Partyflock
 
­ Nederland
Tis hier wel geen dating site maar toch ben ik wel weer een keer op zoek naar een leuke meid die ongebonden gekke dingen wil doen :D
nou jullie hebben nu elkaar gevonden :-)
Ik ben opzoek naar een vrouw met intelligentie die me het hoofd op hol kan brengen

En het liefst ook nog is in groningen woont
Elk weekend mee gaat naar feesten.
haaj debby zin om prive te sturen ?

:P

(K)
Ik heb zomaar het idee dat die hete mevrouw een nepperd is:)
Je zou zomaar is gelijk kunnen hebben
 
Nou ik ben niet nep.
Moet je eens kijken hoeveel privé-berichten ze al heeft. Ik denk dat er weer aardig wat gefrustreerd mannetjes op af gevlogen zijn.
Dat geloof ik wel Debby
Koenie> dat vermoeden had ik ook wel ergens.
 
Dat weet ik wel zeker!!!!
 
Maar ik ben serieus op zoek dus reageer.
Niet naar iets vast maar gewoon leuk en lekker.
 
waar ben je naar op zoek???
 
Naar mannen en vrouwen, maar ben alleen geinteresseerd in hele leuke goeduitziende mensen.
Dat is wel fout he, maar val gewoon op uiterlijk en wil verder toch niets inhoudelijker.

-x-
 
Dan moet je goed zoeken!
Het is niet belangrijk wat jullie denken
zolang de mensen die normaal tegen mij doen en mij wel vertrouwen en willen ontmoeten of iets dergelijks dan ben ik allang tevreden.
En inderdaad een hoop gefrustreerde mannetjes onder andere wilbert ik adviseer een stukje van mij te lezen over wat meneer zei
daar zul je ongetwijfeld de reactie van hem begrijpen
 
Maar nu wacht ik nog steeds op leuke racties dat zit er zeker niet meer in. Ik ben in ieder geval eerlijk
Nou Deb, ik denk dat er geen interesse is, dus bij deze biedt IK me aan!
Ik ben 29, heb doorligwonden van het vele internetten, steenpuisten onder me oksels, ik heb last van overmatig zweten en heb al 8 weken geen daglicht meer gezien. Ik stink uit me bek, me haar is meer dood dan levend en ik heb een neus waar je je jas aan kan ophangen.
Maaaarrrrr.... IK ROOK NI..... onee ik rook wel..

Weetjewat? laatmaar...
 
2 Debby"81 & Hot Develin beide aanwezig op sensation black, :vaag: lache ,effe een biertje samen drinke, als ik dan nog op aarde ben :xtc:
 
denk dat wilbert en h. d. een link hebben samen....;)
 
Ben wel geen meid, maar bied me vrijwillig aan, geheel gekleed in minirok en toppie!!! :P
Hot Devilin het blijkt wel weer hoeveel gefrustreerde mannetjes er zijn.

Eigenlijk mag ik zelf ook niet reageren op dit topic, want ik ben geen leuke meid
Leuke knul misschien, maar daar ga ik niet over uiteindelijk.

Jij krijgt van deze site het idee dat er veel van die meiden rondlopen die gekke dingetjes willen doen met andere meisjes.
Sure I dont blame you, ze zijn er genoeg.
Toch kan je uit eigen waarde misschien gewoon zelf zoeken en scheelt een hoop gezeik ook al boeit dat je niet
Kom is naar een meeting, want daar ontmoet je die meiden in real life.
 
Sorry Debby, het is dat ik geen meisje ben.
 
whoehahahahahahaha!!! Ray heeft weer de grootste lol!!! hahaha :D:D:D:D
en heyco ook nu die dit topic leest, mijn mond valt ervan open
 
Artiest Elcol
eeuhh eeeh aahh...Ik ben en vrouw:):vaag:
 
Volgens mij lieg je
sorry jullie zijn te oud:P maken geen kans bij mij:P:P:P
haha Suc6,

gaat het nog wat worden tussen jullie Debby en Devilin??
Inderdaad , het lijkt wel een dating site soms:(....

Vet veel mensen gaan ook gewoon niet vaak naar feesten en hebben bij hun profiel echt helemaal niks staan qua feesten of dj's .....
Jammer ...
 
Ik ga soms wel eens uit moet je nooit teveel doen.
stappen doe je nooit te veel....!!!
 
Nee moet je nooit teveel doen is niet goed voor je. 4 keer in de week is genoeg.
7x per week is toch beter :p
 
Ja maar dit zit ik de hele week als een zombie op mijn werk.
Dat kan ik echt niet maken.
Je leeft maar eén keer ! ;)
 
Je hebt helemaal gelijk.
En daarom zoek ik nog steeds een leuke meid of man/jongen om ongebonden leuke en gezellige dingen te ondernemen.

gewoon lekker gek.
 
Hmmm ik ken nog wel een meid en een jongen ;-) en die doen beste gekke dingen :-)
Ik ga naar een meeting en misschien zie ik daar dan wel gezellige meisjes OF jongens die hier niet zo diep op in gaan :D

(K)
Ik kom ook!!! :D:D:D:D hihihi En ik neem meteen wel wat gekke mensjes mee die voor vanalles in zijn ;)
Ik zoek een biertje, is dat ook goed? Want het bier hier is alweer op :(
 
Bier in de super
dat niets inhoudelijke lijkt me wel wat eigenlijk :P
hmzzz als ik de laatste weken is om me heen kijk (zie ook pics!) moet het niet zo moeilijk zijn om tussen de pffers dames te vinden die alleen voor de gekte leuke dingen doen. kom anders is naar een after bij Xypzo ;):D
Ik heb zin in alles en iedereen en allemaal tegelijk!!!
 
Iedereen heeft van die gedachten dus.

Bah
 
een mannetje heb ik al...maar ik mag nog wel achter de mooie vrouwtjes aan! :-D
He feesttijgertje... je heb me afgelopen zaterdag al eventjes gezien.... ik heb zaterdag wel wat leuke vrouwtjes bij me hoor hahahaha :-)
laatste aanpassing
 
2 richie: kom maar op met die mooie meiden dan! :-)
 
Het valt niet mee om hier een leuke meid te vinden.
 
2 debby: er zijn er hier toch genoeg hoor...