Partyflock
 
Forumonderwerp · 992761
 
Wat vinden jullie daar nu van? Dat al die lening bedrijven eigenlijk 1 bedrijf zijn maar gewoon andere marketing en met zichzelf concureren, om echte concurentie buiten te houden.

Lenen.nl, frisia, becam, postkrediet etc. etc. allemaal 1 eigenaar.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 januari 2008 om 17:05:
bijvoorbeeld geen belangrijke folder gekregen.

Omdat dat toen niet verplicht was, nu wel.
Gek genoeg wordt het wel als reden aangegrepen voor dingen uit die tijd, inderdaad onder het motto redelijkheid en billijkheid.

Die verplichting gaat trouwens voor nog meer problemen zorgen want bijna niemand leest de bijsluiters.
Iets wat in de toekomst vast en zeker aan ondernemingen wordt aangerekend.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 januari 2008 om 17:05:
geen gunstige basis om te gaan procederen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 januari 2008 om 17:05:
geen beleggerservaring

Dat onderste is altijd een goede basis om te gaan procederen.
Of het nou waar of niet waar is.


Het is een erg iets! maar er zitten zat mensen bij die heus wel wisten dat een koers ook kan dalen.
laatste aanpassing
0kay okay het word tijd om ff in te grijpen!!!
ten eerste we wijken af volgens mij begonnen we met ome dirk en zijn tien verschillende labels becam, postkrediet enz. enz.
en hebben we het nu alleen nog maar over de beleggingsprodukten.
maar goed om daar ff op in te haken elke simpelle ziel begrijpt dat er aan beleggen (investeren...) risico's verbonden zijn en dat het zowel kan vriezen als dooien dat snapt zelfs een jostie nog !!!!
kijk in het nieuws hoor je alleen hoe iedereen met dexia op z'n reet is gegaan maar bijvoorbeeld de defam bank heeft het IGP (index garantie plan.) ongeveer het zelfde als dexia alleen met d garantie dat je na de looptijd niet met een restscvhuld kan blijven zitten, waarbij ik regelmatig aardige rendementen tegenkom maar goed die mensen zoeken de publiciteit niet op.
maar goed om een kort verhaal lang te maken.
je moet gewoon geen geld uitgeven wat je niet hebt.
en beleggen met geleend geld want dat is wat deze mensen dus deden brengt dan wel extra risico´s met zich mee maar goed ze hebben er zelf voor getekend en ik mag toch wel hopen dat als ze hun handtekening zetten dat ze het gelezen hebben en begrijpen want zo niet dan zou ik iig. nooit me krabbel ergens onder zetten
 
Uitspraak van Mark@sporthallenzuid aka:lijn:Ubernakker op woensdag 23 januari 2008 om 22:30:
je moet gewoon geen geld uitgeven wat je niet hebt.
en beleggen met geleend geld want dat is wat deze mensen dus deden brengt dan wel extra risico´s met zich mee maar goed ze hebben er zelf voor getekend en ik mag toch wel hopen dat als ze hun handtekening zetten dat ze het gelezen hebben en begrijpen want zo niet dan zou ik iig. nooit me krabbel ergens onder zetten

Idd, maar is zo hebberig dat men alleen maar meer en meer wilt.
Triest dat je je daar voor in de schulden gaat steken.