Partyflock

Forumonderwerp · 987058
En geen geld hebben voor dingen zoals Pioneer en Denon.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 december 2007 om 11:37:
Wat denk je van Technics ?

Dj's die net beginnen.

Dj's die misschien maar eens in de 2 maanden draaien op een lokatie (maakt niet uit wat)

Geloof het of niet maar die Dj's bestaan ook nog. :yes:

Ik vind dat er op dit forum net even te arrogant wordt gedaan dus daarom gewoon lekker ons eigen topic ;)

Hier kun je terecht voor vragen over:
- Wat kan ik aanschaffen met een low-budget
- Een beetje basistechniek vragen over bijvoorbeeld mixen
- Laat een foto zien van je set, maakt niet uit als het van Skytec of JB-Systems is ;)
- Vertel eens wat voor klusjes je doet. :)
- Vraag gewoon maar raak

Mijn basis signaal is: Wij hobbie dj's zijn gewoon hetzelfde als elk andere dj! Vergeet niet dat zij ooit ook ergens begonnen.

[b

Ik begon op een ding van USBlaster (Niet aan te raden :x)

Die schafte ik aan 1 jaar later dan dat ik begon. Koste maar €300 en ik sloot die an op een HiFi versterker. Achteraf gezien was dit merk een slechte keuze maar Duo dingen zoals dit zijn helemaal niet slecht om mee te beginnen, je mag ook natuurlijk met vinyl beginnen natuurlijk maar ik deed dat niet, veels te duur.

En ja vaak gezegd hier door mensen die me kennen maar ik begon als vrijwilliger bij GGZ-Delfland in hun Café, best leuk en ik doe dat nu nog steeds. (vanaf maart 2005)
Heel breed publiek en best stoïcijns ook :/ (het zat er maar bij, kwam door de meds denk ik :P )
Lang verhaal kort, ik kwam daarna bij een jongeren vereniging en daar kon ik oefenen en via hen kwam ik aan klussen bij andere stichtingen en zo rolt het balletje lekker door. Website gebouwd, die nu even offline is. Dus het gaat lekker

En jullie?
laatste aanpassing

Uitspraak van DanM op maandag 17 december 2007 om 22:35:
Leuk topic geworden

ik vind dr niks aan
Artiest DanM
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 22:45:
ik vind dr niks aan

niet?
miscchien moetn wij het topic een beetje opfleuren?

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Uitspraak van DanM op maandag 17 december 2007 om 22:54:
miscchien moetn wij het topic een beetje opfleuren?

:cheer:
met kerstverligting..:woepwoep:

wie hebt de stroomrekeing nie betaald? :[
laatste aanpassing
Uitspraak van DanM op maandag 17 december 2007 om 22:35:
Hij is er vast in blijven hangen...had niet anders verwacht van deze heer... credibility....

Wat voor reactie werwacht je dan van hem eigenlijk??
Heb je betere demo's? het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat ik je plaatkeuze niet leuk vind maar dat is een moment opname.

Enneh heb geduld joh..hij heeft misschien een leven naast pf wat aandacht nodig heeft he :P

Maandag (N)

Uitspraak van Patrick Allen B) op dinsdag 18 december 2007 om 00:23:
het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat ik je plaatkeuze niet leuk vind maar dat is een moment opname

dan is techno niet voor jou weggelegt :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 00:34:
dan is techno niet voor jou weggelegt

Is het ook zeker niet..
Wat voor reactie werwacht je dan van hem eigenlijk??

Hij doet nú precies wat ik van hem verwacht...8) niets...:lol:
Grote bek, en als je dan ballen toont door te doen wat hij niet verwacht laat ie markant niks meer van zich horen...8) karakter tonen noem ik dat..(y)
Maandag

bullshit, heb vandaag 17 uur gewerkt en ben ook gewoon lekker chill...8) ( en moe...:gaap: )
Patje...als je serieus wat anders wilt horen stuur dan ff een pb...;) heb zeker wel wat lekkere trance liggen...ken je misschien van een tijdje terug...(y) 'k hoor het wel...:)

Uitspraak van DanM op maandag 17 december 2007 om 19:27:
Verwacht eigenlijk van 1 iemand nog feedback...diegene zal zich vast aangesproken voelen en vanaaf nog ff reageren...

:bloos: sorry man, ik heb m wel gedownload maar nog geen tijd gehad om m te luisteren, je hoort morgen van me (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 21:49:
haha wat een niveau

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 december 2007 om 21:52:
niet zo uit de hoogte he jochie ..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 december 2007 om 22:00:
drop eens een mix van jezelf dan ;)

:lol:
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 december 2007 om 22:04:
hoor je mij uit de hoogte doen dan ik super goed kan mixen?

Uitspraak van DanM op maandag 17 december 2007 om 22:04:
Overal..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 december 2007 om 22:06:
nee maar ik moet er toch op een of andere manier een draai aan geven dat wat ik zeg uiteindelijk ook klopt he??

:roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 00:45:
sorry man, ik heb m wel gedownload maar nog geen tijd gehad om m te luisteren, je hoort morgen van me

Cool..k was al ongerust 8) techno wel jou style, anders ik nog wel iets hebben liggen waar ik net ff wat meer thuis in ben, techno is redelijk nieuw voor mij, net een maandje of 5 mee bezig...8) trance is/was meer mijn ding....nog wel 2 lekkere teepies liggen..(y)
En de moraal van je gequote? snap het niet helemaal...:s

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 00:45:
hoor je mij uit de hoogte doen dan ik super goed kan mixen?

:
Overal..

waar? :/
laatste aanpassing

setjes willen we horen

praten over hoe je draait hebben we geen klote aan

setjes droppen of bek houdeng
Uitspraak van DanM op dinsdag 18 december 2007 om 00:44:
Patje...als je serieus wat anders wilt horen stuur dan ff een pb... heb zeker wel wat lekkere trance liggen...ken je misschien van een tijdje terug... 'k hoor het wel...

Ik wil House allah Gregor salto en Ibiza

Uitspraak van DanM op dinsdag 18 december 2007 om 00:44:
Patje...als je serieus wat anders wilt horen stuur dan ff een pb... heb zeker wel wat lekkere trance liggen...ken je misschien van een tijdje terug... 'k hoor het wel...

durf je het soms niet op het forum te posten? :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Ik draai eigenlijk al heel lang maar nooit de discipline gehad om door te zetten. Kansen zat gehad van allerlei gevestigde namen om sfeer te proeven en langs te komen. Het probleem is dat ik van zoveel stijlen hou, en dat ik wat dat betreft net een slinger ben die meewaait met de wind. Drum n Bass en UK breakbeats zijn al vanaf t ontstaan van deze stijlen mijn passie maar hardcore (en alle substijlen die daar bij horen) , hardstyle, progressive trance, ambient zijn ook dingen die ik graag draai (mijn platenverzameling is dan ook een dure bedoeling omdat ik van alle stijlen platen "moet" aanschaffen). Door allerlei omstandigheden (de ups en downs in t leven) heb ik t gewoon verzaakt om door te zetten. Ik draaide tot 3 maanden geleden op shoutcast i-net radio zender BOOM FM UK. Draaide daar op elke zaterdag (2 uurtjes), nu weer even afgezakt omdat t ff niet lekker gaat hier. Gelukkig is de respons daar heel goed en willen ze graag dat ik weer kom draaien (dat doet een hobby-dj goed:D ).

Ik heb net niet de skills genoeg om er echt voor te gaan als t tegenzit, dat maakt van mij echt een hobby dj hehehe maar niettemin al met al draai ik met vol passie als ik achter de tafels sta:bounce:

Zelf draai ik met 2 x sl1200 en een pioneer djm400 , daarnaast heb ik nog een reloop effex mixer (waar mn vriendin nu mee draait:D).

Succes toegewenst aan alle beginnende dj's die hun dromen graag zien willen uitkomen en respect voor degene die hobby dj's zijn en ondanks de stempel toch trouw blijven aan de tafels en de vinyl(Y)

Uhh fijne feestdagen nog mensen (nog mensen die met kerst of oud en nieuw mogen draaien?)
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 10:12:
praten over hoe je draait hebben we geen klote aan

waar doe ik dat? :/

Uitspraak van Mongrel op dinsdag 18 december 2007 om 11:46:
Ik heb net niet de skills genoeg om er echt voor te gaan als t tegenzit, dat maakt van mij echt een hobby dj

Zo te horen is t meer een uitlaatklep voor als t tegen zit :)
Niks mis mee, same here maar als dan straks alles weer mee zit dan draai je nog stukken lekkerder neem dat maar van mij aan.
En wat betreft je collectie, je doet jezelf tekort als je het maar bij 1 stijl houdt ;)

Artiest Hungry

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12683

Absolute top voor een zacht prijsje. Beginnende dj's, spaar even door en koop deze shit, daar heb je in ieder geval een paar jaar plezier van!
laatste aanpassing
willen ze graag dat ik weer kom draaien (dat doet een hobby-dj goed ).

Ja he :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 15:16:
Absolute top voor een zacht prijsje. Beginnende dj's, spaar even door en koop deze shit, daar heb je in ieder geval een paar jaar plezier van

goeie tafels ja, ik heb de synq (Y)

Uitspraak van DanM op zondag 16 december 2007 om 21:39:
http://www.megaupload.com/?d=7GC679E9

ik heb m geluisterd.
allemaal prima bij elkaar passende tracks die erg clean, safe en netjes zijn overgemixed (y)

persoonlijke noot; doordat t allemaal zon beetje dezelfde tracks zijn klinkt het erg vlak en kabbelt t van begin tot t einde op dezelfde klinische vibe voort. ik mis ook een beetje gefreak met knopjes en schuiven wat bij deze stijl een mix wat spannender maakt.
maar dat is mijn persoonlijke smaak, ik hou nogal van variatie :)

Uitspraak van DanM op dinsdag 18 december 2007 om 01:02:
En de moraal van je gequote? snap het niet helemaal...

ik vond de discussie erg leuk :lol:, ik lachte in een deuk ;)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 17:22:
doordat t allemaal zon beetje dezelfde tracks zijn klinkt het erg vlak en kabbelt t van begin tot t einde op dezelfde klinische vibe voort.

klopt maar dat vind ik wel lekker, het is echt een set om op uit te gaan juist omdat het lekker de zelfde style is, en ja jij draait elclectisch(spel ik het goed? ;p) vandaar het jou opvalt ook :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 17:26:
klopt maar dat vind ik wel lekker, het is echt een set om op uit te gaan juist omdat het lekker de zelfde style is,

is zo wel een beetje de weg van de minste weerstand kiezen, en de ware skillz ;) heb ik daardoor niet echt gehoord.
heel lang dezelfde muziek op dezelfde bpm's vinnik beter geschikt als muziekbehang, wel fijn als je thuis op de bank aant chillen bent...
met stappen zou ik dit niet echt trekken, om dezelfde reden (steeds maar t zelfde) zul je mij ook nooit (meer) tegenkomen op een trance of minimal feestje, na een uur krijg ik slaap en heb ik t wel gehoord. :)
laatste aanpassing

ja ach over smaak valt te twisten, gelukkig maar :p
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:21:
mij ook nooit (meer) tegenkomen op een trance of minimal feestje, na een uur krijg ik slaap en heb ik t wel gehoord. l

ik was zaterdag naar een minimal feestje, ik wachten tot er techno kwam zo stond op de flyer. om 3uur maar naar huis gegaan ik ga geen 5uur wachten op een feestje :/ minimal (N) haha het is wel ineens hip tegenwoordig ;p
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:31:
minimal haha het is wel ineens hip tegenwoordig

tjsa net zo hip als die "eclectische" feesten :\
ik helemaal vol goede moed erheen, hoor je de hele avond t zelfde electro/club/tech riedeltje met allemaal van die hippe gasten met gebreide mutsjes :gaap:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:31:
ja ach over smaak valt te twisten, gelukkig maar

download hier maar eens een setje....als er vandaag de dag zo gedraait wordt in een club zullen er wel wat mensen commentaar leveren ;)

https://partyflock.nl/topic/987586:Goldfinger_Rosmalen_tape_1_3_1992
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 18:50:
met allemaal van die hippe gaten met gebreide mutsjes

haha en die hippe broeken, je weet wel die strakke spijkerbroeken ala kraker :x
download hier maar eens een setje

Downloading...
laatste aanpassing
Succes toegewenst aan alle beginnende dj's die hun dromen graag zien willen uitkomen en respect voor degene die hobby dj's zijn en ondanks de stempel toch trouw blijven aan de tafels en de vinyl

tnx b)

Uhh fijne feestdagen nog mensen

zelfde gozer(Y)

....als er vandaag de dag zo gedraait wordt in een club zullen er wel wat mensen commentaar leveren

ja precies, ik vind het wel vet hoor :yes: alleen moet je maar net van die stylen houden.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 17:22:
ik heb m geluisterd.
allemaal prima bij elkaar passende tracks die erg clean, safe en netjes zijn overgemixed

persoonlijke noot; doordat t allemaal zon beetje dezelfde tracks zijn klinkt het erg vlak en kabbelt t van begin tot t einde op dezelfde klinische vibe voort. ik mis ook een beetje gefreak met knopjes en schuiven wat bij deze stijl een mix wat spannender maakt.
maar dat is mijn persoonlijke smaak, ik hou nogal van variatie

Cool man..:) waardeer je feedback...:yes:
Heb je zelf ook iets wat ik kan checken?
Uitspraak van Patrick Allen B) op dinsdag 18 december 2007 om 11:35:
Sparen de gekste..Denon

Dan hoor je eigenlijk niet meer bij de doelgroep van je eigen topic ;)

That being said, best een leuk initiatief (Y)

Ben zelf ook een hobbyist, maar dan wel met een Pioneer...
laatste aanpassing

ik denk dat iedereen DJen als hobby ziet :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 22:09:
ik denk dat iedereen DJen als hobby ziet

KAn alleen voor mezelf praten...en tuurlijk is het een hobby, kan er niet echt van leven..:nee: wel een dure hobby btw...8)

je doet het omdat je het leuk vind, het houd je van de straat je kan het als hobby zien. ookal verdien je geld ermee.

Uitspraak van DanM op dinsdag 18 december 2007 om 22:24:
wel een dure hobby btw...

:yes:

Uitspraak van DanM op dinsdag 18 december 2007 om 21:18:
Cool man.. waardeer je feedback...
Heb je zelf ook iets wat ik kan checken?

ik zal vd week eens een uurtje opnemen :)

heb je nog voorkeur voor iets?
Ik vindt alles cool om te luisteren...;):D ben niet zo kieskeurig, ( alhoewel, géén terror ofzo aub..:9 )
Uitspraak van Edwin B op dinsdag 18 december 2007 om 21:26:
Dan hoor je eigenlijk niet meer bij de doelgroep van je eigen topic

That being said, best een leuk initiatief

Ben zelf ook een hobbyist, maar dan wel met een Pioneer..

Ow jawel hoor..ik draai kleinschalig nog enzo..en tja als je daar naar gaat kijken..er zijn vast mensen die uit een milieu komen waar ze niet schuw zijn van uitgeven en die hebben dan ook oppeens het best staan :P terwijl ze nog moeten beginnen..maar dan heb je wel spul om het goed op te leren.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 00:00:
heb je nog voorkeur voor iets?

Aprés ski :lol:
Uitspraak van DanM op dinsdag 18 december 2007 om 22:24:
wel een dure hobby btw...

Jep..

Ik denk ik post even een leuk ding voor beginners.

JB Systems MCD-200

€ 299,00

2 van deze rakkers is een goed begin..ik heb met deze gespeeld want mijn broertje heeft ze ook. 3 verschillende pitch standen o.a. leuk ding. Mijn broertje heeft ook de JB-Systems Beat 4 want het was een package deal.. maar ik ben minder happy met dit mengpaneel.

Qua mengpaneel moet je gewoon gelijk een goeie halen en niet voer de goedkoopste gaan.

Numark DMX-09

mc pat jij heb niet door dan je voor een kleine meer prijs al 10x betere gear kan kopen dan de shit die jij post :/

dit moet je niemand aansmeren man :no:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:04:
mc pat jij heb niet door dan je voor een kleine meer prijs al 10x betere gear kan kopen dan de shit die jij post

serieus spaar gewoon even door en koop wat betere gear.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:04:
mc pat jij heb niet door dan je voor een kleine meer prijs al 10x betere gear kan kopen dan de shit die jij post

dit moet je niemand aansmeren man

Er zijn altijd mensen die voor goeiekoop willen gaan toch..nouja ik ken dat numark geval niet..zou ik ook niet doen maar die cd spelertjes zijn opzich niet slecht.

Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 19 december 2007 om 13:30:
maar die cd spelertjes zijn opzich niet slecht

die kost je 300euro terwijl je voor 2 mijer meer een pioneer heb, 2mijer is veel geld ja maar goedkoop is duurkoop
Uitspraak van Patrick Allen B) op woensdag 19 december 2007 om 13:30:
nouja ik ken dat numark geval niet

Vergelijk dat met je Gemini mikser?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:44:
goedkoop is duurkoop

Niet per definitie, maar over het algemeen gezien wel jah...:)
Uitspraak van DanM op woensdag 19 december 2007 om 19:15:
Vergelijk dat met je Gemini mikser?!

Je bedoelt dat andere 2 in 1 ding :P
Nouja het zijn allemaal alternatieven..meer niet.