| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 24 november 2007 om 22:00 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 21:15:Mark hoopt dat ze gewoon een kort rokje aantrekt
dan mag ze best even langskomen ja
dus
Uitspraak van Makewablief op donderdag 20 december 2007 om 11:05:Ik zie Daniela Haverbeck geboekt staan voor 24 Mei,Club r_AW.Op haar Myspace
Dat wordt een leuk verjaardagfeest
Doe Mark N maar als Overcast LIVE ofzo.
not gonna happen
laatste aanpassing
LIVE: Aphex Twin
Dat zou ook zeker wel een keer cool zijn
Verder:
- Producer op de techno tour met z'n alter ego
- The Hitcher
- Pet Duo
- Laurent Ho (techno)
daarnaast vond ik de breaks errug vet de vorige editie, maar zelf vind ik Venetian iets over the top. Maybe Eye-D en Hidden, Ancronix o.i.d.!
edit: typo
laatste aanpassing
Venitian
Venitian
Venitian
Venitian
Venitian
Venitian
Venitian
Venitian
.
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 10:13:Techno/schranz,geen breaks.
Uh uh, hedendaags ja.
Een drum&bass set van Ancronix zou zeker vet zijn, maar niet op r_AW denk ik
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 10:13:Luke McMillan dus...
idd
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 10:13:Techno/schranz,geen breaks
Vond je Simon's set niet vet dan?
Uh uh, hedendaags ja.
Inderdaad, heeft ook wat releases op Ruff-Teck gehad in het verleden. Geen huiswerk gedaan n0ury?
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 10:13:Van mij mag Ophidian live terugkomen,maar dan a la Meta4i.
maar niet op r_AW denk ik
Blijf ik tegenspreken,op r_AW moet van alles kunnen.
Vond je Simon's set niet vet dan? Vond het heerlijk
Meesterlijke set,ik duidde er eerder op dat Ancronix techno/schranz is,en geen d&B,maar blijkbaar heb ik mn huiswerk niet gedaan.Stoute ik.
laatste aanpassing
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 11:20:Meesterlijke set,ik duidde er eerder op dat Ancronix techno/schranz is,en geen d&B,maar blijkbaar heb ik mn huiswerk niet gedaan.Stoute ik.laatste aanpassing 9 januari 2008 11:21
Idd
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 11:20:Blijf ik tegenspreken,op r_AW moet van alles kunnen.
Muah, ik zie het altijd als een avond met verschillende stijlen die een mooi verloop van de avond vormen. Dat is leuk te eindigen met een uk set met dnb invloeden (zoals Simon U), maar een echt zuivere dnb set vind ik er niet echt tussen passen. (Neemt niet weg dat ik het erg vet zou vinden
Ja,maar het is eigenlijk een feest 'wat anders is/durft te zijn als de rest'.Nu is het verloop vaak Schranz-Industrial-UK.Een trippy avondje met zoiets als wat Promo in melkweg laatst deed,opbouw richting d&b,en dan de tent afbreken met UK/Breakcore..Ik bedoel,er is al een paar keer geklaagd dat r_AW niet meer zó origineel is laatste tijd.De vaste 'fans' zullen het denk ik ook niet erg vinden.
Thye live komt nu ineens in me op,niet als D&B act,maar kon hem toen wel erg waarderen.
Thye live komt nu ineens in me op,niet als D&B act,maar kon hem toen wel erg waarderen.
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 11:53:Thyz live
Ja die is vet.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 11:54:goed harde DnB
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 11:54:op Dedicat3d
Juist
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 9 januari 2008 om 12:35:een r_AWtje, elke 3 maanden ong. toch ?
Eind mei nu
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 9 januari 2008 om 12:35:en zet verdomme british murder boys eens neer qua techno
Ja dat zou prachtig zijn, of The Advent!
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 9 januari 2008 om 12:35:zet verdomme british murder boys eens neer qua techno !
nooit echt iets met BMB gehad eigenlijk
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 13:48:Digeon ook,loopt ie tenminste niet in het publiek te etteren
Ik teken ervoor!
Uitspraak van actief op woensdag 9 januari 2008 om 14:02:helemaal mee eens.. gast is niet boeiend meer.. van die "face down ass up" saaie techno
dat vind ik dan juist wel weer cool, al blijft Hard Amigo natuurlijk rammen
Uitspraak van actief op woensdag 9 januari 2008 om 14:02:face down ass up" saaie techno laatste aanpassing 9 januari 2008 14:05
Je vakgebied man !
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 15:42:Je vakgebied man !
Uitspraak van actief op woensdag 9 januari 2008 om 15:48:t/m 2003 wel veel schranz gevolgd daarna niet meer
Oh ja je had de reactie eens moeten zien van een maatje van me,toen ik zei dat ik Schranz te eentonig vind (geworden).
Gij weet ook niej wa ge wilt !
(Ik heb jou gewoon de schuld gegeven)
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 10:13:Van mij mag Ophidian live terugkomen,maar dan a la Meta4i.
Gewoon als Meander dus gaarne
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 10:14:Uitspraak van Styx op woensdag 9 januari 2008 om 10:05:
Venitian
Uitspraak van Styx op woensdag 9 januari 2008 om 10:05:
Venitian etc
En gewoon elke keer fout gespeld he
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 9 januari 2008 om 18:11:Gewoon als Meander dus gaarne
Gewoon zoals op Ground Zero
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 9 januari 2008 om 18:11:En gewoon elke keer fout gespeld he
Deh, ik quote het ook alleen maar.
Uitspraak van Makewablief op woensdag 9 januari 2008 om 17:13:Oh ja je had de reactie eens moeten zien van een maatje van me,toen ik zei dat ik Schranz te eentonig vind (geworden).
is dat niet zo dan?
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 9 januari 2008 om 18:50:Nee Meander & Tapage zoals op PD
Dat was zooooo cool, ik stem voor!
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 9 januari 2008 om 19:00:Die was erg noest idd ja!
Waar blijven de sets???
Uitspraak van Transistorized op woensdag 9 januari 2008 om 19:01:Waar blijven de sets???
Heb ik al een tijdje, alleen die van Meander & tapage mag niet vrijgegeven worden
Leipe b0is
Ongetwijfeld ook gezellig.
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 9 januari 2008 om 18:50:Nee Meander & Tapage zoals op PD
Ongetwijfeld ook gezellig.
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 9 januari 2008 om 19:05:Heb ik al een tijdje, alleen die van Meander & tapage mag niet vrijgegeven worden
En die van Verstopt en Oog-D ?
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 9 januari 2008 om 12:35:ik blijf pleite voor méér echte industrial en zet verdomme british murder boys eens neer qua techno !
Hulde aan deze zin
Maar dan wel NA de mei editie!

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)