Partyflock

Forumonderwerp · 989846

hoe was qrimetime 2007 / 2008 ?
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 4 januari 2008 om 13:10:
Ik Zou dit feest nog echt wel eens over willen doen
K zit eigenlijk nog met mijn kop in de HMH. Ben op mijn werk niet vooruit te branden. Gelukkig volgende week vrij (voor het eerst in 10 maanden een week vrij )

snap ik was een goei feestje:D

maar in 10 maanden?? :x pff dat je het volhoud:P
Uitspraak van J Q R D I :banana: op vrijdag 4 januari 2008 om 12:47:
Het gaat erom welk plaatje er wordt gedraaid zodat de producer 'betaald' krijgt :)

Zover ik weet niet.

Je betaalt per vierkante meter.

Aan de CD/Vinyl-verkoop wordt dan bepaald wie wat krijgt.

Ik zie het al voor me, dan draait elke DJ alleen z'n eigen platen $$$$ :roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Diomede op vrijdag 4 januari 2008 om 15:25:
maar in 10 maanden?? pff dat je het volhoud

Af en toe doordeweeks wel een paar dagen vrij en uitkijken naat vette feesten houdt je wel gaande. Maar ik ben wel een beetje op doordaat ik veel diensten achter elkaar heb gehad.

Uitspraak van 'sensual op vrijdag 4 januari 2008 om 17:02:
heeerlijk!

Uitspraak van ENROC op vrijdag 4 januari 2008 om 17:07:
Je betaald per vierkante meter.

klopt helemaal je betaalt per vierkante meter waar gasten plaats kunnen nemen.
Artiest The Jackal
Uitspraak van Seth! op donderdag 3 januari 2008 om 20:01:
Dus ik naar boven naar Vince ff snoeien....Kom ik terug naar Zany...draait zany gewoon echt 3,4 dezelfde platen als Vince 10 minuten eerder( butterfly VIP..zelfde afsluiter met shadowlands terrorists)...bagger

dus ze draaien veel hetzelfde maar zany was kut en vince niet :vaag:

hoe moet hij in godsnaam weten wat vince draait? en dat ze allebei shadowlands draaien valt ook wel in te zien lijkt me..

Werkzaam bij Rage-Online
Uitspraak van TB op vrijdag 4 januari 2008 om 19:14:
hoe moet hij in godsnaam weten wat vince draait? en dat ze allebei shadowlands draaien valt ook wel in te zien lijkt me..

Hoppa (y)
Werkzaam bij Nul4Elf
begrijpend lezen is ook een vak.....
laatste aanpassing
weet iemand welk nr dit is ik weet cker dat ie nog niet uit is maar ben wel benieuwd!! http://www.youtube.com/watch?v=UnCEWoWzD1Y .. uit luna zn set
jahaaa gezellig !
btj jammer idd dat er een aantal nr's te vaak herhaald werden.
Artiest {SHOWLIST artist 158092, 61540, 458}
Uitspraak van ENROC op vrijdag 4 januari 2008 om 17:07:
Ik zie het al voor me, dan draait elke DJ alleen z'n eigen platen $$$$

Toch is dit zo, veel artiesten houden tegenwoordig een tracklist bij van wat ze draaien en geven dit door aan Buma Stemra, Endymion bijvoorbeeld, die houden dit heel netjes bij. Zo komt het beetje geld in ieder geval bij de goede producers terecht en niet in het potje van Buma Stemra.

Uitspraak van DJ Vince op vrijdag 4 januari 2008 om 21:31:
Toch is dit zo, veel artiesten houden tegenwoordig een tracklist bij van wat ze draaien en geven dit door aan Buma Stemra, Endymion bijvoorbeeld, die houden dit heel netjes bij. Zo komt het beetje geld in ieder geval bij de goede producers terecht en niet in het potje van Buma Stemra.

Hmmm, gaat dit niet ten koste van de creativiteit van dj's?
Toch is dit zo

O:) B)

Ik weet trouwens van de FFWD Dance Parade dat de organisatie daarvan gewoon Buma/Stemra 'afkoopt' voor een bepaald bedrag (dit betalen de organisaties van de trucks ook, zit in inschrijfgeld). Op die manier hoeft er niet moeilijk gedaan te worden over welke nummers er zijn gespeeld ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 22:16:
Hmmm, gaat dit niet ten koste van de creativiteit van dj's?

Hoezo? Een DJ valt vanzelf wel door de mand als er veel kritiek op hem komt als ie alleen maar hetzelfde en zn eigen producties draait ;) Maargoed, een producer krijgt echt geen euro's als zijn/haar productie wordt gedraaid. Gaat met centen en is ook geen vast bedrag voor ;)

Nee, maar wordt dat draaien dan niet een beetje zo'n consessief gedoe?
laatste aanpassing
Uitspraak van J Q R D I :banana: op vrijdag 4 januari 2008 om 23:28:
Hoezo? Een DJ valt vanzelf wel door de mand als er veel kritiek op hem komt als ie alleen maar hetzelfde en zn eigen producties draait ;) Maargoed, een producer krijgt echt geen euro's als zijn/haar productie wordt gedraaid. Gaat met centen en is ook geen vast bedrag voor ;)

Vandaar dat showtek tegenwoordig eindelijk ook eens wat anders draait B)
Artiest {SHOWLIST artist 50361, 50171}
Uitspraak van Seth! op zaterdag 5 januari 2008 om 02:21:
Vandaar dat showtek tegenwoordig eindelijk ook eens wat anders draait

seth junge.. nog wakker
laatste filmpje is te gruwlijk (A)
weer wat gemistt :P

Uitspraak van ! ! ! Jean ! ! ! op vrijdag 4 januari 2008 om 22:16:
*YouTube filmpje*

De teksten uit hun Showtek's eerste nummer komt me bekend voor, namelijk van DJ_Syro_-_Shocked_Phuture-(PIBL-004)-Vinyl-2007-HB (En dan de B-Side, "No More Hardtraxx"), welke versie draaiden zij nou eigenlijk? :)
Uitspraak van ! ! ! Jean ! ! ! op vrijdag 4 januari 2008 om 22:16:
Was zeker vette shit

Die intro van Ruffian is wel vet :yes: Bitches and whores :lol:

Heeft er niemand eigenlijk een filmpje van de hardstyle/oldschool zaal? :S Ik ben ze hier nog niet voorbij zien komen in ieder geval :lol:

Ik denk dat het geluid daar te hard stond en alle stoere N95'jes dat niet trokken :lol:
Super feest :D gezellige mensen ook TOP FEEST!!!!!
Uitspraak van actief op zaterdag 5 januari 2008 om 19:42:
en alle stoere N95'jes dat niet trokken

Daar baal ik ook wel van ja, geluidsopname bij N95 is echt bagger :(
Toch is dit zo, veel artiesten houden tegenwoordig een tracklist bij van wat ze draaien en geven dit door aan Buma Stemra

Waarom worden die lijstjes niet doorgegeven aan de DJ die erna komt?? Voor dit soort grotere feesten moet het toch niet nodig zijn dat er platen dubbel worden gedraaid?? In ieder geval in dezelfde aera, dat er platen dubbel worden gedraaid in verschillende zalen is weinig aan te doen.
Erg laat, excuses daarvoor...Ook excuses voor de matige kwaliteit van sommige filmpjes, ineens blijkbaar mijn instellingen van de cam veranderd :S

Maar dat doet niets af aan het feit dat het het beste feest van 2007 was :)

Steve:
-

HAPPY NEW YEAR!!!! Brennan Heart luidt het nieuwe jaar in....
-

Dutch Master: Vette set! (Y)

ID?

DBSTF :k

Bijna held van de avond, zonde van zn laatste drie platen; eerste plaat heldenplaat: Angels! :k

Prophet & Wildstylez - We gaan veel te hard ouuuuuuuuuuuwe! :D hehe heldenactie
-

Sarabande/Project 1/Tuuduu :bounce:
-

-

NOISECONTROLLERS HELDEN :respect:
-

Rock your body :k - Lunatick 24 NC edit
-
laatste aanpassing door een beheerder

Zeer goed geluid bij je filmpjes gozer;).

VET FEEST!!

Een vraagje, er kwam op n gegeven moment iemand naar me toe (zei dat ie van q-dance was.. ) met een video camera en vroeg of we een nieuwjaars wens wilde doen. (heel grappig met je vage kop haha) Weet iemand waar ik die filmpjes kan vinden?

:flower:

Ben erg benieuwd whahaha
laatste aanpassing

Altijd gedacht dat een producer alleen aan het daadwerkelijk verkopen van de platen geld verdiende :o

LIMO!!!!!!!!!!

:D Vet cool om jou daar weer eens tegen te komen :)

Enne vette pics hebbie gemaakt!

Nog naar je zin gehad?

(K)

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 15:24:
LIMO!!!!!!!!!!

:D Vet cool om jou daar weer eens tegen te komen :)

Enne vette pics hebbie gemaakt!

Nog naar je zin gehad?

Laat ik dit nou toevallig weer lezen ;)

Ja vond ik ook :D
Kom je veel te weinig tegen joh :O
Maar goed :9

Ja dank je :D

Zeker wel en jij? :d

(K)!
Vette filmpjes :d

alleen veel beweging erin :lol:
Naja mensen gaan iig nog los als ze aan het filmen zijn, zoutzakken kan je altijd nog :p
laatste aanpassing

was zeker een lekker feestje!!

Uitspraak van Thijs-BK op zondag 6 januari 2008 om 16:06:
Vette filmpjes

oh wat een vette filmpjes :)

bleef alles weer ff opnieuw :bounce:

Wat een feest :d Qrimetime was echt geweldig.
Gezellige mensen, werd super goed gedraaid
En mijn held The Prophet :respect:

Wederom het was geweldig :cheer:
Uitspraak van HardbazzFreak op zondag 6 januari 2008 om 02:56:

Filmpjes zijn echt vet, meesterlijk geluid (Y) :)
Dat mis ik een beetje met mijn camera, hij dempt het een beetje teveel, ik wil eigenlijk wel een beetje die bass horen :P
Hehe ja alleen sommige filmpjes daar is t geluid dus klote bij, ineens instellingen veranderd ofzo :x

Ennee..nee ik sta nooit stil, ook niet als ik film. Stilstaan is voor mietjes en interessant doenende niet-liefhebbers ;)
Uitspraak van HardbazzFreak op maandag 7 januari 2008 om 00:01:
Ennee..nee ik sta nooit stil, ook niet als ik film. Stilstaan is voor mietjes en interessant doenende niet-liefhebbers ;)

:respect: amen
Uitspraak van HardbazzFreak op maandag 7 januari 2008 om 00:01:
Hehe ja alleen sommige filmpjes daar is t geluid dus klote bij, ineens instellingen veranderd ofzo

Welke GSM heb je eigenlijk waar je dit mee hebt opgenomen? En wat waren de settings daarvan?
Uitspraak van MvB op zaterdag 5 januari 2008 om 23:55:
Waarom worden die lijstjes niet doorgegeven aan de DJ die erna komt??

Ik heb nog maar weinig dj's gezien die dit echt tijdens het draaien opschrijven, alleen Endymion en Nosferatu, ik denk dat de rest dit gewoon kan onthouden, zie namelijk dat de prophet en zany hun tracklist bijvoorbeeld al snel op hun de website hebben staan. Ik weet na het draaien echt nooit meer wat er nou precies allemaal voorbij is gekomen en in welke volgorde dus ik zou dit tijdens het draaien bij moeten houden maar dat is ook geen optie, ben vaak veel te druk bezig :D
laatste aanpassing
Ik denk dat in de gevallen van Prophet,zany en ook dbstf vaak een derde achter de schermen een tracklist voor diegene bijhoudt.
Artiest {SHOWLIST artist 50171, 55053}
Uitspraak van J Q R D I :banana: op zaterdag 5 januari 2008 om 18:41:
Heeft er niemand eigenlijk een filmpje van de hardstyle/oldschool zaal?

Vince sluit de kleine zaal af met Fingerz _0_
"Niet meteen weglopuuh!"
Haha en Hardbazzfreak, met stilstaan had ik ook de nodige moeite;)

http://www.youtube.com/watch?v=7zENtwJU5JE
Uitspraak van actief op zaterdag 5 januari 2008 om 19:42:
Ik denk dat het geluid daar te hard stond en alle stoere N95'jes dat niet trokken

K800i maarre bij de eerste beste lage toon is het ook geen geluid meer te noemen ;)
De beeldkwaliteit is helemaal drama maar je kunt Vince toch nog even zien scratchen :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Seth! op maandag 7 januari 2008 om 10:15:
Ik denk dat in de gevallen van Prophet,zany en ook dbstf vaak een derde achter de schermen een tracklist voor diegene bijhoudt.

in het geval van DBSTF weet ik dat dit klopt, hun bob / chauffeur houdt het altijd bij als ie erbij is.

Uitspraak van DJ Vince op maandag 7 januari 2008 om 10:09:
Ik heb nog maar weinig dj's gezien die dit echt tijdens het draaien opschrijven, alleen Endymion en Nosferatu, ik denk dat de rest dit gewoon kan onthouden, zie namelijk dat de prophet en zany hun tracklist bijvoorbeeld al snel op hun de website hebben staan. Ik weet na het draaien echt nooit meer wat er nou precies allemaal voorbij is gekomen en in welke volgorde dus ik zou dit tijdens het draaien bij moeten houden maar dat is ook geen optie, ben vaak veel te druk bezig :D

Op sommige feesten heb je toch tracklist schrijvers? :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 14:40:
Een vraagje, er kwam op n gegeven moment iemand naar me toe (zei dat ie van q-dance was.. ) met een video camera en vroeg of we een nieuwjaars wens wilde doen. (heel grappig met je vage kop haha) Weet iemand waar ik die filmpjes kan vinden?

Dat zal Marvin van Q-magazine wel geweest zijn.....je weet wel die gast van "van de kaart van de week"...!
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 januari 2008 om 12:21:
je weet wel die gast van "van de kaart van de week"...!

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 14:40:
(heel grappig met je vage kop haha)

:lol: