Partyflock

Forumonderwerp · 979452
Dries Roelvink: 'Ik had seks met bruid'

AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink blijkt op een bruiloft een nummertje te hebben gemaakt met de stralende bruid, op een paar meter afstand van de bruidegom. "Ik zette haar gewoon tegen de muur", vertelt de 48-jarige blonde adonis zonder blikken of blozen.

Dries deed deze opmerkelijke uitspraak in het tv-programma Spuiten & Slikken, waar hij zondagavond te gast was. "De bruid was een vriendin van me en ik zou op haar bruiloft gaan zingen. Vlak voordat ik zou optreden kwam ze nog even bij me langs om te vragen hoe het ging. Van het een kwam het ander. Voordat we het wisten waren we aan het zoenen en uiteindelijk zette ik haar maar tegen de muur."

Dries' nummertje met de kersverse bruid heeft geen nadelige gevolgen gehad voor haar huwelijk. "Ze hebben samen drie kinderen en ze zijn gelukkig getrouwd."

De zanger was opvallend openhartig over zijn seksleven. Op de vraag wat de gekste plek is waar hij ooit seks heeft gehad, antwoordde hij zonder enige schroom: "In een woonkamer, die gevuld was met zo'n twintig man. Mijn toenmalige vriendinnetje zat bij mij op schoot, met haar rug tegen me aan." Volgens Dries kwam het initiatief van zijn vriendin. "Ze had opeens mijn broek geopend. Met een kamer vol visite hebben we heel stiekem seks gehad. Volgens mij had maar één iemand het door." En voor wie het weten wil: meneer Roelvink bereikte zijn hoogtepunt...

wat een verhalen gister :lol:
dries de nieuwe wedding-crasher!
Respect voor Dries, een van de grootste artiesten van zijn generatie! Altijd kippevel van zijn gevoelige teksten!

Oozoo lamme vieze turkse medemens, alles goed in dtc? nog steeds carriere aan het maken?
Uitspraak van seec op vrijdag 2 november 2007 om 03:14:
Respect voor Dries, een van de grootste artiesten van zijn generatie! Altijd kippevel van zijn gevoelige teksten!

Oozoo lamme vieze turkse medemens, alles goed in dtc? nog steeds carriere aan het maken?

Cees ik ben inmiddels verkast naar Arnhem! Ben hier carriere aan het maken door koffie te zetten en patience spelen jwt! Hoe is het in Australië al een kangeroo gevangen?

heb je het laatste nieuws al gehoord vanuit DTC?

moet je deze link maar eens aanklikken? Ken je hem nog vanuit brothers? haha

http://helpvermist.hyves.nl/album/12338232/HELP_VERMIST/0VrL/photos/129378630/0/Od0-/#media=4.129378630.Od0-
Uitspraak van oozie op maandag 29 oktober 2007 om 15:16:
om te vragen hoe het ging. Van het een kwam het ander

waarom gebeurd mij dat nooit....? :vaag:

Het schijnt dat Dries ook een triootje met Gorden en Joling heeft gehad en dat Dries daarbij is uitgescheurd tot z'n schouderbladen :rot:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 oktober 2007 om 16:08:
Wilma Nanninga

­

daar wil ik ook niets van weten

:lol:
Ranzig ventje :lol:

In een woonkamer, die gevuld was met zo'n twintig man. Mijn toenmalige vriendinnetje zat bij mij op schoot, met haar rug tegen me aan." Volgens Dries kwam het initiatief van zijn vriendin. "Ze had opeens mijn broek geopend. Met een kamer vol visite hebben we heel stiekem seks gehad. Volgens mij had maar één iemand het door." En voor wie het weten wil: meneer Roelvink bereikte zijn hoogtepunt...

:respect: voor deze man :roflol:
dries = hoop bla bladie bla.
Schande voor de beesten die hier neerbuigend doen over Herr Dries, Dries Roelvink rasartiest, beter dan die herrie waar jullie naar luisteren, Jullie moeten allemaal maar eens naar zijn nieuwe single Doktersroman! zo gevoelig deze plaat, heb mijn ouders al laten weten dat ik deze plaat wil laten horen op mijn begrafenis! Elke keer kippevel als ik naar dries luister,

PS ooz, die gek ken ik nog wel, ook niet echt slim om over die fietsbrug te lopen s'nachts, ratsgekke buurt daar, veel schorum daar net over de brug in west!

Waarom verhuizen naar Arnhem btw? Meest lauwe stad op deze planeet? Ga dan naar een bruizende metrepool als Almelo of Uitgeest? Zwaar teleurgesteld in je! Wel vet dat je nu ken stappen in cafe Sjonnie tegenover station Presikhaaf! Altijd nog een keer naar binnen willen gaan daar! Heb je al seizoenskaart voor Vitesse!
Uitspraak van seec op zaterdag 3 november 2007 om 08:57:
Schande voor de beesten die hier neerbuigend doen over Herr Dries, Dries Roelvink rasartiest, beter dan die herrie waar jullie naar luisteren, Jullie moeten allemaal maar eens naar zijn nieuwe single Doktersroman! zo gevoelig deze plaat, heb mijn ouders al laten weten dat ik deze plaat wil laten horen op mijn begrafenis! Elke keer kippevel als ik naar dries luister,

Inderdaad :respect: fuck al die haters!
Uitspraak van seec op zaterdag 3 november 2007 om 08:57:

drugs is leuk maar je moet het wel een beetje in de hand houden :D
Dries Roelvink: 'Ik had seks met bruid'

je moet wat zeggen he als nederland je bijna vergeten is :/
LOL is hij niet die gozert die op trouwerijen en feest partijtjes speelt, LOl gooit ie wel zn eigen glazen in, welke bruidegom gaat die slak nu nog inhuren

boefje is het of hij heeft goeie fantasie

Wie?
And up voor Dries! Fuck elvis, dries is de King.

Kan niet wachten tot mijn huwelijksdag, lijkt mij gigantisch geil om Dries special voor mij en me vrouw te zien optreden en hopelijk neemt hij mijn vrouw daarna ook nog effe heerlijk tegen de muur, of nog beter, misschien wil hij mij wel effe fijn verwennen op me huwelijksdag! Zeker weten dat ik mijn eerste drie kinderen dries, dries en dries ga noemen!

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 05:38:
dries, dries en dries

kan beter dries roel en vink das nog overzichtelijk 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 november 2007 om 11:22:
of hij heeft goeie fantasie

Ja dat zou ook nog eens kunnen.. Aghh hij vertelde het leuk :yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 10:36:
kan beter dries roel en vink das nog overzichtelijk

Dank u voor dit fantastische idee, de vriendin was niet zo dol op het idee om de kinderen dries, dries en dries te noemen, Effe zien of dit haar goedkeuring kan krijgen!

Altijd lachen met Koen en Sader Show. Toen ze Dries opbelde om te vragen hoe het met kaarten verkoop gaat. En dan Dries Roelvink hot line bellen, en kijken hoeveel hij nou echt verkocht.

Keertje was het.. dat er 2 kaarten terug werden gebracht :lol:

En toch mee gaan met de grapjes. Hij kan wel tegen stootje die mek.. dat kan ik wel waarderen.

Dries Roelvink

moeten ze gewoon op sterkwater zetten en nooit meer naar om kijken . wat een lul is dat zeg

Dries Roelvink

(N) :rot: :dood:
laatste aanpassing
Respect voor Dries! Jullie zijn waarschijnlijk gewoon te dom om zijn diepzinnige teksten te begrijpen!
bahhhhh die dries
laatste aanpassing

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 15:22:
Jullie zijn waarschijnlijk gewoon te dom om zijn diepzinnige teksten te begrijpen!

:roflol::lol:

had het toevallig gezien

haha

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 15:22:
Respect voor Dries! Jullie zijn waarschijnlijk gewoon te dom om zijn diepzinnige teksten te begrijpen

diepzinnige teksten :| en dat op het josti band iq gemiddelde :roflol: , nee als je de tekst kan begrijpen kom je zeker intelligent over :no:
Luister maar eens naar zijn fantastische single champagne voor oranje! Elke keer weer kippevel!

Nouja,
Vind het best knap wat ie doet.
Ik geloof niet dat ik iemand ken die ook maar 1 liedje van hem kan noemen...

Maar IEDEREEN kent Dries Roelvink

Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 15:31:
Maar IEDEREEN kent Dries Roelvink

Van Reclame jwz :smoke:
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 15:30:
diepzinnige teksten en dat op het josti band iq gemiddelde , nee als je de tekst kan begrijpen kom je zeker intelligent over

Laatste iq test behaalde ik wel een score van 86 dus.... Had nog meer kunnen wezen als ik geweten had dat met iq niet dat betalingsmiddel bedoeld werd!

Ik ben het bewijs dat het niet schadelijk is als je vader en moeder broer en zus zijn!

Gegroet!

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 15:30:
Elke keer weer kippevel!

mot je naar de poelier gaan en verkopen dat kippenvel . verdien je er nog wat aan :D

Hahahahahahahahah

:roflol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 15:35:
mot je naar de poelier gaan en verkopen dat kippenvel . verdien je er nog wat aan

Hoeveel iq denk je dat ik daar voor kan vragen?

Nou.. ik vroeg laeast sooh.. 34 Eq voor een halve gram coke.
Vonden ze bespottelijk hoog.

Maar dat was Buiten EU. Ik weet niet hoet het in VS nu is :/

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 15:38:
Hoeveel iq denk je dat ik daar voor kan vragen?

voor jouw iq niet veel maar dat kippenvelletje van je kan misschien nog iets op leveren ??? 1 euro tops
Das mooi, want dat is precies genoeg Om de nieuwe single van Dries Roelvink "doktersroman" te kopen, was ik al een paar weken voor aan het sparen!

Vanavond is Herr dries trouwens in Life & Cooking, iedereen kijken!

En 1 December een optreden in mijn woonplaats Doetinchem (kan van opwinding al een paar nachten niet slapen)

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 15:50:
kan van opwinding al een paar nachten niet slapen)

Was die concert in Ahoy nog uitverkocht? :lol:

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 15:50:
Das mooi, want dat is precies genoeg Om de nieuwe single van Dries Roelvink "doktersroman" te kopen, was ik al een paar weken voor aan het sparen!

Vanavond is Herr dries trouwens in Life & Cooking, iedereen kijken!

En 1 December een optreden in mijn woonplaats Doetinchem (kan van opwinding al een paar nachten niet slapen)

volgens mij ben jij zo fake als wat :|
haha, denk je? Ben toch echt de lelijke seec uit DTC, Oozoo (topicstarter) kan dit wel beamen als ie weer online is!

En als je niet geloofd dat dries in life & cooking komt verwijs ik je effe naar de website van dries, Ben effe vergeten wat het is maar google het effe en dan zul je zien dat het weer prachttv wordt vanavond!

JOngeeeeeee
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 15:52:
Was die concert in Ahoy nog uitverkocht?

Concert is nog niet uitverkocht, Ongeloofelijk maar waar! Master of Disaster is niet meer online dus ik denk dat die effe een kaart aan het halen is, Ik heb mijne natuurlijk al binnen. Kaartverkoop begon zaterdag 8 september, maar ik lag al vanaf 23 augustus bij de ticketbox zodat ik zeker was dat ik een kaart had! Was me de lange zit meer dan waard!

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 16:33:
Was me de lange zit meer dan waard!

Hahah.. wat is nummer van die hotline :lol:
Gerucht gaat trouwens dat concert verplaatst is naar de Kuip vanwege overweldige belangstelling. Kan iemand dit bevestigen?

Hotline is 06-dries, maar denk dat je zo'n twee miljoen wachtenden voor je heb!
laatste aanpassing

Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 16:42:
Hotline is 06-dries, maar denk dat je zo'n twee miljoen wachtenden voor je heb!

hahah.. nee gek :p
Uitspraak van seec op zondag 4 november 2007 om 16:42:
Gerucht gaat trouwens dat concert verplaatst is naar de Kuip vanwege overweldige belangstelling. Kan iemand dit bevestigen?

Nee volgens mij zijn er pas stuk of 1000 verkocht :p
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 november 2007 om 16:49:
Nee volgens mij zijn er pas stuk of 1000 verkocht

Zijn geruchten, willen Dries in een kwaad daglicht zetten, Verdenk marco Borsate er toch al van dat ie een haatcampagne voert tegen onze dries! Waarschijnlijk jaloers op Dries zijn succes!
laatste aanpassing