Partyflock
 
Forumonderwerp · 669701
­ Nederland
 
Werkzaam bij Rage-Online
Twee jongens hebben zondagmiddag in Sliedrecht hun frustratie gemanifesteerd op een dode eend. De twee jongens vonden het dier dood in de sloot, bonden een touw om zijn nek en zwaaiden het beest rond terwijl andere kinderen toekeken.

De politie heeft één van de jongens aangehouden en afgevoerd naar het bureau Halt om zijn zonden te overdenken. De dode eend staat onder het toeziend oog van de Dierenbescherming.


bron: Zon/Novum

Ok ik keur dit niet goed maar om er nou een haltstraf voor te tegen.... en wat doet de dierenbescherming nou met een dooie eend :vaag:
 
Die eend was toch al dood:S
wat nou als ze je dode oma aan een touw bonden en daarmee gingen rondzwaaien? :s
 
agg die kinderen zijn ziek in hun hoofd als ze zoie
ts doen
 
Haar rolator jatten :P
de jeugd van tegenwoordig :no:
laatste aanpassing
 
Die eend was toch al dood

Die amerikanen die door de straten werden gesleurd waren toch al dood....

Kortom, geen reden om zoiets te doen. :)
zielig, ik had er juist iets nuttig mee gedaan zoals peking eend van maken jammie jammie:kwijl:
2 chrisje

whahahahaha die zat !!!

en aan een rolator heb je niet veel houvast LIMO en aan een nek wel met knopen ! :[
dat worden later seriemoordennaars, vertel ik je :[
laatste aanpassing
Schavuiten...

Beetje standaard kwajonges werk...heeft oom agent niet iets beters tedoen?
 
Me oma?
Waarom lul je %#%#@$! over me oma:@ :9
Ze moeten van die eend afblijven.. net zoals jij van je oma viezerik :9 8) :@
 
en aan een rolator heb je niet veel houvast LIMO en aan een nek wel met knopen

Ik had hem een beetje verkeerd begrepen was druk met school bezig :vaag:

Dacht dat ze bedoelde "wat als er nou een oma met een eend zat te zwaaien".

Maar ja een eend is toch wel wat anders
Nou sorry hoor maar als de jeugd van tegenwoordig al niet eens respect heeft voor een dooie eend dan zal die het wel nergens voor hebben. :frusty:
je kan beter op ziek ziek ziek forum reargeren LIMO !

DAAR HEB JE MEER KANS VAN SLAGEN!
waarom is een eend minder dan een mens :@ limo?
 
waarom is een eend minder dan een mens limo?

Om dezelfde reden dat je geen vrienden word met je huisdier :P
je kan het beter zo zegge ..

waarom is een eend meer dan een limo!
 
altijd weer die verdomde sliedrechters :@ :P
om dezelfde reden dat je geen vrienden word met je huisdier


Ik ben juist wél vriendjes met alle diertjes... sterker nog.. ik vind dieren vaak leuker dan mensen...
laatste aanpassing
 
Ik zeg toch niet dat ik het gedrag goedkeur of wel?
Ik vind het ook wel triest dat jongeren dit moeten doen om zich te vermaken...

Maare ik vind alleen dat je een eend niet met een mens kan vergelijken.
dus je vind niet dat elk levend wezen gelijk is aan elkaar :/ ik discrimineer jou toch ook niet omdat je een huiskleurtje hebt?
ooo chrisje die was sterk!! :YES:
 
Ok daar zit wat in

Maare waarom wordt er dan door veel mensen wel onderscheid tussen gemaakt
Ze hebben er niet voor niks een groot opvang tehuis voor geestelijk gehandicapten....
onderscheid waartussen? tussen rassen of tussen mens en dier?
Chrisje> (y)
 
Tussen mensen en dieren
goeie discussie zonder loze woorden er tussen ga door..ik blijf zitten tot de ontknoping.
 
De meeste mensen zien zichzelf verheven boven de dieren...
Dieren mogen niet winkels in en zo. Dat is toch ook allemaal onderscheid maken tussen mensen en dieren of niet dan?
Omdat mensen zichzelf almachtig vinden.. ik vind de meesten maar onwetend :/
elk levend wezen is nodig in het eco systeem van de aarde.. zonder het ene kan het andere niet leven!

Omdat mensen bijvoorbeeld oerang oetans maar domme nutteloze beesten zijn worden ze gestroopt, afgeslacht, verkocht, mishandeld... en zijn ze over 5 jaar niet meer in het wild te vinden :s

kortom... een eco systeem dat al miljoenen jaren bestaat, word vernietigd in de laatste 1 eeuw :s


en geloof het of niet... een eend is ook een levend wezen, is ergens goed voor... en normen en waarden beginnen bij jezelf limo, ook al begin je klein.. bij een eend :yes:
gaat het nu over onderscheidt tussen rassen hiero of tussen mensen en dieren ?!

maarja mense zijn wel vergete dat dieren hier eerder waren dan mense maarja

ik zeg nix meer :X
laatste aanpassing
 
Ik ben juist wél vriendjes met alle diertjes... sterker nog.. ik vind dieren vaak leuker dan mensen...

En meen je dat echt of vind ben je verlegen en heb je te weinig vertrouwen in jezelf om andere te kunnen vertrouwen OF heb je zoveel gezeik meegemaakt dat je als een kluizenaar jezelf omgeeft met dieren?

kortom... een eco systeem dat al miljoenen jaren bestaat, word vernietigd in de laatste 1 eeuw

Dat hersteld wel, vraag is alleen of wij dat overleven ;P
een visuele cirkel oftewel the foodthain limo
 
ok das waar :) ik zeg ook dat ik het gedrag afkeur en triest vind:).

Weet je je hebt eigenlijk gelijk :$
eerst tien jaar voor lul staan en dan pas toegeven

maarja jij geeft het nog toe dat scheelt + :)
Weet ik Limo 8)


Enne Viptweak: ik ben absoluut géén kluizenaar... heb genoeg zelfvertrouwen, ben alleen gek op beesten is dat zo raar?

enne.. een eco systeem dat zich hersteld? uitgestorven is uitgestorven :/
 
Ik denk dat als de mensen genoeg hun best blijven doen het ecosysteem zich wel weer wat kan herstellen als iedereen er maar aan meehelpt :yes:
In Irak doen ze hetzelfde, maar dan met verkoolde lichamen.
 
Enne Viptweak: ik ben absoluut géén kluizenaar... heb genoeg zelfvertrouwen, ben alleen gek op beesten is dat zo raar?

Uhm, ik kan het me niet zo voorstellen zeg maar. Als ik een eend dood rij kijk ik toch eerst of mn auto schade heeft. ;P
Maar heb wel veel van katten gehouden hoor, totdat ze alles sloopten, toen konden ze naar iemand anders :P

enne.. een eco systeem dat zich hersteld? uitgestorven is uitgestorven

Je kan nooit ALLES vernietigen, dus het duurt misschien een paar miljoen jaar, maar komt vast wel weer goed :P
 
jezus.. ranzig met een dode eend gaan zwaaien...
nee.. dat vind ik echt niet kunnen...
Laat de overleden met rust!!!! (ook beesten dus)
Straks krijg je een polter of klop geest.. :S
 
respectloos voor de eend(N)
 
Maare Chrisje nog ff 1 vraagje je houd van dieren he :). Ben je dan ook vegetarier?
nee ik ben geen vegetarier... mensen zijn omnivoren (ofzoiets).. zijn dus gemaakt om vlees te eten... máár: ik eet alleen vlees waar zo'n keurmerk opstaat dat ze óf hebben gescharrelt, of 'pijnloos' zijn geslacht enz.... (en bovendien eet ik alleen kip en koe en varken)
laatste aanpassing
 
Mensen zijn alles-eters, vandaar dat de bossen in Frankrijk ook geplunderd zijn :P

Maar ik ben wel blij dat jij (chrisje) onderscheid maakt en niet vegetarier bent :)
 
ah ok :) nou ja je hoeft ook geen vegetarier te zijn om van dieren te houden denk ik. Maar toch soms overweeg je het weer eens als je ziet hoe die beesten aan hun einde komen :S
 
Maar toch soms overweeg je het weer eens als je ziet hoe die beesten aan hun einde komen

Niet teveel bij nadenken, je wilt ook niet weten wat er in een kroket zit bijvoorbeeld.
inderdaad Limo, je hoeft geen vegetarier te zijn om van beesten te houden... respect hebben voor beesten en zorgen dat ze een goed leven hebben (Y) vind ik al goed!!

en viptweak: zoals ik al zei: ik eet geen dieren die een slecht leven hadden of verboden zijn etc...