Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 01:26:Wie is er neukend het jaar 2008 in gegaan
Ik nog niet.
Maar als ik jou forum foto zie.
Dan heb ik gelijk zin om met mijn pielemuis te gaan spelen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 01:26:maar wel ff leuk om te weten
voor jou info
nee
Uitspraak van Family guy op dinsdag 1 januari 2008 om 01:43:Ik nog niet.
Maar als ik jou forum foto zie.
Dan heb ik gelijk zin om met mijn pielemuis te gaan spelen
Uitspraak van Family guy op dinsdag 1 januari 2008 om 02:06:Maar op google denken ze daar anders over
Rare jongens die internetters !
Waarom ben jij niet stappen Red?
Uitspraak van Family guy op dinsdag 1 januari 2008 om 02:21:Drazic80--> Waarom ben jij niet ?
Ik ben ziekjes...
Heb nog een kaartje liggen voor Extrema als je wilt gaan kan je hem op komen halen...
Uitspraak van Family guy op dinsdag 1 januari 2008 om 02:21:Ga zo maar slapie doen denk ik.
Feestneus ben jij!
Ik verveel me ook de tering...
Ik ben ziekjes...
O ziekjes het nieuwe jaar ingaan
Beterschap dan maar.
hoe was cocoon in de maassilo? Of ben je daar ook niet geweest.
eestneus ben jij!
Daarna ga ik slapie doen.
Uitspraak van sportfriek op dinsdag 1 januari 2008 om 02:26:uper irritand die knallen ineens om mij heen
ik moest mij echt 100% focussen op mijn werkzaamheden om klaar te kunnen komen.
uiteindelijk gelukkig toch nog goed gekomen
Welk niveau schaak jij?
Uitspraak van Family guy op dinsdag 1 januari 2008 om 02:29:hoe was cocoon in de maassilo? Of ben je daar ook niet geweest.
Nee ik heb een kaartje voor Extrema, maar ik ga niet...
Uitspraak van Family guy op dinsdag 1 januari 2008 om 02:29:Ga zo denk ik nog effe guido weijers
Ik heb toenstraks op tv een stukje van hem gezien maar ik vond het niet zo grappig eigenlijk....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 01:35:ik ga NEUKEN ..dat zeg ik toch
dus aju
ik ga nieuwjaarswip maken
veel plezier met je hond....
Uitspraak van Family guy op dinsdag 1 januari 2008 om 02:29:Ga zo denk ik nog effe guido weijers kijken
dat stukje met die donorshow
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 01:35:ik ga NEUKEN ..dat zeg ik toch
dus aju
ik ga nieuwjaarswip maken
nog liever de hond van de buren
nog niet met de piemel van een ander
laatste aanpassing
Nee sex is bah dit gaat over schaken, alleen voor de slimme pf'ers dus! hoor jij daarbij?
Bij jou ja..Bij Sandrietje niet!
maargoed, dan is mn antwoord toch wel goed geweest
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 02:47:misschien maar miss ook weer niet...hangt ervanaf hoe moe ik ben!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 01:26:maar wel ff leuk om te weten
Het sex-leven van andere mensen interesseert me nu echt totaal niet. Maar voor degene die het wel interesseert .... ik ben 2008 NIET neukend begonnen
whehe.. op pf opscheppen dat je gaat neuken
Dan neuk je vast heel weining