Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 00:31:te diep stoten
doet pijn, daarom heet t TE DIEP
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 00:31:De meeste vrouwen vinden..te diep stoten lekkerder
lekker resectloos, te is nooit goed
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 23:54:heb medelijden met zijn vrouw en dochtertje...
welke vrouw en dochter?
die foto bij zijn album komt geloof ik van google...
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 09:43:heb je je leuter wel eens in wat anders gestoken dan dat gat in je matras?
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 11:29:zoek een leven!
Ben jij El Toro die met cape en alles opkomt?
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 12:10:Ben jij El Toro die met cape en alles opkomt?
? bedoel je daarmee?
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 22:46:? bedoel je daarmee?
Mijn trainer heeft nog eens voor op de ringsport gestaan met (dacht ik) een El Toro tussen zijn ene arm en de andere klaar om zijn gezicht te klappen
Maar of ik mix 2 verhalen, maar dacht dat El Toro met veel poeha opkwam toendertijd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 08:51:Mijn trainer heeft nog eens voor op de ringsport gestaan met (dacht ik) een El Toro tussen zijn ene arm en de andere klaar om zijn gezicht te klappen Nou zie ik El Toro, dus dacht ik daaraan...
Maar of ik mix 2 verhalen, maar dacht dat El Toro met veel poeha opkwam toendertijd
wie is je trainer?
en nee el toro komt uit voor angelo gym en is al in de 30 haha zijn echte naam is chico (el toro) martinez en die komt indd op met veel poeha en nog steeds
oesh!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 09:32:wie is je trainer?
IJsbrand Schaap, Kamakura. Ook in de 30
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 09:32:en nee el toro komt uit voor angelo gym en is al in de 30 haha zijn echte naam is chico (el toro) martinez en die komt indd op met veel poeha en nog steeds goeie vechter hoor!!
ok, we hebben een fan dan
Maar 't verhaal was leuk (paar jaar terug).
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 09:32:oesh!!
oesh!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 09:32:chico (el toro) martinez
http://www.mmauniverse.com/fighters/SS9600 staat die partij bij