| Betreft: | evenement: I Love Techno, zaterdag 10 november 2007 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
door de drukte niks van Simian Mobile Disco, Lektroluv, en Justice gezien.. Rush, Remus, Beyer
erg lekker, vooral Remus knalde er lekker op los met z'n industriele setje..
drukte in de zalen was niet tof, 5.000 minder mensen erin laten zou een idee zijn.. Verder erg goed vermaakt, lekker waus ronddwalen, en steeds weer verbaasd raken over de extreme alternatievelingen; gasten met kleurtjes leggings, vrouwen laarzen, pruiken,
de meisjes van Coca Cola
maakten veel goed!
drukte in de zalen was niet tof, 5.000 minder mensen erin laten zou een idee zijn.. Verder erg goed vermaakt, lekker waus ronddwalen, en steeds weer verbaasd raken over de extreme alternatievelingen; gasten met kleurtjes leggings, vrouwen laarzen, pruiken,
de meisjes van Coca Cola
laatste aanpassing
Uitspraak van Subculture op zondag 11 november 2007 om 23:22:en steeds weer verbaasd raken over de extreme alternatievelingen; gasten met kleurtjes leggings, vrouwen laarzen, pruiken
hehe wat dat betreft leek het soms wel of je op een trancefeestje was
Vond het beter dan vorig jaar, dit jaar zelf niet veel problemen gehad met aanschuiven gelijk vorig jaar. Een keer bij volzet gestaan maar daar mochten toch nog mensen binnen dus kwam wel goed uit. Trammen en bussen waren er veel meer dan vorig jaar (om terug naar station te gaan). En de toiletten eigelijk ook geen probleem gehad, bij de rookruimte kon je ook naar wc en daar moest je niks betalen/aanschuiven.
Topacts voor mij: Orange room er eigelijk niet uit geweest: Justice(vooral einde), Boys Noize waren echt nice!
Op die podiumkes was het iets minder warm en niet zo een geduw.
Leuke mensen, leuke sfeer, goede dj's: Volgend jaar terug!
Idd Coca Cola stand was gezellige boel
Topacts voor mij: Orange room er eigelijk niet uit geweest: Justice(vooral einde), Boys Noize waren echt nice!
Op die podiumkes was het iets minder warm en niet zo een geduw.
Leuke mensen, leuke sfeer, goede dj's: Volgend jaar terug!
Idd Coca Cola stand was gezellige boel
uhh ja..
om 7 uur aankomen is gewoon veels te vroeg, omdat je dan te vroeg drinkt, te vroeg gaar bent en dan een kutavond krijgt..
standaarddingen: ongeloooooooooooooooofelijk tyfus-warm... abnormaal weer..
heb aardig wat mensen afgevoerd zien worden
te druk..
kut wacht-rijen.. (waar ik dan geen last van gehad heb omdat ik de hele avond in de orange ben geweest...)
SFEER was er wel
muzikaal:
klaxons... lachen
... maar snap dat er mensen waren die het niet konden waarderen..
wat ze hier deden was mij ook n raadsel
boys noize.... ergggg vet.. alleen telang.. 2 (of 2,5) uur is gewoon te veel van het goede
laatste half uur had ik het wel gehad..
vette shit maar als t allemaal te lang te veel te hetzelfde is er gewoon een punt dat t niet meer wilt
einde van boys werd mn vriendin gaar (weinig drinken, tyfuswarme, drukte) waardoor we helemaal achterin zijn gaan zitten chillen, wat dus 2 uur duurde voordat ze zich weer wat lichtelijk OK voelde..
daardoor my moon my man en spacerfrau gewmist
... anyway
goose ook misgelopen (wel gehoord van een afstandje en het klonk zwaar OK!
tijdens erol alkan terug gekomen.. (zelfde verhaal... te lang)
eerst een uur helemaal gaar gewesen en gezeten (en half geslapen)
naar twas wel vette shit en vooral zijn afsluitplaat (die ik vaker gehoord heb klonk heel vet)..
vocal is iets van... woordje woordje woordje, acid! en dan vette harde shit met een hoge toon erin
(mocht iemand een idee hebben?)
justice live was erg vet.. (hoor overigens toch liever een DJ-set)..
maar DVNO en Waters of Nazareth live zijn gewoon heel vet... (justice remix van DANCE overigens ook!)
daarna hem gepeerd en nog maar wat gechilled en shit en naar de bus gegaan..
conclusie: wel aardig door boys noize en justice, maar de nadelen van I <3 Techno (veroozaakt door de venue dus).. zorgen er voor dat dit feest gewoon niet tot z'n recht komt.. :r
wordt denk ik echt tijd voor ILT om een andere locatie te gaan zoeken..
een zesje (muzikaal)... de rest :W
*denk geen ILT meer voor mij
om 7 uur aankomen is gewoon veels te vroeg, omdat je dan te vroeg drinkt, te vroeg gaar bent en dan een kutavond krijgt..
standaarddingen: ongeloooooooooooooooofelijk tyfus-warm... abnormaal weer..
heb aardig wat mensen afgevoerd zien worden
te druk..
kut wacht-rijen.. (waar ik dan geen last van gehad heb omdat ik de hele avond in de orange ben geweest...)
SFEER was er wel
muzikaal:
klaxons... lachen
wat ze hier deden was mij ook n raadsel
boys noize.... ergggg vet.. alleen telang.. 2 (of 2,5) uur is gewoon te veel van het goede
laatste half uur had ik het wel gehad..
vette shit maar als t allemaal te lang te veel te hetzelfde is er gewoon een punt dat t niet meer wilt
einde van boys werd mn vriendin gaar (weinig drinken, tyfuswarme, drukte) waardoor we helemaal achterin zijn gaan zitten chillen, wat dus 2 uur duurde voordat ze zich weer wat lichtelijk OK voelde..
daardoor my moon my man en spacerfrau gewmist
goose ook misgelopen (wel gehoord van een afstandje en het klonk zwaar OK!
tijdens erol alkan terug gekomen.. (zelfde verhaal... te lang)
eerst een uur helemaal gaar gewesen en gezeten (en half geslapen)
naar twas wel vette shit en vooral zijn afsluitplaat (die ik vaker gehoord heb klonk heel vet)..
vocal is iets van... woordje woordje woordje, acid! en dan vette harde shit met een hoge toon erin
(mocht iemand een idee hebben?)
justice live was erg vet.. (hoor overigens toch liever een DJ-set)..
maar DVNO en Waters of Nazareth live zijn gewoon heel vet... (justice remix van DANCE overigens ook!)
daarna hem gepeerd en nog maar wat gechilled en shit en naar de bus gegaan..
conclusie: wel aardig door boys noize en justice, maar de nadelen van I <3 Techno (veroozaakt door de venue dus).. zorgen er voor dat dit feest gewoon niet tot z'n recht komt.. :r
wordt denk ik echt tijd voor ILT om een andere locatie te gaan zoeken..
een zesje (muzikaal)... de rest :W
*denk geen ILT meer voor mij
laatste aanpassing
Al mijn vrienden zijn helemaal into Techno, dus ik denk als ik dan toch naar een techno feest ga, dan maar meteen de grootste die er is.
Het viel me tegen,
Ik had me helemaal van de hardere stijlen afgesloten en ging echt met een goed gevoel naar Gent. Heb in de auto zelfs echt genoten van sommige dr. lektroluv nummers.
Na een uur was je dan eindelijk binnen, en zoals ik het hoor hier hadden we nog geluk gehad. Even gelachen met een gek frans meisje die om een kauwgom vroeg waarna ik een dextro energy gaf en zij hem niet in haar mond durfde te stoppen omdat ze dacht dat ze dan de hele avond hard ging haha. Dus na een uur eindelijk de laatste poortjes in zicht. Nog eventjes fouieren. Dit vond ik ronduit schandalig, ze voelde aan de onderkant van mn broekpijpen, niet eens in mn zakken en zeiden dat ik mocht doorlopen. Had ik een samuraizwaard bijgehad hadden ze hem niet gevonden.
Ik kon niet in de muziek komen en inplaats van meer begrip voor techno en electro te krijgen kreeg ik steeds meer onbegrip over wat mensen nu zagen in deze muziek. Ik weet dat mensen dit ook wel zullen denken over de hardere stijlen en daar kan ik dan ook wel weer inkomen.
Voor mij was het een feest om te checken of Techno echt niks voor mij was, en de conclusie is dus dat het dat niet is.
Al met al wel vermaakt, maar mede door alle nationaliteiten die er rondliepen en het verschil in mentaliteit zat een gezellig praatje er vaak niet in.
Vond die hekken voor de zalen terouwens echt ronduit belachelijk. Niet nodig en alleen maar een goede gelegenheid om je vrienden in de menigte kwijt te raken. Hangt er zon mooi bordje boven, Keep an I on your Friends, en dan doen ze er alles aan om dit zo onmogelijk mogelijk te maken. Achja, de aankleding was leuk
Het viel me tegen,
Ik had me helemaal van de hardere stijlen afgesloten en ging echt met een goed gevoel naar Gent. Heb in de auto zelfs echt genoten van sommige dr. lektroluv nummers.
Na een uur was je dan eindelijk binnen, en zoals ik het hoor hier hadden we nog geluk gehad. Even gelachen met een gek frans meisje die om een kauwgom vroeg waarna ik een dextro energy gaf en zij hem niet in haar mond durfde te stoppen omdat ze dacht dat ze dan de hele avond hard ging haha. Dus na een uur eindelijk de laatste poortjes in zicht. Nog eventjes fouieren. Dit vond ik ronduit schandalig, ze voelde aan de onderkant van mn broekpijpen, niet eens in mn zakken en zeiden dat ik mocht doorlopen. Had ik een samuraizwaard bijgehad hadden ze hem niet gevonden.
Ik kon niet in de muziek komen en inplaats van meer begrip voor techno en electro te krijgen kreeg ik steeds meer onbegrip over wat mensen nu zagen in deze muziek. Ik weet dat mensen dit ook wel zullen denken over de hardere stijlen en daar kan ik dan ook wel weer inkomen.
Voor mij was het een feest om te checken of Techno echt niks voor mij was, en de conclusie is dus dat het dat niet is.
Al met al wel vermaakt, maar mede door alle nationaliteiten die er rondliepen en het verschil in mentaliteit zat een gezellig praatje er vaak niet in.
Vond die hekken voor de zalen terouwens echt ronduit belachelijk. Niet nodig en alleen maar een goede gelegenheid om je vrienden in de menigte kwijt te raken. Hangt er zon mooi bordje boven, Keep an I on your Friends, en dan doen ze er alles aan om dit zo onmogelijk mogelijk te maken. Achja, de aankleding was leuk
laatste aanpassing
dat is helemaal geen onzin..
feit is dat sets van boys noize (om dit voorbeeld te pakken).. opzich weinig diepgang hebben maar wel flink hoog partygehalte hebben en flink los gaan. het is steeds hetzelfde koekje dat je verkruimelt wat op een gegeven moment gaat vervelen... omdat het een vlakke lijn blijft qua muziek...
en na zo'n 1,5 uur uur wil ik wel weer wat anders!
feit is dat sets van boys noize (om dit voorbeeld te pakken).. opzich weinig diepgang hebben maar wel flink hoog partygehalte hebben en flink los gaan. het is steeds hetzelfde koekje dat je verkruimelt wat op een gegeven moment gaat vervelen... omdat het een vlakke lijn blijft qua muziek...
en na zo'n 1,5 uur uur wil ik wel weer wat anders!
laatste aanpassing
juist wel leuk om een praatje te maken met al die versch. nationaliteiten vind ik.
gesproken met belgen,duitsers,spanjaarden en een zweed. Alleen die Fransen spreken nooit Engels dus dat schiet niet op
start begon klote, enorme lange w8 rij,
slecht georganiseerd met die paar hekjes..
eindelijk binnen was het super!! echt enorm goeie dj's maar jammer dat het geluid zoooo zacht stond.
green room was te gek!
met weggaan veel hysterische lui die alemaal tegelijk de tram inwilden dus allemaal duwen en gezeik.. kuddedieren..
maar al met al vond ik mijn 1e I
techno gaaf
slecht georganiseerd met die paar hekjes..
eindelijk binnen was het super!! echt enorm goeie dj's maar jammer dat het geluid zoooo zacht stond.
green room was te gek!
met weggaan veel hysterische lui die alemaal tegelijk de tram inwilden dus allemaal duwen en gezeik.. kuddedieren..
maar al met al vond ik mijn 1e I
naja als je nog nooit naar een technofeest bent geweest en je wilt weten hoe dat is, zou ik als eerste feest niet naar ILT gaan. eerder naar static of voltt ofzo? lekker dichtbij, en in 11 of paradiso. komt t geluid beter tot zn recht, je verstaat iedereen en andersom (qua taal)..
duurt alleen iets minder lang, maar dr is altijd iets te afteren
duurt alleen iets minder lang, maar dr is altijd iets te afteren
Leuk feestje, slechte organisatie!!
Alleen maar in groen geweest, wou nog wel naar miss kittin, maar de rij liet het niet toe..
Ik weet ook niet welke dodo duizenden mensen door kris kras door een hekje laten lopen met een ruimte van 50 cm.
Maar Rush was weer heel gezellig!!(beter dan in nijmegen weekje geleden) En vooral dat stukje met Marco Remus & Rush on the mic!! Prachtig!!!
Alleen maar in groen geweest, wou nog wel naar miss kittin, maar de rij liet het niet toe..
Ik weet ook niet welke dodo duizenden mensen door kris kras door een hekje laten lopen met een ruimte van 50 cm.
Maar Rush was weer heel gezellig!!(beter dan in nijmegen weekje geleden) En vooral dat stukje met Marco Remus & Rush on the mic!! Prachtig!!!
awakenings lijkt me dan een betere aanrader
ja, naja iig iets kleinschaligers in eigen land
dan proef je toch beter de sfeer en snap je wel meteen waarom mensen er zo verknocht aan raken
mijn eerste echte feest was 5daysoff met richie hawtin, troy pierce, heartthrob in de paradiso vorig jaar
Uitspraak van Subculture op zondag 11 november 2007 om 23:22:de meisjes van Coca Cola maakten veel goed!
Cocacola tent zag er zeker leuk uit!
En inderdaad, Remus was megavet!
Uitspraak van acidcriminal op zondag 11 november 2007 om 22:44:nog nooit voor een volzette zaal gestaan dus vind het vreemd dat jullie allemaal daarover zitten te klagen. er is zelfs meer dan ruimte genoeg in de zaal en drank ging zeer vlotjes en ja het was warm maar hoe kan dat ook anders, heb in NL al andere toestanden meegemaakt een feesten die 1000x slechter werden georganiseerd.
Nou dan heb je zeker wel geluk gehad, ik (en ik hoor er nog veel meer mensen over) heb wel meerdere keren voor een gesloten deur gestaan... En dat is balen als je je favoriete dj's daardoor mist...
En ook in de dames wc's in de zalen, dat was echt niet normaal... Je stond echt op elkaars lip en er waren geloof ik maar 5 wc's. Heb er nog aan gedacht om buiten de zaal naar de wc te gaan, maarja dan zou ik misschien weer voor een dichte deur komen te staan. Heb echt meisjes out zien gaan in de wc's omdat het er ongeveer 45 graden was. Als het gebouw het niet toelaat, waarom laten ze dan zoveel mensen binnen? Gaat het ILT alleen maar om geld?
En over dat fouilleren, toen wij binnenkwamen (na meer dan een uur te hebben gewacht) om ong kw voor 12, werd er helemaal NIEMAND meer gefouilleerd. Er stonden alleen wat agenten boos te kijken, terwijl iedereen lekker met tassen en jassen etc naar binnen liep.
laatste aanpassing
wat draaide die DJ Ghost een onwijze slechte laatste plaats. Goeie Mickey zeg, hoe krijg je het voor elkaar om als laatste plaat de slechtste plaat van de avond te draaien!
Einde van British Murder Boys was overigens te meesterlijk!
vond het feest wel een hoop gedoe zeg, alles moest je voor in de rij staan. geef mij maar een Awakenings
Einde van British Murder Boys was overigens te meesterlijk!
vond het feest wel een hoop gedoe zeg, alles moest je voor in de rij staan. geef mij maar een Awakenings
Gaat het ILT alleen maar om geld?
Waarschijnlijk net als alles. Ze willen steeds groter en meeer. Steeds meer. Ze denken alleen aan de kwantiteit en niet de kwaliteit.
Of je moet het zo goed kunnen organiseren, 35000 man een kwalitatief goed feest kan geven voor de prijs die we betalen..
Uitspraak van technowaus op zondag 11 november 2007 om 23:01:dan mag je er toch wel wat moois voor terug krijgen lijkt me zo ,en niet dikke rijen en zalen waar je niet in mag
Ik ben elke zaal ik gekomen welke in wou..zelfs als er volzet boven stond
Gewoon simpel door de wc aan de zijkant van de zaal...liep je zo de zaal in!
Verder was ILT zeer geslaagd dit jaar!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 08:51:Maar vooral de afsluiter BMB Wat een vette set
beter komt die set online, sloten af met moeilijk vette oldskool!
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 13:24:vond het wel cool dat er zoveel nationaliteiten daar rondliepen. gaf het feest toch een extra dimensie
Is ook samen met de sfeer de enige charme van ILT.
Naast de goede namen uiteraard.
Vondt het een fijn feest, maar ik denk niet dat ik de moeite volgend jaar weer neem..
Uitspraak van D'lectronique op maandag 12 november 2007 om 11:32:naja als je nog nooit naar een technofeest bent geweest en je wilt weten hoe dat is, zou ik als eerste feest niet naar ILT gaan. eerder naar static of voltt ofzo? lekker dichtbij, en in 11 of paradiso.
static of voltt?
om de 3 meter werd je aangesproken of je pillen had ofzo..
komt een of andere lompe Belg op ons af:
Heeft ge wat pillen?
wij: nee, we hebben wel LSD.
Gast loopt weg:
Wij tikken hem aan, we hebben ook nog wat MDMA.
hij: jongens, ik heb nog nooit wat gebruikt, wil alleen een pilletje hahaha
gozer wist niet wat hem overkwam
Echt he!! shit men!! Zie ik gvd uit als een nachtapotheker!!
Hadden we 2 jaar geleden ook, vriend van had uit voorzorg even een aantal extra ingekocht.. Allemaal voor 10tje per stuk verkocht..
Feestje en hotel zijn dus voor hem gratis geweest..
Zo'n franse dude kwam naar mij toe, terwijl ik jointje aan het draaien was. Die dacht direct van hey dat is de nachtapotheker hier..
Vroeg hij mij XTC.. Ik dus zo'n nieuwe sportlife kauwgom gegeven. Die gozer zag net niet van dat het uit mijn pakje kwam. Verkocht voor 10eu. Hahahaha prachtig.. Niet die 10eu, maar die geschifte fransoos
Vroeg hij mij XTC.. Ik dus zo'n nieuwe sportlife kauwgom gegeven. Die gozer zag net niet van dat het uit mijn pakje kwam. Verkocht voor 10eu. Hahahaha prachtig.. Niet die 10eu, maar die geschifte fransoos
Het was mijn eerste ILT. Nadat ik op de site gelezen had dat er 5 zalen voor 5000 mensen waren en dat er 35.000 kaartjes waren verkocht (10.000 te veel dus) had ik er een beetje een hard hoofd in. Helaas kwam mijn slechte voorgevoel uit. Na een uur te moeten wachten om binnen te komen had ik dus het eerste uur van Boys Noize gemist
Maar zoals altijd was dat laatste uur wel weer feest! Maar wat stond de muziek zacht?!
Ik vond Erol Alkan SU-PER vet. Lang in de rij gestaan voor Justice en Felix. Maar ook om naar de wc te gaan, water te pakken, een pizza te eten en de tram naar het station. Al met al de hele nacht zo'n 4 uur gewacht...
Ik moet zeggen dat de sfeer veel goed maakte. Alleen Mysteryland kan tippen aan zo'n relaxt, enthousiast en vriendelijk publiek.
Kortom, sfeer: 10 | muziek: 8 | eten: 5 | organisatie: 3
Volgend jaar geen ILT meer voor mij, ik ga liever naar een wat kleiner feest.
Ik vond Erol Alkan SU-PER vet. Lang in de rij gestaan voor Justice en Felix. Maar ook om naar de wc te gaan, water te pakken, een pizza te eten en de tram naar het station. Al met al de hele nacht zo'n 4 uur gewacht...
Ik moet zeggen dat de sfeer veel goed maakte. Alleen Mysteryland kan tippen aan zo'n relaxt, enthousiast en vriendelijk publiek.
Kortom, sfeer: 10 | muziek: 8 | eten: 5 | organisatie: 3
Volgend jaar geen ILT meer voor mij, ik ga liever naar een wat kleiner feest.
En nee, je krijgt geen links
Dit zijn de sets van I LOVE TECHNO 2007 die gisteren zijn uitgezonden.
Degene die zijn uitgezonden zijn:
I_Love_Techno_2007_-_Cozy_Mozy_(Flanders_Expo)-CABLE-10-11-2007-HBLiVE
I_Love_Techno_2007_-_Dave_Clarke_(Flanders_Expo)-CABLE-10-11-2007-HBLiVE
I_Love_Techno_2007_-_Len_Faki-(Flanders_Expo)-CABLE-10-11-2007-HBLiVE
I_Love_Techno_2007_-_Marco_Bailey_(Flanders_Expo)-CABLE-10-11-2007-HBLiVE
I_Love_Techno_2007_-_Monica_Electronica-(Flanders_Expo)-CABLE-10-11-2007-HBLiVE
I_Love_Techno_2007_-_Simian_Mobile_Disco_(Flanders_Expo)-CABLE-10-11-2007-HBLiVE
Pak ze zelf wel ZONDER link van jou
Ik vind het zo ongeloofelijk irritant-gay als mensen mee gaan zingen met "techno" plaatjes.
Justice is gelukkig ook geen techno, maar gewoon electro met een rock tintje..
En toevallig was het meezingen met "Never Alone" het kippenvel momentje van de avond..
Ga lekker puristen bij Jeff Mills ofzo..
ben het nummer ietwat uitgeluisterd.. maar het blijft wel leuk idd
no way... dat was Boys Noize - &DOWN!
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2007 om 16:35:het kippenvel momentje van de avond..
no way... dat was Boys Noize - &DOWN!
Uitspraak van actief op maandag 12 november 2007 om 16:54:ben het nummer ietwat uitgeluisterd.. maar het blijft wel leuk idd
Heb em nog nooit van Justice zelf gehoord..
En afwisselend met Phantom was ie wel heel erg dik..