Partyflock
 

aftermovie · Free Festival · The Harder Styles · 16 juli 2011

Informatie …

46 opmerkingen

dit is nou pas een aftermovie!!!!
een hele vette aftermovie!!,, zo tezien een goed feestje gemist:P
 
tweede deel klinkt veel beter:bounce:
hardcore :respect:
ik vind em wel cool alleen mis ik (wederom) de early rave open air weer...
deze enkele shotjes geven niet veel weer van die area...
Vette aftermovie, volgend jaar zeker proberen een kijkje te nemen als ik niet op vakantie ben!
Wie kan me de namen vd tracks geven? 8)
zeker wel mooi gemaakt was zoeiso wel super feest voor weinig:)
 
Uitspraak van ,,miss--bitchie,, op woensdag 3 augustus 2011 om 20:36:
een hele vette aftermovie!!,, zo tezien een goed feestje gemist


Same here:(
Uitspraak van " Joey op woensdag 3 augustus 2011 om 22:02:
Wie kan me de namen vd tracks geven?


- Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)
- State of Emergency - Addiction
laatste aanpassing
Teveel hardstyle, te weinig early. Wel heel dik gemonteerd (y)
 
Artiest Spiderhead
Kort maar krachtig:o Ze moeten eigenlijk een minimum eis instellen voor aftermovies: 5 min. :P
 
leuke aftermovie maar ze hadden ook wel wat van de early mogen laten zien;)
Totaal geen spijt van gehad dak er toch nog naar toe ben gegaan :D
laatste aanpassing
 
1:49 vet gefixt!!!!
kutfilmpie,
laten net 3 seconden van de early zien terwijl dat het gekste was van heel t feest
in de regen hakken was master:D
laatste aanpassing
Uitspraak van Zonietdantogh!! op donderdag 4 augustus 2011 om 14:55:
kutfilmpie,
laten net 3 seconden van de early zien terwijl dat het gekste was van heel t feest
in de regen hakken was master


de filmer kon niet tegen de regen :D
 
Vette aftermovie!
jammer dat de early er niet echt op staat :(
verder wel mooi :D
 
Jammer zo weinig early,
De sfeer vond ik daar toch zeker het beste!:D
Wat een tering hardstyle nummer weer :D
 
of alleen je tieten staan erop:lol:
shiiiiiiiiiit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2011 om 14:21:
1:49 vet gefixt!!!!


jammer dat dit feestje maar 20 min voor mij geduurd heeft..:(
Wat is het toch altijd prachtig om Alessandro zo hard los te zien gaan (L)

Wat een kerel :respect:
Zwak! Ze laten echt enkel hardcore en hardstyl erea zien:S terwijl t feest bij de early bezig was!! Daar stonden de echte die hards los te gaan in de regen voor het podium!! Wrom Laten ze dat nou niet zien??
Artiest Amada
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2011 om 16:50:
of alleen je tieten staan erop
shiiiiiiiiiit


hahaha! die spotte ik al mop ;)

zeer vette aftermovie! nice camerawork & montage :jaja: (y)
en wat een feestje (l)
heeerlijk! op naar t volgende feessie!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2011 om 10:28:
Same here


als je het voor de hardcore had gedaan, heb je niks gemist! wat een knaken geluid. sfeer was ook niet top, dagjes mensen all over the place.
 
Uitspraak van pvdp op dinsdag 9 augustus 2011 om 11:05:
als je het voor de hardcore had gedaan, heb je niks gemist! wat een knaken geluid. sfeer was ook niet top, dagjes mensen all over the place.


hmm als ik 't zo hoor idd niks gemist..

geluid is steeds vaker slechter.. maar komt dat ook niet door dat het nu gewoon niet meer zoveel decibel mag als eerst?
Haha lachen, mn GoedGoan staat er ook nog op 8)
Vet gefixt!
Had wel wat meer van het earlypubliek in gemogen, dat zijn en blijven de echte feestbeesten
Early was sowieso beste sfeer! jammer dat deze after geen complete samenvatting van het feest geeft, wat een after wel moet doen imo
Uitspraak van Yv op vrijdag 5 augustus 2011 om 18:15:
Uitspraak van yaannick89 op donderdag 4 augustus 2011 om 14:21:
1:49 vet gefixt!!!!


 
uber vet deze aftermovie volgend jaar der zeker weer bij
Uitspraak van Drikkuz op donderdag 11 augustus 2011 om 15:12:
Early was sowieso beste sfeer! jammer dat deze after geen complete samenvatting van het feest geeft, wat een after wel moet doen imo


+1 !

uit deze aftermovie blijkt maar weer dat de Early een ondergeschoven kindje is op free festival! Terwijl de sfeer daar geweldig was met de regen!
 
Heeeeerlijk was het!
dacht dat er drie stages waren, ken aan mij liggen hoor
 
Jammer dat de early er inderdaad niet veel instond.
Dan zie je tenminste dat het om de muziek gaat en niet om het weer (H)
 
lol echte hardcore had je vroeger met de ouderwetse drum computers niet deze shit:p
Jammer van het weer maar verderest wel een leip feessiee !!
Vette aftermovie, en ondanks het weer was het een dikke party
vette aftermovie :D maar baal niet dat ik er niet bij was :P