Partyflock

Forumonderwerp · 992128

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ajaxfan in cel Doebai
door Bart Olmer
AMSTERDAM - Ajaxfan Roger zucht in een kerker in Doebai omdat op de luchthaven een brokje hasj van twee gram is gevonden in zijn broek.
Het was een cadeautje voor de allerliefste papa van Nederland: een vijfdaagse reis naar Doebai, inclusief ticket voor de voetbalwedstrijd Ajax-VfB Stuttgart, twee weken geleden. Maar de Almeerse vader van een ongeneeslijk zieke dochter maakte een fatale blunder: in zijn spijkerbroek zat een oud brokje hasj van 2 gram, straal vergeten en zelfs al twee keer mee gewassen in de wasmachine. Nu wacht hij in een ondergronds cellencomplex in Doebai op een celstraf van minimaal vier jaar.
Roger Richardson (38) uit Almere kreeg het uitstapje van zijn familie om even de zinnen te kunnen verzetten na twee loodzware jaren na de geboorte van zijn zwaar gehandicapte dochtertje Achanty, die talloze malen is geopereerd aan haar waterhoofd. Zijn vrouw had het hem nog expliciet gevraagd voor z'n vertrek, of hij écht geen softdrugs in zijn kleding had. 'Nee, ben je gek', antwoordde de horecamedewerker, 'ik heb al mijn zakken gecontroleerd', waarna hij vertrok met een kameraad in een auto naar het vliegveld in Frankfurt, om vandaar naar Doebai te vliegen. "Hij rookt af en toe 's avonds als hij door alle stress om de gezondheid van zijn jongste dochter niet kan slapen, dan loopt hij met de hond buiten en neemt een paar trekjes", vertelt zijn moeder Mies Berning-Richardson uit Amsterdam.
Op 5 januari was Richardson bijna bij de vliegvelduitgang, toen beambten hem eruit pikten voor fouillering. Tegen zijn kameraad zei hij laconiek dat hij eventjes moest wachten, want hij was ervan overtuigd dat ze hem niets konden maken. Maar het duurde twee, drie uur en de kameraad belde in paniek naar Almere.
Zenuwachtig
Zijn vrouw kreeg haar man aan de lijn terwijl hij in een cel zenuwachtig ijsbeerde. "We hielden contact, totdat we een berichtje kregen dat hij werd vervoerd naar een gevangenis. We werden met het uur zenuwachtiger, we voelden de grond onder onze voeten wegzakken", aldus de echtgenote. "Roger houdt zich sterk, maar hij heeft een schuldbekentenis, opgesteld in het Arabisch, moeten tekenen. Tja, hij kon moeilijk weigeren, want hij werd flink verhoord door zeven man. Maar wat hij precies heeft ondertekend, dat weet hij niet."
Via internet weet de familie inmiddels dat de Verenigde Arabische Emiraten hard optreden tegen elke vorm van drugsbezit. Vier jaar celstraf is het absolute minimum, bevestigt ook de Nederlandse ambassade. "Hij wordt vastgehouden in een ondergronds cellencomplex bij het vliegveld. Sporadisch kunnen we telefonisch contact hebben met hem. Maar het Nederlandse ambassadepersoneel doet niets voor ons", aldus moeder Mies.
De familie heeft inmiddels smeekbedes gestuurd naar minister-president Balkenende en alle ministeries in Doebai. In deze brieven omschrijft moeder Mies haar zoon als een rots in de branding voor de complete familie: "Mijn jongste kleindochter is ongeneeslijk ziek. Die ziekte heet hydro-cephalus, ook wel waterhoofd genoemd. Mijn kleindochter is in haar korte leven al zeven keer geopereerd. Na iedere operatie kunnen wij niets anders doen dan hulpeloos afwachten hoe ze de operatie doorstaat. De ziekte van Achanty heeft ons leven op zijn kop gezet. Al onze hoop op een zonnige toekomst is vervlogen. Want wij weten niet wat er morgen met haar kan gebeuren. Wat vandaag stabiel is, kan morgen een spoedopname zijn. Kunt u zich voorstellen hoe de situatie is zonder haar zorgzame, liefdevolle vader. En zonder de man die zijn vrouw steunt in zulke moeilijke tijden, zonder lichamelijke en psychische steun. Mocht er iets met Achanty gebeuren, zou hij dit niet overleven."
Hechte band
"De ziekte van zijn dochter heeft mijn zoon totaal veranderd. Diep ongelukkig, bang voor de dag van morgen, die het leven van zijn dochter zomaar kan omkeren. De zieke Achanty heeft een hechte band met haar vader, omdat hij continu aan haar zijde was, speciaal na de operaties in het ziekenhuis. Zijn vrouw en ik kunnen ons een leven zonder Roger niet voorstellen, hij is onze steun en toeverlaat. De kinderen vragen duizend keer per dag om hun vader, huilen, willen niet eten. Maar een antwoord kan ik ze niet geven, voor uitleg zijn ze te klein. Ze hopen dat iemand hun papa wil helpen."
Ajaxsupporters helpen de familie financieel. "De Nederlandse ambassade weigerde geld aan te nemen van de supporters in Doebai, die met de pet waren rond gegaan voor hun gearresteerde collega-supporter. Dat geld hebben ze daarna persoonlijk gebracht in Almere. Echt hartverwarmend."
De echtgenote vreest inmiddels voor de toekomst van haar gezin. "Hij was drie maanden geleden van baan veranderd, na acht jaar voor dezelfde baas te hebben gewerkt, om meer thuis te zijn voor de kinderen. Hij verliest geheid zijn baan, want zijn proefperiode duurde nog een maand. Pas daarna zou hij een jaarcontract krijgen. Nu zitten we zonder man en zonder inkomen, vanwege een familiecadeautje waar we ons vreselijk schuldig over voelen."

ken je beter gewoon teletekst blijven kijken dus :lol:
echt he :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 januari 2008 om 09:28:
zou de neus daar ook een grote bek achter het hek hebben zoals de neusjes dat altijd hebben?

denk dat iedereen daar wel rustig is :lol: anders krijg je stukken in je reet. :D doen ze niet moeilijk over :D
Leef tie nog ??
Stomme vraag maar hebbe ze daar wel wat te blowen in de gevangenis??

Uitspraak van Dr Krul op maandag 28 januari 2008 om 19:25:
Stomme vraag maar hebbe ze daar wel wat te blowen in de gevangenis??

Meer dan dat hij in ze zak had denk ik.
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 januari 2008 om 19:33:

ongetwijfeld hahaha,lekkerre marokaanse ashie
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 januari 2008 om 19:33:

Zat er per ongeluk he, ken je hem niet kwalijk nemen :bloos:
ze brengen iedere dag 2 ton het land uit en dan komt er een keer 2 gram terug en dan gaan ze moeilijk doen :rot:
Roger ik neem weer een haaltje sterkte bro....

je moet als jood ook niet naar zo'n land gaan, je weet dat ze in het midden oosten nou niet echt houden van joden :o
Tja dan kennen ze nergens meer heen op vakantie :(

gewoon naar amerika
joden zat:)

damn sommige mensen hier...

Als mijn vrouw aan mij zou vragen of ik wel al mn zakken heb gecontrolleerd zeg ik ook: jaahhaaa heb mn zakken gecontrolleerd doei. Hoewel 2 gram wel best veel is om te 'vergeten'.

maar uiteindelijk vind ik de meeste reagerende mensen hier eigenlijk triester dan het hele TObericht.. alleen omdat ie voor een andere club is :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 11:42:
maar uiteindelijk vind ik de meeste reagerende mensen hier eigenlijk triester dan het hele TObericht.. alleen omdat ie voor een andere club is

Nou ja andere club, zelfs me maten zou ik uitlachen, als ze zo iets doms zouden doen...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 11:42:
Hoewel 2 gram wel best veel is om te 'vergeten'

Is een leugen, hij wou vond blowen belangrijker dan ze dochter

Uitspraak van B) jwt op maandag 28 januari 2008 om 19:43:
ze brengen iedere dag 2 ton het land uit en dan komt er een keer 2 gram terug en dan gaan ze moeilijk doen

:lol:

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 11:46:

Zo denk ik ook, en dan zeggen dat het al 2 keer gewassen is geweest? :(

Nou ja andere club, zelfs me maten zou ik uitlachen, als ze zo iets doms zouden doen...

nice!

ja zou t echt? zou ie, als ie gewoon daar een jointje wilde roken, zn hasj dan niet ergens in een hoekje van zn tas frummelen ipv in je broekzak als je weet dta je gefouilleerd wordt? opf heeft ie dta verklaard?

Hou jij je domme kop toch een joh....

Praat over je eigen kind suflul

Roger verdient veel respect :yes:
Oud vak M

Goeie gozer, dom gehandeld
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:14:

Zeg nog ff dat me zoon kanker heeft zieligerd, ben je nu weer normaal dadelijk ben je weer boos en ga je schelden, zielig leven hebbie ook he

Stuur nog een zielige pb over je dooie dochter :cry:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 14:55:
ja zou t echt? zou ie, als ie gewoon daar een jointje wilde roken, zn hasj dan niet ergens in een hoekje van zn tas frummelen ipv in je broekzak als je weet dta je gefouilleerd wordt?

Junkie's hebben geen hersens

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:17:
Zeg nog ff dat me zoon kanker heeft zieligerd, ben je nu weer normaal dadelijk ben je weer boos en ga je schelden, zielig leven hebbie ook

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:17:
Stuur nog een zielige pb over je dooie dochter

ey boys komop.........
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:22:
Liam kankerkind!

Angela Kankerhoer!

Co check die strop ouwe

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:20:
ben je nu weer normaal dadelijk ben je weer boos en ga je schelden, zielig leven hebbie ook

voorspelbare stinkjood ben je, een zielig hoopie stront, en dan komt zo je kneuzen bende mi terecht wijzen hoe zielig ik wel niet ben hahahahaha

PF :respect:

ey boys komop.........

ey boys komop.........

Bemoei je er niet mee man, die kankerlul is weer loops je weet tog hoe dat gaat met die teven

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:25:
voorspelbare stinkjood ben je, een zielig hoopie stront, en dan komt zo je kneuzen bende mi terecht wijzen hoe zielig ik wel niet ben hahahahaha

Ik kom wel alleen!

Jij mag zeggen waar.... voor jou heb ik 1 minuutje nodig smerige lage kakkerlak!

Dat je vrouw en kind mogen verbranden
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:26:
Dat je vrouw en kind mogen verbranden

:cry:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:26:
lage

Maat achter gelaten, de bink zijn op PF :aai:

En dat janken doe je zelf wel..

Zielig mannetje dat al jaren over carlo en wegrennen hier praat...

Ik ben wel een goeie papa...

Hun mogen alles zeggen en ik niks :cry:

HAHAHAHAHAHA en dat noemt mij zielig!

Geloof me nou, wij zien mekaar.

Kan lang of kort duren, maar dat moment komt!
Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:27:
Maat achter gelaten, de bink zijn op PF

Hoor hem praat niet over dingen waar je niet bij bent geweest kneus.

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:27:
Maat achter gelaten, de bink zijn op PF

Kon jij Co niet helpen?

Of Danny?

Waar was je bij Udo?

Allemaal door jou grote saamhorigheid! HAHAHAHAHAHA

Alles kapot

jullie zijn echt gek

Ach een beetje veel haat tegen die kk kop van een remy

haat boesjans

maar ey de kiddie's kenne er weinig aan doen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:36:
maar ey de kiddie's kenne er weinig aan doen

Hij vond het een jaar geleden al tof om over een overleden kindje te spotten....
Moet ik me dan inhouden voor die kk lul?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:38:
Hij vond het een jaar geleden al tof om over een overleden kindje te spotten....

zegt meer over hem denk ik....jullie zijn allebei nie goed :lol:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:40:
zegt meer over hem denk ik....jullie zijn allebei nie goed

Ze mond moet gesnoerd worden
Hij vond het een jaar geleden al tof om over een overleden kindje te spotten

JIj begn tog pikkie,nou niet janken he :lol:

Moet ik me dan inhouden voor die kk lul?

JIj goef je niet in te houden ga vooral door,. lig dubbel hierzo..

Zeg nog ff dat je Oz niet ben hahaha zieligerd ben je man meer niet, beter ook voor dat meisje zo, gasten zoals jou worden beter geen vader :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:40:
jullie zijn allebei nie goed

Nee man hij is goed, ik een debiel :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:35:
Ach een beetje veel haat tegen die kk kop van een remy

hahaha wat een leven hebbie dan :lol:

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:45:
JIj begn tog pikkie,nou niet janken he

Praat nooit over kids...

Als jij die kant op wilt gaan, prima..

Was een jochie sukkeltje ;-)

Moet jij je zoon vertellen hoe zielig je ben?
Weet je vrouw dat ook?

Verberg je hyves maar bangerd hahahahahaha

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:45:
gasten zoals jou worden beter geen vader

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:46:
hahaha wat een leven hebbie dan

Wie zit hier nou met 100 accounts de man te wezen?

Iedereen lacht je uit man
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 januari 2008 om 15:47:
Praat nooit over kids...

hahahahaha ach ach ach hebbie wel een dooie dochter want gasten zoals jij, zijn nogal jankerds op intenret he Viggo

Was een jochie sukkeltje

O altijd een meishe zei je in die andere topic ook, en nu is het een jongen, je liegt gewoonz ielige aandacht zoeker

Uitspraak van Alalalalalong op dinsdag 29 januari 2008 om 15:28:
Hoor hem praat niet over dingen waar je niet bij bent geweest kneus

Ooo hahaha nokke nou hahahahahaha

gasten zoals jou worden beter geen vader

Ben al vader je weet tog, wel verdiend :lol:

Verberg je hyves maar bangerd hahahahahaha

Vrienden plaatsen dingen die jou niet aangaan :D

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:51:
Vrienden plaatsen dingen die jou niet aangaan

Je ben bang...

Uitspraak van Erasmus op dinsdag 29 januari 2008 om 15:51:
O altijd een meishe zei je in die andere topic ook, en nu is het een jongen, je liegt gewoonz ielige aandacht zoeker

Me dochter sloopt dat jochie van je :D

Het gaat om jou en mij, niet erom heen draaien cohen

Ik vind wel dat je hem nu ook echt moet gaan opzoeken want anders is het alleen grote bek achter het hek.