Partyflock
 
Forumonderwerp · 636918
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Oke voordat heel het Hollands geweld hier losknalt.. ben eerlijk. Wij hollanders behoren niet tot de gevaarlijkste Hoolies. Ook de Engelse, ook de Duitsers niet.

Aanleiding van dit topic, is een topic op Tilbo.com waar hetvolgende nieuws op stond:

2 supporters bussen van Panatinaikos zijn gisteren vd weg gehaald toen ze op weg waren naar hun uitwedstrijd in de championsleague. Hierbij kwam de politie in 1 bus 21 vuurwapens tegen

21 Vuurwapens !!!!!

Zo moet er dus ook een top 10 van gevaarlijkste hooligans op de wereld zijn.

Ons lijkt het meer dan duidelijk dat Rode Ster boven aan staat.
wat is jullie top 3?
Voetbalclubs weet ik niet, maar op 1&2 staan toch wel de aanhang van de clubs uit Buenos Aires. Echte toppers...
Op 3 waarschijnlijk van Lazio Roma (of AS?) die hun eigen spelers bedreigen en extreem rechts zijn. Ze hebben zelfs invloed op het aankoopbeleid.
 
Wie is 'ons'?

En wat is dit voor kindervraag?

"Wie is de gekstuhhhh!!???"

"Wiiiiijjjjjjj!!!!!!­!!!!"

:kots:

Als kind schiepen we allemaal op over hoe gek onze papa's wle niet waren. En als dat niet gek genoeg was, dan wel onze ooms, of neven, vrienden...of welke leger we er wel niet bij zouden halen, want dat was pas gek!

Tegenwoordig, op de respectabele leeftijd van 18 jaar, volwassen voor de wet, wil men zich nog steeds profileren als de gekste, zo niet, nadenken over wie de gekste is.

Errrrrrug belangrijk...

:kusje:
Luister

ONS is zoals je denk ik wel uit de tekst kunt halen, de bezoeker van Tilbo.com

verder gaat het er nogmaals niet om wie de gekste is, wie de gevaarlijkste is

de gekste in nederland is overduidelijk h'veen want wie gaat er nou op klompen naar een wedstrijd ;)
De supporters van Boca Juniors. In Argentine zijn al erg veel doden gevallen. IN Polen zijn ze ook erg gek. Veel skinheads.
909, zeker gebasseerd op een docu van de BBC? Daarin lieten ze (onverklaarbaar) Lazio bijv. zien en niet AS. Als je van die 2 moet kiezen voor de ergere club, dan is dat zeker AS.

Kingside is trouwens Willem II Goochem.

En welke de meest erge zijn? Tsja, is natuurlijk nogal veel gerelateerd aan het sociale- en maatschappelijke milieu waarin daar geleefd wordt. Vandaar dat de Oostblok-landen nu veel opkomen en opgekomen zijn. De verhalen van utrecht en nec vallen me dan ook een beetje tegen. :)
Argentinië vind ik persoonlijk teveel gerelateerd aan politiek. Lijkt ook wel of men daar gewoon zijn gang kan gaan. :S
Toch wel F.c Knudde hoor naar mijn mening
Zie aflevering 26
Ja en jou mening is niet belangrijk:devil:

:gaap: :Z
 
kijk, je moet natuurlijk ook een beetje verhoudingsgewijs kijken.
als ik een top 3 zou mogen kiezen, zouk gaan voor deze.

1: PAOK
2: Millwall
3: Bocca Juniors
lazio irricudible ofzo... zware zieke lui slaan zelfs eigen supporters inmekaar als ze aanmoedigen wanneer ze het slecht doen...
hebben al spelers inmekaar geslagen als ze hun best niet deden zijn allemaal facisten...

millwall zijn alleen hooligans die met de politie op de vuist gaan...verder ook geen lieverdjes..

in polen is et ook raak veel skinheads daar

boca juniors ook erg die werken met de georganiseerde misdaad samen... hebben al veel moorden op hun geweten
 
Je moet je bek houwe! 24 oktober 2003 00:01
Vandaar dat de Oostblok-landen nu veel opkomen en opgekomen zijn. De verhalen van utrecht en nec vallen me dan ook een beetje tegen. :)


Voor echte verhalen moet je ook niet hier zijn ;)

In Polen was de kans er niet eens, omdat de helft vertraging opliep aan de grens. Daarnaast was het opvallend stil in Krakow.

In Nijmegen is er helemaal weinig tot niets gebeurd. De agenten die zichzelf uit angst opsloten in het uitvak, en wat spelletjes met de ME. Bovendien is er 's middags een bus met Polen van de weg gehaald, aan boord: Hakbijlen, messen, knuppels, schroevendraaiers.


Op zich wel grappig dat je dan de volgende dag allemaal indianenverhalen hoort, terwijl er niets is gebeurd. Triest is dat.
laatste aanpassing
geef mij eens 1 rede waarom Millwall de Gevaarlijkste zijn? die zijn net als Hollanders hoor, ook gewoon netjes blote vuist

zo ook in italie
Rollie, Lazio hoort er dus ZEKER NIET bij!

Kingside, ken in Nederland ook een club die het juist niet aandurft met blote vuisten. ;)
ken er wel meer.. neem een twente die dwazen waren hier 2 jaar terug met kapmessen :S

verder heeft vitesse er een handje voor om fietskettingen in de auto te hebben liggen.

kijk paraplus of riemen oke :)
maar kapmessen of fietskettingen :S
gewoon met de blote vuist :)

the oldfashion way! kan je tenminste je "tegenstander" recht in de ogen kijken!

wapens, pff...
 
Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
hooligens gevaarlijk?? w8 maar totdat je mijn oma ziet met d'r deegroller:P
 
1. River Plate

2. Lech Poznan (Polen)

3. Cardiff City
 
Millwall FC ongetwijfeld #1
Ik denk dat de internet hoolies van PF de gevaarlijkste zijn.
 
Zijn er ook filmpjes van die Millwall lui?
pretslet kijkt alleen maar documentaires denk ik
ik geloof dat ik hier verkeerd zit maarum
fuck geweld, is nie stoer jochies....

geromantiseer van matten met de blote vuist, stelletje batavieren.

btw c'est une site du party dus...
 
0 documentaires ken er 2 gasten van....

BTW river plate best wel grof en die turken tsja....
laatste aanpassing
tilburg hoort er nog lang niet bij, zolang je samen gaat werken met Eagles hoor je eerder bij de loser top 10
:gaap: Ik vind die van die ene club uit rottendan zuid wel erg gevaarlijk :gaap:
 
Ja, je moet wel het gevaarlijkste zijn, want stel je voor dat je de westrijd mist!
zwolle hahaha, had het kunnen weten
De gevaarlijkste Hooligans zijn in mijn ogen degene die bij jou in de buurt wonen.Want die kunnen wat aan je huis vernielen of andere persoonlyke eigendommen.
De gevaarlijkste hooligans op nummer 1: Ultras Sur (Real Madrid)

samenwerkingsverband­: Ultras Sur (Real Madrid) - Brigadas Blanquiazules (R.C.D. Español) - Ultras Lazio Roma

Op nummer 2: Boixos Nois (F.C. Barcelona)
Op nummer 3: Frente Atlético (Atlético Madrid)
Op nummer 4: Riazor Blues (Deportivo la Coruña)
Op nummer 5: Biris Norte (Sevilla FC)
laatste aanpassing
 
Gevaarlijkste Internet hoolies:
Met stip bovenaan ajakkes
 
Kom op Fernando alleen de Ultras en Frente Atletico hebben recht van spreken, alhoewel ik de Vikingos (Extreem rechts) van real gekker acht. De Boixos Nois stellen geen fuck voor, ben zelf voor Barca en heb er al een aantal x een wedstrijd bezocht en verwachte veel van ze, maar het zijn hooguit 100 man die niet eens zingen....
Spanje stelt zowieso geen ruk voor op hooligangebied..
Argentinie en het oostblok dat zijn de gekken, die italianen zijn allemaal vieze messetrekkers...
fernando :s

op 1 staat sowieso zuid america wel.
2 osstblok
3 door de aantalen engeland

maar je ken ze niet met mekaar vergelijken, in zuid america nemen ze pistolen mee naar binnen en knallen ze mekaar overhoop dat is geen hooliganisme in mijn ogen.
In Polen enzo tja komen ze ook met bijlen zwaarden en weet ik veel wat allemaal.
Engelsen zijn gewoon straigt, bluite vuisten werk.
 
1...ASVD dronten!!
2...DOS kampen!!
3...BAS biddinghuizen!!!

dat is de top drie voor meest gevaarlijkste voetbal hooligans..

(bron)..telegraaf van eergister!!
www.hooligans.cz Kijk daar maar eens :D
Meesterlijke sites.. Denk zelf dt Boca, Milwall, Lazio wel hoog staan.. Verder de oostblok teams.. Dat zijn gewoon dwazen..
Ik was een paar jaar geleden tijdens Lazio-Juve in rome, hoe het er toen om weg ging in de stad ! Fuck!
 
Valt me mee dat niemand Fenerbahce heeft staan?
Millwall en Legia Warschau staan ook wel hoog. Voor de rest uit Italie mischien dan nog Lazio.
Pax Hengelo GLD, die hebben ook gevaarlijke hoolies! :X
 
Ergste Hooligans? Stoke City en Cardiff City. En natuurlijk Boca Juniors.
==== 20 dec Cardiff City - Milwall ===

Greetz,
Mr.Grie
 
vette site technorat..
De Boixos Nois stellen geen fuck voor, ben zelf voor Barca en heb er al een aantal x een wedstrijd bezocht en verwachte veel van ze, maar het zijn hooguit 100 man die niet eens zingen....


Groovyloco, leg jij dan mij eens uit wat de reden ervan is dat de president van F.C. Barcelona, Joan Laporta, de radicale groepering Boixos Nois een stadion verbod wil leggen...
 
Via msn search... "view from the terrace links". Ben je wel ff bezig als je dat allemaal gezien hebt! greetz
www.beam.to/landgraafhooligans voor alle binnen- en buitenlands nieuws op het gebied van hooliganisme :yes:

p.s. kan ff duren voordat de intro laadt

zelf vind ik de hele Italiaanse scene de gevaarlijkste en gekste op dit moment :yes: politie heeft het daar echt niet onder controle :)
 
Ehm je kunt amper over de landsgrenzen vergelijken, want aan internationale confrontaties moet je niet teveel waarde hechten omdat de kampen dan niet altijd volledig zijn ;).

Maar in Engeland (Wales) is het Cardiff City, without a doubt.
Italie denk ik AS Roma, Griekenland Aris Saloniki en in Argentinië zijn ze allemaal gek :P.

En over Nederland doe ik geen uitspraken :D.
 
Denk dan maar vooral aan Oost-Europa, Griekenland, Turkije, Italiaanse Serie B en Zuid-Amerika. Beetje nutteloos op een top-zoveel te maken. Je kunt wel 100 zieke groepen noemen, die allemaal even raar zijn. CSKA Moskou, Spartak Moskou, CSKA Sofia, Levski Sofia, Fenerbahce, Dynamo Berlin, Dinamo Zagreb, Katowice enz enz enz. Alleen maar raar volk bij dat soort clubs.
laatste aanpassing
 
ik ben de gevaarlijkste hooligan van de wereld (Y)
 
:JAja:
 
Wat is dit een dom onderwerp zeg
niemand kan zeggen ik of die is de gekste
want niet iedereen treft elkaar
maarja dit is echt voor internet hoolie
Engelse behoren niet tot de gevaarlijkste??? whahahaha :D Keer op tv gezien dat die engelsen gingen rellen.. nou er werd er mooi 1 in zijn oog gestoken.
iedereen weet dat ik de grootste hooligan ben :P