Partyflock
 
­ Nederland
 
zodra de politiek getinte hetze hier verdwenen is kom ik terug om weer melig en gezellig te doen.

besluit genomen door de haat die ik voel en de onredelijkheid die ik tegenkom.het was hier gezellig,er was kameraadschap,alles is anders.(de nieuwe?)

ik ga me niet verder ophitsen in mijn vrije (blije) tijd.

redenen; topic;jammer maar helaas
topic;mooi stuk over dood pim.

dit deed mijn emmer overlopen.
voor al m`n vriendjes;ik blijf p.b beantwoorden,ik laat niemand in de steek.

laat me maar weten als de pim verheerlijking en de politieke debatten over zijn.
kan ik weer lekker meelullen over FLieRP.

Ajuus
het gaat er ook helemaal niet om dat er veel topics geopend worden, het gaat erom dat WAT ER IN STAAT en in welke geest er word gediscussieerd... SOmmige mensen worden daarmee gekwetst en ik vind dat t wel genoeg is... Kijk... Alle mensen die hier tegen mama zijn om t maar zo te zeggen, zijn geen mensen die ik hier vaak zie, komen af en toe eens ff langs wippen of zijn net nieuw... Niet dat dat errug is, maar dan heb je geen recht van spreken in deze... dit gaat om meer gevorderde PFers die hier veel zijn en een bepaald gevoel bij PF hebben wat afgebroken word door politieke topics zoals: nazis/gabbers/skinheads jammer maar helaas, mooi stukje ovber Pim, en zo kan ik nog wel ff doorgaan... Ik snap precies wat mama bedoelt en ik doe ook mee met de nieuwe strategie... ik hoop dat we zo weer een kunnen worden... Lol hebben samen en weer huilen, lachen en alles....
Het is niet zo dat we niks actueels willen, als je onze topics leest weet je dat we naast onzin ook heel veel nuttige dingen zeggen hier... Maar ergens moet een grens getrokken worden, en wat ons betreft is die hier!!!!!!!

FLieRP
Werkzaam bij Partyflock
Laten we nu as je blieft GEEN discussie gaan voeren wat een gevorderde PFer is of hoevaak je langs moet komen om te kunnen zeggen at je vaak komt!
want dan loopt het weer op een zwaar zinloze discussie uit!

Ik zeg dit alleen maar omdat ik hoop dat er dan GEEN discussie over ontstaat!

FLieRP
zo bedoelde ik t ook niet... alleen dat mensen ons dus niet kennen en mamma dus ook niet en zulke oordelen niet moeten hebben

FLieRP
Dat had ik wel gedacht, maar ik was bang dat er mensen op inzouden die zich beledigd/aangesproken voelde.
Dus daarom heb ik maar direct mijn reactie gepost.

(k)
 
de datum van de topic was ook al wat verjaard.
ja mamma is op aandringen van vriendjes weer terug.

einde discussie oftewel;
 
2 fairytale: ik weet niet wie je bedoelt met jou post over mensen die hier niet vaak komen en dus ook geen recht van spreken hebben in deze discussie, maar ik ga er maar vanuit dat je mij daar ook mee bedoelt omdat je na mij gepost hebt.

ik snap niet hoe jij erbij komt dat ik een vooroordeel zou hebben over gabbermamma.....ik heb haar posts gelezen en ook haar topic over dat ze een tijdje zou wegblijven.aan de hand daarvan heb ik een mening gegeven.heeft dus niets maar dan ook niets te maken met vooroordelen.daar komt ook nogeens bij dat ik absoluut niet tegen gabbermamma ben maardat ik het niet helemaal eens ben met de reden waarom ze een tijdje stopt.....ik heb in mijn laatste post ook neergezet dat ik haar mening respecteer en hoop dat ze weer terug komt ( ook al ben ik dus nieuw en ook al ken ik haar niet goed ).

ik heb ook neergezet dat de toon waarop discussies worden gevoerd ook niet normaal is alleen denk ik dat de enigste manier waardoor dat zou stoppen is door er niet meer op te reageren, door niemand meer.

ik hoop dat ik door deze post niet weer een eindeloze discussie open maar ik wou het toch nog ff kwijt.
en ik heb echt waar absoluut helemaal niets tegen jullie.

groetjes Q girl
iedereen heeft evenveel recht van spreken, mama welkom terug en we maken er gewoon iets leuks van hier

have fun in the sun lalalalaala
 
ja en big fat hairy gabber mamma blijft terug komen..als je zegt dat je wegblijft doe het dan!
gabber mamma 8 mei 2002 17:34

zodra de politiek getinte hetze hier verdwenen is kom ik terug om weer melig en gezellig te doen.

lijkt me duidelijk toch partydevil
welkom terug gabber mamma

:kusje2:
 
GwáH!?

Mensen moeten een keer leren een normale discussie te kunnen voeren, zonder vooroordelen, goede standpunten en met argumenten.

Maar aangezien de meeste hier dat niet kunnen, omdat ze drugs gebruiken en naar Trance feesten gaan, zal dit wel zo blijfen....

Of was dat een vooroordeel ?
ik blijf
wij blijVen.

Die terror weer he?

zei/zij

word/wordt

gauw/gouw

mauw/mouw

het blijFt moeilijk
 
zeg schat van een party-devil..als je klaar bent met beledigen...jij zei hierboven geloof ik ook dat je niet meer kwam???



moeilijk he:)

en verdere beledigingen zou ik inslikken.
of gewoon oppleuren,
kom uit je luierbroek en word volwassen,ga naar school en leer hoe je met elkaar van meningen kunt wisselen,leer te discusieren en vooral ...leer te respecteren.

je gedraagt je nu als een honsdolle hond.
 
jij hebt het eindelijk door ...respecteer ieder z`n mening..was dat nou zo moeilijk?

welkom terug gabber mamma!