Partyflock

Forumonderwerp · 753113

Jaaaaaa :D ik kijk net in de tv gids voor volgende week, en vanaf volgende week dinsdag 8 maart is het weer terug :D elke dinsdag om 21.30 na depirite housewives
Dus *Tijgertje*, Boefje O:) , ..Yasmyn.. en *Ireen* we kunnen weer gaan genieten :D
laatste aanpassing
Ja was in de reclame gister..
Weer lekker veel drama enzo :P
maar zal dan ook wel laatste aflevering van EW zijn..

dat kan best wel ja :(
DH beware ze 9 afleveringen voor t volgende seizoen ofzo :S
oh lekker flauw :(
Maar hmm vertel ff de grote lijnenn want heb alleen laatste stukje van DH gezien :s

een vriend van john wilde gabrielle 'blackmailen' door met dr te sexen anders vertelde hij dr man over john
maargoed hij wilde alleen met dr naar bed omdat ie denkt dat ie homo is.. en toen ontdenkte susan hem met die zoon van bree :O:O (zoenend in het zwembad zonder boxers aan..)
ehm susan moest op gesprek bij de politie over mike, en weet nu van zijn verleden en wil niks meer met hem te maken hebben
zach heeft het verpest bij julie met zn rare gedrag
bij julliete is niks bijzonders gebeurd eigenlijk
bree dr dochter wil sex met john maar eigenlijk ook weer niet :S

dus..

everwood: leuke aflevering.. bright gaat toch ooit echt wel vallen voor hannah :) en wat hij zei tegen ephram over dat ze eigenlijk wel geluk hadden was vet lief en waar
Ja EW was erg leuk ja..En wedden dat Buurvrouw en Andy nog wat gaan krijgen.. Ze waren behoorlijk jaloers op elkaar.. :yes:

nou k weet t niej hoor..
Ja je zag toch hoe buurvrouw reageerde toen ze andy zijn neukertje naar binnen zag lopen..En je zag Andy toch kijken toen die dokter naar buiten kwam lopen..

ja maarja ze zei wel tegen andy van jaaa en je vertelt me niks.. maar zei ook niet aan hem.. daarom keek hij denk ook zo verbaasd
laatste aanpassing
Jaa misschien ook wel maar vond hem tochh beetje jaloers kijken..

Ja, da dacht ik ook te zien ja, da ie jaloers keek.
Maar aan 't eind bleek toch vrij duidelijk da ie voor Amanda kiest he... :S

En nu moeten we tot September wachten voordat DH weer begint.... :@
straks weer kijken :D:D

zo was me een aflevering..

echt joh.. hannah.. het eerste wat ik dacht toen ze met bright praatte was van, meis, liever kort leven en gelukkig zijn dan lang leven en treuren om iets wat je niet hebt
gelukkig heeft bright haar dat gezegt :) en nu doet ze die test (Y)
amy weer stom doen om niks tegen bright..
en goed dat amanda kiest om te scheiden.. met schuld je man verzorgen is idd ook niks en ben blij dat charlie toch ervoor kiest om zn mama gelukkig te zien met andy :)
en jake had ook gelijk :jaja: nina voelt ook gewoon schuld ofzo..
maar hannah moet wel uitgaan met tony (of wat zn naam ook was)
topher haha.. Ja vind ik ook.. Maar hoop toch ook dat t nog wat word tussen Bright en hanna..Weet t niet hoor :P
Ik wil hem natuurlijk veel liever zelf :k maar goed dat is iets heel anders O:)

Ja het wordt wat tussen bright en hanna, zag je die blik in zijn ogen, he's in love!! Voor het einde van het seizoen krijgt hanna haar eerste kus van hem, denk je niet?
Haha ik hoop het :P

hebben jullie trouwen die nieuwe komedie serie gekeken : Ed

Wat vonden jullie ervan? Ik vond het wel grappig :D

niet gezien
Hmm ook niet echt gezien te druk achter me computer..Maar wat ik zag vond ik nogal vaag.. Ik wil the oc weer terug of gilmore girls! :yes:

Gilmore Girls!!!
The OC en Gilmore Girls en Everwood gewoon hele week lang :P
laatste aanpassing

dat zou perfect zijn, ben ik niet voor de tv weg te slaan!!
Zo ik dus ook niet meer he haha:P

wat hebk de eerste 10 min gemist ?

snif boehoe wheee :P

coole aflevering.. jah zeker.. uhuh :p

bright echt.. goed wat zn ma zei.. en aj m dan ziet met hannah.. wel geinteresseerd enzo in haar.. en ooow die gaan zo bij elkaar komen :lief:
jammer voor andy maar dat zat erin he..
k vind t wel beter dat amy het weet van madison, ook omdat ephram het zelf niet weet.. denk ik dat ze het hem vergeeft enzo omdat hij het waard is zoals ze dat zei
maar ik denk dat als hij het weet en dan weet dat amy het al wist.. dat het weer moeilijk kan maken..
*sjugt*
Ja ik denk ook nog steeds dat Bright en Hannah wat gaan krijgen.. :P
Hij was ook wel heel erg blij he..
En nu gaan Nina en Andy wat krijgnn want ja nu is Amanda uit de picture..
En ze voelen duidelijk wat voor elkaaar ze waren allebei erg jaloers op elkaar..
En ja Madison case gaat nog leuk worden :/
*SJUGT* ja

Kan niet wachten tot de volgende aflevering!!
Ik hoop dat madison opduikt :D

:nee: ik echt niet.. gaat ze alles weer verpesten
wordt toch altijd wel verpest joh :p

Kunnen we zien voor wie ephram kiest: Amy of Madison

als ie voor madison kiest is ie alleen goed bezig omdat ie voor zn kind zou kiezen
maar andere kant.. madison houdt nu zn kind van hem weg.. en wie zegt dat ze het heeft gehouden
hij zou zn leven weggooien.. waar iedereen m voor wilt behoeden..

bah ik moet het vanavond opnemen en weet niet wanneer ik het kan kijken :(
Ik kan het gelukkig wel zien!! :)

zag madison in de reclame :@ en volgens mij haar ook zoenend met ephram..
Nee niet zoenend.. Nog niet iig.. Je weet natuurlijk niet wat er verder gaat gebeurenn:)

Ze hebben iig afgesproken en Ephram gaat eindelijk de waarheid te horenn krijgen..!

aha ok.. ik kijk het morgen ok :D
Ok veel plezier iig :P
Zal me mond verder houdenn :)

Was weer leuk!!
Alleen nu hebben we nog niet gezien dat Ephram het te horen krijgt van madison. Hoe lang kan je iets rekken!!
Bright vind Hanna echt een leuke meisje, wanneer ziet hij het nu eindelijk eens zelf

Hey meiden, ik heb het de afgelopen 3 keer helaas moeten missen. Mijn zusje is 2,5 week geleden overleden :cry: , en tv kijken was nou nie echt iets waar ik zin in had.
Kan iemand mij even bijpraten over wat er allemaal gebeurd is???
Hey meis wat erg gecondoleerd.. :flower:

Hmm ja er is veel gebeurd.. Andy en Amanda zijn uit elkaar want man van Amanda kan weer praten en knapt weer op zeg maar..
Ephram en Andy is alles weer goed na Madison affaire.. Ephram is nu voor auditie naar NY en ja wel daar ziet hij Madison..
Bright heeft veel gezeik gehad.. Want hij ging daten met iemand van zijn werk.. Die klaagde hem aan voor seksuele nog iets :P
Toen is hij ontslagen door zijn moeder omdat hij bij zijn vorige baan ook al was betrapt met iemand..En zij hem respectloos vond tegenover vrouwen.
Nu is hij alle vrouwen waar hij ooit iets mee heeft gehad zijn excuses aan t aanbieden..
En hij gaat steeds meer verliefd worden op Hanna
Hannah heeft trouwens eindelijk de test gedaan of ze Huntington heeft..Dat heeft ze dus niet en ze wist even niet zo geod wat ze moest voelen..MAar Bright was wel heel erg gelukkig!!
Buurvrouw en nieuwe dokter zijn op vakantie..De dokter weet nu wel dat Buurvrouw meer voor Andy voelt dan voor hem..
En voor de rest geloof ik weinig nieuws
Ohja Amy weet dat Madison zwanger was van Ephram en waarschijnlijk krijgt hij het nu ook eindelijk te horen!!

Gecondoleerd!
Gecondoleerd.......

Maar weten jullie toevallig of volgende week al de laatste aflevering is?? Ik hoop het echt niet...Kan Ephram niet zo lang missen :-(. Maar ik zag idd ook in de reclame dat Ephram en Madison zoenen.....

mn condoleance

maar wel tof weer dat ephram zegt tegen amy van, toen ik madison zag, voelde ik niks voor haar enzo :) net alsof hij een oude bekende zag.. (Y)(Y) houden zo
leuke aflevering :jaja:

Ik ben ook zo benieuwd waar dat kind van madison is?

géen denk

Dat denk ik ook.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 09:32:
Dat denk ik ook

Nou ja je weet t nooit.. Ze is nu wel druk aan t werk......
We zullen het dinsdag zien he :)
Ik heb nog naar dat voorstukje gekeken..En het was gewoon Amy hoor die hij zoende en niet Madison weet het ZEKER!! :)

hmm ok als jij het zegt
ik dacht het vanwege de blonde kleur haar
Nog wat spannends gebeurd gister? Heb t gemist..

Ephram heeft van Madison gehoord dat hij vader is van een jongetje. Het kindje is ter adoptie afgestaan. Toen is hij niet naar zijn auditie gegaan en kwam er toen achter dat zijn vader wist van het kind van Madison. Resultaat is dat ze niet meer met elkaar praten. :O

Dr. Abbot en Jake hebben een kind geopereerd, was neergeschoten door zijn eigen vader. Bright ontdekte dit, verder kwam door dit ongeluk dr Abbot erachter hoe belangrijk Bright voor hem was, dus tussen die twee zit het nu wel weer goed. :flower:

Ondanks alles met Madison is Amy nog helemaal in love en vangt ze Ephram op en gaat hem helpen met alles :lief:

Dat was het wel volgens mij....
laatste aanpassing