Partyflock
 
Profiel · 404171
ANGELIQUE; iloveu xx Samantha.
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamAngelique
WoonplaatsSon en Breugel (Noord-Brabant)
LandNederland 🇳🇱
Beroepschool
Geboortedatum
Leeftijd32
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Relatienee
Favoriete genresearly hardcore, happy hardcore, hardcore, hardstyle, hip hop, industrial hardcore, r&b, reggaeton, terror
hardcore, hardstyle, hip hop, latin, r&b
Lid sinds8 juli 2006 13:15
Statusinactief
Laatst hier19 september 2024
Laatste aanpassingdonderdag 17 september 2015 om 13:18
3178%
JAAAA
615%
NEEEEE
38%
geen mening >

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 7 maart 2009: Masters of Hardcore, Brabanthallen, 's-Hertogenbosch

Statistieken

± 70195·pagina's bekeken
15Partyflockvrienden
1·evenement bezocht
1·poll
22×geciteerd
644·opmerkingen
1×positieve karma
1·positieveling
533·privéberichten verzonden
585·privéberichten ontvangen

398 opmerkingen

Schatjeeeeee(F)

Ik miss jouuuu :(

*Boehhuhhh*

Snie leuk meis

Eerst ik, en nu jij:@

You know the love you had, that;s what make you strong you can do this girl..!!

xxxxxxxxxxxxx(L)

Love you sweety(K)
 
Lieverd! (L)

Ik mis je!:(
En niks is het zlefde zonder jou :cry:
'T hier zo kut geworden met die wyven ! :@
Mjaa laat me eigen nie kenne da weetje ..
Ma met jou was altyd dolle en lache ..
Ma nou is gewoon kut!
Hoop dat je snel terug komt!

(L) loveyouu ! (K)!
Hou je sterk meis! (F)
liefje,
you have to come bacck! i miss you girrll
heel erggg :'(
Kom alsjeblieft snel terug ben der altijd voor jou
xxjebestevriendinnetje(L) myloveisonlyforyou! Nobody can break us girl
MEIS MIS JOU SNEL NAAR HUIS KOMEN JIJ:D
loveyouuuuuuuuuuu
meisje weet je al wanneer je naar huis komt
laat even weten (L)
 
hej meiske ;)

hoe ist daar al lang nie gesproke ;)
wanneer mag je weer terug of weet je da nog nie
marja ik ga weer;)

laterz ;)xx
Hou het allermeest van jou!(L)
 
SGATTJEEE MIS JE KEI ERGG:( LAAT EGT FF WETEN WANEER JE THUIS KOMT:d
ik mis je egt:(:'( ik hou van je lieverd(K)
ps. SUPPER LEUKE BROEKK:p HAHA
KUS PEGGY
schatjee(L)

ik doe jou heeel erg missen!:(

xxx loveyou
 
heej meiske;)

hoe gaat eik met jou?
al heel lang nie meer gezien:O
mja waneer mag je weer naar huis?
en ist nog bietje rlx daar:P
mja spreek je wel weer;)

laterzzz;)

Prettige kerstdagen & een gelukkig nieuwjaar! :D

xx Marieke

Mis jou schat:(
 
poepieeeee(L)
kom snel trug:|
this te lang geweeestt:(
de tijdee mej jouu waree dikkee terrorrr(K)
xxxxxx ly hc chick nv me(L)
IK HOU VAN JOU MYN LIEFSTE!!(L)
Snoesjeeeeee..!!!!!

if you want this you can come home again:D

xxxx(L)
 
lekkkerding ja wanneer wat doen enshii geef je tel nummer mis jou als n gek man kim vertelde me dat je back was ja maar had die nummer niet van jou.
 
Heey schatje ben je al terug of neit:)
ik mis je echt erg:(
LOVEYOU(l)
lekkerwijf,
bende backa?
zie je snel.
gotlove
 
hebbe ze jou ook maar een x laten gaan?
(k)
laatste aanpassing
meisje!
alles goed.:).
echt al heel lang niet gesproke:O.
maar ik hoor je wel kusje(K).
 
sow dat is lang gleden!
 
jaa gaat goed he
met jou ook!
zit je nogsteeds in frankrijk?

gr jannes
ja idd lan ggelede
maar met mij gaatt alles goed,.
ben je nu gewoon weer thuis:$.
xx.
eej hoe ist nou
ok he :P
 
heey ang,

10 juni 2009 is ons gilano geboren:)
als je zin hebt om op kraamvisite te komen.
laat dan even wat weten.
ik zal je mijn 06 nr via privebericht sturen.

(K)xx Juul & Gilano