| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 24 november 2007 om 22:00 |
Uitspraak van [SF] Trip_Oom een lijn pep op te leggen?op maandag 11 februari 2008 om 23:53:
Wat is dat ?
Uitspraak van actief op dinsdag 12 februari 2008 om 00:01:ik moet plassen
Uitspraak van Makewablief op dinsdag 12 februari 2008 om 00:22:Wat is dat ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 23:55:ernie, gore houthakker![]()
pogoooooooooo
Uitspraak van actief op dinsdag 12 februari 2008 om 00:01:ik moet plassen
pis maar in je broek!
Uitspraak van Makewablief op dinsdag 12 februari 2008 om 00:22:Wat is dat ?
poedersuiker voor op de poffertjes!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 22:54:Eerste zinnige wat ik je zie posten
ik hoop die zin ook ooit is tegen jou te kunnen zeggen
Nee Bodegraven, jij komt het land bij voorbaat toch al niet in
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 februari 2008 om 23:49:eindelijk ontopic
jwz!
Pogo Action
Uitspraak van Makewablief op maandag 18 februari 2008 om 07:46:Lama,waarom ben je er niet bij man ?
omdat er een feestje in bodegraven was
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 09:03:Hij zat toevallig net op de wc...
dude... sterf
Uitspraak van [SF] Trip_Oook niemand die mij gemist heeft ofzo hoor!op dinsdag 19 februari 2008 om 09:41:
deh!
wjzow toch?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 maart 2008 om 14:29:Beetje doods hier
dat komt omdat er nog geen nieuwe _Raw gepland staat
Uitspraak van StefanovicDat nachtje HMH heeft mij nieuwsgierig gemaakt naar een r_AWop maandag 3 maart 2008 om 12:46:
ik zou zeker eens een kijkje nemen dan, al heb je de beste tijden gemist
Uitspraak van actief op maandag 3 maart 2008 om 12:51:al heb je de beste tijden gemist
Ja de marterhype is helaas over
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 3 maart 2008 om 12:52:de marterhype is helaas over
Al is de stank nog goed te ruiken !
Uitspraak van actief op maandag 3 maart 2008 om 13:28:die hele aftermath duurt zeker nog wel 5 edities
Inside info over de dood van de otter en de bunzing ? PM me dan maar,dan kan ik alvast beginnen aan het verslag !
Uitspraak van actief op maandag 3 maart 2008 om 12:51:ik zou zeker eens een kijkje nemen dan, al heb je de beste tijden gemist
ik ben altijd te laat
Maarre goed vermaakt op Peaky, Manu, Promo's setjes, AP en schranz gaat er ook altijd wel in dus r_AW moet me dan ook wel enigzins liggen denk ik
Uitspraak van StefanovicMaarre goed vermaakt op Peaky, Manu, Promo's setjes, AP en schranz gaat er ook altijd wel in dus r_AW moet me dan ook wel enigzins liggenop maandag 3 maart 2008 om 14:28:
T's niet alleen de muziek die je aan moet kunnen!
Het droeftoeter gehalte is van een dermate hoog niveau dat één bezoek aan r_AW je leven voorgoed kan veranderen!
Neem als voorbeeld lief klein digeonnetje!
Die is na zijn bezoek nooit meer die lieve, sympathieke hardstylist geworden als ie was! Tragisch...
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 14:42:r_AW is al een tijd over z'n hoogtepunt heen naar mijn mening.
een frisse wind door het concept zal wellicht niet misstaan nee
digeonnetje
over digeonnetje gesproken, dat wordt 9 mei mooi het centrum van utrecht mijden
https://partyflock.nl/party/116386:Industrial_Power
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 3 maart 2008 om 12:52:Ja de marterhype is helaas over
Konijnen zijn helemaal de bom de volgende r_AW!
Uitspraak van [SF] Trip_OKonijnen zijn helemaal de bom de volgende r_AW!op maandag 3 maart 2008 om 16:23:
oh, je familie komt mee?
Het droeftoeter gehalte is van een dermate hoog niveau dat één bezoek aan r_AW je leven voorgoed kan veranderen
Daarom wil ik dus ook mijn oprechte excuses aanbieden, vanwege het feit dat ik Sjaak 2 jaar geleden heb meegenomen naar dit evenement
Uitspraak van actief op maandag 3 maart 2008 om 15:45:over digeonnetje gesproken, dat wordt 9 mei mooi het centrum van utrecht mijden
https://partyflock.nl/party/116386:Industrial_Power
Dacht meer aan zooi rotte tomaten en eieren mee en gegarandeerd feest
laatste aanpassing
Het droeftoeter gehalte is van een dermate hoog niveau dat één bezoek aan r_AW je leven voorgoed kan veranderen!
Respect daarvoor!
Neem als voorbeeld lief klein digeonnetje!
Die is na zijn bezoek nooit meer die lieve, sympathieke hardstylist geworden als ie was! Tragisch...
Uitspraak van actief op maandag 3 maart 2008 om 15:45:over digeonnetje gesproken, dat wordt 9 mei mooi het centrum van utrecht mijden
Hihi
Uitspraak van actief op maandag 3 maart 2008 om 16:48:ik vind het dakloos en stijlloos tegelijk
Gast ik heb 3 huizen
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 17:40:Papa, mama, kamer
Dus eigenlijk heb je alleen een kamer, die ook door iemand anders gefinancierd is, en je ouders geven je af en toe onderdak in hun huis
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 3 maart 2008 om 17:43:en je ouders geven je af en toe onderdak in hun huis
Onder dwang van Akira en z'n Hong Kong Violence maten.Anders lieten ze hem ook niet meer binnen.Die kamer is gewoon een inloopkast met blousjes.

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)