Partyflock

Forumonderwerp · 677533

:nee:

How sad! :bah:

Het is gewoon moeilijk om je vriendinnen te blijven bezoeken en dergelijke als jij superverliefd bent en alleen maar bij diegene wilt zijn.

wat een bullshit :s

dan vergeet je zeker dat je (echte) vrienden en vriendinnen er ALTIJD voor je zullen zijn.. je lovertje zeer hoogstwaarschijnlijk niet..

vrienden zijn voor life, scharrels voor even :)
Ik ben geloof ik de enige single (overblijfseltje) in mijn vriend(inn)en groep

Aaaaaaaaaaaaah Pascalle :knuffel:

Heel herkenbaar trouwens :jaja:

Mijn vriendje past zich maar aan aan mij en gaat dus maar mee uit. Zaterdag zat hij dus met al mijn vriendinnen opgescheept in de Melkweg en hij vond het niet eens erg :lief:

*zucht* wat een wereldvent

tuurlijk vond ie dat niet erg :p

'opgescheept' met een stel lekkere wijven in de melkweg :kwijl:

Aaaaaaaaaaaaah Pascalle :hug:

is niet aaah hoor ;)
ik ben helemaal klaar met mannevolk :kots:
Inderdaad al mijn vriendinnen zijn lekkere, geile wijven :lief:

He Pascalle?

2 Morky

Waar staat dat ik mijn vrienden niet meer spreek?
laatste aanpassing

uiteraard loeszie :jaja:

vooral die van het ukkie-department :kwijl:

Dan vergeet je zeker dat je (echte) vrienden en vriendinnen er ALTIJD voor je zullen zijn.. je lovertje zeer hoogstwaarschijnlijk niet..

True :yes:

Meestal is het het eerste halfjaar...daarna bellen ze weer vaken en komen ze eindelijk uit de slaapkamer 8) Hebben wij ook in de vriendengroep. Echte vrienden zullen toch altijd blijven, zelfs na jaren. (bij mannen dan :devil: )
laatste aanpassing

SummerSpring

het is logisch dat je alleen maar bij die ene persoon wilt zijn

:S

Het is logisch dat je alleen maar bij die ene persoon wilt zijn

Labiel :yes:

Morky,

Ooit wel eens gehoord van een telefoon?

Een telefoon? wat is dat? :|

Lekker persoonlijk!

Bellen is net zoals gezellig een :zuipen: drinken op een terassje, naar de film gaan en de stad in gaan om kleren oid te kopen?!

Persoonlijk ja..

:x

?

Helemaal blind van de liefde offcourse...

Maar wat doe je eraan: je vriend/in erop aanspreken natuurlijk! Misschien is hij/zij wel zo verblind door de hormoontjes in zijn/haar lichaam dat je ze even wakker moet schudden. :D

Helpt vaak wel. Ik mag zelf ook niets zeggen.. Mijn allereerste liefde (owkee.. ik was 14, is dus wel even geleden) had ook een enorme impact op me. Maar mn vriendinnen melde even dat ze het minder prettig vonden dat ze me nog maar zo weinig zagen. Heb me dat meteen aangetrokken en vanaf dat moment hou ik altijd in de gaten dat ik de belangrijkste persoontjes in mijn leven niet mag verwaarlozen. :D

Natuurlijk word het iets minder, heeft niet alleen met een relatie te maken, maar ook met de fases in je leven, het settelen, de veel bijbaantjes, tentamens, wat dan ook. Als je maar nooit vergeet hoe belangrijk ze voor je zijn!
laatste aanpassing
heb bijna 2 jaar een vriend, en nog steeds de vriendinnen die belangrijk voor me waren..

kennisen zie en spreek je minder.. maar vrienden blijf je..

zoals pasje als zei..

friends stay.. boys don't :devil:

Ik ken het.Mijn vriendin heeft mij ook laten vallen.Doet alles met haar vriend.Ze wil alleen afspreken als zij tijd heeft.Nou laat dan maar.Ik heb haar gewaarschuwd, want als het uitgaat komt ze weer bij mij aan.Ik heb het ook meegemaakt.Niks is belangrijker dan vrienden

hatelijk dat soort figuren of ze hebben bijvoorbeeld alleen tijd voor je als hun vriend/vriendin aan t werk is of weg is ofzo :/

:bah:
laatste aanpassing

Not me! Ik vind het erg belangrijk dat je gewoon ook dingen blijft doen met je vrienden/ vriendinnen. Je weet namelijk nooit hoe het loopt en dan kun je maar beter zorgen dat je op nog wat andere mensen terug kunt vallen. Bovendien is het gewoon leuk om wat te doen met verschillende mensen.
Werkzaam bij OJC Cartouche
als je je friends laat valluh en t gaat uit met je lover heb je niemand meer... je hebt jezelf er t hardst meej...
blind van liefde he.. dan gaat de wereld om je heen snel :P
maar echte vrienden blijven wel.
Tsja zo zijn vrouwen..8)

Dan waren t toch geen echte vrienden;) beter zoeken volgende x...

Ik ken het:(
Ik had een vriendin, we lagen echt dag en nacht bij elkaar!
We deden ALLES samen...
Ik was zo vriendelijk om wat te regelen met een jonge voor haar...
Daarna was ik lucht...
Het was alleen nog maar haar vriendje die ze zag...

Ik weet 100% zeker dat ik me vrienden NOOIT zal laten vallen voor me vriendje :no:
En zeker niet in t begin!

Bah elk weekend met je vriendje op de bank tv kijken of naar de bios :S
Sorry moet er niet aan denken:/
laatste aanpassing

dat verschilt per persoon, sommigen niet, de goeie personen blijf je zien ! en dat zijn je ware vrienden !

natuurlijke selectie joh
laatste aanpassing

ik ken niet veel jongens die hun vrienden laten vallen voor een meisje. maar andersom... heb het al veel te dikwijls meegemaakt!

veel meisjes zijn gewoon zo stom om alles op te geven voor hun vriend, zelfs haar vriendinnen. ze gaan alleen nog met hun vriend en zijn vrienden weg, ze vinden ineens alleen nog maar leuk wat hij leuk vindt... tot het af is. dan komen ze met hangende pootjes terug. ik heb een hekel aan zo'n wijven! op die manier ben ik al heel veel van mijn 'beste' vriendinnen kwijt geraakt

omdat vriendschappen onbewust zijn gebasserd zijn op egoisme.

je bent vrienden zolang je elkaar nodig hebt..

als die factor wegvalt is het er niet meer! ik geloof ook niet in zoiets als eeuwige vriendschap. Je maakt diverse fases mee in je leven, en daar horen nou eenmaal verschillende mensen bij

Als ze je laten stikken, weet je meteen wie je vrienden zijn.. Ik heb t een paar keer meegemaakt en heb geen contact meer met ze.. Dat zijn dan niet mijn echte vrienden.. ze laten je gewoon keihard stikken :nee:
Ik weet nu wie mijn vrienden zijn.. ik zeg altijd zo.. ECHTE vrienden zijn maar op 1 hand te tellen..
laatste aanpassing
dan is het ook niet zo´n goede vriendin...

pas als het uit is komt ze met hangende pootjes bij je terug... en heeft ze spijt dat ze je heeft laten vallen...

bla bla bla

Geen echte vrienden :no:
Ik heb die fout ook 1x gemaakt nu nooit meer

Als ze dat doen ken je zulke mensen ook geen vrienden noemen:s
Vrienden zijn bijzonder en moet je zuinig op wezen en ook op je relatie als het een goeie is:jaja:
Het is logisch dat je alleen maar bij die ene persoon wilt zijn

Idd lekker labiel ja, zeg dat wel :|

Zo'n gevoel heb ik ook en dan word er gezegd dat het niet zo is en dat het normaal is dat je dag en nacht bij elkaar wil zijn en niet dingen wil doen zonder elkaar ..... Ik zou dat echt nooit doen je vrienden zijn belangrijk voor je al krijg je een goeie vaste relatie er is altijd tijd voor je vrienden of nie dan.

omdat vriendschappen onbewust zijn gebasserd zijn op egoisme.

je bent vrienden zolang je elkaar nodig hebt..

als die factor wegvalt is het er niet meer! ik geloof ook niet in zoiets als eeuwige vriendschap. Je maakt diverse fases mee in je leven, en daar horen nou eenmaal verschillende mensen bij

:yes: Ik begin dat nu voor mezelf ook steeds meer te zien. Zodra er iemand in de plaats komt voor jou ben je ineens overbodig. Wel erg jammer als je al heel lang vriendinnen bent geweest en het niet verw8..

zelf maak je je er onbewust ook wel schuldig aan :-)

soms passen mensen gewoon niet meer in je straatje

maar moet je dan ineens alles opgeven wat je hebt(had) met vriendin(en)?

ik accepteer dat niet zomaar, maar als het maar van 1 kant komt, houdt het snel op.

omdat ze niet beseffen hoe belangrijk vrienden zijn.. totdat ze genaaid worden

jah, is waar, maar dat kan (heel) lang duren voordat ze daar achter komen..

en dan is er van de vriendschap niets meer over:cry: behalve loyaliteit (hoi zeggen en een vriendelijk praatje maken omdat het zo hoort)
En dat neppe gedoe heeft zowiezo totaal geen inhoud.
Is mij nog maar 1x overkomen. M'n beste vriendin van kinds af aan kreeg op d'r 12e verkering en dat bleef dus aan. Zo rond ons 16e/17e ging ik alleen nog met 'r naar school en naar streetdance, verder zag ik d'r nooit meer. Toen we dus klaar waren met school (en ik door m'n baan ook moest stoppen met streetdance) was het dus over.. Tot het een jaar geleden uitging. Ineens belde d'r moeder overstuur op of ik wilde komen want 't ging niet goed. Ik in al m'n goedheid d'r heen, ze heeft een paar dagen bij me uitgehuild en toen kwamen we door andere gesprekken erachter dat we écht heel verschillend waren geworden in 1,5 jaar tijd. Heb 'r na die tijd nooit meer écht gesproken :/

Verder heb ik niet 1 vriend of vriendin die me heeft laten stikken om een vriendje of vriendinnetje.. Natuurlijk zie ik ze dan minder, dat is andersom ook zo! Eerst was je altijd bij elkaar en die tijd moet dan verdeeld worden. Maar ik zorg wel dat ik ze blijf zien en andersom net zo. En als er iets is weten we niet hoe snel we voor elkaar klaar moeten staan!

Is mij al TE vaak overkomen, en dat zijn dus geen echte vrienden. Die komen er later nog wel achter hoe fout ze zaten. Dat je je vrienden dan minder ziet dat is idd waar, maar zodra je ze gaat laten vallen ben je echt fout bezig. Als het uit is sta je gewoon helemaal alleen!

En bij mij ben je dan verkeerd om te verwachten dat je met hangende pootjes terug kan komen als het uit is!

Want dan is het voor eens en altijd: oprotten! :jaja:
laatste aanpassing

Het is toch juist veel leuker om weer bij je vriend te gaan zitten als je net wat met vriendinnen hebt gedaan.
Ik moet er niet aan denken om de hele dag bij mijn vriend te zitten (als ik die zou hebben) Zou het er benauwd van krijgen

fijne vrienden/vriendinne heb je dan...:S

Tsja vaak weet je het van tevoren niet, want die mensen roepen allemaal erg hard dat ze je NOOIT laten vallen, ook niet voor een vriend of vriendin, maar als puntje bij paaltje komt doen ze het toch, :S Beetje zwak, maar je hebt die mensen nu eenmaal..
echte vrienden zijn zeldzaam:yes:
maar door dat ze een relatie krijgen weet je wel of het een echte vriend is.
en als het dan ze blijkt dat ze je op dat moment laten vallen, kunnen ze oprotten..
dat zijn geen vrienden:(:yes:
Ik begrijp de vraag en de meningen, maar zijn er mensen die er ooit wel eens over nagedacht hebben dat een vriend of vriendin mogelijk iemand is waar je de rest van je leven mee wilt/gaat delen???

Dat betekent dus dat je automatisch een heel kostbaar iets te onderhouden hebt...en zoals iedereen weet kost ''onderhouden'' tijd, tijd die je nornaal had voor je vrienden...
Technofreak2. mooi gezegt. that's how life goes. Maar wanneer is het goed en wanneer niet. Heb een vriend die we echt nooit meer zien. Leer je wel je vrienden kennen lijkt mij.

spreuk van de dag: Echte vrienden blijven vrienden

Liefde maakt blind he?!?!

ik zou het niet weten:no:
Tja,.........

,..................en als het "uit" is komen ze weer met hangende pootjes bij je terug.
Dan kan het wél weer zeker!

Nou, niet bij mij,.................... :no:

Omdat ze hun volle aand8 willen geven aan die jongen of meid...maar niet altijd even goed werkt!

Omdat ze dan nog niet door hebben dat ze je straks hard nodig hebben.
Maar dan is t te laat he (6)