Partyflock

Forumonderwerp · 698102
Artiest Lanz
donateur
Ik heb momenteel een Fiat Tempra uit "95 en ik word schijtziek van alle reparaties die ik de laatste tijd moet laten uitvoeren. Laatst heb ik het achterdeel van de uitlaat moeten vervangen, nu is de flexibele uitlaat weer kapot.. kosten: 318 euro bij de Euromaster....

Nu staat er in de buurt een Golf 2 uit "90 te koop die op gas rijdt.... ik weet nog niet zeker of het een verstandige keuze zou zijn om deze te kopen ipv de Fiat te laten repareren...

Concrete vraag: is dit een verstandige keuze en waar let ik op als ik bel voor een afspraak?
Ik zou het niet weten.....
Geen verstand van.
Heb ook nog nooit een auto gekocht.
Mag m niet eens besturen... :D
Maar als de ramen en deuren er nog in zitten, en de motor draait, zat het wel goed zijn, toch??? :D :D :D
Maar om serieus antwoord te geven;
Ik denk dat je beter uit bent met geen van beide!
Die Golf uit '90 is 14!!! jaar oud. Maar daarintegen zal die FIAT nu kosten gaan maken. Je zei zelf al dat je dingen ad uitlaat had moeten vervangen. Het ene na het andere zal stuk gaan. Ik denk eerlijk gezegd dat je hetzelfde probleem krijgt met die andere auto. En die rijd op gas? Het hangt er vanaf hoeveel kilometers je rijd per jaar, je betaald nogal wat extra belasting, geloof ik.
Zoals ik al zei; heb er niet veel verstand van, maar dit is wat ik ervan zou denken in jou situatie.
laatste aanpassing
donateur
Dikte profiel , roest deurposten , als je remt en je stuur loslaat dat hij recht blijft rijden.

donateur
wanneer moet een distributieriem bij een gemiddelde auto vervangen worden?

donateur
bij Opel 16kleppers 30.000 km
bij meeste andere automerken 45.000 of 60.000 km.
Sommige japanse en franse merken 80.000 of 90.000 km
Ontopic: die golf is te oud maar het is een fucking uitlaat op je Fiat, dat mag toch zeker wel das niet ongewoon!
laatste aanpassing