Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:04:begrijp je me punt?
het moet wel in hun geheugen geschrift staan
dat gaat wel lukken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:06:zo'n fluoriserend outfitje waar je borsthaar bovenuit komt haha
ja, dan gaat dat wel lukken
dan durf je niet meer naast me te staan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:06:zo'n fluoriserend outfitje waar je borsthaar bovenuit komt haha
als jij dat nou aantrekt??
Bedoel Roger moet niet voor paal lopen...
hij moet wel opvallen, maar niet op die manier
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:33:Bedoel Roger moet niet voor paal lopen...
ik denk dat als roger dat ziet, al die dames
dat hij wel achter een paal aan loopt
maar wel lief dat je zo bezorgd bent om mij
Uitspraak van actief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:39:denk dat als roger dat ziet, al die dames
dat hij wel achter een paal aan loopt
ja oke, das miss wel zo
Hoeft toch niet weer zo belachelijk te zijnn/ of wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:43:ja oke, das miss wel zo maar dan nog?
maar ik sta sowieso voor gek, ook als ik mezelf ben in het normale leven
Uitspraak van actief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:47:maar ik sta sowieso voor gek, ook als ik mezelf ben in het normale leven
ja moet t dan extra aangedikt worden?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:49:ja moet t dan extra aangedikt worden?
nog dikker dan nu
maar ze bedoelde het goed
Uitspraak van actief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:55:maar ze bedoelde het goed
bedoelde ik t slecht dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:56:bedoelde ik t slecht dan?
ben ook erg blij met jou
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 13:57:Niks voor de gein, het leek je gewoon leuk!!
Uitspraak van actief op dinsdag 4 maart 2008 om 15:29:ja, dan gaat dat wel lukken
dan durf je niet meer naast me te staan
ja hoor dat durf k dna nog wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 15:33:als jij dat nou aantrekt??
heb helaas geen borsthaar
Heb je al getraind?
nee niet echt, heb op me hakken door t park gerend, haha me vader verklaarde me voor gek
Dat is toch voor Breezersletjes die Stiletto run?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 11:14:ja hoor dat durf k dna nog wel
dan doe ik het zeker
speiaal voor jou
hahaha was grappig vandaag in arnhem.. toen iedereen weg was.. zag je echt zo'n spoor van verdwaalde schoenen
en ook nog paar meiden gevallen
kwam toevallig in arnhem en zag dat dat gaande was
kwam toevallig in arnhem en zag dat dat gaande was
hahaha was grappig vandaag in arnhem.. toen iedereen weg was.. zag je echt zo'n spoor van verdwaalde schoenen
Meen je niet
Jeetje zeg, had ik leuke aandenken mee kunnen nemen
filmpjes?
Geloof dat ik m'n poten breek als ik een sprintje op stiletto's trek 
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 8 maart 2008 om 13:21:Geloof dat ik m'n poten breek als ik een sprintje op stiletto's trek
haha idd!!..