| Betreft: | evenement: Cocoon goes Amsterdam part Ⅳ, vrijdag 11 april 2008 om 22:00 |
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op woensdag 16 januari 2008 om 14:04:denk de mensen die dit forum lezen en alleen maar keihard moeten lachen
lachwekkend idd...
Uitspraak van Ongehoord Rauw op woensdag 16 januari 2008 om 16:03:waarom zou hij WEL een pionier zijn en vath NIET?
the neverending discussie
pffff
voor de één is .... de pionier, voor de andere is dat .....
daar is iig geen discussie over mogelijk
Wie staan er eigenlijk voor? De hippe trendkonijntjes? Of de puristische nerds?
sowieso, mensen die hun credibility ontlenen aan de muziekstijl die ze luisteren...
het is maar muziek en uitgaan en drugs gebruiken, geen levensbeschouwing of politieke voorkeur...
Uitspraak van Ongehoord Rauw op woensdag 16 januari 2008 om 16:03:waarom zou hij WEL een pionier zijn en vath NIET?
is iss moeilijk te zeggen, ik denk dat laurent Garnier een pionier is. Omdat hij een sound heeft gecreerd en tracks heeft gemaakt waar veel andere producers destijds (maar ook nu) erop verder zijn gegaan, hij heeft uds naar mijn idee als ware een weg gecreerd en nu mede dankzij Garnier succes hebben.
Laurent Garnier op TMF???
Ja jet was een liveverslag van zijn optreden tijdens Pukkelpop
Deze dan....Deze clip is echt King
Kippenvel, kippenvel, kippenvel. Krijg steeds meer zin in woensdag 27 februari
laatste aanpassing
Uitspraak van Bojan Aleksander op woensdag 16 januari 2008 om 16:14:woei jij hebt veel aftertjes gehad en te weinig tijd om tv te kijken..
Ik kijk geen TV. Kijk alleen op zondag anderhalf uur (voetbal). Af en toe een DVD-film of docu. Of belangrijke voetbalwedstrijden. Voor de rest...nooit
Uitspraak van justinkees op woensdag 16 januari 2008 om 16:22:het is maar muziek en uitgaan en drugs gebruiken, geen levensbeschouwing of politieke voorkeur...
Ik zit anders dagelijks gebukt voor mijn Richie Hawtin altaar gericht in de richting van Detroit mijn ziel te openen voor de heilige almachtige techno....
Jij niet dan?
uh wie denk je, hawtin natuurlijk
Hoezo hij verdient toch nou bakken met geld, is toch goed en heeft bijna de hele wereld verovert met zijn M_Nus!!!!! Is niet echt mijn ding, maar zijn aanvalsoffensief werpt (voor hem) vruchten af
laatste aanpassing
was hij maar in detroit gebleven he pink flow...
Ik denk zelfs dat Sven Vath dan niet eens had bestaan. Althans, hij had waarschijnlijk wel bestaan. Anders werd het wel een heel vreemd verhaal...
Maar mischien niet zoals nu haha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 13:59:in gratis krant de SPITS hebben ze het vandaag over technoPIONIER Claude vonStroke
HAHA
Hier dan even een ECHTE PIONIER waar geen twijfel over mogelijk is!
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=5791461337715641846&q=for+barry+graves&total=34&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 13:59:in gratis krant de SPITS hebben ze het vandaag over technoPIONIER Claude vonStroke
Ik vind Claude VonStroke serieus dope, maar pionier...
waar ging het over als ik vragen mag?
Ik zit anders dagelijks gebukt voor mijn Richie Hawtin altaar gericht in de richting van Detroit mijn ziel te openen voor de heilige almachtige techno
zie je wel dat ik niet de enige ben
ook helden: Sammy Dee en Red Robin!
https://partyflock.nl/party/111513:Poema
(ff spammen)
laatste aanpassing