Partyflock
 
Profiel · 1015640
15480%
JA DAT KAN IK TOCH NIET?! :D :bounce:
3820%
Okeeuh. :$

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 30 augustus 2014: Ground Zero Festival, Bussloo, Bussloo

Statistieken

± 172710·pagina's bekeken
33Partyflockvrienden
18·favorieten
48·evenementen bezocht
32·oude interessante evenementen
16·winactie deelnemingen
3·polls
50×geciteerd
1701·opmerkingen
2·waarderingen
1×positieve karma
1·positieveling
1×negatieve karma
1·negatieveling
2630·privéberichten verzonden
2532·privéberichten ontvangen

638 opmerkingen

 
Skaddiee (L),

AllesGoed?
Ben je nu op school :|?
Ga je morgen nog naar tom?

xxxxxx Loveeu (L)
Laten we eerst gewoon 1 dagje doen schatje:$(L),
ik wil wel, maar niet meteen vollop
 
Ja meid ik vind het helemaal goed :D.
Dan doe ik alsof ik bij me mams woon :9!
Moeten we dan wel even goed overleggen?

xxxxxx
loveeu (L)
Muhahaha gemeen ben ik he :O
Ik ga btw waarschijnlijk naar Moh in maart.. JIJ MOET OOK GAAN!!! -xxx-
 
HEYPARTYFUCKER:P

LET BEETJE OP JE WOORDEN HE IN DE KLAS:P

(K)
 
Naja je versprak je eenbeetje he waar mevrouw bij zat(A)
 
neej ze hoorde je helemaal niet..
dus darheb je egt wel geluk bij gehad hoor(A)
word allemaal door geboekt naar ellen miep en noor..
(K)(L)
 
owkej wat zei ze dan:|
og wat erg..:|
(K)(L)
 
Jahidd
das idd wel logisch maar goed..
(K)(L)
 
Waarom??


Og ik ook niet hoor en we moeten nog even..
zit je bij mij bij tutor?

(K)(L)
 
NEEEJ WAS IK NIET:P

(K)(L)
 
Hahah jah gek he hun:P

Maar goed..
tot kwart voor 2..(A)
zitje bij mij in tutor

](K)(L)
 
Jaah hun wille glas water overme heen gooie:P


(K)(L)
 
We maken er wel wat van ja:D


Jah ik in actie hwahahah laat meniet lagen:P

(K)(L)
 
WAT:|
dat dagt jij niet..
kan heel goed rijden hoor(A)
hawhhaahah:P

(K)(L)
 
MEDEPARTYFUCKER:D


Jaah jij ook
kut les
 
HAHAHHAHAHAH
jah moet ze maar opslaan:p