Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 maart 2009 om 04:28:
Haha, herkenbaar..
Ik was en ben verliefd op mn vrijheid, hecht daar ook veel waarde aan
Maar in de relatie die ik nu heb, wordt ook ruimte gecreëerd voor onze eigen vrijheid, die van hem en die van mij
Voorheen had ik altijd het gevoel dat ik mn eigen leven niet kon leiden, werd al kriebelig van het woord "relatie" an sich. Ik vond het heerlijk om single te zijn, heb ook echt dingen gedaan die ik wilde doen.
Maar nu vind ik het heerlijk om een relatie te hebben, alles klopt (hoe cliché het ook klinkt)..
Heb niet het idee dat ik al die tijd als single ook maar iets heb gemist eigenlijk, ik stond er gewoon niet voor open. Mn eigen dingen doen doe ik nog steeds, de mooie momenten kan ik nu alleen met iemand delen i.p.v. ze zelf te koesteren zonder iemand erbij Maar goed, deze relatie heeft mijn interesses ook wel veranderd, maar dat is helemaal niet erg
*als ik het zo teruglees herken ik mezelf in vergelijking met een jaar geleden echt helemaal niet meer *
haha

ik vind het wel super als je dan zo een relatie hebt!
en zeker als je beiden geinterseerd bent in elkaar hun hobby's.
mn ex was bv alleen geinteresseerd in werken en natuurlijk uitgaan enzo.
maar als ze moest werken zag ik haar niet, en op een gegeven moment kwam het zo erg.
dat ik geen vrijheid meer had, en zij ook niet en uiteindelijk in plaats van te knuffelen en te zoenen als andere koppels, zaten we te schreeuwen, ruzie te maken enzo.
heb ook gezegd na die relatie pff voor mij toch voor ff geen relatie, maar dan was er terug iets.
miste de knuffels en de genegenheid dat je met elkaar deelt.
maar dat dan ff ter zijde gezet en gewoon in volle teugen genoten van mijn vrijgezellen leven.
tot ik opeens mn vriendin had leren kennen, en weet niet maar we hadden ongeveer het zelfde qua hobby's.
uitgaan, filmpje kijken enzo.
en nu loopt alles zoals een relatie hoort te zijn, natuurlijk ook met discussie's maar niet dat het uitloopt. gewoon ff boos op elkaar maar kan niet boos zijn op haar