Partyflock

Forumonderwerp · 979452
Dries Roelvink: 'Ik had seks met bruid'

AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink blijkt op een bruiloft een nummertje te hebben gemaakt met de stralende bruid, op een paar meter afstand van de bruidegom. "Ik zette haar gewoon tegen de muur", vertelt de 48-jarige blonde adonis zonder blikken of blozen.

Dries deed deze opmerkelijke uitspraak in het tv-programma Spuiten & Slikken, waar hij zondagavond te gast was. "De bruid was een vriendin van me en ik zou op haar bruiloft gaan zingen. Vlak voordat ik zou optreden kwam ze nog even bij me langs om te vragen hoe het ging. Van het een kwam het ander. Voordat we het wisten waren we aan het zoenen en uiteindelijk zette ik haar maar tegen de muur."

Dries' nummertje met de kersverse bruid heeft geen nadelige gevolgen gehad voor haar huwelijk. "Ze hebben samen drie kinderen en ze zijn gelukkig getrouwd."

De zanger was opvallend openhartig over zijn seksleven. Op de vraag wat de gekste plek is waar hij ooit seks heeft gehad, antwoordde hij zonder enige schroom: "In een woonkamer, die gevuld was met zo'n twintig man. Mijn toenmalige vriendinnetje zat bij mij op schoot, met haar rug tegen me aan." Volgens Dries kwam het initiatief van zijn vriendin. "Ze had opeens mijn broek geopend. Met een kamer vol visite hebben we heel stiekem seks gehad. Volgens mij had maar één iemand het door." En voor wie het weten wil: meneer Roelvink bereikte zijn hoogtepunt...

wat een verhalen gister :lol:
dries de nieuwe wedding-crasher!

HELD _0_
broodje aap verhaal
Uitspraak van Stanley3x0 op zondag 4 november 2007 om 17:25:
broodje aap verhaal

Kerel, jij moet bij de recherche gaan werken, denk dat de rest van partyflock mijn laatste postings wel serieus nam maar gelukkig kwam jij hier om de waarheid te vertellen.

Verander je naam maar in Sherlock speurneus!

schaap!

zeg het seec :lief:

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 16:53:
Zijn geruchten, willen Dries in een kwaad daglicht zetten, Verdenk marco Borsate er toch al van dat ie een haatcampagne voert tegen onze dries! Waarschijnlijk jaloers op Dries zijn succes

:roflol: :lol:
Uitspraak van seec op zaterdag 3 november 2007 om 08:57:
Ga dan naar een bruizende metrepool als Almelo of Uitgeest?

Sinds wanneer bruist mijn dorp?

Uitspraak van Sonny B. Good op zondag 4 november 2007 om 19:52:

Jullie Station Bruist. Vooral als het bij Amsterdam Chaos is :X
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 19:56:
Jullie Station Bruist

dat dan weer wel

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 16:53:
Waarschijnlijk jaloers op Dries zijn succes!

Welk succes? Ik kan je vertellen dat die sukkel niet eens 100 man bij elkaar heeft gekregen voor een optreden afgelopen week... :loser:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 november 2007 om 22:35:
Welk succes? Ik kan je vertellen dat die sukkel niet eens 100 man bij elkaar heeft gekregen voor een optreden afgelopen week...

Was de bedoeling, Dries wilde een intiem concert geven met alleen zijn allertrouwste fans, schitterend akoestisch concert waar in deze intieme amiance zijn gevoelige teksten en prachtige stem nog beter naar voren kwamen!

PS. master of Disaster, heb je je kaart voor Dries in Ahoy al binnen?

UP for Dries!
Uitspraak van Sonny B. Good op zondag 4 november 2007 om 19:52:

Uitgeest waar wordt gefeest als een beest, kan me voorstellen dat een Dries Roelvink party daar compleet gekkenhuis wordt!

De slet
Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 15:59:
Ben toch echt de lelijke seec uit DTC, Oozoo (topicstarter) kan dit wel beamen als ie weer online is!

:yes: los van alle andere reacties door seec is hier geen woord over gelogen, met nadruk op de lelijkste!

ik had sex met dries roelvink
Geweldig dit :D

och ja, dacht het niet dus!

Uitspraak van seec op maandag 5 november 2007 om 05:18:
Was de bedoeling, Dries wilde een intiem concert geven met alleen zijn allertrouwste fans, schitterend akoestisch concert waar in deze intieme amiance zijn gevoelige teksten en prachtige stem nog beter naar voren kwamen!

En hij heeft zo'n succes dat er bijna niemand op kwam dagen bedoel je (N)

die kerl moeten ze gewoon ondere een te hoge temperatuur van een zonnebank leggen....

aandachts geile blonde flikker
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 november 2007 om 15:09:
En hij heeft zo'n succes dat er bijna niemand op kwam dagen bedoel je

Kerel, Je bent gewoon jalours dat je op Dries zijn knappe kop!

Up for Dries!

PS, oozoo, alles flex? en nu fijn naar de melbourne cup! Alleen maar Dries roelvink platen hier op de jukebox in OZ. Hij heb de wereld veroverd!

Uitspraak van seec op dinsdag 6 november 2007 om 04:27:
Kerel, Je bent gewoon jalours dat je op Dries zijn knappe kop!

Up for Dries!

PS, oozoo, alles flex? en nu fijn naar de melbourne cup! Alleen maar Dries roelvink platen hier op de jukebox in OZ. Hij heb de wereld veroverd!

Djiezoes, en dat moet je nog even kwijt om fucking half 5 in de ochtend? :roflol:

Nou, Karel; veel succes met het enorme "succes" van Driesje :rot:
eeey driesje roelvink lover!

woon nog gewoon in dtc, werk in arnep! denk je nou echt dat ik ooit
ons prachtige dörekum ga verlaten? verder alles mager en gezond!
wannneer kom je weer terug kerel? Alim heeft net een half jaar in de bak gezeten en is nu een echte moslim geworden! zo saaaai....
die gek drinkt en gokt niet meer!!!
wordt tijd dat je weer terug komt en hem het goede voorbeeld komt geven! normaal komt iemand vrij en wordt een grotere boef,hij heeft waarschijnlijk teveel driesje roelvink in de bak gehoord en gaat
huisje-boompje-beestje ding doen!

(f)
laatste aanpassing
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 6 november 2007 om 14:06:
https://partyflock.nl/topic/963782:I_love_Dries.htm­l

Respect!

Uitspraak van oozie op dinsdag 6 november 2007 om 14:04:
woon nog gewoon in dtc, werk in arnep! denk je nou echt dat ik ooit
ons prachtige dörekum ga verlaten? verder alles mager en gezond!
wannneer kom je weer terug kerel? Alim heeft net een half jaar in de bak gezeten en is nu een echte moslim geworden! zo saaaai....
die gek drinkt en gokt niet meer!!!
wordt tijd dat je weer terug komt en hem het goede voorbeeld komt geven! normaal komt iemand vrij en wordt een grotere boef,hij heeft waarschijnlijk teveel driesje roelvink in de bak gehoord en gaat
huisje-boompje-beestje ding doen!

Ben zeker niet terug voor augustus volgend jaar, sparen gaat niet zo goed! Dries luisteren in de bak is niet goed, toen ik zeven maanden moest luisterde ik 24 uur per dag, werd helemaal gek van de gedachte dat ik niet naar zijn concerten kon! Kwam toen tot de conclusie dat ik niet kan leven in een wereld zonder Dries.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 november 2007 om 08:34:
Djiezoes, en dat moet je nog even kwijt om fucking half 5 in de ochtend?

Nou, Karel; veel succes met het enorme "succes" van Driesje

Haha Einstein,
Uitspraak van seec op woensdag 7 november 2007 om 09:28:
Ben zeker niet terug voor augustus volgend jaar, sparen gaat niet zo goed! Dries luisteren in de bak is niet goed, toen ik zeven maanden moest luisterde ik 24 uur per dag, werd helemaal gek van de gedachte dat ik niet naar zijn concerten kon! Kwam toen tot de conclusie dat ik niet kan leven in een wereld zonder Dries.

hoorde al zoiets van je pa! hij zij al cees heeft carriere gemaakt, heeft 10 man onder zich werken... hij werkt als begrafenisondernemer!
haha... laters!
Uitspraak van seec op maandag 5 november 2007 om 05:20:
Uitgeest waar wordt gefeest als een beest, kan me voorstellen dat een Dries Roelvink party daar compleet gekkenhuis wordt!

Wordt zeker gehouden in bieren cafe thijssen
Dries een egte speler, respekt !!
Uitspraak van oozie op woensdag 7 november 2007 om 13:31:
hoorde al zoiets van je pa! hij zij al cees heeft carriere gemaakt, heeft 10 man onder zich werken... hij werkt als begrafenisondernemer!
haha... laters!

Moet je nog baan hebben dan, we hebben nog mensen nodig? 12 euro voor onkruid schoffelen! Lijkt me wel wat voor jouw! Leo belde me ook nog, vroeg om een baan, haha, moet niet veel gekker worden! Zodadelijk belt sjikke nog op voor een baan!
Uitspraak van seec op donderdag 8 november 2007 om 10:16:
Zodadelijk belt sjikke nog op voor een baan!

je gelooft het niet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
sjikke werkt als chauffeur, pakketjesdienst sneltransport!
Uitspraak van oozie op donderdag 8 november 2007 om 10:24:
je gelooft het niet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
sjikke werkt als chauffeur, pakketjesdienst sneltransport!

Neem aan dat vele pakketjes dan helaas leeg worden bezorgd!

Maar zonder dollen, dit is Dries zijn topic dus:

UP FOR DRIES!
laatste aanpassing
Uitspraak van seec op donderdag 8 november 2007 om 13:15:
UP FOR DRIES!laatste aanpassing 8 november 2007 13:15

ik had sex met je
Uitspraak van seec op donderdag 8 november 2007 om 13:15:
Neem aan dat vele pakketjes dan helaas leeg worden bezorgd!

dat zijn andere pakketjes ;)
Yo kale Teec, how is it down under. Zeker zwaar an 't vervelen nu je op partyflock een beetje onzinnige berichten aan 't plaatsen bent... Sinds wanneer heb je trouwens zo'n wilde haardos??

waarom is die gast nog niet dood?

ze hebben het temparatuur metertje nog niet gevonden van zijn zonnebank :O
Uitspraak van Dillûh op donderdag 8 november 2007 om 20:21:
Yo kale Teec, how is it down under. Zeker zwaar an 't vervelen nu je op partyflock een beetje onzinnige berichten aan 't plaatsen bent... Sinds wanneer heb je trouwens zo'n wilde haardos??

Jaja, heb me fijn een coupe de dries aangemeten, kostte me een flinke pak met geld maar is het zeker waard, en kiek hoe bruin ik ben, fijn stralend zonnetje hier, vandaag weer 40 graden, heerlijk om onkruid te wieden met zulke temperaturen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 november 2007 om 23:19:
waarom is die gast nog niet dood?

He manoman, zie in je profiel dat je motto bla bla bla, ... die young is, hopelijk hou je je eran. Vijanden van Dries zijn vijanden van mij!

Zoals de titel van deze fijne gabberklassieker van een aantal jaartjes terug zegt:

DON'T FUCK WITH THE ROELVINK!

UP FOR DRIES!
'someone' spring a.u.b. uit een ballon.. DOWN

oyeah :b
Uitspraak van seec op vrijdag 9 november 2007 om 09:53:
UP FOR DRIES!

het sex leven van dries :p
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 9 november 2007 om 12:19:
het sex leven van dries

H3lD3Ng t0p1k!

_0_

Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op vrijdag 9 november 2007 om 12:49:
dries gaat ook zingen op mijn bruiloft

Heb je hekel aan je schoonfamili dang? :X
Uitspraak van º²º Miss Dynamite *** op vrijdag 9 november 2007 om 12:49:
dries gaat ook zingen op mijn bruiloft

eyz respekt, gaan er ook nog extra kaarten in de verkoop ofzo?