Partyflock

Forumonderwerp · 993514

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ik heb nog weinig tot geen werkervaring en eerlijk gezegt zie ik dat ook niet echt zitten dat werken. I,k ben niet iemand die van 9 tot 5 kan werken, daar zou ik echt gek van worden.
Ik heb nu een bijbaan van zon 4 uur in de week en da vind ik al veel. Nu zat ik te kijke voor een uitkering maar dan moe je zowieso een paar jaar hebbe gewerkt voorda je die krijgt en sorry maar ben niet echt lui ofzo maar da gaat echt niet lukken.
Zijn er nog andere uitkeringe ofzo die je wel gewoon kan krijge want ik moet wel mn rekeningen betalen natuurlijk en ik wil ook nog gewoon dinge kunne doen.
ik hoop da iemand er wa meer over weet alvast bedankt, groetjes!

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:12:
luie stukken stront zonder ruggegraat die uit principe al te beroerd zijn om te werken voor hun geld.

zo ben ik ook, terwijl ik toch weer elke week tussen de 40 en 60 uur werk, ik haat werken, loonslaaf zijn, maar verdien alles het liefst zelf, dus dan MOET je :nocheer:

daarom zeg ik ook altijd, ik wou dat ik 65 was, dan begint je leven pas, dan hoef je niet meer te werken....

doordat een mens elke dag moet werken, is voor mij al 1 van de redenen dat een god niet kan bestaan, want anders zat ik dus nu in de hel :(

Uitspraak van Tequilazusje op maandag 4 februari 2008 om 20:31:
Als je niet wilt werken,dan ook geen uitkering.
Mooi systeem!

Kortzichtig, het heeft niet altijd met niet willen te maken (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 20:37:
want anders zat ik dus nu in de hel

wat heb jij in je vorige leven uitgevreten dan? :[
Als ik een paar dagen vrij ben ben ik juist blij dat ik weer kan gaan werken.
Wat moet je heel de dag thuis doen?
Iedereen werkt,binnen hangen ben je zo beu buiten is niks te doen,je word lamlendig waardoor je nog minder zin krijgt om iets te doen.
Zeker met dit weer..

true... en toch is het niet altijd vrije keus :)

Uitspraak van Tequilazusje op maandag 4 februari 2008 om 20:43:
binnen hangen ben je zo beu buiten is niks te doen,je word lamlendig waardoor je nog minder zin krijgt om iets te doen.

das juist heerlijk, ben ooit 3 jaar werkloos geweest, leukste tijd uit mijn leven, maarja vriendin begon te drammen dat ik weer moest werken :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 20:43:
wat heb jij in je vorige leven uitgevreten dan?

je leeft maar 1 keer (gelukkig)

Uitspraak van Tequilazusje op maandag 4 februari 2008 om 20:31:
Als je niet wilt werken,dan ook geen uitkering.

en dan zeggen mensen ook nog dat je in een vrije wereld leeft, bull, je mag niks, je MOET.

ook al kun je helemaal niets, alleen praten, moet je tegenwoordig al bij een telefoon bedrijf of iets dergelijks werken..:S

kutwereld.

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 20:44:
true... en toch is het niet altijd vrije keus

inderdaad, je MOET.

werken is een verzinsel van de mens, wie het bedacht heeft, die persoon hadden ze moeten opknopen....
laatste aanpassing
Artiest DanM
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 20:48:
werken is een verzinsel van de mens, wie het bedacht heeft, die persoon hadden ze moeten opknopen....

Nou....wat áls niemand zou werken en maar zou doen waar ie zin in heeft? 1 grote zooi..:yes: werken is voor veel mensen een uitlaatklep, uitweg, afleiding and so on...;)
Máár...inderdaad, het idee dat je MOET werken om te overleven....:s ik lig ook liever de hele dag op me rug pinacolada te drinken aan de costa del snol maar de realiteit is anders, en wordt nog véél harder als we een aantal decades verder zijn...:yes:
NOOIT zal ik aan een uitkering gaan of moeten! nooit..:nee: tenzij ik mijn handen niet meer kan gebruiken, dan zal ik wel moeten....en dan is het toch fijn om te weten dat er wél iets is waar je op terug kan vallen...:)
Een uitkering krijgen omdat je zogenaamd niet kan werken of whatever.....meestal ( let op, ik zeg meestal...:O ) zijn het diezelfde mensen die wel een dikke bak rijden, 3x per jaar op vakantie gaan, de dikste lcd hebben....:/ niet kunnen werken maar wel kunnen beunen? :O wat mij betreft wordt iedere uitkeringtrekkert binnenstebuitengekeerd om dát uit te sluiten...(y)
ook al kun je helemaal niets, alleen praten, moet je tegenwoordig al bij een telefoon bedrijf of iets dergelijks werken..

kutwereld.

Maar wel logisch, want je kan verbaal nog genoeg doen....:) wel de lusten maar niet de lasten is een toepasselijke uitdrukking in dit geval...;)
inderdaad, je MOET.

niks MOET alles is een keuze.

Uitspraak van DanM op maandag 4 februari 2008 om 20:29:
alles wordt/is geautomatiseerd, heb 2 collegas die bij een supergrote drukker werkten, zijn de laan uitgestuurd, door automatisering..8)

haha JA vroegah werd alles met de hand gedaan, loden letters werden allemaal 1 voor 1 gezet.. :D

maar ok dan spreken we over de drukkerij, niet over de afdeling voorbereiden... o.a pagina opmaak... :respect: INdesign :respect:

Uitspraak van --kleine-- op maandag 4 februari 2008 om 15:47:
Uitspraak van Denise© op maandag 4 februari 2008 om 15:41:
Ook egoistisch trouwens.

hoezo dat dan?

Moet je dat nog vragen??! Misschien omdat wij jou financieren en het jou echt niet uitmaakt, zolang jij maar niets hoeft te doen en geld krijgt..

Gastenlijstje enzo zijn altijd zo geregeld

omdat je net zei dat je dat nniet kon betalen

Amper kon betalen.. Nou, daarom regel ik dat.. maar zoals ik al zei even puur hypothetisch naar de geldkwestie gekeken.. gastenlijst oid boeit niet in deze topic..

werken jullie niet? jullie hebben zeker een studiefinanciering, vind ik haast hetzelfde

Lieverd, alsjeblieft.. Een normale studie kost minimaal 1500E per jaar en de boeken zijn meer dan 100oE per jaar.. ik krijg uitwonend 255 euro stufi.. dus hou alsjeblieft op.. Wij werken hard voor die stufi;) met alleen stufi redt je het niet dus ik werk ook minimaal 18 uur in de week bij.. conclusie: geen vergelijking.

trots maak jij ervan, ach bij ons in de wijk is t redelijk normaal dat jke een uitkering hebt..men buren die werkte en kregen net iets meer dan mijn uitkering..ik doe er nog wat bij en heb een stuk meer inkomen

kijk dan lacht de buurt je gewoon uit

Dus als je buren in de sloot springen doe jij dat ook?

studeren is toch ook neit mijn hobby?

waarom doe je t dan

Je snapt het echt niet he:|? Ik leg je uit dat werk en hobby niets met elkaar te maken hebben.. een hobby heb je NAAST je werk en je werk is je werk, snap je het nu wel??
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 20:37:
zo ben ik ook, terwijl ik toch weer elke week tussen de 40 en 60 uur werk, ik haat werken, loonslaaf zijn, maar verdien alles het liefst zelf, dus dan MOET je

daarom zeg ik ook altijd, ik wou dat ik 65 was, dan begint je leven pas, dan hoef je niet meer te werken....

doordat een mens elke dag moet werken, is voor mij al 1 van de redenen dat een god niet kan bestaan, want anders zat ik dus nu in de hel

Van baan wisselen8D? Er is altijd wel iets waar je je wel in kan vinden toch?

inderdaad, je MOET.

werken is een verzinsel van de mens, wie het bedacht heeft, die persoon hadden ze moeten opknopen...

Hoe had de wereld er dan uitgezien volgens jou? Liepen we dan nog in een berenvelletje door de rimboe ofzo?
Uitspraak van DanM op maandag 4 februari 2008 om 21:52:
Een uitkering krijgen omdat je zogenaamd niet kan werken of whatever.....meestal ( let op, ik zeg meestal... ) zijn het diezelfde mensen die wel een dikke bak rijden, 3x per jaar op vakantie gaan, de dikste lcd hebben.... niet kunnen werken maar wel kunnen beunen? wat mij betreft wordt iedere uitkeringtrekkert binnenstebuitengekeerd om dát uit te sluiten...

Dat komt doordat deze mensen van de staat oplichten hun werk hebben gemaakt;) zogenaamd kunnen ze niets tot weinig, maar ondertussen weten ze wel ALLE regeltjes om meer geld te krijgen oid.. irriterend dit:S..

Laat de uitkering lekker zijn voor de mensen die het ECHT nodig hebben, zodat zij een normaal leven kunnen leiden en niet elke euro 5x om moeten keren!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 00:17:
Er is altijd wel iets waar je je wel in kan vinden toch?

probleem is dat elke baan na 1 dag een sleur is, welke baan ook.
Hoe had de wereld er dan uitgezien volgens jou? Liepen we dan nog in een berenvelletje door de rimboe ofzo?

ik zou inderdaad liever jagen etc, zoals in den beginne :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 00:21:
ik zou inderdaad liever jagen etc, zoals in den beginne :jaja:

ahhhhhhh Vrijheid (l)

probleem is dat elke baan na 1 dag een sleur is, welke baan ook.

Nee hoor.. Naast mijn studie heb ik ene heel drukke baan, iets te druk eigenlijk, maar ga er na 2,5 jaar nogsteeds met veel plezier heen! Het is maar zelf wat je er van maakt.. Ik doe namelijk precies wat ik nu wil doen..

ik zou inderdaad liever jagen etc, zoals in den beginne

Na 1 dag zul je dat dan waarschijnlijk ook als een sleur zien;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 00:25:
ahhhhhhh Vrijheid

vrijheid???! Dacht het niet, als je niet jaagt heb je geen eten, heb je geen eten ga je dood.. Simple as that..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 00:29:
vrijheid???! Dacht het niet, als je niet jaagt heb je geen eten, heb je geen eten ga je dood.. Simple as that..

in harmonie met jezelf en de natuur afstand nemen van de materialistische ingesteldheid van de mens. dat lijkt me nou echt wel geweldig hoor :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 00:31:
in harmonie met jezelf en de natuur afstand nemen van de materialistische ingesteldheid van de mens. dat lijkt me nou echt wel geweldig hoor

Dan ga je toch in een kas werken:S?? Alsnog kom je op hetzelfde principe uit;) Jagen is net zo goed werk en je kan hierbij gene dagje vrij nemen, want dan heb je direct geen eten..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 00:37:
Dan ga je toch in een kas werken:S?? Alsnog kom je op hetzelfde principe uit;) Jagen is net zo goed werk en je kan hierbij gene dagje vrij nemen, want dan heb je direct geen eten..

Haha in een kas, ben je niet goed.. dan zit ik opgescheept met die lijpe polen :lol:
Nee dan bedoel ik echt de wildernis in.. alaska bijvoorbeeld. Je zou eens het boek "into the wild" moeten lezen.. sean penn heeft deze boek verfilmt en komt binnekort denk ik wel in de bios.. :yes:
Je hebt verschillende manieren om aan eten te komen.. niet alleen jagen is een optie.. heb je ook wel eens gehoord van planten, fruit en dat soort dingen.. en ja tuurlijk is het zwaar, maaruhh iok moet eerlijk toegeven dat ik dit leven ook erg snel en chaotisch vind.. kijk bijvoorbeeld japan hoe snel het leven daar gaat.. dat land staat bekend om de grote zelfmoordaantallen, waarom... omdat er tegenwoordig zoveel wordt verwacht van een mens. :(

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 15:16:
Ja sorry hoor, maar moet ik daar nou echt van onder de indruk zijn? Doe je echt wat je hart je ingeeft of laat je je gewoon ongemerkt leven door wat de maatschappij van je verlangt?

Even voor de duidelijkheid, ik werkte omdat ik het leuk vond en op een bepaald punt ook geen zakgeld van mijn moeder wou aannemen die zich uit de naad werkte in een fabriek..
maar in de eerste plaats omdat ik het leuk vond..heb de eerste 3 jaar vrijwillergwerk gedaan..

Uitspraak van --kleine-- op maandag 4 februari 2008 om 15:21:
10 jaar geleden heb ik ook wat folders gebracht

maar is niet waar ik trots op ben ofzo

jij vast niet maar ik zou dat wel zijn...je teert in ieder geval niet op anderen...:loser:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 06:32:
je teert in ieder geval niet op anderen...

moet ik me druk maken om mensen die ik niet ken dan? :S
zolang jij maar niets hoeft te doen en geld krijgt..

is toch niet ego?
een hobby heb je NAAST je werk en je werk is je werk, snap je het nu wel??

doe ik t toch beter zonder te werken, als je t niet wilt hoef je t niet te doen

zomers wel :jaja: beetje van die soort poolpartys hier, halen met ze allen vlees en bier, en maken er een grote bbq van
normale studie kost minimaal 1500E per jaar en de boeken zijn meer dan 100oE per jaar.. ik krijg uitwonend 255 euro stufi.. dus hou alsjeblieft op..

je kan toch ook een extra lening aanvragen :s

zo weer heerlek uitgeslapen trouwens

zo ff bierie pakken met de buurman :bier:

Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 13:33:

hey man..zag ik jouw nou rond 5 uur bij het plein lopen (y)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 13:41:
zag ik jouw nou rond 5 uur bij het plein lopen

whe was gister weer flink draan

samen met John en Sander in de kroeggezeten, uitkerening is wel bijna op :s

Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 13:42:
uitkerening is wel bijna op

zag bij de snackbar nog best een paar mooie fietsen staan
jij vast niet maar ik zou dat wel zijn...je teert in ieder geval niet op anderen...

Precies ik heb ook altijd gewerkt vanaf me 14 de...is gewoon heerlijk om je eigen geld te verdienen en een stukje verantwoordelijkheid ..heb het altijd naar me zin gehad en heb lekker kunnen sparen..en ken nu lekker van alles doen.moet er niet aan denken om thuis te zitten

Uitspraak van Denise© op dinsdag 5 februari 2008 om 00:17:
zolang jij maar niets hoeft te doen en geld krijgt..

is toch niet ego?

Misschien omdat wij jou financieren en het jou echt niet uitmaakt, zolang jij maar niets hoeft te doen en geld krijgt..

ego·ïst (dem; egoïsten)
1 iem. die alleen zijn eigen belang op het oog heeft
Genoeg voor je uitgekauwd nu??
Dacht al dat het niet echt fris gesteld was met je IQ, maar dat is nu bevestigd..

doe ik t toch beter zonder te werken, als je t niet wilt hoef je t niet te doen

Nou nee.. Je teert op anderen! Dat is om je te schamen.. Je weet niet eens hoe je zelfstandig moet leven..

zomers wel beetje van die soort poolpartys hier, halen met ze allen vlees en bier, en maken er een grote bbq van

Poolparty in de sloot:roflol: Als je werkt kan je tenminste een echte poolparty houden;) Fijn om te weten dat wij jouw bier en vlees financieren..
Dus als je buren van een flat afspringen doe jij dat ook? nogal zielig..

normale studie kost minimaal 1500E per jaar en de boeken zijn meer dan 100oE per jaar.. ik krijg uitwonend 255 euro stufi.. dus hou alsjeblieft op..

je kan toch ook een extra lening aanvragen

zo ff bierie pakken met de buurman

Waarom:S?? Ik heb het niet op leningen.. Liever relaxt leven zonder schulden of weten dat andere mensen voor je moeten zorgen;)
Moet je De werkende mensen hier niet even bedanken voor je bier? egoist.

Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op dinsdag 5 februari 2008 om 17:04:
moet er niet aan denken om thuis te zitten

wel met die spanga x-box toch.plasma erbij (y)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 17:11:
wel met die spanga x-box toch.plasma erbij

Kan je die betalen van een uitkering?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 17:10:
Dacht al dat het niet echt fris gesteld was met je IQ, maar dat is nu bevestigd..

heb gewoon een opleiding, leren zit wel goed..maar werken is niet voor me weggelegd :)
Je weet niet eens hoe je zelfstandig moet leven..

:s wat is dat voor conclusie, woon al 2 jaar samen met me meissie en krijgen binnenkort een kleine
Als je werkt kan je tenminste een echte poolparty houden

ok wanneer poolparty bij jouw dan?
Dus als je buren van een flat afspringen doe jij dat ook? nogal zielig

:/ heb hoogtevrees dus lijkt me beetje vreemd om dat dan te gaan doen
De werkende mensen hier niet even bedanken voor je bier? egoist.

zoals ik al zij..krijg niks van die mensen hier

meeste mensen praten alleen maar. blijf t vrij apart vinden dat de mensen die er t meest over zeiken de hele dag op pf zitten

ow trouwens multifoks heb idd wat bier voor me geregelt :respect:

gelukkig nog 5 maanden, krijgen we kinderbijslag :)

Uitspraak van Tequilazusje op dinsdag 5 februari 2008 om 17:16:
Kan je die betalen van een uitkering?

tuurlijk....werken is voor de domme
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 17:16:
ow trouwens multifoks heb idd wat bier voor me geregelt

zo ben ik wel toch..liep lang gall&gall stonden ze net te lossen...sja dan vraag je er om toch
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 17:16:
gelukkig nog 5 maanden

gaat echt snel ouwe.buikje zeker al? snel maar weer een biertje doen met jouw en je schone vrouw.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 17:22:
liep lang gall&gall stonden ze net te lossen...sja dan vraag je er om toch

:lol: idd, beetje ego om alles voor hun zelf te houden :)
buikje zeker al

:jaja: kan niet wachten gap (L)
kinderkamer al geverft enz, kon nog wat leuks op de kop tikken :)
snel maar weer een biertje doen met jouw en je schone vrouw

meissie werkt veel de laatste tijd en begint langzaam een beetje te zeuren dat ik ook eens wat moet gaan doen :s

maar ik heb vanaf t begin al gezegt dat als ik een uitkering kan krijgen die kan me niet laat ontnemen

Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 17:26:
idd, beetje ego om alles voor hun zelf te houden

precies...nu hebben wij er ook wat aan
kon nog wat leuks op de kop tikken

anders moet je appie ff bellen schijnt ook het een en ander te hebben liggen.(y)
meissie werkt veel de laatste tijd en begint langzaam een beetje te zeuren dat ik ook eens wat moet gaan doen

wtf..beetje raar..ze weet toch hoe je bent
maar ik heb vanaf t begin al gezegt dat als ik een uitkering kan krijgen die kan me niet laat ontnemen

:respect:
ik ook niet...steuntrekker tot mijn dood gab
Tja...ben er maar trots op om een tokkie te zijn...:s
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 17:33:
anders moet je appie ff bellen schijnt ook het een en ander te hebben liggen

whaha krijg je meteen weer een dozijn vrachtwagen verhalen erbij :D
ze weet toch hoe je bent

:s :s komt denk ik door de zwangerschap..ze heeft wel promotie gekregen
steuntrekker tot mijn dood gab

:)
Uitspraak van Tequilazusje op dinsdag 5 februari 2008 om 17:34:
Tja...ben er maar trots op om een tokkie te zijn...

dit vind ik nou zoooo kansloos echt, je scheert iedereen over 1 kam

Uitspraak van Tequilazusje op dinsdag 5 februari 2008 om 17:34:
Tja...ben er maar trots op om een tokkie te zijn...

deze tokkert heeft wel meer doekoe als jou..denk je aan me als dat ding gaat die je wakker maakt?

Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 17:36:
ze heeft wel promotie gekregen

(y)
kan je zeker thuis blijven ouwe
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 17:36:
whaha krijg je meteen weer een dozijn vrachtwagen verhalen erbij

mooie gast
deze tokkert heeft wel meer doekoe als jou..denk je aan me als dat ding gaat die je wakker maakt?

Gefeliciteerd wij maken ons liever nuttig...dan andere handeltjes

Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op dinsdag 5 februari 2008 om 17:46:
Gefeliciteerd

dank je wel
wij maken ons liever nuttig

je bent kapster bij de marine...dat weet je wel he?
dan andere handeltjes

je moest is weten wat ik aan de marine verdien (y)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 17:45:
kan je zeker thuis blijven ouwe

ja maar dat gebeurd sowieso

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 17:45:
mooie gast

:lol: dit dat zus zo :D
dan andere handeltjes

:s en wat doe jij ?
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op donderdag 24 januari 2008 om 12:14:
Ik heb nu een bijbaan van zon 4 uur in de week en da vind ik al veel

ben niet echt lui ofzo

niet lui?! vind dit anders vrij kansloos :loser:

ik hoop da iemand er wa meer over weet

ik weet wel dat ik hard werk voor me geld
en dat ik dus ook betaal voor mensen als jij :frusty:
Gefeliciteerd wij maken ons liever nuttig

zeg je nu, over 2 jaar praat je echt wel anders

heb hiervoor ook een tijdje gewerkt, begonnen met wat folders, ff bij heineken en schiphol gewerkt enz..maar t werd me gewoon teveel

en zeker nu met die kleine opkomst houd ik me liever ff rustig :)

lekker uitslapen, biertje met de buurman, en zorgen dat er eten voor men schat op tafel staat
Uitspraak van »Tamara op dinsdag 5 februari 2008 om 17:51:
en dat ik dus ook betaal voor mensen als jij

vind dit allemaal zo overtrokken, als je dat niet hoefde te betalen zou je ook minder verdienen

dus per saldo maakt t niet uit

Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 17:52:
lekker uitslapen, biertje met de buurman, en zorgen dat er eten voor men schat op tafel staat

precies...we zorgen wel voor onze vrouwen hoor

Uitspraak van »Tamara op dinsdag 5 februari 2008 om 17:51:
ik weet wel dat ik hard werk voor me geld
en dat ik dus ook betaal voor mensen als jij

bedankt
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 17:37:
denk je aan me als dat ding gaat die je wakker maakt?

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 5 februari 2008 om 17:56:
precies...we zorgen wel voor onze vrouwen hoor

idd kunnen wel denken dat we wat ego zijn, maar heb alles over voor men meissie
Ik blijf gewoon lekker werken.....en ik heb tenminste werk zie wat van de wereld en ja ben kapster lekker belangrijk ...ben blij dat ik niet zo leven als jullie heb zou voor geen goud willen ruilen...ieder ze eigen ding
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op dinsdag 5 februari 2008 om 18:01:
...ieder ze eigen ding

idd zeg ik de hele tijd al

al je niet voor werken genmaakt bent kun je t beter niet doen :)

en ik heb tenminste werk zie wat van de wereld

en waarop baseer je dat wij niks van de wereld zien?
...ieder ze eigen ding

precies
Uitspraak van --kleine-- op dinsdag 5 februari 2008 om 18:04:
ik ga ff koken

goed man..ik ook ff vrouwtje komt zo thuis :bye: