Partyflock

Forumonderwerp · 976501

15 okt begint het weer, Hollands next topmodel!
misschien ben jij wel degene die onlogisch is
*EDIT*

Ik ga er niet meer op in, mijn punt is duidelijk en een bitchfight om een kutprogramma is ZEER onnodig.
laatste aanpassing
Het is iid goed zo, als iedereen gewoon z'n mond houd :X of ze t nu "denken" te weten of niet.. dan kan er ook niks meer gebeuren!! Laten we gewoon leuk of niet leuk ;P over dit programma praten...:flower:
laatste aanpassing

Uitspraak van Satanica op donderdag 25 oktober 2007 om 23:37:
Ik ga er niet meer op in, mijn punt is duidelijk en een bitchfight om een kutprogramma is ZEER onnodig.laatste aanpassing 25 oktober 2007 23:38

ja oke klaar dan wou ook ff mijn punt duidelijk maken
Uitspraak van LESS IS MORE ;P op vrijdag 26 oktober 2007 om 09:47:
Het is iid goed zo, als iedereen gewoon z'n mond houd of ze t nu "denken" te weten of niet.. dan kan er ook niks meer gebeuren!! Laten we gewoon leuk of niet leuk over dit programma praten

oke vanaf nu weer gezellie:flower:
Uitspraak van Satanica op donderdag 25 oktober 2007 om 22:59:
Hier staat dus (als ik het goed heb gezien) wie er gaat winnen...
Maar ik wil niet nog een keer kijken omdat ik het echt neit wil

Je heb gelijk er staat alle info op, wie er wint en wie er welke aflevering uitgaat.

Droog

Uitspraak van LESS IS MORE ;P op donderdag 25 oktober 2007 om 22:15:
dat is toch nog helemaal niet bekend en iedereen wie t doorlult krijgt een fixe boete, dus eigenlijk geloof ik t niet, sorry

dan geloof je t toch lekker niet:lol:
geen zin om verder erop in te gaan:nee: weet toch wel dat ik gelijk krijg op wie 2e word :)
Wat maakt het uit

Uiteindelijk zie je ze vanzelf weer in de mora reclames terug :/

Hoeist met Sanne eigenlijk?

Uitspraak van zomerli op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:19:
Uiteindelijk zie je ze vanzelf weer in de mora reclames terug

:roflol: zoiets ja 8)

geen flauw idee:nee:
je ziet haar nergens op reclames of whatever:s

maar weet je wat het met HNTM is..t word zo uitgemolken allemaal..ff hebben ze die 5 min of fame en dan hoor of zie je ze amper:s
laatste aanpassing
Ik heb het even gegoogled, en sanne zit nu bij een Duits bureau, nadat ze bij Ford models en dat andere bureau weg(gestuurd?) is.
laatste aanpassing

kan ze weleens duits? 8) :9

hmmz nu ben k wel nieuwsgierig waarom ze daar idd dan weg is:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:30:
ff hebben ze die 5 min of fame en dan hoor of zie je ze amper

Juist.. beter dus dat silvia 2de was :)

Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:49:
Juist.. beter dus dat silvia 2de was

idd:jaja:

lig nog steeds dubbel als k die reclame met haar erin..daar gaat je carriëre :lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:58:
lig nog steeds dubbel als k die reclame met haar erin..daar gaat je carriëre

:lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:48:
kan ze weleens duits?

20 minuten rijden en ze is in duitsland :p

Twents klinkt als duits :lol:

Uitspraak van Profiel 11580 op vrijdag 26 oktober 2007 om 21:05:
Twents klinkt als duits

:lol: laat het ze maar niet horen daar in twente 8)

maarja je weet t niet he..ze kon al amper engels dus mischien krijgt ze nu ook wel n speedcursus duits :lol:
Mijn pizza werd net bezorgd door Sanne!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 21:10:
laat het ze maar niet horen daar in twente

:lol: het is toch zo.. O:)

ik vind anna ook maar lelijk hoor.. vooral zonder make up, die neus, en die uitpuilende ogen, het is gewoon een publiciteitsstunt dat zij weer mee mag doen aan een tv programma.

ik vind dat satanica gelijk heeft

sophie maakt grote kans denk ik, die heeft de looks!

Hoe ze als persoon zijn moet nog een beetje blijken,daarvoor heb ik ze nog te weinig gezien.
Maar qua uiterlijk vind ik Sophie en Kassandra het mooist..

en Anna en Cicila het minst
*edit* 2x, Pf heeft kuren..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:58:
lig nog steeds dubbel als k die reclame met haar erin..daar gaat je carriëre

In NL loopt haar carriere minder omdat ze hier meer een "typetje" is, maar als ik het goed begrepen heb loopt het in het buitenland wel, ze is het nieuwe gezicht van Guess en ze is gecast voor shows van Victoria's Secret! Zo slecht doet ze het niet dus!

Over komende serie: Zitten zeker mooie meiden in.. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt.. En over dat roddelen: reken maar dat die vragen gewoon gesteld zijn aan die meiden, wat vind je van die en van die, en die antwoorden laten ze dan zien. Allemaal in scene gezet zodat het lijkt of iedereen over elkaar lult. Niemand is zo stom om dat meteen uit zichzelf in de camera te zeggen neem ik aan.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 12:13:
ik vind anna ook maar lelijk hoor.. vooral zonder make up, die neus, en die uitpuilende ogen, het is gewoon een publiciteitsstunt dat zij weer mee mag doen aan een tv programma.

Ben ik het niet mee eens.. Het programma wordt toch wel bekeken hoor, met of zonder Anna. Dat soort stunten hebben ze niet nodig volgens mij. En zij lelijk? Dan zijn er veeeeeel lelijke mensen in de wereld hoor!
(Maar goed, iedereen zijn mening ;) (f))
laatste aanpassing
Uitspraak van VS* op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:15:
In NL loopt haar carriere minder omdat ze hier meer een "typetje" is, maar als ik het goed begrepen heb loopt het in het buitenland wel, ze is het nieuwe gezicht van Guess en ze is gecast voor shows van Victoria's Secret! Zo slecht doet ze het niet dus!

Inderdaad, lees wel vaker dat ze ergens voor is gecast. Heel erg gaaf, want vind nog steeds dat ze had moeten winnen. Maar Sanne is misschien meer een 'europees' model. :lief:

Nederlands 'topmodel' Sylvia tekent bij Guess

Sylvia Geersen, die vorig jaar tweede werd bij Hollands Next Top Model, heeft een deal gesloten met de Amerikaanse modegigant Guess. Een jaar lang zal ze prijken op billboards en in televisiecampagnes van het populaire merk. Dat vertelt de Rotterdamse woensdag in RTL Boulevard. Ze treedt daarmee in de voetsporen van Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Anna Nicole Smith en Paris Hilton.

De 22-jarige Geersen eindigde in de modellenwedstrijd als tweede achter Sanne Nijhof. Toch gaat het haar nu voor de wind. Naast het contract met Guess, is ze het nieuwe gezicht van cosmeticamerk Laura Mercier.

Sylvia is naast model ook zangeres. Zo bracht ze eerder dit jaar het singletje 'Give it to me' uit. Daarnaast is ze bij het grote publiek bekend als 'lekker ding' uit de reclamespotjes van Mora.

laatste aanpassing

Sylvia vind ik echt supermooi !!!
alleen jammer dat ze inmiddels neptieten heeft aangeschaft (N)
ik vind dat een topmodel puur natuur moet zijn :flower:
Ze lijkt aan de ene kant een bitch,maar ik moest toch wel erg om haar opmerkingen en acties lachen met dat Rotterdamse accent.

Snap niet dat Sanne won,wat een spook zeg :rot:

Kim van de vorige topmodels en die tweeling Lois en River zijn ook wel favo's van mij..

Dit keer vind ik er niet echt een hele speciale bij zitten.
laatste aanpassing

Vond Sylvia ook veeeeel mooier en veeeeel beter dan Sanne..
Zag Sylvia ook wel vaak op grote posters in kledingwinkels hangen in Nederland..

Haha zit je tv te kijken zie je een of andere papzak met een diadeem en een sjaaltje %)
Beetje jammer dat Anna over iemand anders wat zegt terwijl ze zelf ook een laag plamuur nodig heeft. Alsof ze zelf zo'n modellen hoofd heeft?? :rot:

Hoezo make up doet wonderen..... Tsja :gaap:
Uitspraak van M. :') op zaterdag 27 oktober 2007 om 20:13:
Beetje jammer dat Anna over iemand anders wat zegt terwijl ze zelf ook een laag plamuur nodig heeft

Ik vind Anna juist mooier zonder al die make-up (Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 12:13:

ik vind dat satanica gelijk heeft

Mensen, Anna zit hier op Partyflock hehe, dus die zal vast wel eens meelezen...

:flower:
Uitspraak van Satanica op donderdag 25 oktober 2007 om 23:05:
Ik ga dus net in alle vetrouwen kijken en het staat er WEL op

Ja het staat erop, was namelijk benieuwd :)
Uitspraak van M to the OOTJE™ op zaterdag 27 oktober 2007 om 22:19:

Ja dus? Denk dat iedereen toch wel zn mening hier mag neer zetten.

Of ze het nou leuk vind of niet. En als je daar niet tegen kan moet je vooral niet mee doen aan dat soort prog's
Uitspraak van M to the OOTJE™ op zaterdag 27 oktober 2007 om 22:22:
Ja het staat erop, was namelijk benieuwd

Nou mijn excuses dan.. :flower: ik vind t wel raar dat dat zo te vinden is.. beetje slecht geregeld dan!!!
Ma goed ik heb gelukkig niet gekeken, dus ik ga met "spanning" kijken ;P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:45:
Snap niet dat Sanne won,wat een spook zeg

Kim van de vorige topmodels en die tweeling Lois en River zijn ook wel favo's van mij..

Dit keer vind ik er niet echt een hele speciale bij zitten.laatste aanpassing 27 oktober 2007 16:47

Uitspraak van M. :') op zaterdag 27 oktober 2007 om 22:32:

ze mag toch ook meelezen ieder heeft zijn eigen mening toch!!!
Mischien in real life is ze wel aardig maar op tv is ze een beetje overdreven
ik vind al die meisjes wel aardig maar topmodel?? kom op...
zo bijzonder mooi zijn ze zeker niet , en die sanne van vorig seizoen was al helemaal niet mooi maar ja ze stond wel weer mooi op foto's , daar zal het hem allemaal wel om te doen zijn

Ik vind Sylvia zeker een mooie meid, Maar ik vind Sanne ook niet lelijk.
Kim vind ik wel een leuk meisje om te zien maar ik vond Lois en River wel mooier.

Ben benieuwt wie dit keer gaat winnen :cheer:
nou idd die sylvia was erg mooi
Uitspraak van devious127 op zondag 28 oktober 2007 om 10:51:
zo bijzonder mooi zijn ze zeker niet

Vind er dit jaar meer mooie meiden bijzitten.
Sophie en Monique :jaja:

Die is heel druk hier in Nederland en gaat binnenkort weer naar Amerika.

Ze was een slet, en dat zal ze altijd blijven.
Van het geld zal ze wel der extensions aangeschaft hebben en opgemaakt aan feesten

Mens, ken je haar ofzo :/ je bent wel erg zeker van wat je zegt he (y)

Anna heb van der centen een auto gekocht en een opleiding betaalt, dus kom niet zo dom praten als je mensen niet eens kent:x

Jaloers kreng :flower:

hihaa knallen!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 19:27:
Jaloers kreng :flower:

Hoezo moet je dan gelijk jaloers zijn? :rot:

Als zij jaloers is dan is Anna dus ook jaloers op die andere meiden waar ze commentaar op had. Of niet soms? ;)
Uitspraak van M. :') op maandag 29 oktober 2007 om 00:15:
Als zij jaloers is dan is Anna dus ook jaloers op die andere meiden waar ze commentaar op had. Of niet soms?

Mwah, vind dit toch commentaar van een ander niveau. ;)

Ze was een slet, en dat zal ze altijd blijven.
Van het geld zal ze wel der extensions aangeschaft hebben en opgemaakt aan feesten

:/
Uitspraak van lindaaatje op zondag 28 oktober 2007 om 13:53:
Vind er dit jaar meer mooie meiden bijzitten.

Helemaal mee eens.
Uitspraak van lindaaatje op maandag 29 oktober 2007 om 09:12:
Mwah, vind dit toch commentaar van een ander niveau. ;)

Ja goed maar het komt op het zelfde neer.

Anna zegt ook van andere dat ze er niet uit zien dus dat is inprincipe het zelfde.