aangekleed met zonnebril en handschoenen aan :P
weet ik veel hoe ze dr in komen? hij verteld dat en is niet iets wat je graag tegen alle mensen gaat zeggen dus lijkt me zeer sterk dat het niet waar is en hij is ook zeker geen typ die dat verzint hij vind het zelf al allemaal leip genoeg dus

Uitspraak van *BEE* op dinsdag 20 september 2005 om 20:13:
oh ja heb die jongen gister nog gesproken en hij had de larven in zn lijf dus mensen op naar het ziekenhuis!!

Mm ik slik meestal Blauwe Sjoelschijven maaruh larven :nee:
Uitspraak van *BEE* op woensdag 21 september 2005 om 18:19:
weet ik veel hoe ze dr in komen? hij verteld dat en is niet iets wat je graag tegen alle mensen gaat zeggen dus lijkt me zeer sterk dat het niet waar is en hij is ook zeker geen typ die dat verzint hij vind het zelf al allemaal leip genoeg dus

dit is wel een heel wazig verhaal.
Uitspraak van Feesie Beesie op dinsdag 20 september 2005 om 22:13:
Hoe komen die larven in zijn lijf dan??

Dat geloof je toch niet :D

PS, ik ben bij de dokter geweest en ben idd allergisch voor (een stof in) Tijgerbalsem.
Uitspraak van Diedus op donderdag 22 september 2005 om 11:47:
Dat geloof je toch niet

lijkt me ook stug want daar kan ik niks over vinden op het net en die beesten leggen hun eitjes in bomen zelf. Dus als hij echt larven in zijn lijf heeft dan is het van iets anders geweest.
misschien vond ie het lekker om larven te eten :P

Bij mij is alles weg :d

helemaal tevreden.
Kan nu zeggen dat ik 50% jeukvrij ben :cheer:

Heb ik dat :S
Ik ben jeukvrij mits ik niet ga sporten want door zweet worden ze weer actief :/
nou het hoeft ook niet geloofd te worden, jullie en hij hebben die bulten niet ik maar hij ouwehoerd daar echt niet over maar geloof uiteraard maar wat je zelf denkt dan haha succes !
Jaaa ik had ze ook, raar dat meer mensen het hadden. Van mieren dus??
Uitspraak van Marthieee op vrijdag 23 september 2005 om 17:29:
Van mieren dus

kun jij niet lezen wat er in dit topic staat is dit soms hebreeuws voor je ofzo?
Ik heb dit topic vluchtig bekeken en ik zag niets staan, alleen dat mensen er last van hadden.

Je hoeft niet gelijk zo'n grote bek te geven hoor, wat voor last heb jij nou van mijn vraag.

nergens last meer van!!! :cheer:

bij mij ist ook over, gelukkig:D
muggebulten zijn beter dan kamelenbulten