Partyflock

Forumonderwerp · 979452
Dries Roelvink: 'Ik had seks met bruid'

AMSTERDAM - Volkszanger Dries Roelvink blijkt op een bruiloft een nummertje te hebben gemaakt met de stralende bruid, op een paar meter afstand van de bruidegom. "Ik zette haar gewoon tegen de muur", vertelt de 48-jarige blonde adonis zonder blikken of blozen.

Dries deed deze opmerkelijke uitspraak in het tv-programma Spuiten & Slikken, waar hij zondagavond te gast was. "De bruid was een vriendin van me en ik zou op haar bruiloft gaan zingen. Vlak voordat ik zou optreden kwam ze nog even bij me langs om te vragen hoe het ging. Van het een kwam het ander. Voordat we het wisten waren we aan het zoenen en uiteindelijk zette ik haar maar tegen de muur."

Dries' nummertje met de kersverse bruid heeft geen nadelige gevolgen gehad voor haar huwelijk. "Ze hebben samen drie kinderen en ze zijn gelukkig getrouwd."

De zanger was opvallend openhartig over zijn seksleven. Op de vraag wat de gekste plek is waar hij ooit seks heeft gehad, antwoordde hij zonder enige schroom: "In een woonkamer, die gevuld was met zo'n twintig man. Mijn toenmalige vriendinnetje zat bij mij op schoot, met haar rug tegen me aan." Volgens Dries kwam het initiatief van zijn vriendin. "Ze had opeens mijn broek geopend. Met een kamer vol visite hebben we heel stiekem seks gehad. Volgens mij had maar één iemand het door." En voor wie het weten wil: meneer Roelvink bereikte zijn hoogtepunt...

wat een verhalen gister :lol:
dries de nieuwe wedding-crasher!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 16:12:
Net of sperma lekker smaakt

Ik weet niet, weet jij het?

Uitspraak van Johan says: op maandag 29 oktober 2007 om 16:13:
Ik weet niet, weet jij het?

Ja ik weet het :/

Die kerel die dat zei was toch homo?

:yes: Ach aansteller!

ze hebben toch nu ook al breezers met sperma smaak?

voor de kleine meisjes?

Vreemd, ik had hem er eerder voor aangezien om sex met een hond te hebben :lol:

:D Nadia uit de Gouden Kooi vind anders van wel :rot:

Uitspraak van actief op maandag 29 oktober 2007 om 16:18:
ze hebben toch nu ook al breezers met sperma smaak?

voor de kleine meisjes?

Handel (y)
eyz Dries haters :dood:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 15:24:
Hij begon dat verhaal te vertellen op een vraag die heel ergens anders over ging. Blijkbaar vond hij dat wel stoer om te vertellen of zo

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 15:44:
' De hele woonkamer zat vol met familie en vrienden en een vrouwtje ging op mijn schoot zitten en ik schoof hem er zo in en niemand had het door...op 1 iemand na... '

wat een schobbeljak!

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 16:20:
Nadia uit de Gouden Kooi vind anders van wel

Oh ja, dat van Dennis was zoet ofzo :rot:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 16:24:
Oh ja, dat van Dennis was zoet ofzo

Bosbessen de gekstuh! :cheer:

:rot:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 16:26:
Bosbessen de gekstuh!

1 x is genoeg O:)
laatste aanpassing
Daantje al wat vrolijker?

Het is maar waar je trots op bent....... neem nog een zonnebankje, Dries
Dries Roelvink:respect:, hij neemt dit onzinprogramma tenminste niet zo serieus en zwamt er gewoon goed op los met zijn stalen zonnebanksmoel.. Jezus ziet niemand dat nou:D

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 15:55:
Ja, Sophie is geil

absoluut :D
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op maandag 29 oktober 2007 om 17:28:
Dries Roelvink, hij neemt dit onzinprogramma tenminste niet zo serieus en zwamt er gewoon goed op los met zijn stalen zonnebanksmoel.. Jezus ziet niemand dat nou

hahaha echt he player eerste klas :lol: hij heeft nog 4000 kaarten te verkopen dus moet ergens ze media aandacht vandaan halen :respekt:
...
laatste aanpassing
Uitspraak van K*N*U*R*F*T op maandag 29 oktober 2007 om 17:28:
zwamt er gewoon goed op los met zijn stalen zonnebanksmoel..

:lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 15:55:
Ja, Sophie is geil :X

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 17:33:
absoluut :D

ja man :dood:

:roflol: vertel een verhaal op de tv en je bent de kaartjes zo kwijt..
:cheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 15:59:
Op je bruiloft even palen met een oude vriend van je. En die hoer heeft ook nog eens 3 kinderen ter wereld gebracht. Ik mag hopen dat de wetenschap niet ontdekt dat vreemdgaan in de genen zit.

tsjonge, jij bent ouderwets
is toch enorm origineel.

(n)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 16:20:
Vreemd, ik had hem er eerder voor aangezien om sex met een hond te hebben

Met Koala's: https://partyflock.nl/topic/965380:Neuken_met_dieren_S

Hi all.

My dream is to suck a Koala Cock, but some peoples said there is a big dangerous!

Can I become ill by sucking a koala Cock ????

Please Help me!
laatste aanpassing

Well no problem if it's your own koala or you know the koala and know that he's healthy. It's another thing when you do this with a wild koala, better don't risk it!

Do you got your own koala?

You can try jacking him of and when he gets a stiffy try to suck him but be very gentle cuz koala dick tissue is very delicate! This whole proces can take some time, most important is to respect the koala and stop if he doesn't like it (probably if he's too old and never had any experiences)!!! Don't push him and teach him taht you won't hurt him. Once he knwos this and knows how good it feels he will be hooked for the rest of his life
Most important; take your time for the training and respect (or better love) for the koala is essential!
laatste aanpassing

Ik zie het en hoor het hem nog zeggen :roflol:
er was eens een koffer met

een erg sterk verhaal :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 18:16:
ja man

:O Jij vindt van niet?

dat ga ik ook doen
Zal de bruidegom dit niet te oren komen? De betreffende persoon moet zich hier toch wel in herkennen denk ik?

Kon ze anwb niet bellen voor haar lekke bandje?

"ik ben de prins op het witte paard die jouw vannacht nog heeft meegenomen" haha :roflol:
laatste aanpassing door een beheerder
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Er zijn dingen waar ik niks over wil weten. Zoals het seksleven van Dries Roelvink. De zanger, die eerst steeds de publiciteit zocht met zijn huwelijksproblemen - hoera de verbintenis is gered -, wordt nu zo openhartig dat zelfs ik er niet meer tegen kan.

De 48-jarige adonis vertelde in het programma Spuiten en Slikken dat hij ooit op een bruiloft waar hij zou zingen een nummertje heeft gemaakt met de bruid. Kromme tenen: „Ik zette haar gewoon tegen de muur. Ze is nog steeds gelukkig getrouwd en het echtpaar heeft drie kinderen.” Ik krijg de man met de gele zwembroek niet meer uit mijn hoofd. Je slaapt toch geen rustige nacht meer als je Dries ooit op je bruiloft had.

En dan de onthulling over de vreemdste plek waar hij ooit seks had: In een woonkamer, die gevuld was met zo’n twintig man. „Mijn vriendinnetje zat bij mij op schoot, haar rug tegen me aan en ze had mijn broek geopend. We hadden seks zonder dat iemand het merkte.” En voor wie het weten wil: hij bereikte zijn hoogtepunt.

Mag ik dat zeggen Dries: ik wil het niet weten. Er komt binnenkort ook nog een film over de volkszanger, waarin fans hem ontvoeren vanwege zijn sperma. Ik ben geen psycholoog maar iemand die zijn seksuele prestaties zo centraal stelt, komt waarschijnlijk iets te kort. Wat? Dat wil ik dus niet weten.

Uitspraak van oozie op dinsdag 30 oktober 2007 om 15:59:
Wilma Nanninga

daar wil ik ook niets van weten.
Ik heb hem inderdaad ook gezien bij Spuiten en Slikken en hij kwam alles behalve geloofwaardig over.

Op de vraag of het misschien minder slim was dat hij dit nu op tv vertelde gaf hij het antwoord: "Ze zijn nog gelukkig samen en hebben 3 kinderen dus hij weet zeker van niks."
Ja maar na dat je dit gezegd hebt op tv gaat er toch een lichtje branden bij diegene?
"nee, want ik heb sindsdien 1000en bruiloften gehad"
Ja maar je zegt dat het een goeie vriendin van je was en dat je er al vaker mee geflikflooit hebt voordat ze samen waren. Dat zal hij dan ook wel weten en als ie nu toevallig zit te kijken...
"Nee hij weet niks dat weet ik zeker, want ze zijn nog steeds samen en hebben 3 kinderen"

Beetje onsamenhangende antwoorden allemaal, waarna Sophie dacht, laat maar, je ouwehoert toch, we gaan het wel ergens anders over hebben...
Daar gaat m,n huwelijk :s
roelvink :/ kansloos figuur.
Uitspraak van FC Lacoste op woensdag 31 oktober 2007 om 22:58:
roelvink kansloos figuur.

zeker
in zn gele speedo.
Misschien is die gast er wel achter gekomen dat hij met z`n vrouw heeft gerotzooid,en heeft hem daarmee geprobeerd te chanteren,en is ie daarom met`t hele verhaal naar buiten gekomen..

Een andere verklaring heb ik hier niet voor,wàt een gast zeg...:nocheer:
Nog meer mensen die hem willen op jullie huwelijks dag???? Voor vragen bel Dhr Roelvink voor verdere info....