Partyflock
 
Profiel · 133943
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamwendy
WoonplaatsJulianadorp (Noord-Holland)
LandNederland 🇳🇱
Beroepmensen doen altijd een beroep op my
Geboortedatum9 maart
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Lid sinds19 oktober 2004 18:02
Statusinactief
Laatst hier6 december 2013 12:06
Laatste aanpassingzondag 25 juli 2010 om 10:53

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 12 maart 2011: Scantraxx SWAT tour 2011, Outland, Rotterdam

Statistieken

110804·pagina's bekeken
14Partyflockvrienden
11·evenementen bezocht
14×geciteerd
393·opmerkingen
2939·privéberichten verzonden
2666·privéberichten ontvangen

290 opmerkingen

 
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD

waar ik ben? najah.. mn pc flipt steeds, kan niet op msn en heel soms op PF! :S
KLOTE SHITT!!

maar ben ECHT EHT ECHT Blij voor je dat j' 't heb gehaalt!:)
Lekker feeste dan he! ;)
spreek je snell!

XxxxxLiefss.. LoveeYouuu!!(L)
 
hey wijfie tijdje niet gesproken maar alles goed met jou???

(K)(K)(K)
hey wendy alles gaat weer goed maar nu is het mijn beurt om te slaan ik kijk er naar uit haha niemand slaat me het ziekehuis in het zijn lozers met 15 man op me in te slaan krijg ze wel en hoe is het met jou
dikke kus jacob
 
haay wijffiejj..

hoe gaattie met jou?!
mijn pc is gemaakt, alleen msn doet t nog niet! :S
VDOMME!!

mis jou heurr!!
echT!:(

Houvnjou!! (L)
 
hey wijfie!!!!

Met mijn gaat het wel...
Wat ik allemaal uit spook!!!
Niet echt veel ben een beetje aan het werk..
en voor de rest ben ik bij me moeder weer..
lekker rustig..
en wat doe jij allemaal...
(K)(K)(K)
 
Ik werk in een cosmetica bedrijf

(K)(K)(K)
EEy!! Hoe weet jij die details nou weer?
Me brommer ging op dat moment nog maar iets van 85, eerst wel 120 maar hij was tijdelijk beetje afgevoerd... heb ik weer dikke mazzol mee gehad:P:P Majaah onkruid vergaat niet zo snel hea:P
(K)(K)
Heeeej Chick!
Hoe gaat het met je?
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst in de familie!
Wat een skeetje!
:kusje2:
9 pond?! Zo dan! Inderdaad een mollige baby :) haha zal niet zo'n fijne bevalling geweest zijn dan :)
Jah hier gaat het ook heel goed komt door het mooie weer is iedereen weer vrolijk 8)
(K)
laatste aanpassing
hey terroristje,

alles goed?
lang niet meer gesproken:(
binnekort mah weer eens...? :hug:

(K)(K)(K)Patrick
jaja met mij gaat alles goed eh:D
met jou ook???
komt wel goed... binnekort op msn ofzo toch:);)

(K)(K)
 
heey sgatt..

hoe ist met jou dan?!
MIS JOU!!!!
Damn.. spreek je ech nooit!! :(:(

kben bssug met rijbewijs.. gaat lekkerr..kga binnekort na anna polkdmfnsdn:P weet ik t :P wat dichtbij jou ligt,,
mssien.. dat mn broer en ik ook ff door kenne rijde naar jou! ;)
jahjah.. ik neem mn broer mee :D
heh heh ..

vin je dat oke?!
hoor vn je..

LoveeeYouuu Sgatt!!(L)
Hoe het met mij verder gaat?

euuhhh tjahh euhh... ZEG IK LEKKER NIET!! :cheer:

En met jou dan?

Vind het sowizo al niet gezellig hahaha

(K)(K)(K) Je weet toch! :D (Y)
 
Honeyy!! (L)
 
loveeYouuTooSgatt! :D(L)
vakantie al voorbij dan?!
 
weetje hoe focking gmeen!:P
mijn wekker ging vanmorge al om 6 uur!! :|
Damn...

en hoe is 't eigenlijk met de kerels?!o:)
 
dankje:)
 
chick
:D
alles goed dan?
 
hoowii meiss

:cheer: GEFELICITEERDD :cheer:

(K) Chantall
Heeeej Meis!!
Gefeliciteerd met je 21ste verjaardag :cheer:
Maak er een gezellige dag van :)
Dikke (K)
 
GEFELICITEERD!!(K)
 
Heey lievie,

van harte gefeliciteerd meid! *kuskuskus*!!
hoop dat je dag mooi was! :)
mis je meissie!

xxxxLiefss!
loveyou!(l)
 
zozo doe maaruh gek :cheer: (K)
 
(L)
 
hoe issie?! :)
 


En nog heel veel jaren toegewenst maak er een leuke dag van ;)

Liefs jacky en A3 van Decisions
(K)(K)(K)
www.decisionsparty.nl
www.decisions.hyves.nl

 
Nog gefeliciteerd Sgatt vn me!! :D:D
Kuskuskuskuskus!! (L)

Liefssss!!
ahahaha tjiki.. was eff op pf :P eff tjeke hea.. (L) :bounce: YOu..!