Partyflock

Forumonderwerp · 981097

Beste partyflockgangers!

Jongerenwerk Scala in Hengelo organiseert elke Maandag en Woensdagavond een Dj cursus voor de aanstormende talenten. Mede dankzij deze cursus zijn al een aantal top artiesten voortgekomen zoals, Rudeboy, Tomcat, T-Junction, Osiris, Cemon Victa, Prowler en Mc Syco.

Deze Dj cursus is voorheen altijd gegeven door Vinyl Junk en DJ Vecino, met op maandagavond Hardcore en Woensdagavond Hardstyle en Jump.

Op dit moment word er op maandag cursus gegeven door ''FironX''(Northless)
en op Woensdag wordt de cursus gegeven door ''Cemon Victa''.
Op het moment dat de voorkeur voor beide dagen meer uitgaat naar Hardcore muziek dan zal daar uiteraard gehoor aan worden gegeven en gaan we stevig knallen met z'n allen!

Waar: Radar Hengelo
Adres: Beukweg 92
Hoelaat: 19:00 - 21:30
Kosten: Geheel gratis natuurlijk, voor een biertje en andere drankjes word uiteraard wel een kleine vergoeding gevraagd.

Voor eventuele verdere informatie kun je reageren op dit forum of kan je ons gewoon even een berichtje sturen.

Grtzz Cemon Victa en FironX
laatste aanpassing

Uitspraak van [ N-tec ] op donderdag 3 april 2008 om 12:35:
we zijn nog iemand vergeten:

Nico kerel leer eens knippen joh schele:S

(F) (K) :P

[img width=404 height=600]https://album.partyflock.nl/37230218.jpg?nocache;36855852[/img]{non-image link}

:lol: ik wil weleens weten of deze foto trucage op partyflock ook grenzen kent:P hahahahaha
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Bij Radar draait en dreunt het om de beats
Scratchen, draaien, beats en vooral heel veel
hakkuuuhh bij Radar.

door Wim Goorhuis HENGELO – Een kleine bekentenis, maandagavond bij Radar aan de Beukweg. In de grote zaal van het jongerencentrum dreunen de beats van de house. Even verder­op, in een kantoortje, zegt Dave Schagen dat hij deze muziek zelf aanvankelijk niks vond. „Maar hoe vaker ik het hoor, hoe leuker ik het vind”, lacht de jongerenwerker van Scala welzijnswerk.
Deze maandag wordt er volop ge­oefend voor het grote housefeest dat zaterdagavond bij Radar wordt gehouden. Hardstyle, Hardcore, Darkcore of Early Hardcore; wie niet in de scene zit, zegt het alle­maal niets. Sterker nog: een onge­oefend oor hoort het verschil niet eens. Maar voor de liefhebbers is het allemaal gesneden koek.
Op maandag- en woensdagavond nemen de housemannen bezit van Radar, tijdens de dj-cursussen. Want het is een feit: het draaien van housemuziek is een zaak van mannen. Het jongerencentrum wil jongeren stimuleren om hun ( house) talenten te ontdekken. Bij Radar kunnen ze zich verder ont­wikkelen, zegt de jongerenwerker. „ Ze kunnen zich ontwikkelen tot echte dj. We hebben hier bij Ra­dar zelfs de mogelijkheid om een track op te nemen. We bieden het gratis aan als springplank voor jong talent.” Terloops wijst Scha­gen erop dat Radar een jongeren­centrum is voor de hele stad.
Een house- dj zorgt ervoor dat het publiek op de dansvloer zich ver­maakt. Hij zorgt ervoor dat de pla­ten soepeltjes in elkaar overgaan. Sterker nog: hoe geleidelijker dat gebeurt, hoe beter de dj. De mees­te housemuziek staat op grammo­foonplaten. Vinyl dus. Dat is wel zo makkelijk voor de dj’s. Want dat in elkaar over laten lopen van de ene plaat in de andere, gebeurt door te scratchen. Met de naald in de groef wordt het juiste begin op­gezocht van de nieuwe plaat. Niet eenvoudig. Zeker niet als in de zaal de housebeats kei- en keihard uit de luidsprekers klinken. Deze maandag is een goed gesprek in de zaal al nauwelijks mogelijk. Maar zaterdag, tijdens de echte house­avond bij Radar, staan de volume­knoppen nog wat verder open. House moet hard, daarover is ie­dereen het eens. „ Je moet het hier voelen”, en een van de house- dj’s wijst op zijn borst.
Geen enkele house- dj gebruikt z’n echte naam. Als je goed bent ach­ter de knoppen en je heet Jeffrey ter Laak, dan kan dat natuurlijk niet. De artiestennaam van hem is dus Jeffus. En Jeffus is een van de mannen die morgenavond achter de draaitafels zit. Hij heeft het kunstje achter de knoppen inmid­dels redelijk onder de knie. „ Scrat­chen is echt voor gevorderden”, weet Jeffus. De tracks die de dj’s draaien komen meestal van vinyl;, soms van cd. „ Je moet er eigenlijk een geheel van maken”, zegt Jeffus over het dj’en.
Tomas Rikkerink van Radar en Da­ve Schagen zijn blij met het ‘house­succes’ van het jongerencentrum. „Hier gebeurde vroeger op maan­dagavond weinig. Moet je nu eens kijken.” Flax Wax (echte naam Thijs Jager) is een van die ‘echte’ dj’s. Hij is deze maandag ook aan­wezig bij het jongerencentrum aan de Beukweg. Flax Wax laat een aantal flyers zien met aankondigin­gen van feesten waar hij draait. Als de jonge talenten die morgena­vond draaien dat ooit voor elkaar zouden krijgen...
Voor meer informatie: www.scalawelzijn.nl even doorklikken naar jon­gerencentrum Radar.
Jongerencentrum Radar is op maandag- en woensdagavond het domein van jonge house-dj’s, morgenavond is er een grote Houseparty aan de Beukweg.

Over Manumax, Lonka, Erim, Jeffus en anderen

Engels is de voertaal in de hou­sescene. Op de flyer voor het grote housefeest van morgen­avond is geen woord Neder­lands te ontdekken. ‘Attack of the New Generation’ invites Flack Factor, Talents Edition. De line-up van de deelnemende dj’s ziet er als volgt uit: Manu­max, Lonka, Erim, Archaon, Spa­na, Nefilem, Vaporizer, Phospyr, Vitamin C, Wesnight, Jeffus, Di­rector, D-Natara en the Vinyl Pimp. Live: Flax Project en ook Live: Nuclear Bloodspillers. Daar is geen woord Frans bij.
Tijdens de ‘repetities’ voor de grote houseparty is het nog rus­tig op de dansvloer. Maar dat is zaterdag wel anders. Er zijn ver­schilende manieren om te dan­sen op house, zegt dj Jeffus. Hij laat een paar danspasjes zien. Zijn lichaam lijkt stil te staan en zijn benen bewegen snel. „Dit noemen ze hakkuhh. Ooit is dit begonnen bij de gabbers.”
Flax Wax, de ervaren house- dj: „Dat mixen vind ik persoonlijk eigenlijk niet zo heel belangrijk. Dat mensen lekker kunnen dan­sen, dat is veel belangrijker.”
De harde muziek is geen pro­bleem voor de house- dj’s. „ Als je even rustig met elkaar wilt praten, kun je zo even het rook­hok in, vlak bij de dansvloer”, zegt Tomas Rikkerink. Wellicht ten overvloede, maar de men­sen van de organisatie vinden het niet onbelangrijk: pillen ko­men er niet in, morgenavond.
De houseparty bij jongerentrum Radar aan de Beukweg in Hengelo is zaterdag van 19.00 tot 02.00 uur.
Minumum leeftijd 16 jaar, entree €5,-.

bron: tctubantia
slaat volledig de plank mis dit verhaal.

sorry als ik nu mensen voor de kop stoot, amar jeffus vaak genoemd terwijl hij pas laatste weken weer regelmatig er is??

flax die tlekens word genoemd als prof??

en het gaat puur over het feest zaterdag, staat niks over het echte verhaal van JC radar :O

waarom is radar ooit begonnen, waarom dit feest.
sinds wanneer is draaien scratchen??

enz.

wat een KUT verhaal.
Artiest {SHOWLIST artist 55517, 42745}
Uitspraak van Rico [Niet Verhoeven] op vrijdag 4 april 2008 om 09:44:
slaat volledig de plank mis dit verhaal.

Inderdaad!

Ik snap dan ook niet waarom Manuel, Ricardo en Thomas verder niet word genoemd. Aangezien jullie juist de mensen zijn... die er mee zijn begonnen

Maar jah... valt niet meer terug te draaien.

Kortom: Mooi klote, verkeerd verhaal.

sorry als ik nu mensen voor de kop stoot,

Dat doe je vast niet. En ik hoop dat ik het ook niet doe! (F)
laatste aanpassing
Uitspraak van Nefilem op vrijdag 4 april 2008 om 09:50:
Ik snap dan ook niet waarom Manuel, Ricardo en Thomas verder niet word genoemd. Aangezien jullie juist de mensen zijn... die er mee zijn begonnen

vermelding boeit me totaal niet, maar vermeld dan verder helemaal geen namen :O

nee, ben hier neit blij mee :/

gewoon de neiging om die dude te mailen waar die heel dit verhaal vandaan heeft :s
maar goed, heeft geen zin.
Uitspraak van Rico [Niet Verhoeven] op vrijdag 4 april 2008 om 09:55:
vermelding boeit me totaal niet, maar vermeld dan verder helemaal geen namen :O

Jah daar heb je ook weer gelijk in.

Het verhaal RADAR wat het doet en hoe wat waarom etc. Is zeker wel belangrijker!!

gewoon de neiging om die dude te mailen waar die heel dit verhaal vandaan heeft :s

Denk uit de grote duim.

maar goed, heeft geen zin.

Nee inderdaad.
Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 4 april 2008 om 10:19:
iig geleerd voor de volgende keer om het anders en beter aan te pakken.
meer duidelijkheid in onze visie

en minder bemoeienissen van derden :flower:
no hard feelings, amar speelt er wel in mee ;)

Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 4 april 2008 om 09:17:
Er zijn ver­schilende manieren om te dan­sen op house, zegt dj Jeffus. Hij laat een paar danspasjes zien

dat had ik wel willen zien:P

maar inderdaad een kut verhaal, mensen die toevallig geinterviewd zijn, cursusleiders niet aan bod gekomen en nog erger, de gehele geschiedenis van radar en de housescene is nergens te bekennen:S

journalisten ook:S

P.S initiatief is super geweest jongens! volgende keer beter(K)
laatste aanpassing
‘Attack of the New Generation’ invites Flack Factor

Flack? :9

Geen enkele house- dj gebruikt z’n echte naam. Als je goed bent ach­ter de knoppen en je heet Jeffrey ter Laak, dan kan dat natuurlijk niet.

:lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 april 2008 om 10:30:
journalisten ook

Hey! :[
laatste aanpassing
dat had ik wel willen zien

denk dat dat het enige leuke was :9
maar inderdaad een kut verhaal, mensen die toevallig geinterviewd zijn, cursusleiders niet aan bod gekomen en nog erger, de gehele geschiedenis van radar en de housescene is nergens te bekennen:S

journalisten ook:S

ach alles is verdraaid etc. dave en ik hadden alle info, alles uitgelegd, khad over de curcussen, leiders alles uitgelegd, vind je neregns weer:S
Uitspraak van Rico [Niet Verhoeven] op vrijdag 4 april 2008 om 10:16:
het ECHTE radar concept te tonen waarvoor we het nu eigenlijk doen;)

Ik ben zeer benieuwd!!! (Y)

Uitspraak van Rico [Niet Verhoeven] op vrijdag 4 april 2008 om 10:16:
suc6 zaterdag

Jah Dank je!

Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 4 april 2008 om 10:19:
;) wordt wederom knallen!!

Zeker zeker!!!

Uitspraak van Nadi 8) op vrijdag 4 april 2008 om 10:41:
Flack? :9

Niet eens gezien ;)

Uitspraak van Nadi 8) op vrijdag 4 april 2008 om 10:41:
Geen enkele house- dj gebruikt z’n echte naam. Als je goed bent achter de knoppen en je heet Jeffrey ter Laak, dan kan dat natuurlijk niet.

;)
1 ding is wel zeker, een gratis advertentie in de krant voor het feest morgen :P

Ennuh Tijs...ik wil een handtekening! 8)
laatste aanpassing
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34781, 75120, 39433}
Helaas verdraaid de ''paparazzi'' de boel wel vaker :S
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Ik denk dat je dit soort zaken sowieso niet als organisatie in een openbaar topic moet bespreken ;)
Uitspraak van Recklezz op vrijdag 4 april 2008 om 13:16:
Ik denk dat je dit soort zaken sowieso niet als organisatie in een openbaar topic moet bespreken

tuurlijk wel!
het persbericht mag dan verschillen van wat de bedoeling was, daarmee is de persbericht niks slechter om!
het is jammer dat het anders gelopen is, verder ist prima(Y)
Dingen als;

Uitspraak van Rico [Niet Verhoeven] op vrijdag 4 april 2008 om 10:25:
en minder bemoeienissen van derden
no hard feelings, amar speelt er wel in mee

zou ik zelf niet zo snel in een openbaar forum smietn :) Maar lekker boeieh ook. Wish u all the luck! (y)
daar zijn die topics voor :)

details etc worden uiteraard persoonlijk besproken ;)

maar bedankt voor je bezorgheid ;p
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1942, 2998}
hehe wees blij dat er wat in staat ... ondanks er wat verdraaid is.... hadden het alleen van te voren moeten bespreken.. maar de hoofdpunten staan erin ! en als iemand denkt dat ie het beter kan moet je dat mooi zelf gaan doen !!

Maarjah.. Heb wa zin in morge :D
laatste aanpassing
als ik geweten had dat het er zo kwam uit te zien dan had ik me bek ook wel gehouden maarjah daar nu beetje laat voor !!
dat weet je nooit van tevoren.. maar dan weten dat voor de volgende keer..maar ik denk dat de boodschap naar de mensen die niet weten wat wij doen wel duidelijk is.. je kunt die man oowk niet kwalijk nemen dat hij niet alle "vaktermen" kent..
flax die tlekens word genoemd als prof??

en het gaat puur over het feest zaterdag, staat niks over het echte verhaal van JC radar

Dan had je er zelf bij moeten gaan zitten... achteraf lullen kan ik oowk ...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 november 2007 om 19:10:
Jongerenwerk Scala in Hengelo

Hengelo Gelderland of Overijssel? 8)
Uitspraak van Rivkameteenv op vrijdag 4 april 2008 om 18:32:
Hengelo Gelderland of Overijssel?

HEHE ... staat in de krant van "Hengelo" dus welke zou ie bedoel?? :S
Uitspraak van Hell Yeah ! op vrijdag 4 april 2008 om 18:44:
HEHE ... staat in de krant van "Hengelo" dus welke zou ie bedoel??

Staat bij zn (FironX) gegevens geen woonplaats :-)
Dus het kunnen er twee wezen, gelderland of overijssel ;-)
Uitspraak van Rivkameteenv op vrijdag 4 april 2008 om 18:45:
Dus het kunnen er twee wezen, gelderland of overijssel

als je ff verder kijkt zie je dat 90 % wat hier reageerd wel uit Twente komt ;)
Uitspraak van [ N-tec ] op vrijdag 4 april 2008 om 18:55:
als je ff verder kijkt zie je dat 90 % wat hier reageerd wel uit Twente komt

Waarom zou je verder kijken als het ook in de begin post gemeld kan worden.
De meeste pf-ers lezen een begin post ;-)
laten we het verder wel pro houden hier in de topic.

verdere (negatieve) meningsverschillen graag onderling uitpraten (F)
Uitspraak van ManUmaX op vrijdag 4 april 2008 om 18:57:
laten we het verder wel pro houden hier in de topic.

Het is pro zo voorkom je namelijk mis verstanden ;-)
idd laten we dat maar doen :D... OP naar morge aamd :D
Uitspraak van JeffuS op vrijdag 4 april 2008 om 18:02:
als ik geweten had

Hey dont blame ya! :bier: MOrgen een grote kan met bier achterovergieten met zijn allen.

Uitspraak van Hell Yeah ! op vrijdag 4 april 2008 om 19:34:
OP naar morge aamd :D

Heb der zin aan!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Hell Yeah ! op vrijdag 4 april 2008 om 18:28:
Dan had je er zelf bij moeten gaan zitten... achteraf lullen kan ik oowk

don't blame me :O:O:O

ik wist hier totaal niks vanaf :O
dus nu neit ineens zo gaan lullen via flock :s
erg jammer dit weer :O:O

Uitspraak van Recklezz op vrijdag 4 april 2008 om 13:16:
Ik denk dat je dit soort zaken sowieso niet als organisatie in een openbaar topic moet bespreken

soms is dat nodig en helemaal als je je probeert stil te houden, maar je toch gal over je heen krijgt.
dan ga ik idd reageren op opmerkingen als:
Uitspraak van Hell Yeah ! op vrijdag 4 april 2008 om 17:48:
hehe wees blij dat er wat in staat

Uitspraak van Hell Yeah ! op vrijdag 4 april 2008 om 18:28:
Dan had je er zelf bij moeten gaan zitten... achteraf lullen kan ik oowk

mensen willen openbaar doen alsof ze alles weten? dan kunnen ze openbaar ook de echte verhalen horen.

voor de rest :lief:

hopelijk was het gisteren gezellig, want ik kon er niet bij zijn :s
en digital noize effect op oldschool madness :kwijl:
{argument 'id' ontbreekt}
Uitspraak van Rico [Niet Verhoeven] op zondag 6 april 2008 om 12:39:
hopelijk was het gisteren gezellig, want ik kon er niet bij zijn

it was:) helaas geen volle polle maar cker niet verkeerd!!
Foto's en filmpjes staan online op http://www.xplosivemusic.nl

Uitspraak van ManUmaX op zondag 6 april 2008 om 14:20:
helaas geen volle polle

Filmpjes gaan wa volle polle :P gvd wat klapperen ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Hell Yeah ! op zondag 6 april 2008 om 20:10:
Filmpjes gaan wa volle polle :P gvd wat klapperen

volgend verbeter punt?
bezoekers aantallen :D:D

laten we het hopen.
met zen allen komen we er wel verwacht ik ;) :respect:
Hmzz zo te zien waren het geluid en decoratie idd goed :)

Uitspraak van Rico [Niet Verhoeven] op zondag 6 april 2008 om 20:42:
met zen allen komen we er wel verwacht ik

(Y)

Woensdag ff bijkletsen dus :)
Waar is eigenlijk alles gebleven wat brenda toen had gefilmd van een paar edities geleden?:O Ben nog wel benieuwd:9
lijkt me wel een x om op een woensdag of maandag te komen kijken :D :D

ben net begonnen met (draaien)

ik kan wel een les gebruiken

of 100 :roflol:
Uitspraak van [ N-tec ] op maandag 7 april 2008 om 12:41:
Woensdag ff bijkletsen dus

zorg jij nou maar gewoon dat jij er bent 25 okt;p
Uitspraak van ManUmaX op woensdag 9 april 2008 om 10:22:
zorg jij nou maar gewoon dat jij er bent 25 okt

(Y) Sure I am (Y)
Kom je vanaaf ook nog ff Manuel ?
Uitspraak van [ N-tec ] op woensdag 9 april 2008 om 12:43:
Kom je vanaaf ook nog ff Manuel ?

nee vnaaf niet, thuis de hele avond lkkr 8er pc producern met een :bier:

iig viel spaB!
Dat was et zekers :)
Ik goat sloapn,truste mensen :bier:
Hahahaha trusten nico!! ennuh...succes met je kater morn :P(y)