| Betreft: | evenement: I Love Techno, zaterdag 10 november 2007 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Flanders Expo is ook niet gebouwd met het oog op reusachtige feesten;
Misschien moeten ze het maar niet in Flanders Expo houden dan?
Daarnaast doet ILT tenminste wat aan de veiligheid
Niet aan de deur...
Misschien moeten ze het maar niet in Flanders Expo houden dan?
jaaaaa nu gaan we zo beginnen jullie zijn toch echt niet te schatten?
Weet je wat we zullen gewoon na twaalf jaar ILT, het pure belgische concept, het feest naar Nederland halen?
Verander niks aan de organisatie ... en je zal zien ineens zal het wel allemaal goed zijn voor de Nederlanders
dit is toch echt wel een eindeloze discussie aan het worden als jullie zoooooo vreselijk kunnen en willen muggeziften
Neem me ff serieus joh...
waarom dan? Moet de organisatie gans hete systeem herplannen gewoon omdat enkele tientallen Nederlanders onophoudelijk zitten te klagen?
Als jullie logische redenen niet willen of kunnen verstaan vind ik niet dat de organisatie überhaupt enige moeite moet doen om iets te veranderen.
ILT heeft enorm veel charmes ... toch altijd spijtig dat enkele mensen, die niks beters te doen hebben dan ganse dagen steen en been klagen, steeds zoveel kritiek hebben dat ze de boel lopen te verzieken
Q-dance
niet dat ik een fan ben van Q-dance maar als Q-dance 1 ding doet is het fouten verbeteren
sowieso is Q-dance by far de beste party-organisatie die er is!
geen enkele organisatie heeft haar feesten zo goed georganiseerd als Q-dance en leert van haar fouten.
Ik heb meerdere keren berichten van Q-dance gelezen waar ze alle feiten analyseren en ook uitkomen voor de negatieve punten en die zullen verhelpen... wat ook gebeurd is in de toekomst!
zie bv het eten bij defqon1 2005...
Q-dance is een top-organisatie..... dat kun je absoluut niet ontkennen..
en ook t feit dat ze geen oog hebben voor andere muziek is niet terecht vind ik..
feit blijft dat het een hardstyle-organisatie is maar ze programmeren ook genoeg industrial, hardcore, zelf uk-hardcore...
en er is altijd ruimte voor techno, hardtrance en andere stijlen..
dus ja... eigenlijk geen slecht woord over Q-dance...
in ieder geval kunnen veel oranisatie (waaronder ILT) wat van Q-dance leren..
en idd.... gewoon een andere locatie zoeken voor ILT en het feest wordt top!
Hier hebben wij gewoon striktere geluidsregels het MAG echt niet luider of de politie staat aan de deur...
hoe kom je daarbij dan? Zijn genoeg feesten hier waar de muziek zachter staat vanwege het risico op politie aan de deur...
Weet je wat we zullen gewoon na twaalf jaar ILT, het pure belgische concept, het feest naar Nederland halen
jij zegt toch zelf dat Flanders Expo niet geschikt is voor grote feesten...weet eigenlijk niet waarom, want mijns inziens kan het daar prima...
Daarnaast doet ILT tenminste wat aan de veiligheid met die hekjes.
logisch dat ze dat gebruiken...ff vraagje daarover... Waren ALLE DJ booths, als de zaal binnenkwam vanuit de centrale hal aan de ACHTERkant van de zaal geplaatst? Dat was nl toen ik ben geweest NIET zo, waardoor er ten onrechte zalen werden afgesloten, terwijl er nog makkelijk 1.5 keer zoveel mensen in konden...
waarom dan? Moet de organisatie gans hete systeem herplannen gewoon omdat enkele tientallen Nederlanders onophoudelijk zitten te klagen?
nogmaals... ik neem aan dat je als je al 5 jaar een uitverkocht feest hebt je ook graag een perfect feest neerzet, waar mensen positief op terug kijken...
(en natuurlijk het volk komt toch wel... ILT heeft haar naam en haar DJ's... dus druk is het toch)
maar ik zelf zou dus (zoals eerder gezegd) graag willen dat de fouten in mijn feest verbeterd worden of tot een minimum beperkt!
en blijf jij maar lekker beweren dat wij 'nederlanders' zeiken maar je kunt toch niet ontkennen dat iedereen de warmte en drukte KUT vind en het ongelofelijk veel ergernis met zich mee brengt!
gewoon een kwestie van laksheid van de organisatie!...
oplossing? verhuizen... belgië heeft vast nog wel een andere leuke locatie zoals de EXPO in brussel etc!
meneer vind ilt geweldig en er is niks mis aant feest. naja laat hem dat lekker denken.
over id-t en q dance feesten kan ik sowieso niet oordelen omdat ik er nooit of niet meer heenga. ik weet wel dat zij bereid zijn te leren van fouten (bv 1 richtingsverkeer op innercity jaren terug)
bij ilt merk ik daar niks van en dat vind ik een slechte zaak.
over id-t en q dance feesten kan ik sowieso niet oordelen omdat ik er nooit of niet meer heenga. ik weet wel dat zij bereid zijn te leren van fouten (bv 1 richtingsverkeer op innercity jaren terug)
bij ilt merk ik daar niks van en dat vind ik een slechte zaak.
laatste aanpassing
Inderdaad hij had echt niet op ILT moeten draaien
hij draaide anders gewoon coole platen als:
pullover
the first rebirth
hot on the heels of love (dave clarke remix)
born slippy
+ nog wat acid platen
dus vertel mij maar eens waarom hij dan echt niet op ILT had moeten draaien
die vent sluit geloof ik al jarenlang een zaal af op ILT, maar de 'kenners' hier weten wel te vertellen dat hij daar niet op zijn plek is
dus vertel mij maar eens waarom hij dan echt niet op ILT had moeten draaien
die vent sluit geloof ik al jarenlang een zaal af op ILT, maar de 'kenners' hier weten wel te vertellen dat hij daar niet op zijn plek is
zoiets spreekt toch juist van durf! Dat je buiten het hokje van techno durft te stappen en gewoon platen erin gooit die je zelf goed vindt! Alleen maar respect voor zoiets!
Zelfde al gooit iemand er een plaat van Wu tang in ofzo, ik zou dat alleen maar waarderen!
Uitspraak van pimpieboy op woensdag 14 november 2007 om 17:39:
Weet je wat we zullen gewoon na twaalf jaar ILT, het pure belgische concept, het feest naar Nederland halen
jij zegt toch zelf dat Flanders Expo niet geschikt is voor grote feesten...weet eigenlijk niet waarom, want mijns inziens kan het daar prima...
je snapt blijkbaar het begrip sarcasme niet
Die hekjes zijn vervelend, maar het is voor je eigen veiligheid. Er zijn nog zoveel plaatsen waar ze dit principe niet toepassen en dan krijg je het volgende.
Op Rock Werchter 2007 in de Marquee met The Beasty Boys zijn er verschillende mensen vertrappelt, omdat er constant mensen in de marque konden wandelen terwijl hij al stampvol zat.
Liever hekjes en wat langer wachten, dan zulke narigheid meemaken.
Op Rock Werchter 2007 in de Marquee met The Beasty Boys zijn er verschillende mensen vertrappelt, omdat er constant mensen in de marque konden wandelen terwijl hij al stampvol zat.
Liever hekjes en wat langer wachten, dan zulke narigheid meemaken.
hey pimpie boy
we vallen belgie niet aan hoor maar het was een leuk feest met wat minpuntjes
toen ik na de 20e keer naar de wc ging en die gozer 40 cent in ze handen drukte kreeg ik te horen dat ik er niet door mocht dus moest ik betalen met een brieffie van 20 euro zodat ie me 19,50 terug kon geven die mooie zwerver !!
en die wc was 1 grote tering zooi
we vallen belgie niet aan hoor maar het was een leuk feest met wat minpuntjes
toen ik na de 20e keer naar de wc ging en die gozer 40 cent in ze handen drukte kreeg ik te horen dat ik er niet door mocht dus moest ik betalen met een brieffie van 20 euro zodat ie me 19,50 terug kon geven die mooie zwerver !!
en die wc was 1 grote tering zooi
Flanders Expo is ook niet gebouwd met het oog op reusachtige feesten; da's pas na enkele jaren gekomen. Het ganse jaar door word Flanders Expo gebruikt voor internationale beurzen enzo ...
Als jij DAT sarcasme noemt dan
snap JIJ blijkbaar het begrip sarcasme niet
Uitspraak van pimpieboy op woensdag 14 november 2007 om 17:20:
Flanders Expo is ook niet gebouwd met het oog op reusachtige feesten; da's pas na enkele jaren gekomen. Het ganse jaar door word Flanders Expo gebruikt voor internationale beurzen enzo ...
Als jij DAT sarcasme noemt dan
Uitspraak van pimpieboy op woensdag 14 november 2007 om 20:03:
snap JIJ blijkbaar het begrip sarcasme niet
heel sterk bezig gij
gij quote iets van mij, ik zeg dat gij het sarcasme niet snapt en dan quote je ineens iets anders
ik DOELDE dus op het feit dat ik zei van het feest naar NL te halen ... DAT was sarcasme
OMG.... lees eens gewoon terug dan snap je waarom ik eerst dat andere quotte...
Hoef ik niet
Maar ik heb nooit gezegd dat Flanders Expo niet voor feesten zou dienen ... Ik heb duidelijk gezegd dat dat gewoon niet de hoofdmoot uitmaak van wat er daar allemaal aan de gang is
Uitspraak van actief op woensdag 14 november 2007 om 17:59:niet dat ik een fan ben van Q-dance maar als Q-dance 1 ding doet is het fouten verbeteren
amen
laatste aanpassing
Ik heb leuke acts gezien op I Love Techno, maar eigenlijk weinig acts die ik van te voren wilde zien. Alles was wel echt heel mooi aangekleed, mooie lasers, mooie videowanden, echt petje af daarvoor. Maar het feit dat zalen dicht gingen, dat er dranghekken voor stonden en dat er meer kaarten verkocht waren dat dat er mensen in de zalen konden vond ik erg hinderlijk.
Heel leuk om een keer meegemaakt te hebben, toptijd gehad, maar ik denk dat de volgende keer dat ik naar bijvoorbeeld Awakenings ga echt een verademing wordt qua organisatie
Heel leuk om een keer meegemaakt te hebben, toptijd gehad, maar ik denk dat de volgende keer dat ik naar bijvoorbeeld Awakenings ga echt een verademing wordt qua organisatie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 13:28:Maar het feit dat zalen dicht gingen, dat er dranghekken voor stonden en dat er meer kaarten verkocht waren dat dat er mensen in de zalen konden vond ik erg hinderlijk.
1. Degene die niet doorhadden na vijf minuten zijn gewoon te dom: via de wc's kon je gewoon 4 van de 6 "volle" zalen makkelijk in
2. Als je na gans deze lithanie en tientallen keren de uitleg over het nut van de hekkens het nog niet snapt ben je dommer dan dom
3. En ineens zijn er meer kaarten verkocht dan de capaciteit van de zaal?
de capaciteit van het complex is wel wat groter dan 35000 hoor! Dus kom toch niet zeiken met het feit dat het te klein zou zijn lol. enekele jaren daarvoor werden er zonder problemen 38 000 kaarten verkocht. Al twaalf jaar trekt ILT jaarlijks meer dan 30 a 35000 bezoekers en dan zit jij te zeggen dat er teveel kaarten verkocht worden ... Dat is zodanig zielig voor woorden dat het HILARISCH word
Flanders Expo prijkt internationaal op de 40ste plaats van beurscomplexen (dus niet alleen voor feesten) met een oppervlakte van 54000 vierkante meter ...
Oke, ik kom toch ook maar eens ff m'n mening geven 
Dit was m'n 6e keer, dus weet iig waar ik het over heb en kan het vergelijken met voorgaande jaren..
- Dat er dranghekken staan voor de zalen wéét je bij ILT, dat is al jaren zo.. misschien verdomd irritant als je dan de zaal niet inkan op dat moment, maar zoals al is aangehaald, via de wc kan je altijd wél.
Bovendien is het idd gewoon veliger omdat je anders idd duwende massa's krijgt waardoor ongelukken kunnen gebeuren. Bovendien waan je je weer even in de efteling
De DJ's stonden in de zalen waar ik dit jaar ben geweest weer allemaal achterin, ipv in het midden zijkant, wat weer een verbetering was.
- De wc's waren wel echt schandalig smerig.. ik vind het echt niet erg om te betalen voor de wc, maar ik verwacht dan wel dat ik niet m'n broek op hoog water stand op moet hijsen omdat ik tot m'n enkels in de zeik sta. Ook het feit dat er mensen rijen uit werden getrokken omdat ze maar 40 cent hadden vond ik niet echt kunnen, give someone a break, de meesten betalen wel gewoon de volle mep
- De ingang vond ik dit jaar wel echt veel slechter dan voorgaande jaren.. kijk, het is altijd al zo geweest dat je eerst kaartcontrole hebt, dan jassen, dan fouilleren, maar naar mijn weten waren er voorgaande jaren altijd veel meer poortjes voor kaartcontrole.. als ze dat dit jaar ook weer hadden gedaan was de entree veel vlotter verlopen, en veel van dit gezeik te voorkomen geweest.. Ik heb ook een uur in de rij gestaan bij het begin, en dat was écht de eerste keer in 6 jaar!
- Druk is het altijd, dat was ook te verwachten, veel nationaliteiten en gekke buitenlanders die in alle talen om drugs vragen ook, dat wéét je als je naar ILT gaat..
- Had wel het idee dat het warmer was dan voorgaande jaren.. het is altijd wel warm, maar zweette me nu echt werkelijk helemaal kapot in sommige zalen.. weet niet waar dit door kwam, misschien volgende keer iets meer ventilator/airco systemen plaatsen oid..?
- Geluid stond zachter dan ik me herrinerde van voorgaande jaren.. Nu was ik m'n oordoppen vergeten dus ik vond het niet heel erg, maar als ik met m'n hofd voor een box geen last heb van het geluid staat het wel zacht in vergelijking met de meeste clubs en feesten..
- Verder aantal goeie acts gezien.. Helaas door de rij het eerste stuk van Alter Ego gemist, maar het tweede stuk vond ik wel erg goed! Dave Clark ook echt geweldig, en Ben Sims die voor onze groep de avond redde
Iedereen ineens bij elkaar na heel de avond verspreid te zijn geweest haha
Jammer van m'n telefoon die kuren had haha!
- Busreis heen en terug was ook heel erg gezellig
Maar dat is ie altijd 
zo.. kom maar op met je commentaar allemaal
Dit was m'n 6e keer, dus weet iig waar ik het over heb en kan het vergelijken met voorgaande jaren..
- Dat er dranghekken staan voor de zalen wéét je bij ILT, dat is al jaren zo.. misschien verdomd irritant als je dan de zaal niet inkan op dat moment, maar zoals al is aangehaald, via de wc kan je altijd wél.
Bovendien is het idd gewoon veliger omdat je anders idd duwende massa's krijgt waardoor ongelukken kunnen gebeuren. Bovendien waan je je weer even in de efteling
De DJ's stonden in de zalen waar ik dit jaar ben geweest weer allemaal achterin, ipv in het midden zijkant, wat weer een verbetering was.
- De wc's waren wel echt schandalig smerig.. ik vind het echt niet erg om te betalen voor de wc, maar ik verwacht dan wel dat ik niet m'n broek op hoog water stand op moet hijsen omdat ik tot m'n enkels in de zeik sta. Ook het feit dat er mensen rijen uit werden getrokken omdat ze maar 40 cent hadden vond ik niet echt kunnen, give someone a break, de meesten betalen wel gewoon de volle mep
- De ingang vond ik dit jaar wel echt veel slechter dan voorgaande jaren.. kijk, het is altijd al zo geweest dat je eerst kaartcontrole hebt, dan jassen, dan fouilleren, maar naar mijn weten waren er voorgaande jaren altijd veel meer poortjes voor kaartcontrole.. als ze dat dit jaar ook weer hadden gedaan was de entree veel vlotter verlopen, en veel van dit gezeik te voorkomen geweest.. Ik heb ook een uur in de rij gestaan bij het begin, en dat was écht de eerste keer in 6 jaar!
- Druk is het altijd, dat was ook te verwachten, veel nationaliteiten en gekke buitenlanders die in alle talen om drugs vragen ook, dat wéét je als je naar ILT gaat..
- Had wel het idee dat het warmer was dan voorgaande jaren.. het is altijd wel warm, maar zweette me nu echt werkelijk helemaal kapot in sommige zalen.. weet niet waar dit door kwam, misschien volgende keer iets meer ventilator/airco systemen plaatsen oid..?
- Geluid stond zachter dan ik me herrinerde van voorgaande jaren.. Nu was ik m'n oordoppen vergeten dus ik vond het niet heel erg, maar als ik met m'n hofd voor een box geen last heb van het geluid staat het wel zacht in vergelijking met de meeste clubs en feesten..
- Verder aantal goeie acts gezien.. Helaas door de rij het eerste stuk van Alter Ego gemist, maar het tweede stuk vond ik wel erg goed! Dave Clark ook echt geweldig, en Ben Sims die voor onze groep de avond redde
- Busreis heen en terug was ook heel erg gezellig
zo.. kom maar op met je commentaar allemaal
B-Flock :bounce: → als beheerder
Zullen we nu de discussie de discussie laten en het weer over het feest gaan hebben?
1. Degene die niet doorhadden na vijf minuten zijn gewoon te dom: via de wc's kon je gewoon 4 van de 6 "volle" zalen makkelijk in
Het gaat niet om het feit dat je het door hebt of niet, of dat je via de wc kon of niet, dranghekken voor zalen is gewoon irritant punt uit. Er zijn zat feesten in Nederland waar met meerdere zalen wordt gewerkt en dit heb ik nog nooit gezien. Dus je eerste twee punten zijn al bullshit.
En ineens zijn er meer kaarten verkocht dan de capaciteit van de zaal?
Ik hoorde dat er in de ZALEN (met dj's erin je weet wel niet die grote ruimte in het midden) maar 30.000 mensen konden en dat er dus altijd 5000 mensen rond moesten lopen. Dit weet ik niet zeker, dus niet piepen als een klein kind als het niet waar is.
De chillout was trouwens ook belabberd als ik nog maar iets zal noemen. Een enorme ruimte met maar een paar bankjes erin... Maar goed al met al vind ik iemand die roept dat I Love Techno goed georganiseerd is echt een mongool haha. Nee het was leuk om een keer meegemaakt te hebben maar geef mij de NL partys maar weer.
Al twaalf jaar trekt ILT jaarlijks meer dan 30 a 35000 bezoekers en dan zit jij te zeggen dat er teveel kaarten verkocht worden
Haha nerd denk eens na. Ze kunnen ook wel 50.000 kaarten verkopen dan is het nog drukker. Ik vond (een mening is dat, begrijp je dat nog) in ieder geval te druk.
ach man waarom die ik de moeite?
stik erin Manoman echt je bent mijn woorden en verdediging gewoon NIET WAARD.
Losers zoals jij die het niet willen snappen daar is gewoon geen hoop voor. Je bent een schande voor het beroep marketeer. Die worden wel verondersteld van te weten wanneer iets nuttig is voor de klant en wat niet
Geen enkel feest in nl met meerdere zalen is zo groot dus WTF zit jij weer te lullen als je WEERAL niet WILT verstaan waarom die hekkens dienen, en WAAROM ze het in NL niet doen.
Ja waarom ja? Moet ik er nog een tekening bij maken ofzo?
Gadver zeg get a life.
En haal die i love techno afbeelding uit je logo stuk hypocriet
BIANCA zet hier even een slotje op als je wilt? Ipv hoe was i love techno is dit meer een ... "waarover kunnen we zeiken betreffende i love techno" topic!
stik erin Manoman echt je bent mijn woorden en verdediging gewoon NIET WAARD.
Losers zoals jij die het niet willen snappen daar is gewoon geen hoop voor. Je bent een schande voor het beroep marketeer. Die worden wel verondersteld van te weten wanneer iets nuttig is voor de klant en wat niet
Geen enkel feest in nl met meerdere zalen is zo groot dus WTF zit jij weer te lullen als je WEERAL niet WILT verstaan waarom die hekkens dienen, en WAAROM ze het in NL niet doen.
Ja waarom ja? Moet ik er nog een tekening bij maken ofzo?
Gadver zeg get a life.
En haal die i love techno afbeelding uit je logo stuk hypocriet
BIANCA zet hier even een slotje op als je wilt? Ipv hoe was i love techno is dit meer een ... "waarover kunnen we zeiken betreffende i love techno" topic!
zucht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 15:57:Wat vonden we van BMB?
Ook benieuwd naar! heb een collega nog aangeraden erheen te gaan, zij vond het wel tof..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 15:49:dranghekken voor zalen is gewoon irritant punt uit. Er zijn zat feesten in Nederland waar met meerdere zalen wordt gewerkt en dit heb ik nog nooit gezien.
nee een kilometer omlopen door het eenrichtingsverkeer was lekker
kweenie, kennelijk is er in het verleden iets gebeurd waardoor ze het noodzakelijk vonden om het zo op te lossen.. kan me daar minder aan storen dan aan de mega rij bij de ingang.. dat was pas echt onnodig..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 15:49:De chillout was trouwens ook belabberd als ik nog maar iets zal noemen. Een enorme ruimte met maar een paar bankjes erin...
ja, dat vond ik ook.. mocht wel iets meer zitplek zijn.. vriendin van me werd niet lekker door de hitte dus gingen even naar de chill.. nergens zitplek..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 november 2007 om 15:57:Wat vonden we van BMB?
niet gezien..
Geniaal! Heb me goed vermaakt!
Maar ook nog even naar Technasia geweest.. Was ook kicke!