Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:39:jammer dat het niet zo is he
Ja echt wel, ik had je graag zien stikken
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:35:en ja hoor zou ik dat nou eGt moeten geloven dat ie me leuk vind als ie al zegt van als je zo achterlijk bent als je er uit ziet wel ja moin ik ben niet geak en niet achterlijk
Een punt of een komma is geen overbodige luxe
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:35:kan ik beter van jou zeggen dan mag het ook laat zijn maar helder denken kan ik nog wel
Ik laat je in die waan
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:44:krijg ik je msn nou nog of wat stuur ff PB
wil je met haar cammen
jammer dat het niet zo is he
Ja echt wel, ik had je graag zien stikken
Uitspraak vanNatasjaa..
op maandag 24 december 2007 om 00:35:
en ja hoor zou ik dat nou eGt moeten geloven dat ie me leuk vind als ie al zegt van als je zo achterlijk bent als je er uit ziet wel ja moin ik ben niet geak en niet achterlijk
Een punt of een komma is geen overbodige luxe Ik vraag me toch af wat jij op school doet, behalve dat je onder het bureau van de leraar zit
Uitspraak vanNatasjaa..
op maandag 24 december 2007 om 00:35:
kan ik beter van jou zeggen dan mag het ook laat zijn maar helder denken kan ik nog wel
Ik laat je in die waan
jij zit eerder onder het bureau daar zie ik jou wel voor aan
Ik laat je in die waan
bedankt
ik had jou liever zien stikken
p.s ik doe nii aan komma's e.d.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:45:ik kan er dan wel achterlijk uit zien maar ik ben niet achterlijk
ik weet niet of je er achterlijk uitziet , heb ff door je album zitten graven maar er staat geen enkele foto van jezelf in
ben je zo spuuglelijk ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:46:wil je met haar cammen
ja mang , lijkt me echt geil
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:50:jij zit eerder onder het bureau daar zie ik jou wel voor aan
Ik laat je in die waan
bedankt
ik had jou liever zien stikken
Ga je me nou de hele tijd napraten
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:51:ik weet niet of je er achterlijk uitziet , heb ff door je album zitten graven maar er staat geen enkele foto van jezelf in
ben je zo spuuglelijk ?
moet je togh je ogen beter open doen
ik denk eerder dat jij spuuglelijk bent
kan ik zo wel zien zonder je album te bekijken
Ga je me nou de hele tijd napraten Of is dat typisch iets voor kleine kinderen? Die moeten de taal nog ontdekken
nou ga die taal dan maar snel leren, lijkt me beter voor jou ook om te begrijpen en ja ik praat je na dat vind ik pas eGt geil
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:51:ja mang , lijkt me echt geil
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:53:moet je togh je ogen beter open doen
geen zin in kabouter , ga nou eerst maar ff naar de plastisch chirurg voor een paar borsten en een facelift
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 00:53:ik denk
daar gaat het al mis met je , meisjes van 14 kunnen nog niet zelfstandig denken
oh, zo zie je er wel uit
pech voor jou dat ik er zo uit zie en trouwens als je dat vind wrm praat je dantegen me??
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:02:daar gaat het al mis met je , meisjes van 14 kunnen nog niet zelfstandig denken voor je het weet sta je ergens achter het raam voor een shot heroïne per dag te werken
lijkt me eerder een leuke klus voor jou en trouwens volgens mij kun jij niet na denken
jij bent wel aan de drugs ik niet dusz hou je snel eem stil als je over je zelf wilt praten doe je dat maar ergens anders niet hier
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:01:tuurlijk jij nii dan? pfff word nodig tijd
Happen naar de baas
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:02:ga nou eerst maar ff naar de plastisch chirurg voor een paar borsten en een facelift
Volgens mij is er wel meer aan de hand
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:02:meisjes van 14 kunnen nog niet zelfstandig denken voor je het weet sta je ergens achter het raam voor een shot heroïne per dag te werken
En Achmed had nog zo gezegd hoe verliefd hij wel niet was op haar
oh, zo zie je er wel uit
Down syndroom druipt van d'r kop af zeker?
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:05:jij bent wel aan de drugs
dat kun jij vanuit groningen zien ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:05:hou je snel eem stil
maak jij niet uit , je maakt het licht in je roze slaapkamertje nog niet eens uit want dat doet je moeder nog voor je
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:05:als je over je zelf wilt praten doe je dat maar ergens anders niet hier
zie boven
denken jullie eGt dat ik me hier anders van ga voelen ?
pfffffffff eGt niet mochten jullie willen
doe normaal kijk maar eerst eens naar jullie zelf maar ja respect voor iemand anders hoo maar en zelf wel respect verwachten de pot op van mij krijg je die niet eGt niet moin dan lijk ik wel geak
ik mag er wel zo uit zien maar dat ben ikniet
pfffffffff eGt niet mochten jullie willen
doe normaal kijk maar eerst eens naar jullie zelf maar ja respect voor iemand anders hoo maar en zelf wel respect verwachten de pot op van mij krijg je die niet eGt niet moin dan lijk ik wel geak
ik mag er wel zo uit zien maar dat ben ikniet
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:08:voel ik hier een bitchfight aankomen
leuk toch
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:07:maak jij niet uit , je maakt het licht in je roze slaapkamertje nog niet eens uit want dat doet je moeder nog voor je
ik weet haast wel zeker dat jou moeder dat nog doet de mijne niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:07:dat kun jij vanuit groningen zien ?
ik zie alles en hoor ook vanalles
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:08:ik mag er wel zo uit zien maar dat ben ikniet
je valt in herhaling.. bedenk is iets orgineels..
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:08:respect voor iemand anders
respect moet je verdienen
dit is een partysite , waar het voornamelijk over feesten gaat waar jij de eerste paar jaar geeneens binnenkomt
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:08:denken jullie eGt dat ik me hier anders van ga voelen ?
Ben je zo'n gevoelsmens dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:08:pfffffffff eGt niet mochten jullie willen
Oke, jammer
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:08:de pot op van mij
Ik ga niet de pot op, ik schijt liever op je hoofd
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:08:ik lijk wel geak
Ben je ook, geen discussie over mogelijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:12:dit is een partysite , waar het voornamelijk over feesten gaat waar jij de eerste paar jaar geeneens binnenkomt dus ga nu maar weer weg , verwijder dit profiel en ga lekker met je vriendinnetjes op tmf / sugababes zitten kletsen
en jij zal mij even voor zeggen wat ik moet doen nou ik denk dat je dan wel heel erg pech hebt want ik luister niet naar zulkse mensen als jou jammer ea
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:13:jij ziet er zo uit laten we het daar eens over hebben
Ja laten we het erover hebben hoe hij eruit ziet
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:15:wil je daar zo ver voor reizen dan nou dan ben je pas gek besig
Ach, dat heb ik er zeker voor over.. Heb ik de tijd om het op te sparen en nog flink wat pruimen te eten
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:16:en jij zal mij even voor zeggen wat ik moet doen nou ik denk dat je dan wel heel erg pech hebt want ik luister niet naar zulkse mensen als jou jammer ea
Jij heb gewoon een keer een dikke veeg nodig, dan krijg je vanzelf wel respect
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 01:16:en jij zal mij even voor zeggen wat ik moet doen nou ik denk dat je dan wel heel erg pech hebt want ik luister niet naar zulkse mensen als jou jammer ea
dat is nou net de uitdaging afentoe.. mensen een kant opdrukken