Partyflock
 
Profiel · 578076
Profielafbeelding · N.iieske
ooit was ik gek op je, je misbruikte m'n gevoelens,, en nu heb je spijt.. maar je bent me kwijt..
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamdenise^^ Ooit vladderden er duizenden vlinders voor jou in mij.
WoonplaatsKaatsheuvel (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
Beroepwerkend op een bedrijf:P
Geboortedatum
Leeftijd37
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genreNderlands gewoon..
Lid sinds17 april 2007 18:38
Statusinactief
Laatst hier9 januari 2021 18:09
Laatste aanpassingzondag 20 december 2020 om 16:28

Agenda

Statistieken

11633·pagina's bekeken
12Partyflockvrienden
2·favorieten
2×geciteerd
66·opmerkingen
39·privéberichten verzonden
42·privéberichten ontvangen

20 opmerkingen

Uitspraak van N.iieske op woensdag 26 maart 2008 om 18:01:
hej mensjes
jullie vroegen of ik gastenboek aan wilde maken..
uit eindelijk heb ik gevonden waar ik hem moest vinden
en hier is ie dan..
dump er wel berichten in nu ik hem heb..
anders blijft ie ook zoleeg en alle moeite voor niks gedaan


Rare Peppie..!
Zal ik (Broerlief) maaar de eerste zijn dan haha
xxx
hee meissie

alles goed??
met mijn wel
zit nu op sgool en heb niks tedoen
maar ik zie je snel weer doeidoei

gr xxx leandra
Heey lekkerding van mij!
Alles goed met jou?
Wanneer gaan we een keer samen chillen?!
x Kus Rowie.
heej meissjeee.
allus GOed met jee???
jij was tog op kermiS ofniie??
(K)Kusje
Lekkerd,
ik had je berichtje net pas gelezen :$ xx ly
 
Schatje(L)

Lang geleje zeg da ik op pf jou heb geschreve als ik jou wel een keer heb geschreven:P margoed ik mis je wel! en ik heb je allang niet meer gesproke!!!:( Nou moet ik huilen maar ja komt op de verjaardag van omaa he:D Maar k kom wel smiddags want ik moet savonds werken:S waar ik geen zin in heb maar als je dan naar oma komt hebbe wij veel bij te kletse seg:O wojoow das egt nie normaal maar nu ga ik hier stoppen en ga ik je een bericht op hyves stureXD:P die word ook wel lang hoop ik daar ga ik gewoon voor sorge maar dit is een beetje doelloos!!:P Dus stop ik
Je moe wete dat ik van je hou!!

Nichtjes voor altijd(F)

Xxxx Love you(L)
heej meiss(K)
haha maak niet uit..
Sorrie dak eerst zO kut deed:$
Vrienden??:D:x Want ik heb eCht geen zin in ruzie meer:)
whaha
Maarjaa meiss spreek en zie je 29 Juni he??
(K)(K):)En jhaa ik was er ook ..
heel de tijd elkaar aan kijken maar niks zeggen:x
whaha (K)
 
chickie:D alles goed?
eej meiss..
Alless goed met jee?
mjhaa..
Ben der weer weg van:P
latOr:P(K)
eej meiss..
Jhaa goed beetje ziekjess mjha:Pepijn zijn sChuld :lol:
Nog iets geDaan ?
Kus(K)
hahahahahaha
omg:P
Jhaa dat kan ook hé als je niks te doen heb 's naChts..
euh jha op kut kamp:S
en 3 oktober een dagje naar Parijss(L):P
Heb er eCht zin in
Lijkt me wel leuk hoor italie:)
Wil ik ook wel heen:lol:
Kuss(K)
hahaha okee is goed als ze erop staan ga ik is ffkes kijken
hOe kamp was:x pff !!
ander half uur gefietst en 2 en een half uur kanoen en 2 uur terug lopen..
DusJhaa best kut.
we hebben de leraren tot half 7 's ochtends wakker gehOuden dusjha:P
En wij ware blij en hun niet:roflol:
en jhaa ik heb nog met hem:)
6 september hadden we 1 maandje dus gaat gOed..
en bij jou in de liefde?
Kuss(K)
jhaa ik heb al ruzie in me klas met zo een wijf:$:x
Jhaa Nikita weer jhaa:lol::$
Ik was niet beGonnen:x
haha
jhaa gaat idd snel:P
pfffffffff
dat hij het volhoudt met mij haha
nee we hebben het goed samen!;)
(K)Kuss wrm wil je geen vriend:O
Yupss da klopt zo ben ik:lol::$
Ohh eCht
Wie wie wie en je hads tog eerst afspraak met een boy:P
(K)(L)
 
ja da was fruittabak ja meloen ofzo was wel lekker alleen was beetje zat geworden want van te voren hak goed gezopen en toen aan de waterpijp maar da ging nii zo perfect
 
boeboe
hoestie?
 
iiloveeyouu honeyyy..(L)
ik mis je:(!


Xxxx(K)(L)
Ga nu slape tis 2 uur:O
hey gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van gr xxx leandra
laatste aanpassing
 
Proficiat :)
Proficiat! :D
Maak er een leuke dag van! (k);)