Partyflock

Forumonderwerp · 983493

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Laatst heb ik boete gehad van de sko omdat ze zeiden ik deed hitlergroet. maar ik groete gewoon een broertje die ik zag in ze auto bij mij in de buurt. (ik was wel beetje aanchegsoten misschien dat ze me daarom niet geloofden??)

60E boete

belachegelijk of niet dan!
Nee die methode die ik een paar posts terug beschreef... :p

Hitlergroet...

Van hem..

of aan hem....?

Die groet heb ik een aantal mensen zien brengen bij de graftombe van 'il Duce' c.q. Benito Mussolini in het Noord-Italiaanse Predappio...

Zelf vond ik dat geen goed idee, omdat zelf te doen uit een soort balorigheid of zoiets, zo'n groet moet je welgemeend brengen vindt ik ...

Ik ben namelijk niet in die traditie geboren om een dode die groet te brengen, dus waarom zou ik dat nu ineens wel doen, dacht ik toen ik daar langsliep....

Maar heb daar ook geen moeite mee als anderen dat vanuit hun traditie en aangeleerde omgangsvormen wel doen....
(Italië kent -net als onder de Spanjaarden voor Franco- nog altijd vele honderdduizenden, wellicht zelfs miljoenen overtuigde fascisten die nog altijd in de idealen / maatschappijbeeld van 'il Duce' geloven.

Mensen die dat niet willen zien, hoeven daar ook geen acht op te slaan vindt ik.
laatste aanpassing