Uitspraak van De Bomendokter op maandag 3 maart 2008 om 21:26:Met je ogen dicht?
nee dan pis ik haar perongeluk in dr ogen
Uitspraak van (( Sandra )) op maandag 3 maart 2008 om 21:22:ligt eraan met wie he
zoen jij ook met lelijkerds dan
Uitspraak van De Bomendokter op maandag 3 maart 2008 om 21:27:Oh maar misschien vind ze dat ook wel lekker ja
wil jij dat voor me vragen?
ik voel me er niet zo gemakkelijk onder
nee dan pis ik haar perongeluk in dr ogen
Dat moeten we niet hebben he.
Uitspraak van De Bomendokter op maandag 3 maart 2008 om 21:27:Oh maar misschien vind ze dat ook wel lekker ja
Nee joh, ga je weer wazig zien enzo. schiet allemaal niet op
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op maandag 3 maart 2008 om 21:27:zoen jij ook met lelijkerds dan
Ze vroeg toch niet of ik dat doe , maar hoe ik erover denk
Uitspraak van (( Sandra )) op maandag 3 maart 2008 om 21:33:hij bedoel ik hehe
geeft niet hij opent ook een breezerwijven topic
Uitspraak van (( Sandra )) op maandag 3 maart 2008 om 21:33:hij bedoel ik hehe
Ze citeerd jou uitspraak dus neem aan dat ze jou ook bedoelt
geeft niet hij opent ook een breezerwijven topic
Nou en dat is stoer
Uitspraak van Carnophage op maandag 3 maart 2008 om 21:38:Met je ogen dicht zoenen is echt fout. Net zoals zoenen met je mond open. Dat kan ook echt niet meer.
Agree
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 21:43:Ik kijk stiekem toch af en toe.
Om er zeker van te zijn of de persoon waar mee ik zoen wel die ogen dicht doet
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 maart 2008 om 21:27:Is t moeilijk zoenen met zo'n neus?
bij jou kunnen ze de ogen trouwens beter dichthouden
je moet niet zoveel over jezelf praten
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 maart 2008 om 21:51:Mijn vriendje kijkt als we aan het kussen zijn altijd naar een ander meisje in de discotheek en fantaseert dan dat hij met haar aan het kussen is.
haha
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 maart 2008 om 21:27:Is t moeilijk zoenen met zo'n neus?
Ja daarom stop ik um altijd in de kut.. proberen?
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 maart 2008 om 21:51:Mijn vriendje kijkt als we aan het kussen zijn altijd naar een ander meisje in de discotheek en fantaseert dan dat hij met haar aan het kussen is.
Je vriend is een held
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 21:43:Ik kijk stiekem toch af en toe.
Om er zeker van te zijn of de persoon waar mee ik zoen wel die ogen dicht doet
fout? moet je toch lekker zelf weten, als jij je daar prettig bij voelt...
bij jou kunnen ze de ogen trouwens beter dichthouden
ik kijk ook stiekum
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 21:50:en je was nog wat vergeten erbij te zetten over jezelf, je kan ze beter voor altijd dicht houden, en nooit meer opendoen, stel je voor dat je erachter komt dat je met een baviaan hebt gezoend
poepoe die je heb eens even goed de waarheid gezegd zeg, dat zal dr leren
Uitspraak van[C]hery[L]
op maandag 3 maart 2008 om 21:50:
en je was nog wat vergeten erbij te zetten over jezelf, je kan ze beter voor altijd dicht houden, en nooit meer opendoen, stel je voor dat je erachter komt dat je met een baviaan hebt gezoend
poepoe die je heb eens even goed de waarheid gezegd zeg, dat zal dr leren
nou idd hier heb ik echt geen weerwoord op, je heb me diep gekwetst vooral met dat baviaan!! dat kan je echt niet maken cheryl

![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)