Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:52:nee mang, dat was zwaar onverdient geweest
Nee, slimpie. Bal had sowieso voor Stekelenburg moeten zijn, want hij moest 'm wel in de korte hoek schieten.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:52:jwz dat jullie uiteindelijk je handjes mogen dicht knijpen met een gelijkspel
Ajax heeft vandaag 2 punten laten liggen.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:58:ze zouden wel effe winnen
en oooooow wat waren ze sill whahhaa amsterdam lachertjeeee
Ajax heeft toch echt een elftal van niks hoor ik al het hele seizoen uit het 010 kamp. En dan zelf met een man meer niet kunnen winnen?!
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:58:lachertjeeee
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 16:04:het is dat wij de kansen niet hebben afgemaakt, anders was het krachtsverschil wel erg duidelijk geweest.
Schoten totaal 23-9
Schoten op doel 14-5.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 16:04:het is dat wij de kansen niet hebben afgemaakt,
hiermee zeg je dus letterlijk dat feyenoord niet beter heeft gepresteerd als de tegenstander?
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 16:14:hiermee zeg je dus letterlijk dat feyenoord niet beter heeft gepresteerd als de tegenstander?
ezel
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 16:14:hiermee zeg je dus letterlijk dat feyenoord niet beter heeft gepresteerd als de tegenstander?
lees het zoals je wilt
Uitspraak van Sahin[HkW] op zondag 11 november 2007 om 18:01:De bois zongen wel veel trouwens jwt
zeker! die 10 van de graafschap maakte vorige week nog meer herrie
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 11 november 2007 om 16:14:Schoten totaal 23-9
Schoten op doel 14-5.
Luque gaat volgende thuiswedstrijd ook in de eerste 10 minuten 23 keer schieten, kunnen we ook zeggen dat Ajax zo verschrikkelijk goed was.
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 11 november 2007 om 18:11:zeker! die 10 van de graafschap maakte vorige week nog meer herrie
Only singing wenn ur winning
Luque gaat volgende thuiswedstrijd ook in de eerste 10 minuten 23 keer schieten, kunnen we ook zeggen dat Ajax zo verschrikkelijk goed was.
als lomp zijn zeer deed, liep je heel de dag te janken van de pijn
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 11 november 2007 om 16:17:ezel
Uitspraak van Sahin[HkW] op zondag 11 november 2007 om 18:01:De bois zongen wel veel trouwens jwt
Echt he
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 15:49:heb ik nergens verkondigd !
ik was uitgegaan van een kleine winst voor Feyenoord en in een slecht geval gelijk spel. Ik ben en blijf realist en zal ook echt niet roepen dat we kampioen gaan worden.
Sowieso ben ik niet teleurgesteld, want van de door 020 aangekondigde vernedering is niet veel terecht gekomen.laatste aanpassing 11 november 2007 15:50
dus ergens heb je angst in je zitten
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 21:33:Sorry hoor maar heb ze niet gezien of gehoord??/
alleen toen ze scoorde haha gekke hooligans
En dan zelf met een man meer niet kunnen winnen?!
En dat zegt een supporter van een amateurclub die uitgeschakeld word van championsleage deelname door een 3e rangs clubje uit een besneeuwd landje en vervolgens ook uitgeschakeld wordt in de 1e ronde van de uefa door een 4e rangsclubje uit nog een ondergesneeuwd landje??????
Whahahaahahaha.... geluk gehad in Rotterdam, het wordt afgemaakt in die betonrotte snotbak in 020!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 21:55:het wordt afgemaakt in die betonrotte snotbak in 020!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 november 2007 om 21:55:En dat zegt een supporter van een amateurclub die uitgeschakeld word van championsleage deelname door een 3e rangs clubje uit een besneeuwd landje en vervolgens ook uitgeschakeld wordt in de 1e ronde van de uefa door een 4e rangsclubje uit nog een ondergesneeuwd landje??????
Daar moet je toch als feyenoord tog minimaal met 6-0 van winnen dan??
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 07:14:Daar moet je toch als feyenoord tog minimaal met 6-0 van winnen dan??
ach je kan niet alles winnen, maar wel leuk hoe jullie op alle fronten afgetroeft werden, doet het pijn?
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 07:14:Daar moet je toch als feyenoord tog minimaal met 6-0 van winnen dan??
Ach, een Feyenoordsupporter hoor je dat niet roepen. Die erkennen dat ze op dit moment van een moeilijke periode terugkomen. Maar als je als 020 pikkie een grote mond gaat geven schreeuwt dat je komt winnen in de kuip en dat je de beste bent.....dan hadden ze makkelijk met 0-6 moeten winnen toch? Ik lees allemaal grote mondjes, maar ow wat zijn ze afgetroeft!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 08:12:maar ow wat zijn ze afgetroeft!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 08:26:Op hun grote mondjes inderdaad...maar ook in t veld, weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken!
ik zeg het niet graag....maar wat een stakkerlak ben jij

![Sahin[HkW]](/images/user/237187_910349.jpg)