Partyflock

Forumonderwerp · 982837
Net terug en moet zeggen top feest, maar weeer die drukte!!!
Wat vonden jullie ...

Heb me vermaakt, maar het viel me toch wat tegen.

vond de sfeer wat tammetjes, en had toch meer vette platen verwacht.

Ciske de Rat er opeens tussendoor gooien is trouwens wel een heldenactie :D
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 10:34:
breanen heart komt de meeste lof toe van deze avond hij had veel remixen en nieuwe platen speciaal toegespits op Qlimax 07

Inderdaad! Muchos Respect! Heb zijn hele set echt effe zitten genieten :yes: Heerlijk verfrissend iemand die gewoon een toegespitste set draait en er niet per se een hitjesparade van hoefde te maken B)
Werkzaam bij Haelen.tk
Artiest Mass-E
Vet feestje :) zekerz goeie, alleen idd de drukte, dat was vervelend maar verder (Y)(Y)

ik begreep trouwens van mensen dat er iets mis ging met het doek bij het decor?

heb er zelf niks van meegekregen.
Mijn 1e Qlimax. Ik heb me zeker vermaakt en de show leek me iets minder dan voorgaande keren wat ik op dvd's had gezien.
De sets vielen me over het algemeen eigenlijk ook erg tegen. Veel te veel dezelfde sounds, steeds weer...
The Prophet en Zany, daar had ik ook echt wat beters van verwacht. What the fuck was dat met krezip?????? Dat was SLECHT!!!! :O
Maar goed, Neophyte blijft de man. Goede bekende platen maar dan toch in een ander jasje, wat was die super bass door Hardcore vibes een kippevelkweker zeg :D
En het was VEEEEEEEEL te druk, het was gewoon niet leuk om in de zaal te staan. Continu aangestoten worden, geen 5 seconde rust... Dat vond ik wel echt bagger.

Uitspraak van squizur op zondag 18 november 2007 om 13:03:
What the fuck was dat met krezip?????? Dat was SLECHT!!!!

verschrikkelijke plaat idd (n)
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 13:07:
Uitspraak van squizur op zondag 18 november 2007 om 13:03:
What the fuck was dat met krezip?????? Dat was SLECHT!!!!

verschrikkelijke plaat idd

Haha welke plaat was geremixed dan?
Die drukte daar blijft kut idd:S
net wakker :) en hele maal bij van het supper mooie feestje :)
mocht iets minder druk maar de rest was supper..

iemand enig idee welke foto graven er allemaal waren, en welke site's? ben de kaartjes kwijt geraakt :( was volgense mij een duitse site maar zeker weten doe ik het niet.....
Artiest Lip DJ
Gezellig Feestje :D

Uitspraak van Re:loaded op zondag 18 november 2007 om 13:20:
Haha welke plaat was geremixed dan?

ja, welke van Krezip zou dat toch zijn.....

sinds Nothing Else Matters worden veel nummers in een hardstyle-jasje gestoken, 9 van de 10x vind ik het echt niks (n)

Ik hoorde volgens mij ook een remix van Don't Speak(zijn pas 232334 remixen van volgens mij) :s
laatste aanpassing
Gruwlijk! , wat een sfeer en wat lekker feestje weer he ! b) ty all :D

Uitspraak van raycko op zondag 18 november 2007 om 13:49:
wat een sfeer

die vond ik soms ver te zoeken.
Lag het aan mij of waren er echt veel duitsers?
Uitspraak van Experiment 626 op zondag 18 november 2007 om 13:55:
Lag het aan mij of waren er echt veel duitsers?

lag niet aan jou die waren er erg veel
jarenlang ben ik naar qlimax geweest, afgelopen jaren vond ik hetr te druk worden en de sfeer minder, buiten dat leek het publiek wel erg jong geworden de laatste jaren.
ik ben dit jaar dan ook niet geweest en ik heb nu na al deze reacties niet het idee dat ik een onwijs vet feest gemist heb :nee:
Uitspraak van Noddy op zondag 18 november 2007 om 14:00:
ik heb nu na al deze reacties niet het idee dat ik een onwijs vet feest gemist heb

nou dat heb je zeker wel hoor!!!!!
ja ik vond het weer een heerlijke avond !
was zeker de moeite waard,
show en geluid waren goed,
niks te klagen ..:)

Jaaaaaaa het was weer een geslaagd feessie, alleen ik had er ook iets meer van verwacht. Maar toch is mijn avondje/nachtje geslaagd.
Tot aan de Headhunterz werd er een beetje niet lekker gedraaid. Had ook het idee dat het bij de Headhunterz niet helemaal liep.

Maaaaaaaaaaaaaar toen kwam de Prophet & Zany, die maakte het helemaal weer goed :bounce:

Wat een feest geweldig, alleen weer zoooo druk....

Voor een eerste feest was hij wel fijn, beetje jammer dat het zo druk was. Onderweg hoorde ik van veel mensen dat qlimax toch echt hét feest is en ergens hoop ik dat dat niet helemaal het geval is. Dan valt het mij allemaal wel iets tegen.

The prophet en zany vielen echt tegen.. Had daar toch echt veel meer van verwacht...

Showtek :cry:

Uitspraak van ooo op zondag 18 november 2007 om 12:06:
Uitspraak van B) DUIZEL op zondag 18 november 2007 om 09:22:
Prophet is gewoon waardeloos, vorige week op HouseQlassics durfde die flikker er om 12u gewoon een hardstyle plaat in te gooien

Wat een bull-shit zeg! Denk dat je het zelf niet helemaal snapt :no:
laatste aanpassing
was druk, maar dat kon je verwachten..
volgens mij was het niet geheel uitverkocht, want er werd ook nog veel verkocht voor de deur..

Vond het een erg goed feestje, hoop nieuwe mensen leren kennen, en erg naar me zin gehad..

Goed uit me stuiter geweest.. en damn wat een feest ;) wat een nacht (L) Geweldig..

Q Bedankt, en de luistjes die goed aan de sfeer hebben meegedaan ;) Toppie (Y) Was erg relaxt!

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 14:12:
The prophet en zany vielen echt tegen

beetje veel geschreeuw enzo er doorheen, leek soms meer op zo'n Drive in show van 538 ofzo.
Uitspraak van Lobje:cheer: op zondag 18 november 2007 om 14:08:
nou dat heb je zeker wel hoor!!!!!

maar niet meer dan voorgaande jaren dat ik er zelf ook bij was ;)

Dance-event Qlimax: 280 aanhoudingen wegens drugs

Publicatiedatum: 18-11-2007 13:39:21

ARNHEM – Het dance-event Qlimax, dat zaterdag werd gehouden in het Arnhemse Gelredome is volgens de politie – op een enkel incident na – rustig en in goede sfeer verlopen. Wel werden 280 personen aangehouden wegens het bezit van (hard)drugs. De grootste hoeveelheid die bij een persoon werden aangetroffen waren 35 XTC-pillen. Daarnaast werden door de politie onder meer cocaïne en GHB in beslag genomen.

Het evenement trok zaterdag 25.000 bezoekers. Van de 280 aangehouden verdachten zijn er uiteindelijk 63 gedagvaard. Verder kregen 19 verdachten een boete opgelegd die gelijk werd afgerekend. Door justitie is een totaalbedrag van 2760 euro aan boetes geïnd. Tegen 10 personen zal geen vervolging worden ingesteld: hun zaak werd door justitie geseponeerd.

Andere feiten
Naast de aanhouding wegens bezit van verdovende middelen hield de politie nog drie personen aan voor andere feiten. Een 19-jarige inwoner van het Duitse Wahlstedt werd aangehouden omdat hij zich misdroeg en een bevel om zich te verwijderen negeerde. Een 28-jarige man uit het Limburgse Stramproy moest mee omdat bij controle bleek dat hij nog een aantal boetes had openstaan. Een 27-jarige man uit het Limburgse Heythuysen werd opgepakt op verdenking van mishandeling van een bezoeker.

voor nadere informatie:
centraal persloket communicatie
politie Gelderland-Midden
026 376 3053
Petje af hoor Q-dance.. Loze beloftes weer.. We gaan iets aan de drukte doen, weinig van gemerkt. Bah!

De vriendelijkheid is tegenwoordig bij veel mensen ook ver te zoeken. Waar is die tijd dat je sorry tegen elkaar zei als je tegen iemand aanliep? Nu wordt je vuil aangekeken of krijg je een stoot terug (door sommigen)..

Vond het leuk dat ik zoveel 'normale nummers' er doorheen heb gehoord.
Bye the way - Red hot chili peppers :D

Vond Showtek leuk draaien! Eerste 2 uur vond ik net-niet.
Neophyte was ook leuk :D Alles naar de kloteee!
En toen weer naar huis.. :(

Ik vond het wel goed, maar toch nog altijd veel te veel minpunten. Dit was mijn 4e en laatste Qlimax!

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 14:28:
Een 28-jarige man uit het Limburgse Stramproy moest mee omdat bij controle bleek dat hij nog een aantal boetes had openstaan

:/

Uitspraak van Neillcee op zondag 18 november 2007 om 11:01:
Zat daar nog een verhaal aan vast ofzo?

Misschien was Danny de Munck zelf wel in de zaal :D

kerel is ook niet vies van een hardstyle feestje.

denk dat het gewoon een special edit was voor qlimax ofzo.
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van Noddy op zondag 18 november 2007 om 14:00:
jarenlang ben ik naar qlimax geweest, afgelopen jaren vond ik hetr te druk worden en de sfeer minder, buiten dat leek het publiek wel erg jong geworden de laatste jaren.
ik ben dit jaar dan ook niet geweest en ik heb nu na al deze reacties niet het idee dat ik een onwijs vet feest gemist heb

Same here. Niet echt spijt dat ik niet kon gaan.
Aan de beelden en reacties te zien niet echt een toegevoegde waarde aan alle andere keren dat ik geweest ben.
voor mensen van wie het één van de eerste keren is die ze geweest zijn kan ik me voorstellen dat het top is, maar laatste tijd lijkt het allemaal zo op elkaar.
Uitspraak van ..... op zondag 18 november 2007 om 11:30:
stelletje vieze vuile ambtenaren daaro!!..heb der van 21.30 tot 4.00 vastgezeten voor 1 gram wiet! das toch niet normaal man!!!

Ik was daar 2 juni gepakt..

en had 5 snoepies bij me..

heb 3 uur gezeten in totaal.. en 225 boete opgelegt gekregen..

2 was eigengebruik maximum, en daar boven 75 per snoepie ;)

Ik vind het wel genaait, voor je wiet fucking lang zitten, en wees nou eerlijk wat is 1 gram ;)

Zonde!
Ben een beetje uitgeschoten met de laserfoto's, denk niet dat de leden dat erg vinden? :$

Previewtje :)

http://img69.imageshack.us/img69/2999/qlimax1yj2.jpg
laatste aanpassing

Denk dat ik dit de minste gelredome editie vond, samen met 2004.

Kut Feest,

Hing totaal geen sfeer, te druk! Veel mensen die stil stonden.
Veel dezelfde nummers gehoord, Sets vielen best tegen..

Headhunterz, Zany & The Prophet waren wel te doen :)
http://feestenin.nl/index.php?option=com_seyret&task=videodirectlink&id=70

meer filmpjes en foto's volgen

Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 18 november 2007 om 14:34:
http://img69.imageshack.us/img69/2999/qlimax1yj2.j­pglaatste aanpassing 18 november 2007 14:35

:o

nice job (y)
Net wakker.... Het was echt zo vet :cheer: We waren er rond kwart over 10 en gewoon binnen 5min binnen en echt totaal niet streng gecontroleerd....
Laatste uur waren me benen echt op, maar toen lekker op de tribune zitten genieten :)
Oja het enige wat ik minder vond was dat de bacardilemon-cola echt zo 'waterig' en gewoon lauw was :/
Uitspraak van DennisvandenBroek.nl op zondag 18 november 2007 om 14:34:
Ben een beetje uitgeschoten met de laserfoto's, denk niet dat de leden dat erg vinden?

Fotografen ook niet hoor, zeer nette plaat!! Ben benieuwd naar de rest van de pics! :respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 14:35:
Denk dat ik dit de minste gelredome editie vond, samen met 2004.

Blijkbaar wordt t dus toch elk jaar minder...heb dus niks gemist...op naar QrimeTime...Dikke Line-up:respect:
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 13:52:
die vond ik soms ver te zoeken.

heb de hele avond een beetje vooraan gestaan maar daar was ie top en geluid ook

Uitspraak van Framboos op zondag 18 november 2007 om 14:29:
De vriendelijkheid is tegenwoordig bij veel mensen ook ver te zoeken. Waar is die tijd dat je sorry tegen elkaar zei als je tegen iemand aanliep? Nu wordt je vuil aangekeken of krijg je een stoot terug (door sommigen)..

Omdat Qlimax nogal veel niet-party-volk trekt..

Uitspraak van XtremeBaSSLine op zondag 18 november 2007 om 14:45:
Blijkbaar wordt t dus toch elk jaar minder

neuh, 2005 vond ik vetter dan 2004, en 2006 vond ik vetter dan 2005.

dusja

kan weleens gebeuren, was zeker geen slecht feest maar weet niet was gewoon minder dan ik had gedacht.
Uitspraak van Jesse Digital Skills op zondag 18 november 2007 om 14:46:
heb de hele avond een beetje vooraan gestaan maar daar was ie top en geluid ook

ik ook, geluid vond ik heeeeel matig, maargoed daar is al genoeg over gezegd dat weet je in het gelredome.

en sfeer? mja ik heb toch wel vaker feesten meegemaakt met een veel betere sfeer.

zag voornamelijk mensen met mobieltjes in de lucht staan.

dit was me eerste qlimax en ik heb genoten :D

volgend jaar weer :D
vooralsnog als ik alle reacties zo lees kan je over het algemeen wel concluderen dat Qlimax zijn titel als 'beste hardstylefeest van het jaar' aan het verliezen is.. Alle ' 1e jaars' zijn over het algemeen redelijk enthousiast maar de meeste mensen vinden dat door zaken als de drukte en de sfeer (te weinig partypeople)de glans van Qlimax er een beetje vanaf is.. :nocheer:
laatste aanpassing
Ik heb me er prima vermaakt..
Brennan heart met zijn mixjes heerlijk :D...

:cheer:
Volgend jaar weer :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 november 2007 om 14:28:
Een 28-jarige man uit het Limburgse Stramproy moest mee omdat bij controle bleek dat hij nog een aantal boetes had openstaan

controleren ze dat ook al tegenwoordig bij de ingang :s

nu is het wachten op de live-sets :(
ja ik vond de aankleding ook wat minder het was niet zo massaal zoals vorig jaar wat toen wel indruk maakte op me

ik vond dat er af en toe vreemd gedraait werd, was 1 set waarin vaak niet eens gemixt werd maar er gewoon platen aangekondigt werden, weet ff niet meer welke dat was, volgens mij Zany & the Prophet.