lol veel te hoge scores voor het gemiddelde, klopt dus nooit (of jullie zitten op de uni)
lol veel te hoge scores voor het gemiddelde, klopt dus nooit (of jullie zitten op de uni)
Misschien dat diegene die hoog gescoord heeft, benieuwd is wat anderen gescoord hebben?
En waarom zouden we niet allemaal op de universiteit kunnen zitten?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 13:13:En waarom zouden we niet allemaal op de universiteit kunnen zitten?
Omdat SilverfaustX zelf wel 130 scoort maar niet gelooft dat anderen
dat ook scoren JWT
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 januari 2008 om 12:23:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ik doe mee aan de test"
ik heb hem net ff gedaan, had 126 ook minder dan vorig jaar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 19:00:Komt door die studentenpasjes
ja die vond ik echt klote
vond hem sws erg pittig dit jaar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 15:44:Best knap, aangezien 138 een onmogelijke score is bij deze test
haha ok ik had idd 137 maar ik kon t ni uitstaan dat ik n bepaalde vraag wel goed had en net te laat drukte dus had er 1 puntje bij gesmokkeld
Uitspraak van mirrimirrimirri op zaterdag 26 januari 2008 om 10:45:haha ok ik had idd 137 maar ik kon t ni uitstaan dat ik n bepaalde vraag wel goed had en net te laat drukte dus had er 1 puntje bij gesmokkeld oow w8 dan heb ik zelfs 139 zie ik in die scoretabel en ik heb idd vwo en universiteit gedaan dus wrm zou t niet kunnen doe trouwens ieder jaar mee en heb altijd rond die score
goed in liegen & bedriegen ben je dus ook
Ik heb niet het idee dat deze test je IQ uit wijst
Vond hem niet echt moeilijk en iedereen zit boven het gemiddelde..
Deze is idd een heel stuk pittiger
Komt dan ook weer een heel andere score uit..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 15:58:http://nl.iq-test.eu/?pid=2&starttest=true
Deze is idd een heel stuk pittiger
Komt dan ook weer een heel andere score uit..
laatste aanpassing
Idd gek...whehe iedereen lekker opscheppen dat ze 130 hebben aan de hand van een of ander dom testje dat niet eens officieel is. Ja kun je leuk tegen je vrienden opscheppen he
Maar tis complete bullshit, het gemiddelde hier zou dus 120/130 zijn. Geloven jullie het zelf?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 januari 2008 om 13:09:Idd gek...whehe iedereen lekker opscheppen dat ze 130 hebben aan de hand van een of ander dom testje dat niet eens officieel is. Ja kun je leuk tegen je vrienden opscheppen he
Maar tis complete bullshit, het gemiddelde hier zou dus 120/130 zijn. Geloven jullie het zelf?
Idd.
Moet je maar eens eenkeer een IQ-topic opzoeken. Iedereen heeft zogenaamd een IQ van minstens 125 ofzo...
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 januari 2008 om 15:00:Moet je maar eens eenkeer een IQ-topic opzoeken. Iedereen heeft zogenaamd een IQ van minstens 125 ofzo... En er zijn er zelfs heel veel te vinden met een IQ boven de 140 als ik de topics mag geloven.
idd
en die iq test van bnn rommelt aan heel wat kanten, mijn ware iq zal daarom ook wel een stukje lager uitpakken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 januari 2008 om 15:46:maja is een waardeloze test
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 januari 2008 om 15:00:Idd.
Moet je maar eens eenkeer een IQ-topic opzoeken. Iedereen heeft zogenaamd een IQ van minstens 125 ofzo... En er zijn er zelfs heel veel te vinden met een IQ boven de 140 als ik de topics mag geloven.
Er wordt toch gevraagd wat je voor deze test had? Blijkbaar is ie gewoon erg makkelijk. Denk dat er weinig mensen echt een uitgebreide test hebben gedaan. Zie daar sowieso niet echt het nut van in...