Partyflock
 
­ Nederland
weet je wat ik vind?

€ 55,= voor een kaartje is al ronduit belachelijk...

gaat ID_T ook nog s 5x per week na het journaal reclame - spotjes uitzenden van 30.000 piek per seconde...

dan denk ik je kunt met het geld van feestvierend nederland wel wat beters doen toch?

uitverkocht raakt t toch...dus daarom alleen al reden genoeg voor mij om niet te gaan...pffff € 55,=...fok off
Ik was al klaar. Had mezelf toch tot winnaar uitgeroepen. ;-)

Ff serieus, ik kan nu wel Prhyme proberen te overtuigen van het feit dat de productiekosten een stuk hoger liggen dan vier jaar geleden, maar ik zie het nut er niet zo van in. Dat domme gebekvecht. Ik heb alleen even een statement proberen te maken dat niet alles zo zwart-wit en eenzijdig bekeken moet worden.

Verder gaan is alleen maar tijdverspilling, het is niet zo dat er opeens een geweldige doorbraak in de discussie voor het grijpen ligt. Dan kan ik op mijn beurt met mijn verhaaltje komen over de BMW auto's die een stuk duurder zijn dan de Volkswagens enzovoort. Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd en ben het eigenlijk een beetje moe...
jammer...

*probeert tjeerdo uit de kast te lokken*

jammer dat je je zo laat kennen...haak je af omdat je denkt te verliezen ;)...zijn wij niet gezellig genoeg?

*geeft zijn poging op...*

kusje
kusje terug. :-)
sjit mislukt...:D
Toch had ik graag gezien dat jij ook je mening gaf en dat je voorbeelden zou geven waarom een dergelijke productie nu ineens meer dan 2 keer zo duur is dan eerst, terwijl er juuist nu zoveel efficienter ingezet wordt.

Natuurlijk zijn de zaken die jullie er tegenwoordig bij betrekken qua uitgaven gestegen, ik kan mezelf alleen niet aan de indruk onttrekken dat beiden niet rechtevenredig stijgen t.o.v. elkaar. Wat is er dan zoveel duurder geworden?

Maar ja, als je jezelf niet geroepen voelt om hierover enige uitspraken te doen, dan zal ik het er met andere mensen over hebben. Ik had het echter wel heel goed gevonden als je hierover enige tekst en uitleg gaf.

Daarnaast roep ik ook mezelf uit tot winnaar, kunnen we elkaar toch nog de hand schudden...;):D

Oh jah, btw.... wat rij je? BMW of VW?:D (nog steeds auto's van de zaak?)
Peugeot 406 1.8 16V

Aan de BMW wordt gewerkt. ;-)

Zoals gezegd ga ik niet op details in. We hebben niets te verbergen maar ik zie de noodzaak er niet om alles te moeten verantwoorden omdat een paar mensen op een dancewebsite dat belangrijk vinden.

Ik kan je wel de simpele voor iedereen op te vragen jaarcijfers over 2001 geven. Vorig jaar had ID&T een omzet van ca. 70 miljoen, met ongeveer 8% rendement. Dan weet je meteen hoe hoog de kosten waren.
Hey Tjeerdo...ik heb nog wel een vraag...

als licht-gek, vraag ik me al jaren af waarom er nooit een laser vanaf het midden van het plafonf naar beneden (en dan heel wijd) geplaatst wordt...zou in Sportpaleis helemaal kikken zijn...

EN...ik haat trance-energy...maar het tunnel-effect wat er door de liggies daar gecreeerd werd was uit den beste!
Sportpaleis doen wij niet meer. Die laser van plafond naar beneden heeft Rocco gehad op de laatste Awakenings editie in de Gashouder.

Het is jammer dat jij als lichtgek niet naar Sensation gaat. Je zou je ogen uitkijken. ;-)

2 Prhyme: Je hoeft niet zo geheimzinnig te doen hoor. Ik ken je voornaam en je gezicht en er gaat echt geen belletje rinkelen. Ik ben dan ook heel benieuwd op welk van de 200 feesten van ons je gedraaid hebt? ;-) Of werkte je soms in de loods bij de merchandise. :-D
heej bijdehandje...;)...ik weet dat de verlichting er andere keren niet om loog nee...

maar bij MayDay kan er door jullie nog veel geleerd worden...tegen normale prijzen...;)...gaaaaaaaan we weer...

wat was dat trouwes voor een iets?...die rode schicht door thialf?...dat was echt toppertje...
 
Tjeerdo: zeker slecht in gezichten onthouden? Geeft niet hoor, het is alweer een aantal jaren geleden...
heej phantasia, leuk dat jij je als vrouw ook ff mengt in de discussie...die nog niet erg vlotten wil...

tjeerdo is een beetje lui en heeft niet veel belang bij ons...;)
 
Ik merk het! ;)

Nou ja, ik wacht rustig af...
tjeerdo? ik wordt een beetje moe...




waar die aap allemaal wel niet goed voor is...:D
Tjeerd, ik doe ook niet geheimzinnig hoor. Het heeft gewoon andere redenen waarom ik, zeker niet onder deze naam, niet met foto o.i.d. kenbaar maak wie ik ben.
Zijn waarschijnlijk redenen die jou totaal niets interesseren, maar een aantal anderen wel...;)

Hoe kom je erbij dat je mijn gezicht gezien hebt trouwens? vaaaaag.....:D
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
tjeerdo: laatste awakenings hing ie er weer in het midden van de zaal hoor ;)
en een full color midden vanaf het midden van de stage en 2 groene links en recht op de stage :)
was een erg bruut gezicht, ik heb ook zo goed mogelijk foto`s ervan proberen te nemen :)
zie bij de fotosectie :)

bovendien vind ik id&t weer een stuk in m`n achting gestegen met Thunderdome in de rai ;)
naast Shockers (topper) en innercity :)
eens zien wat het gaat worden.
ti`z het 1e hardcore festival (puur en alleen hardcore) wat in 5 jaar voor meer dan 10000 mensen de deuren opent :)
hoewel hardcore nooit echt weggeweest is.....
wat dacht je van thunderdome '99?

maar kga ff de foto's tjekken...:D
mooie verlichting ja!...

kostte dat feestje?
2 B&B: ik bedoelde aankomende editie. ;-) Gaan die jongens van Mayday nog wat van leren. :-D

Die rode schicht heb ik niet echt gezien, alleen op de foto maar ik was toen aan het jureren bij de Talent Room. Kan je daar dus niet mee helpen.

2 Prhyme: via de CU2 page van je lieflijke vriendin Phantasia. ;-)
hier ons detectiveje!

probeer jij van mensen een discussie te winnen door ze te pakken op irrelevante zaken?

(Y) goeie!
Ik hoorde het net al Tjeerd... Ik zat me al af te vragen hoe je daarbij kwam...:D

Maar het kan heel goed kloppen dat mijn gezicht je niet zo erg bekend voorkomt hoor. Ik zag er immers toendertijd ook wel heel anders uit. Veel mensen herkennen me niet meer..;) Bart, Stef, Julian en Brian zie ik nog wel regelmatig. Ook nog een aantal anderen wel, maar das meer alleen op feesten zelf. Maar ja.......;)