Partyflock

Forumonderwerp · 979996

Komen uit Bulgarije!

http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/artikel/asp/artnr/177278/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:40:
zal het een reden hebben?

:lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:40:
zal het een reden hebben?

Amish mogen geen afbeelding van zichzelf hebben, laat staan dat ze een camera mogen hebben.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:43:
Amish mogen geen afbeelding van zichzelf hebben, laat staan dat ze een camera mogen hebben.

Jij snapt het! Daarom zijn die 3 op de foto maar 3 meiden die ik van het internet geplukt heb :lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:43:

Klinkt logisch

dus forum plaatje geen amish?
Ik zie 3 meide, maar wie is wie :P

Uitspraak van Trizztan op donderdag 1 november 2007 om 11:46:
Ik zie 3 meide, maar wie is wie

geen amish in ieder geval:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:44:
Jij snapt het! Daarom zijn die 3 op de foto maar 3 meiden die ik van het internet geplukt heb

:yes: ik haal mijn plaatjes ook altijd van Xpeeps

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:47:
haal mijn plaatjes ook altijd van Xpeeps

handige he!! ik heb deze van sugababes!! :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:47:
geen amish in ieder geval

haha dat weet je niet ;):lol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:48:
sugababes!!

? is dat ook 18+?

Uitspraak van Trizztan op donderdag 1 november 2007 om 11:49:
haha dat weet je niet

nee, geen 1 daarvan is amish :[

:D

Welke van de 2 links ben je nou? :P

hahah daar sta ik helemaal niet op!!

ik ben op mijn profielfoto de middelste :[
dus ik sta niet op die foto hierboven :no:
laatste aanpassing

Maar op die foto staan wel Tays en Marieke :lief:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 10:31:
jarenlang strijden vrouwen om emancipatie, gaan ze zich allemaal op deze manier te koop zetten laatste aanpassing 1 november 2007 10:32

Wat heeft dit in godsnaam met emancipatie te maken? En doe vooral lekker denegerend over vrouwen.:looser: Zit je soms ook op zondag 3x per dag vooraan in de kerk?
laatste aanpassing

snap er geen drol meer van:(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:56:
Maar op die foto staan wel Tays en Marieke

OT

En nu je billen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:58:
snap er geen drol meer van

wat dan?

Uitspraak van actief op donderdag 1 november 2007 om 11:57:
Zit je soms ook op zondag 3x per dag vooraan in de kerk

die koorkipjes zijn het geilst.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 11:59:
wat dan?

ff duidelijk nu

eerst foto van jou
dan je billen

dan zeggen wij wel of je sloggi word ja of nee:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:01:
eerst foto van jou

Zie profielfoto! :X

dan je billen

dan zeggen wij wel of je sloggi word ja of nee

:lol: :no: Dat antwoord weet ik zelf al! :D
laatste aanpassing

of je sloggi word ja of nee

:lol::D

Idd :yes: En in het openbaar zeggen dat ze het verschrikkelijk vinden etc. Vandaar mijn vraag ook.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:02:
Dat antwoord weet ik zelf al!

ja maar dat zegt niks:D

:lol: idd :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:06:
ja maar dat zegt niks

Voor mij wel (y) :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:08:
Voor mij wel

(Y)

mijk nou jij sloggiboy:D

show it amisch bitch

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:09:
mijk nou jij sloggiboy

show it amisch bitch

Aangezien je meerdere mensen vraagt om hun ass te showen, zou ik zeggen, neem zelf het voortouw, wees een bikkel en deel je poeperd met ons (y)
Even serieus he; is er dan niemand die heel deze competitie zo walgelijk vind? Het zou maar je toekomstige vriendin zijn die mee doet; wil je haar eens goed te grazen nemen, zie je naast haar bed een uitnodiging aan de 'show your bips aan de wereld-in de panama' liggen. Nou, fijn zeg. Iedereen weet hoe je vriendin d'r kont uitziet! Ze verkoopte zichzelf in feite (prijzengeld in de wacht slepen).

Nog erger, het is je zusje of je dochter. Je kan niet eens meer door je dorp want iedereen weet dat jij diegene bent die er voor heeft gezorgd dat Appekedam-oost op de kaart is komen te staan omdat je dochter Felicia zo nodig met haar vriendinnetje Ashayala haar billen moest fotograferen en een stel wulpse rukkers op haar wilde laten stemmen door een zo sexy mogelijk pose aan te nemen, al dan niet met glimmende olie over haar lichaam gesmeerd.

Gadverdamme.
!!!!!!!!!!!

Uitspraak van Radarr op donderdag 1 november 2007 om 12:12:
Even serieus he; is er dan niemand die heel deze competitie zo walgelijk vind? Het zou maar je toekomstige vriendin zijn die mee doet; wil je haar eens goed te grazen nemen, zie je naast haar bed een uitnodiging aan de 'show your bips aan de wereld-in de panama' liggen. Nou, fijn zeg. Iedereen weet hoe je vriendin d'r kont uitziet! Ze verkoopte zichzelf in feite (prijzengeld in de wacht slepen).

Nog erger, het is je zusje of je dochter. Je kan niet eens meer door je dorp want iedereen weet dat jij diegene bent die er voor heeft gezorgd dat Appekedam-oost op de kaart is komen te staan omdat je dochter Felicia zo nodig met haar vriendinnetje Ashayala haar billen moest fotograferen en een stel wulpse rukkers op haar wilde laten stemmen door een zo sexy mogelijk pose aan te nemen, al dan niet met glimmende olie over haar lichaam gesmeerd.

Gadverdamme.

En jij komt uit Timboektoe of Iran zeker?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:12:
Aangezien je meerdere mensen vraagt om hun ass te showen, zou ik zeggen, neem zelf het voortouw, wees een bikkel en deel je poeperd met ons

allang gedaan:D

Gadverdamme.
!!!!!!!!!!!

maak je druk om belangrijke dingen zou ik zeggen

ze doen allemaal vrijwillig mee dus zie niet in waarom
het zo erg zou zijn

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:15:

nee, Qatar
laatste aanpassing

Gadverdamme.
!!!!!!!!!!!

Hoezo walgelijk???????? Je kan er ook gewoon heel trots op zijn :looser:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:15:

Nee samen met Xeno uit staphorst.
laatste aanpassing
Qatar. ;) En dat heeft vrij weinig te maken met mijn denkwijze. Hoewel.. Als je het hier zou doen zou je het minder goed afbrengen. Daarnaast, ik vind het werkelijk walgelijk dat mensen zo te koop staan met hun lichaam. En 'lahopla', als het je zusje zou zijn die net 18 is geworden? Maakt het je dan nog steeds niets uit? Dat je vrienden weten hoe haar bilpartij eruit ziet met een mooie string?
Uitspraak van actief op donderdag 1 november 2007 om 12:17:
Hoezo walgelijk???????? Je kan er ook gewoon heel trots op zijn :looser:

Dus gooi je het maar op straat? Dat is echt heel erg vies.

Uitspraak van actief op donderdag 1 november 2007 om 12:17:
Nee samen met Xeno in staphorst.

Uitspraak van Radarr op donderdag 1 november 2007 om 12:17:
En 'lahopla', als het je zusje zou zijn die net 18 is geworden? Maakt het je dan nog steeds niets uit? Dat je vrienden weten hoe haar bilpartij eruit ziet met een mooie string?

als ik die zou hebben

nee als zij dat wil en ze heeft de billen ervoor

(Y) mijn zegen heeft ze :)

Qatar. En dat heeft vrij weinig te maken met mijn denkwijze. Hoewel.. Als je het hier zou doen zou je het minder goed afbrengen. Daarnaast, ik vind het werkelijk walgelijk dat mensen zo te koop staan met hun lichaam. En 'lahopla', als het je zusje zou zijn die net 18 is geworden? Maakt het je dan nog steeds niets uit? Dat je vrienden weten hoe haar bilpartij eruit ziet met een mooie string?

Zou juist trots wezen op mijn zusje, maar jouw zusje draagt zeker zo'n mooie Burqa.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:18:
(Y) mijn zegen heeft ze

Dan verschillen wij gewoon daar in, denk ik. :) Ik zou het nooit toelaten namelijk, dat een meisje zichzelf als lustobject te koop zet.

En dat heeft vrij weinig te maken met mijn denkwijze. Hoewel.. Als je het hier zou doen zou je het minder goed afbrengen. Daarnaast, ik vind het werkelijk walgelijk dat mensen zo te koop staan met hun lichaam. En 'lahopla', als het je zusje zou zijn die net 18 is geworden? Maakt het je dan nog steeds niets uit? Dat je vrienden weten hoe haar bilpartij eruit ziet met een mooie string?

kerel, overdrijf niet zo! Tegenwoordig zie je overal blote billen, op bepaalde feestjes, op het strand, in de bladen! Je moet niet zo moeilijk doen! Laat die meiden lekker zelf uitzoeken wat ze willen doen! Als ik flink wat geld in de wacht zou kunnen slepen met het showen van mijn blote ass, zou ik het misschien ook wel doen (y) Lekker belangrijk! Het is maar een KONT!

Uitspraak van Radarr op donderdag 1 november 2007 om 12:19:
Ik zou het nooit toelaten namelijk, dat een meisje zichzelf als lustobject te koop zet.

Nee in jouw vocabulaire staat eerwraak zeker bovenaan.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:20:

:roflol: inderdaad!

Radarr, ben jij moslim?
laatste aanpassing

Dan verschillen wij gewoon daar in, denk ik. Ik zou het nooit toelaten namelijk, dat een meisje zichzelf als lustobject te koop zet.

(Y)

Ik zou het nooit toelaten namelijk, dat een meisje zichzelf als lustobject te koop zet.

Dat jij dat meisje dan als lustobject ziet, zegt meer over jou dan over het meisje!

Uitspraak van actief op donderdag 1 november 2007 om 12:23:
Dat jij dat meisje dan als lustobject ziet, zegt meer over jou dan over het meisje!

(y)

:roflol:

Dat jij dat meisje dan als lustobject ziet, zegt meer over jou dan over het meisje

Scherp :)
Uitspraak van Trizztan op donderdag 1 november 2007 om 11:30:
ze is wel de geilste amish die ik ken

Ey respect daarvoor jwt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 november 2007 om 12:22:
Radarr, ben jij moslim?

Nee. Ik ben existentialist.

Nee. Ik zou me voor haar schamen en contacten verbreken.

kerel, overdrijf niet zo! Tegenwoordig zie je overal blote billen, op bepaalde feestjes, op het strand, in de bladen! Je moet niet zo moeilijk doen! Laat die meiden lekker zelf uitzoeken wat ze willen doen! Als ik flink wat geld in de wacht zou kunnen slepen met het showen van mijn blote ass, zou ik het misschien ook wel doen (y) Lekker belangrijk! Het is maar een KONT!

Ik vind deze opmerking echt heel erg. Het is niet normaal dat mensen zo hun lichaam op straat gooien. Tientallen jaren geleden werd je daar nog voor geslagen door je ouders en toen was het allemaal veel discreter, binnenshuis. Het is echt heel erg dat we alles steeds maar toestaan: nu is het een kont, over tien jaar zijn het de borsten die je overal maar kunt laten zien en tien jaar daarna is het volkomen normaal dat je dochter van dertien zich laat neuken door vijftien brede negers op het strand en roepen we een 'big dick in tight pussy' contest uit door middel van het internet. We accepteren steeds maar meer en we zeiken maar op de conservatieve gedachtengoed van gelovigen (christendom, islam, jodendom: allen zijn tegen zulke openlijkheden), maar ondertussen is het ook niet normaal dat je dochter van dertien zich laat neuken en je zusje van 18 haar billen aan heel de wereld laat zien.

Openlijkheid is goed, maar er zijn hedendaag geen grenzen meer en dat vind ik verontrustend. Waar ligt de grens? Die is klaarblijkelijk niet meer. Zolang het maar 18+ is, mag alles en doet iedereen dat ook.

En waar zeg ik precies dat ík haar als lustobject zie? Kan je dat even citeren?
Uitspraak van Radarr op donderdag 1 november 2007 om 12:27:
Het is niet normaal dat mensen zo hun lichaam op straat gooien.

Niet zeiken, in de oertijd liepen we ook naakt (Y)