Partyflock

Forumonderwerp · 996172

Zat vandaag de Spits! te lezen .. en kwam op het stukje Reply2all

toen zag ik dus dan ene Mevrouw Fleur Agema van de PVV had gezegt dat de abortus uit eigen zak moet betaald worden..

met de mening: 'Als je niet kan of wil opletten moet je maar betalen'

helemaal gelijk vind ik! .. Moet je maar veilig doen! 2 condooms ofzo ..

of nadenken wat de risico's zijn..

Ondanks dat je abortus een emotionel ingrijp is op zichzelf..

ik vind dat zij wel gelijk heeft. Opletten geblazen dus..

of heb ik ongelijk ?

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:33:
Ja hoooooor, jij kent er een paar. En je werkt er vast en zeker ook nog mee...

:/?

ja, mijn beroep is proff verkrachter :jaja:

dus werk ik er mee? :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:36:
Ben ik de enige die zoiets met een korreltje zout tot me neem???

nee, jij bent diegene die in de aandacht wil staan.. door dom te zijn..
Maar als je nu een date wilt kun je ook gewoon PB-en

zelfs als ik homo zou zijn.. had ik nog smaak (f)
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:36:
door een test dna ofzo..

wat nou als de dader 'toevallig' niet in het systeem staat...
Ja hoooooor, jij kent er een paar. En je werkt er vast en zeker ook nog mee...

Ook lekker: komt er iemand met een tegen-argument, doe je dat af als leugen :roflol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:37:
Meisjes die zwanger raken en maar gaan verzinnen dat ze zijn verkracht.

waarheid word altijd achterhaald!
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:17:
Gevoelig puntje bij jou Daan, ben je ook verkracht ofzo?

Hou je smerige bek eens dicht! Zou jij eens mee moeten maken. Kijken of je dan nog zo stoer poep praat. :looser:

Uitspraak van DopeyXXL op maandag 11 februari 2008 om 10:38:
wat nou als de dader 'toevallig'

die persoon kan de dader gewoon aanwijzen .. ! dan word die gedwongen! (I)

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:40:
waarheid word altijd achterhaald!

Naief ben je wel iig (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:40:
persoon kan de dader gewoon aanwijzen .. ! dan word die gedwongen! (I)

:roflol: Oke, misschien moet ik het je anders uitleggen dat je het wel snapt.

Jij hebt sex met Marilyn, meisje is aan de pil, jij gebruikt condoom. Condoom scheurt en de pil blijkt niet te werken omdat ze een antibiotica kuur heeft gekregen van de dokter omdat ze keelontsteking had. Meisje is zwanger, wil het niet houden, maar heeft geen geld voor abortus. De enige oplossing is te doen alsof ze verkracht is door jou. Ze wijst jou aan. Jij wordt dan dus gedwongen? Terwijl ze zelf ook wou?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:43:
De enige oplossing is te doen alsof ze verkracht is door jou. Ze wijst jou aan.

Vrouwen zijn ook niet meer te vertrouwen tegenwoordig...

Uitspraak van Goaty op maandag 11 februari 2008 om 10:47:

Waren ze sowieso al niet ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:47:
Waren ze sowieso al niet

:O Mijn wereld stort in!
laatste aanpassing
Jij hebt sex met Marilyn, meisje is aan de pil, jij gebruikt condoom. Condoom scheurt en de pil blijkt niet te werken omdat ze een antibiotica kuur heeft gekregen van de dokter omdat ze keelontsteking had. Meisje is zwanger, wil het niet houden, maar heeft geen geld voor abortus. De enige oplossing is te doen alsof ze verkracht is door jou. Ze wijst jou aan. Jij wordt dan dus gedwongen? Terwijl ze zelf ook wou?

Wow! Wel erg extreem. :o Hoe verzin je het? :lol:

Uitspraak van Goaty op maandag 11 februari 2008 om 10:49:
Mijn wereld stort in

:aai: Komt wel goed schatje 8)

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 11 februari 2008 om 10:51:
Wow! Wel erg extreem. Hoe verzin je het

Ja, kan toch? 8) Misschien snapt ie het zo.

Uitspraak van dolphingirl is mama van Erin en Kian op maandag 11 februari 2008 om 10:54:
idd

Zo gek vind ik het anders zelf niet. Hoeveel meisjes zijn er wel niet die niet weten dat de pil niet werkt samen met antibiotica? En hoevaak gebeurt het wel niet dat het condoom scheurt?

ik maak me persoonlijk meer druk over het feit dat waneer je abortus zelf moet betalen en dat dus niet kan er een hoop ongewenste kinderen om de wereld zullen worden gezet. met alle gevolgen van dien verwaarlozing, mishandeling enz.

dus als je je druk maakt om het geld wat een abortus kost bedenk dan wat het kost om 1 jaar later de kinderbescherming, jeugdzorg enz te bekostigen....

ben je tegen abortus omdat het zielig is voor het ongeboren kind denk dan aan de jaren na de geboorte met ouders die niet voor het kind willen of kunnen zorgen..

ieder zijn of haar ding maar ik ben voor het vergoeden van een abortus...

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:57:
ben je tegen abortus omdat het zielig is voor het ongeboren kind denk dan aan de jaren na de geboorte met ouders die niet voor het kind willen of kunnen zorgen..

Das nog veel erger idd.. Vind het dan ook maar cru gezegd dat iedereen maar zelf zn shit op moet lossen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:55:
Hoeveel meisjes zijn er wel niet die niet weten dat de pil niet werkt samen met antibiotica

Ja maar bij de apotheek DRUKKEN ze het je op het hart en het staat met koeienletters op de verpakking. Dus als je het dan nog niet weet ben je wel heeeeeeeel erg dom.

En hoevaak gebeurt het wel niet dat het condoom scheurt?

Geen idee. Heb het nooit meegemaakt. Kerels zijn trouwens ook niet de slimste. Had een keer seks met een jongen, maar met condoom! Tijdens het van achteren neuken greep ik met mn hand in het rubbertje. Had die lul effe snel dat ding eraf gehaald zonder mijn medeweten. Ik was echt WOEST!!! :[

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:53:
Ja, kan toch? Misschien snapt ie het zo.

Ja dat kan maar heb nog nooit iemand met zo'n verhaal meegemaakt. :nee:
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:57:
met alle gevolgen van dien

overbevolking
laatste aanpassing
Zo gek vind ik het anders zelf niet. Hoeveel meisjes zijn er wel niet die niet weten dat de pil niet werkt samen met antibiotica? En hoevaak gebeurt het wel niet dat het condoom scheurt?

Als je denkt seks te kunnen hebben kun je ook een GEBRUIKSAANWIJZING van de pil lezen.
Vraagje voor TO:

Stel: je stapt in de auto. Doet je gordel om, en rijdt naar je bestemming. Je rijdt niet te snel, geeft netjes voorrang voor bestuurders van rechts, stopt bij een rood stoplicht enzovoort.
En toch raak je, om wat voor reden dan ook, van de weg en ramt een boom. Je breekt je been.

Moet je dan ook zelf je operatiekosten betalen?

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 11 februari 2008 om 10:59:
Ja maar bij de apotheek DRUKKEN ze het je op het hart en het staat met koeienletters op de verpakking. Dus als je het dan nog niet weet ben je wel heeeeeeeel erg dom.

Ken er genoeg die het niet weten :/

Tijdens het van achteren neuken greep ik met mn hand in het rubbertje. Had die lul effe snel dat ding eraf gehaald zonder mijn medeweten. Ik was echt WOEST!!!

:| Nou ja, dat kan dus ook nog.

Ja dat kan maar heb nog nooit iemand met zo'n verhaal meegemaakt.

NOu ja, ook al weet je wel dat de pil niet werkt met antibiotica en je gebruikt wel een condoom, kan dat ding alsnog scheuren, kun je alsnog zwanger worden.

Uitspraak van dolphingirl is mama van Erin en Kian op maandag 11 februari 2008 om 11:06:
Zijn die lekker dom bezig

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:04:
ook al weet je wel dat de pil niet werkt met antibiotica en je gebruikt wel een condoom, kan dat ding alsnog scheuren, kun je alsnog zwanger worden.

ahum

dat zijn de verhalen die jongens aan hun ouders vertellen die net een meisje zwanger hebben gemaakt. dat het condoompje scheurde

daarom hoor je het zo vaak...

is er wat van waar..... erg weinig
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:07:
Uitspraak van dolphingirl op maandag 11 februari 2008 om 11:06:
Zijn die lekker dom bezig

Uitspraak van * Daantje :sweethug: op maandag 11 februari 2008 om 11:04:
ook al weet je wel dat de pil niet werkt met antibiotica en je gebruikt wel een condoom, kan dat ding alsnog scheuren, kun je alsnog zwanger worden.

Ga lekker een excuus zoeken joh

Uitspraak van dolphingirl is mama van Erin en Kian op maandag 11 februari 2008 om 11:01:
Als je denkt seks te kunnen hebben kun je ook een GEBRUIKSAANWIJZING van de pil lezen

Uitspraak van actief op maandag 11 februari 2008 om 11:08:
ahum

dat zijn de verhalen die jongens aan hun ouders vertellen die net een meisje zwanger hebben gemaakt. dat het condoompje scheurde

daarom hoor je het zo vaak...

is er wat van waar..... erg weinig

Hallo, ik geef een voorbeeld. Er zijn zoveel dingen die mis kunnen gaan.

Uitspraak van dolphingirl is mama van Erin en Kian op maandag 11 februari 2008 om 11:08:
Ga lekker een excuus zoeken joh

:| Lees je nou gewoon niet wat ik zeg, of hoe zit dat?
Ken er genoeg die het niet weten

Raar. Maar heeft met die meiden hun eigen naiefiteit zelf ook te maken. :jaja:

Nou ja, dat kan dus ook nog.

Ja belachelijk toch?! Kan er nog pissig om worden. Ik draaide me om en zei: Wat doe jij gast? Zegt ie: Ja hij zat niet lekker.

Nou ja zeg! Dus ruk je hem er maar af en steek je hem weer terug zonder overleg. :looser:

We hebben het overigens niet afgemaakt. ik was in mn eer aangetast en vond dat ie de sexbeurt niet meer mocht afmaken. B)

kan dat ding alsnog scheuren, kun je alsnog zwanger worden.

Ja dat klopt. Als ie scheurt merk je dat toch eerder met stoten? Dan rolt ie op lijkt me. Maar een condoom scheurt toch niet tijdens de zaadlozing? Of heb je ook nog gradaties in hardheid van zaad? ;-)

Uitspraak van JaapieB12 op maandag 11 februari 2008 om 11:11:
Maar heeft met die meiden hun eigen naiefiteit zelf ook te maken

Sowieso.

Ja belachelijk toch?! Kan er nog pissig om worden. Ik draaide me om en zei: Wat doe jij gast? Zegt ie: Ja hij zat niet lekker.

Nou ja zeg! Dus ruk je hem er maar af en steek je hem weer terug zonder overleg.

We hebben het overigens niet afgemaakt. ik was in mn eer aangetast en vond dat ie de sexbeurt niet meer mocht afmaken.

:lol: Logisch. Idioot.

Als ie scheurt merk je dat toch eerder met stoten? Dan rolt ie op lijkt me. Maar een condoom scheurt toch niet tijdens de zaadlozing? Of heb je ook nog gradaties in hardheid van zaad?

Weet ik veel. Ik heb geen pik, dus weet niet of je dat merkt.

Jij hebt sex met Marilyn, meisje is aan de pil, jij gebruikt condoom. Condoom scheurt en de pil blijkt niet te werken omdat ze een antibiotica kuur heeft gekregen van de dokter omdat ze keelontsteking had. Meisje is zwanger, wil het niet houden, maar heeft geen geld voor abortus. De enige oplossing is te doen alsof ze verkracht is door jou. Ze wijst jou aan. Jij wordt dan dus gedwongen? Terwijl ze zelf ook wou

omg je noemt ook gelijk het meeste extreme geval ..

maar in dat geval .. zijn we dus gewoon keihard de sjaak ..
eigenschuld ..hadden we maar geeen sex moeten hebben ..

Hoeveel meisjes zijn er wel niet die niet weten dat de pil niet werkt samen met antibiotica? En hoevaak gebeurt het wel niet dat het condoom scheurt?

ik ben daar redelijk bewust van .. ;) ik controleer ook altijd .. ERNA of er geen scheur inzat ..
dan is er altijd nog een oplossing van 15 euro..;) maar ja de 1 is verantwoordelijker dan de ander

ik heb nog nooit meegemaakt dat het scheurde..

Uitspraak van Bobje op maandag 11 februari 2008 om 11:02:
Stel: je stapt in de auto. Doet je gordel om, en rijdt naar je bestemming. Je rijdt niet te snel, geeft netjes voorrang voor bestuurders van rechts, stopt bij een rood stoplicht enzovoort.
En toch raak je, om wat voor reden dan ook, van de weg en ramt een boom. Je breekt je been.

Moet je dan ook zelf je operatiekosten betalen?

dat is appels met peren vergelijken

Ken er genoeg die het niet weten

mischien verklaard dat met wat voor een niveau mensen je omgaat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:10:
Lees je nou gewoon niet wat ik zeg, of hoe zit dat?

kom op zeg je bent in de minderheid.
dus wij wij lezen niet wat jij schrijft onzin jij blijft gewoon excususes zoeken

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:13:
maar in dat geval .. zijn we dus gewoon keihard de sjaak ..
eigenschuld ..hadden we maar geeen sex moeten hebben ..

Ja, maar wat ga jij dan doen? Zeggen dat je haar verkracht hebt? Of dan toch maar houden terwijl je er misschien niet eens voor kunt zorgen?

...
laatste aanpassing
als robinjoo de vader is ben ik zeker pro abortus, nog zo 1 trek ik niet

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:15:
ik ben daar redelijk bewust van .. ik controleer ook altijd .. ERNA of er geen scheur inzat ..
dan is er altijd nog een oplossing van 15 euro.. maar ja de 1 is verantwoordelijker dan de ander

ik heb nog nooit meegemaakt dat het scheurde..

Ja er zijn zoveel oplossingen, maar er zijn ook heel veel manieren dat je het toch niet voorkomt.

kijk boven ..
laatste aanpassing
Als je dan toch al het vermoeden hebt dat er iets gescheurd is of iets dergelijks haal dan een morning after en ga niet zitten wachten op het feit dat je welleens zwanger zou kunnen zijn en dan gaan bedenken hou ik het of abortus dom dom dom

tja
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:18:
dat is appels met peren vergelijken

Helemaal niet.

Uitspraak van dolphingirl is mama van Erin en Kian op maandag 11 februari 2008 om 11:19:
dom dom

Ja dom of niet.. Daar gaat het hier toch niet om.

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:19:
mischien verklaard dat met voorn niveau mensen je omgaat

Ik ken ze, zegt niet dat ik ermee om ga. :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 09:37:
of heb ik ongelijk ?

tja blijft een gevoelig punt he
Ene kant denk ik meiden en jongens die erop los neuken zonder na te denken betaal zelf maar voor de abortus (maar hoe bewijs je dat)
Is een meisje verkracht of kan er echt niet voor zorgen oid is het onzin als het zelf betaald moet worden........

Als een kindje ongewenst ter wereld kom en dat kind word mishandeld wat dan?

:lol:

Uitspraak van Goaty op maandag 11 februari 2008 om 10:47:

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:47:
Waren ze sowieso al niet ;)

nooit geweest ook :no:

met de mening: 'Als je niet kan of wil opletten moet je maar betalen'

helemaal gelijk vind ik! .. Moet je maar veilig doen! 2 condooms ofzo ..

of nadenken wat de risico's zijn..

Meneer de verkrachter, wilt u aub wel een rubbertje om doen? :rot:
of heb ik ongelijk ?

zeker heb je ongelijk, kan zijn dat de condoom scheurt?
en met 2 condooms over elkaar is de kans op scheuren groter ;)
en wat nou als je verkracht wordt, nee daar kan je iets aan doen :S

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 10:37:
Dat kan ook bij wel vrijwillige sex :/

ja, tuurlijk, maar toch op een andere manier blijkbaar (zeg ook maar wat ik er over heb gelezen :bloos: ;) )
Geen idee. Heb het nooit meegemaakt. Kerels zijn trouwens ook niet de slimste. Had een keer seks met een jongen, maar met condoom! Tijdens het van achteren neuken greep ik met mn hand in het rubbertje. Had die lul effe snel dat ding eraf gehaald zonder mijn medeweten. Ik was echt WOEST!!! :[

:O bizar!
We hebben het overigens niet afgemaakt. ik was in mn eer aangetast en vond dat ie de sexbeurt niet meer mocht afmaken. B)

*boks* :lol:
Ja dat klopt. Als ie scheurt merk je dat toch eerder met stoten? Dan rolt ie op lijkt me. Maar een condoom scheurt toch niet tijdens de zaadlozing? Of heb je ook nog gradaties in hardheid van zaad?

Uiteindelijk is ook zoiets echt sporadisch dat dat gebeurt als je het mij vraagt.
Mijn ex was al iets van 9 maanden met de pil gestopt, we hadden een arsenaal aan condooms, maar kan de keren met condoom op 1 hand tellen denk :O En zo zijn er veel te veel.
Ik ken ook maar weinig meisjes die puntje-bij-paaltje echt 'n condoom eisen trouwens...

Uitspraak van dolphingirl is mama van Erin en Kian op maandag 11 februari 2008 om 11:24:
HHHMMMMMMM

Woow, als ik met iedereen om ga die ik ken, ga ik wel met heel veel mensen om zeg :rot:

Wat ben jij dom zeg.

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:24:
Woow, als ik met iedereen om ga die ik ken, ga ik wel met heel veel mensen om zeg

Je hebt kennen van zien en horen, en kennen van omgaan.

Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 11:26:
Je hebt kennen van zien en horen, en kennen van omgaan.

Ja idd.