Partyflock
 
Forumonderwerp · 700003
­ Nederland
 
okee, zonder dollen; ik vraag me af wordt ik gek of zijn jullie gek?

als je een beetje gelovig bent aangelegd dan heb je vast wel gezien dat in meerdere geloven wordt verwezen naar keer op keer goden die met een vliegende discus omlaag zijn gekomen.

in de meest oude tabletten ooit gevonden; 4000 jaar ouder dan de bijbel; deze tabletten heten de Soemerische tabletten.

hierin wordt beschreven hoever de planeten van elkaar afstaan in zo`n debiele preciesheid dat je het niet kan negeren; pas de afgelopen jaren sinds voor ons ruimtevaart mogelijk is hebben we die cijfers van deze te oude tabletten kunnen bevestigen en rara; het klopt allemaal...

okee; als dat al klopt; dan staat er het volgende; de goden die omlaag kwamen noemde zij de Annunaki; deze kwamen van planeet Nibiru (planeet X) om goud te mijnen op onze planeet (jawel er is een wetenschappelijk bewezen gevonden goudmijn van 70000 jaar geleden in zuid-afrika) dit goud hadden ze nodig voor de restoratie van hun ozonlaag.

in het verhaal lees je dat koning Anu (de toenmalgie leider van de aNnunaki) 3 kinderen heeft en als 1e zijn eerst geboren zoon naar Tiamat stuurt; de oude naam voor de aarde; de maan heette overigens Kingu.

kind 1 = enki
kind 2 = enlil
kind 3 = nimsah (meisje)

Enki gaat samen met Nimsah de genen van de cro-magnon combineren met die van de annunaki en daartui vloeide adam voort; de 1e homo sapiens; uiteindelijk had enki meer in gedachte voor ons en wou ons de mogelijkheid geven als goden te kunnen zijn en denken; denk aan spiritualiteit; de bewustheid van het kiezen tussen "goed en slecht" en natuurlijk de vrouw; tot voor kort was het ras Adam alleen mannelijk.

Enlil was woest en heeft nooit gewild dat de mens voorzichzelf kon denken en al helemala niet voortplaneten; wij waren werkbijen voor hem; niets meer niets minder.

ok; wie is enki; wie is enlil...

enki werd als de slang afgebeeld; het was enki die de mens de verboden appel gaf... begint er al een belletje te rinkelen? het was enki die Noach vertelde hoe hij zich kon redden van de vloed.

en jawel enlil; wou ons vernietigen; en enlil = god...

geloof je me niet; lees het na; er zijn 3209432809432890-43 onderwerpen over de annunaki te vinden en hun begin verhaal; dit is het oudste wat er is en aangezien je niet om de feiten heen kan dat ze de afstanden tussen de planeten nauwkeurig hebben beschreven en daarnaas het feit als Nibiru of planeet X niet bestaat; WAAROM is amerika dan bezig met een telescoop in de buurt van Jupiter?

ben ik gek of zijn jullie gek om het niet te geloven?

wat gaan we verwachten in 2012; komt nibiru weer langs; dat is immers wat er gedacht wordt; nibiru komt steeds dichterbij...

nou kommaar op; maak me gek; benik gek; bewijs het maar en geen domme argumenten aub ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Gisteren veel gezien over da vinci code op tv.
Een boel is dus gewoon fake heh.

Nee, alleen de annunaki weten hoe 't zit ;) en die gaven mij zojuist 't teken om dit topic ff een schopje te geven :p


Iemand nog nieuwe feiten gespot? Of is 't gewoon wachten op dec. 2012??

EN hoe zit 't met Omkara aka Nicola Tesla? weinig van 'm gehoord lately... zou ie???????

*** sniff vinyl ***