Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 12:59:
Uitspraak van actief op dinsdag 23 oktober 2007 om 12:58:werk je als crash test dummy?
Nee.
Veel erger
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 09:36:Heb nog nooit wat gebroken
*ff afkloppen*
alleen me schouder uit de kom en gescheurd...maar was geen breuk...gelukkig...alleen was dat ook geen pretje
Nog helemaal niks!
Uitspraak van actief op maandag 22 oktober 2007 om 23:17:behalve je hart dan
m'n linker bovenbeen op 3 plaatsen, m'n schedel en me trommelvlies( in 1 ongeluk)
m'n ribben 2 keer
m'n vliezen 2 keer
m'n pols blijkbaar ook 1 keer (volgens de foto's)
Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op woensdag 24 oktober 2007 om 19:16:mijn linker pols op 2 plekken........ als ik veel aan het tillen ben dan heb ik er nog wel eens dat het trekt van binnen.
Hier precies hetzelfde!
En ken nog steeds niet met links roken of drinken. Verdomd lastig dat omwisselen de hele tijd.
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 25 oktober 2007 om 15:39:En ken nog steeds niet met links roken of drinken. Verdomd lastig dat omwisselen de hele tijd.
ken t, maar naar 2 operaties doet die van mij t weer naar behoren
(wel een goede smoes als je bij je ouders bent, hoef je niet af te ruimen
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 09:25:dat krijg je van skaten en bmx
Is ook voor kinderen, ik was vroeger volgensmij veel flexibeler, brak nooit wat. Nu moet je gewoon niet meer van die stomme dingen doen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 14:36:Ik heb nog nooit wat gebroken.. *afkloppen*

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)