Ik ga er niet meer op in, mijn punt is duidelijk en een bitchfight om een kutprogramma is ZEER onnodig.laatste aanpassing 25 oktober 2007 23:38
ja oke klaar dan wou ook ff mijn punt duidelijk maken
Uitspraak van LESS IS MOREHet is iid goed zo, als iedereen gewoon z'n mond houd of ze t nu "denken" te weten of niet.. dan kan er ook niks meer gebeuren!! Laten we gewoon leuk of niet leuk over dit programma pratenop vrijdag 26 oktober 2007 om 09:47:
oke vanaf nu weer gezellie
Uitspraak van LESS IS MOREdat is toch nog helemaal niet bekend en iedereen wie t doorlult krijgt een fixe boete, dus eigenlijk geloof ik t niet, sorryop donderdag 25 oktober 2007 om 22:15:
dan geloof je t toch lekker niet
geen zin om verder erop in te gaan
Uiteindelijk zie je ze vanzelf weer in de mora reclames terug
Hoeist met Sanne eigenlijk?
geen flauw idee
je ziet haar nergens op reclames of whatever
maar weet je wat het met HNTM is..t word zo uitgemolken allemaal..ff hebben ze die 5 min of fame en dan hoor of zie je ze amper
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:48:kan ze weleens duits?
20 minuten rijden en ze is in duitsland
Twents klinkt als duits
Uitspraak van Profiel 11580 op vrijdag 26 oktober 2007 om 21:05:Twents klinkt als duits
maarja je weet t niet he..ze kon al amper engels dus mischien krijgt ze nu ook wel n speedcursus duits
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 21:10:laat het ze maar niet horen daar in twente
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 oktober 2007 om 19:58:lig nog steeds dubbel als k die reclame met haar erin..daar gaat je carriëre
In NL loopt haar carriere minder omdat ze hier meer een "typetje" is, maar als ik het goed begrepen heb loopt het in het buitenland wel, ze is het nieuwe gezicht van Guess en ze is gecast voor shows van Victoria's Secret! Zo slecht doet ze het niet dus!
Over komende serie: Zitten zeker mooie meiden in.. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt.. En over dat roddelen: reken maar dat die vragen gewoon gesteld zijn aan die meiden, wat vind je van die en van die, en die antwoorden laten ze dan zien. Allemaal in scene gezet zodat het lijkt of iedereen over elkaar lult. Niemand is zo stom om dat meteen uit zichzelf in de camera te zeggen neem ik aan.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 12:13:ik vind anna ook maar lelijk hoor.. vooral zonder make up, die neus, en die uitpuilende ogen, het is gewoon een publiciteitsstunt dat zij weer mee mag doen aan een tv programma.
Ben ik het niet mee eens.. Het programma wordt toch wel bekeken hoor, met of zonder Anna. Dat soort stunten hebben ze niet nodig volgens mij. En zij lelijk? Dan zijn er veeeeeel lelijke mensen in de wereld hoor!
(Maar goed, iedereen zijn mening
laatste aanpassing
In NL loopt haar carriere minder omdat ze hier meer een "typetje" is, maar als ik het goed begrepen heb loopt het in het buitenland wel, ze is het nieuwe gezicht van Guess en ze is gecast voor shows van Victoria's Secret! Zo slecht doet ze het niet dus!
Inderdaad, lees wel vaker dat ze ergens voor is gecast. Heel erg gaaf, want vind nog steeds dat ze had moeten winnen. Maar Sanne is misschien meer een 'europees' model.
Nederlands 'topmodel' Sylvia tekent bij Guess
Sylvia Geersen, die vorig jaar tweede werd bij Hollands Next Top Model, heeft een deal gesloten met de Amerikaanse modegigant Guess. Een jaar lang zal ze prijken op billboards en in televisiecampagnes van het populaire merk. Dat vertelt de Rotterdamse woensdag in RTL Boulevard. Ze treedt daarmee in de voetsporen van Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Anna Nicole Smith en Paris Hilton.
De 22-jarige Geersen eindigde in de modellenwedstrijd als tweede achter Sanne Nijhof. Toch gaat het haar nu voor de wind. Naast het contract met Guess, is ze het nieuwe gezicht van cosmeticamerk Laura Mercier.
Sylvia is naast model ook zangeres. Zo bracht ze eerder dit jaar het singletje 'Give it to me' uit. Daarnaast is ze bij het grote publiek bekend als 'lekker ding' uit de reclamespotjes van Mora.
Sylvia Geersen, die vorig jaar tweede werd bij Hollands Next Top Model, heeft een deal gesloten met de Amerikaanse modegigant Guess. Een jaar lang zal ze prijken op billboards en in televisiecampagnes van het populaire merk. Dat vertelt de Rotterdamse woensdag in RTL Boulevard. Ze treedt daarmee in de voetsporen van Claudia Schiffer, Drew Barrymore, Anna Nicole Smith en Paris Hilton.
De 22-jarige Geersen eindigde in de modellenwedstrijd als tweede achter Sanne Nijhof. Toch gaat het haar nu voor de wind. Naast het contract met Guess, is ze het nieuwe gezicht van cosmeticamerk Laura Mercier.
Sylvia is naast model ook zangeres. Zo bracht ze eerder dit jaar het singletje 'Give it to me' uit. Daarnaast is ze bij het grote publiek bekend als 'lekker ding' uit de reclamespotjes van Mora.
laatste aanpassing
Sylvia vind ik echt supermooi !!!
alleen jammer dat ze inmiddels neptieten heeft aangeschaft (N)
ik vind dat een topmodel puur natuur moet zijn
Ze lijkt aan de ene kant een bitch,maar ik moest toch wel erg om haar opmerkingen en acties lachen met dat Rotterdamse accent.
Snap niet dat Sanne won,wat een spook zeg
Kim van de vorige topmodels en die tweeling Lois en River zijn ook wel favo's van mij..
Dit keer vind ik er niet echt een hele speciale bij zitten.
alleen jammer dat ze inmiddels neptieten heeft aangeschaft (N)
ik vind dat een topmodel puur natuur moet zijn
Ze lijkt aan de ene kant een bitch,maar ik moest toch wel erg om haar opmerkingen en acties lachen met dat Rotterdamse accent.
Snap niet dat Sanne won,wat een spook zeg
Kim van de vorige topmodels en die tweeling Lois en River zijn ook wel favo's van mij..
Dit keer vind ik er niet echt een hele speciale bij zitten.
laatste aanpassing
Beetje jammer dat Anna over iemand anders wat zegt terwijl ze zelf ook een laag plamuur nodig heeft. Alsof ze zelf zo'n modellen hoofd heeft?? 
Hoezo make up doet wonderen..... Tsja
Hoezo make up doet wonderen..... Tsja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 12:13:ik vind anna ook maar lelijk hoor.. vooral zonder make up, die neus, en die uitpuilende ogen, het is gewoon een publiciteitsstunt dat zij weer mee mag doen aan een tv programma.
ik vind dat satanica gelijk heeft
Mensen, Anna zit hier op Partyflock hehe, dus die zal vast wel eens meelezen...
Uitspraak van M to the OOTJE™ op zaterdag 27 oktober 2007 om 22:19:Mensen, Anna zit hier op Partyflock hehe, dus die zal vast wel eens meelezen...
Ja dus? Denk dat iedereen toch wel zn mening hier mag neer zetten.
Of ze het nou leuk vind of niet. En als je daar niet tegen kan moet je vooral niet mee doen aan dat soort prog's
Uitspraak van M to the OOTJE™ op zaterdag 27 oktober 2007 om 22:22:Ja het staat erop, was namelijk benieuwd
Nou mijn excuses dan..
Ma goed ik heb gelukkig niet gekeken, dus ik ga met "spanning" kijken
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 oktober 2007 om 16:45:Snap niet dat Sanne won,wat een spook zeg
Dit keer vind ik er niet echt een hele speciale bij zitten.laatste aanpassing 27 oktober 2007 16:47
Uitspraak van devious127 op zondag 28 oktober 2007 om 10:51:zo bijzonder mooi zijn ze zeker niet
Vind er dit jaar meer mooie meiden bijzitten.
Sophie en Monique
Ze was een slet, en dat zal ze altijd blijven.
Van het geld zal ze wel der extensions aangeschaft hebben en opgemaakt aan feesten
Mens, ken je haar ofzo
Anna heb van der centen een auto gekocht en een opleiding betaalt, dus kom niet zo dom praten als je mensen niet eens kent
Jaloers kreng
Als zij jaloers is dan is Anna dus ook jaloers op die andere meiden waar ze commentaar op had. Of niet soms?
Mwah, vind dit toch commentaar van een ander niveau.
Ze was een slet, en dat zal ze altijd blijven.
Van het geld zal ze wel der extensions aangeschaft hebben en opgemaakt aan feesten
Uitspraak van lindaaatje op zondag 28 oktober 2007 om 13:53:Vind er dit jaar meer mooie meiden bijzitten.
Helemaal mee eens.
Uitspraak van lindaaatje op maandag 29 oktober 2007 om 09:12:Mwah, vind dit toch commentaar van een ander niveau.
Ja goed maar het komt op het zelfde neer.
Anna zegt ook van andere dat ze er niet uit zien dus dat is inprincipe het zelfde.