Partyflock
 
Forumonderwerp · 656808
­ Nederland
 
Ha mensen,
Ik heb n zomervakantie naar Marmaris geboekt. Weet iemand of t daar leuk is? Kun je me vast wat tips geven? Kan ik vast dromen tijdens mijn eindstage. Kuzz
wanneer ga je daarheen??

want ik ga daar ook heen het schijnt volgens een vriendin erg leuk te zijn ze is er al eerder geweest

kan er goed uitgaan enzo
niet lullig bedoeld maar dr zijn pas 26 forum's over Marmaris en of t er leuk is
 
Nou sneeuwschuiver, ik weet nog helemaal niet hoe het hier allemaal werkt. Bedankt voor de tip, maar niet voor je antwoord.

En dames, ik ga 3 augustus vliegen en we zullen in totaal 12 dagen blijven. Kuzz
 
ik ga dit jaar voor de derde keer naar Marmaris
en heb het tot nu toe... erg naar mn zin gehad daar!!!

su-per!! (Y)
ik ben er vorig jaar een week geweest. en ik vond het wel mee vallen daar....

tip van de dag : laat je niet met geld naaien, ze nemen daar niet allemaal de euro aan en dan kan je genaaid worden
 
super! (Y)

Alleen wat minder als blond meisje zijnde
 
Ze zeggen dat het oké is... ik hoop het maar, want ik ga er ook heen...

ook 3 augustus trouwens, dus we kunnen met z'n allen een leuk feestje vieren :yes:
 
Marmaris..vorig jaar geweest...nu weer!!
echt top daar.
oja de tips: je hebt aan de ene kant van ut starnd de barstreet,met de grotere discotheken(ook openlucht)andere kant de wat kleinere tenten,maar zeker niet minder leuk!!!

aan de kant van de barstreet heb je ook nog een overdekte bazaar,ALTIJD afdingen daar,willen ze niet lager gaan,doen of je et niet koopt en je krijgt et alsnog!!:) nou succes he!!!
Marmaris is toppie! Voor een weekje dan... En absoluut niet aan te raden in het hoogseizoen als je geen airco hebt!
 
Marmaris :kots:

geen fuk aan, mij zie je daar nooit meer terug.
Ga er dit jaar heen. Kijk wel wat het wordt....in elk geval :bier: (y)
Wij (PaddoPol, Het Monster, VinnyB, InCoMiNg!!) gaan dit jaar ook, 6-21 juli :D:D:D zin innn

Zitten in Pineta All-in ;)

woei :D :bier: B)
Lippy k zal wel eens vragen tegen die tijd hoe Pineta was, wij gaan van 31 jul tot 15 aug :-D

Heb er nou al zin in 2 weken lang geen gezeik van werk aan je kop :-D
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
er zit in ieder geval een hardcore club Casablanca
 
Ga er ook heen :S Vraag me niet waarom, maar ik ga wel...

beetje döner eten ofzo :S
wat moet je daar nou doen?

we zitten in bonjorno ofzo :S
Ik ga dit jaar ook naar Marmaris. van 8 tot 22 augustus.

Heb veel leuke verhalen gehoord en mijn budget laat Turkije nog net toe... ;-)

Heb er zin in!! Ik ga met 8 vrienden..
ik ga ook naar marmaris

maar ik ga al de 13tot 21 juli
Ik ga ook naar Marmaris!!!:D
Ik ga van 24Juli tot 15 Augustus!!:D
Dus lekker 15 dagen:D:D

En heb al heel wat mensen gesproken die het daar wel heel erg tof vonden dusss...
Ook een discotheek waar ze veel hardstyle enzo draaien, dus ben benieuwd!!
Ik ga ook!! wij vliegen 20 juli heen en 31 juli terug!! met 5 meiden gaan we..:)!

Hoor alleen maar goeie dingen, dus we zullen het wel zien!
 
wij 27juli 15 dagen. heb er net als vorig jaar weer heel veel zin in :D
Ik ben er vorig jaar drie keer geweest, omdat vrienden van mij daar wonen. Je hebt een nieuw en een oud centrumgedeelte. In het oude centrum heb je de zgn. "Barstreet" met wel een paar aardige tenten. In het nieuwe centrum liggen de tenten langs het strand, ook daar zijn wel een paar aardige bij, ligt er natuurlijk aan wat je precies zoekt. Maar het weer is in ieder geval geweldig!
 
Nou daphny, ik zou zeggen, ga er dit jaar weer heen *bloos*


Ze zouden ook meetings in het buitenland moeten houden... best gezellig...
Nee dit jaar wordt het Egypte. Niet om te feesten, maar om even helemaal niets te doen..
Kan ook wel eens fijn zijn.
 
ik ga er ook heen weet alleen niet wanner
ik zie het wel
ga der ook heen, 12 tot en 26 juli ben ik daar te vinden..
 
Hey stuitertje van 24 juli tot 15 aug is wel meer als 15 dg :P ehhehehe, maar ik ga ook 24 juli maar dan tot 7 aug :p
 
ben er 2 jaar geleden geweest, maaruhm let wel op daar als je in een taxi stapt, die taxichauffeurs zijn GEK!!! het is daar op straat één grote GAOS :S en op straat stinkt het.. Het eten is er super, maar je kunt er beter geen vis eten...
Ik vind het stappen er tegenvallen en je mag blij zijn als je een zwembad bij je hotel/appartement hebt want het strand vond ik ook niet veel....
2 bjornwolters: :$ Oeps!!
Wahahah, zou een beetje erg lang zijn he:P
Ik ga gezellig met jullie mee!!:D
Heb er zin in!!

(K)
Lippy k zal wel eens vragen tegen die tijd hoe Pineta was, wij gaan van 31 jul tot 15 aug


Pineta is echt GOED!!!!!!!!!! lekker eten en vet zwembadje (3 zelfs) echt heel erg leuk is elke dag ook wat te doen daaro:D

ik ben zelf al heeeeeeeel vaak naar turkije geweest ook omdat ik er heb gewerkt :D wat echt een aanrader is ..is duiken!!!! ik heb zelf een tijd op een duikboot gewerkt (instructies geven blablabla) en dat is echt heel mooi daar!!!

ook Bar Street is wel leuk ja!! alleen je moet er wel van houden! wat ook erg leuk is is een terrasje in de barstreet... draaien ze gewoon top 40 muziek... kan je leuk mensen kijken die langslopen in de BarStreet... dacht dat het zoiets heette als Magic Garden ofzo.. of Green Garden!!

veel plezier mensen die daar heen gaan... ik ga dit jaar voor de verandering eens niet...:C:C:C of heel misschien last minute ofzo..
 
nou anne.... schrale troost, ik ga ook niet!!

maar voor de mensen die naar marmaris gaan>> ga na twaalven naar the green house, daar wordt wel lekker hard gedraaid, ze vinden het ook wel leuk als je zelf cd'tjes meeneemt..! ;):P (is in bar street..)

veel plezier!! (K)
 
Marmaris is top!! :yes: Alvast veel plezier! ;)
Greenhouse is inderdaad DE place to be na twaalven.
N maatje van me heeft daar zelf 2 avonden mogen draaien en ik deed toen MC'en en we kregen heel de tent op zn kop. Op n gegeven moment kwam de baas eraan om te vragen hoelang we nog zouden blijven, maar helaas waren t onze laatste 2 avonden haha.
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Zijn al in Alanya en Kusadasi geweest, dus is dit jaar Marmaris aan de beurt.Hoor ik ook alleen maar goede dingen over :jaja:

Turkije roeleert echt: superaardige mensen overal, ideaal weer, niet duur en je kunt er over het algemeen best relaxt stappen.

Weet alleen nog niet wanneer we gaan (zal wel weer last-minute worden)
 
kans is ook groot dat ik met een groep vrienden ga!!marmaris of alanya...hoor idd over turkije veel goeie verhalen(aardige mensen,goedkoop,goed weer)dus heb er reteveel zin in... :D :D
Ik gaat dit jaar ook voor het eerst naar marmaris.. Ben benieuwd.. Ben dr van 17 tm 26 juli.. k' heb r zin an!!!
 
tis nie bijzonder, maar vorig jaar kon je je eigen hc cdtjes meenemen naar de casablanca, toen was het wel ok, voor de rest alleen rapperdeflapmuziekherrie
 
Marmaris is idd. TOP! ben er vorig jaar geweest!
Lekker goedkoop allmaal!
Alleen de Turken kunnen echt vervelend zijn, proberen je echt elk restaurant of winkel in te trekken!
 
ahh toll mensen pineta is in trek :D
zal een dolle boel weze daar....
misschien kom ik nog wat mensen tegen vanaf 17 juli... :bounce: