Uitspraak van ..:: Starlight ::.. op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:13:Project Catwalk
vind het wel mooi hoe die mensen zomaar dingen maken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:16:Maar die Kassandra en Carmen zijn dus echt geen types voor mij
Hihi voor mij ook niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:16:Ik vind Nana ontzettend mooi..
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 23:34:Ik verwacht met Anna een tweede Sylvia
Ik ook
Uitspraak van ~*Sammie*~ op dinsdag 23 oktober 2007 om 12:27:en shardene, die heeft trouwens ook mee gedaan aan Idols
ja dat had ik gezien ja, haha wat een muts.. ze is wel heel mooi maar echt slim kom ze niet over met dr piepstem
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 11:16:Maar die Kassandra en Carmen zijn dus echt geen types voor mij
kassandra vind k wel koel
alleen die carmen idd..bohh nu weet k waarom me collega haar gedumpt heeft! wat n zeikwijf
Uitspraak van LESS IS MOREdie Anna ging hakkuhop dinsdag 23 oktober 2007 om 15:54:
was afgelopen zaterdag ook op partyraiser..best air heeft dat kind zeg niet te geloven
Verbaast me dat alle meiden nu eg mooi zijn
vorige seizoene was het niet veel
maar ik ben voor Anna !!
vorige seizoene was het niet veel
maar ik ben voor Anna !!
Uitspraak van LESS IS MOREmet die brilop dinsdag 23 oktober 2007 om 15:54:
wat een figuur,vin t wel wat hebben die grote bril
k zet me geld in op sophie of anna, die carmen idd btje vaag wijf
staat ook nioet zo stevig in de'r schoenen..
Uitspraak van LESS IS MOREIk vind die kassandra ook erg verschrikkelijk!! Op iedereen commentaar geven gelijk haha, ma zelf met die brilop dinsdag 23 oktober 2007 om 15:54:
Idd ja
Vreselijk kind.. heeft aan iedereen een hekel behalve aan zichzelf..
Ben benieuwd naar de make over...
Ik ook
Monique of Sophie gaat winnen. Klaar!
Mark my words.
Carmen en Cecile vond ik ook nog wel leuk, maar komen op het eerste oog niet eens bij die eerste twee in de buurt.
Waarom doet die Anna nou weer mee, heeft zij een contract met RTL ofzo? Behalve dat ik het een raar wijf vind, heeft haar uiterlijk niets met mode te maken...
Mark my words.
Carmen en Cecile vond ik ook nog wel leuk, maar komen op het eerste oog niet eens bij die eerste twee in de buurt.
Waarom doet die Anna nou weer mee, heeft zij een contract met RTL ofzo? Behalve dat ik het een raar wijf vind, heeft haar uiterlijk niets met mode te maken...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 11:35:Ik ook lachen voor de meiden die kort haar krijgen
zag in een voorstukje dat een van die donkere meiden kaal gaat
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 23:34:Ik verwacht met Anna een tweede Sylvia
Sylvia was veeeeeeeeeel leuker.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 11:35:echt weer zo'n alto net zoals die Marcia uit deel 1 ..
Vreselijk kind.. heeft aan iedereen een hekel behalve aan zichzelf..
indd
Anna heeft ook gelijk op iedereen commentaar (N)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 16:28:was afgelopen zaterdag ook op partyraiser..best air heeft dat kind zeg niet te geloven
Daarom mag ik die Anna niet.
In dames in de dop vondt ik het al zo'n nagemaakte en toen we der tegen kwamen op de Dance parade had ze ook al zo'n verschrikkelijke attitude
Wil ik ent effe de namen opzoeken, zie ik dus al wie er wint
Dus maar snel weggeklikt, tis maar goed dat ik de namen niet meer bij de koppen kan plakken anders had ik het weer geweten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 14:39:zag in een voorstukje dat een van die donkere meiden kaal gaat
hmmm net als ovo toen? eerst 10 keer janken en t dan toch wel heel mooi vinden, omdat andere dat vinden...
Uitspraak van LESS IS MOREdat kan toch helemaal niet?? Volgens mij is Live de catwalk.. tenminste "live" in iig die week dat wij t op tv zien, dat vorig jaar ook....op woensdag 24 oktober 2007 om 21:56:
Volgens mij ook ja.. want vorig jaar kon je je opgeven als je erbij wilde zijn dacht ik...
laatste aanpassing
Uitspraak van LESS IS MOREdat kan toch helemaal niet?? Volgens mij is Live de catwalk.. tenminste "live" in iig die week dat wij t op tv zien, dat vorig jaar ook....op woensdag 24 oktober 2007 om 21:56:
ja volgens mij ook.. en je kon toen stemmen op je favoriet
Uitspraak van LESS IS MOREdat kan toch helemaal niet??op woensdag 24 oktober 2007 om 21:56:
Idd, lijkt me sterk dat je het al kan zien op internet.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 14:40:vorig jaar zeiden mensen ook al dat ze wisten en hadden gelezen wie er won.. en toen kon het ook niet
je moet ze ook niet geloven.
Wil ik ent effe de namen opzoeken, zie ik dus al wie er wint
Dus maar snel weggeklikt, tis maar goed dat ik de namen niet meer bij de koppen kan plakken anders had ik het weer geweten
Sanne wist trouwens al een paar weken voor dat wij het wisten dat ze gewonnen had he... Alleen toen was de finale niet live volgens mij
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 24 oktober 2007 om 14:38:Carmen en Cecile vond ik ook nog wel leuk, maar komen op het eerste oog niet eens bij die eerste twee in de buurt.
uit betrouwbare bronnen weet ik wie iig 2e word
voor mensen die t echt willen weten pben me maar
In dames in de dop vondt ik het al zo'n nagemaakte en toen we der tegen kwamen op de Dance parade had ze ook al zo'n verschrikkelijke attitude
k vind die stem van dr alleen al kut
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 20:42:betrouwbare bronnen
dat is toch nog helemaal niet bekend en iedereen wie t doorlult krijgt een fixe boete, dus eigenlijk geloof ik t niet, sorry
ja die anne
ze schijnt in delft te wonen of zo teminsten dat hoorde ik een oud collega van me vriend ging met haar om ze schijnt een beetje een viezerik te zijn makelijk dus met jongens en ze houd van af en toe een pilletje en snuif
tja ik weet niet of het waar is hoor!
Wat zou ze met het geld gedaan hebben van dames in de dop ze lijkt niet meer op een dame gewoon hoe ze al was toen ze daar aankwam
en nu zit ze weer in hollands next top model vaag he
ze schijnt in delft te wonen of zo teminsten dat hoorde ik een oud collega van me vriend ging met haar om ze schijnt een beetje een viezerik te zijn makelijk dus met jongens en ze houd van af en toe een pilletje en snuif
tja ik weet niet of het waar is hoor!
Wat zou ze met het geld gedaan hebben van dames in de dop ze lijkt niet meer op een dame gewoon hoe ze al was toen ze daar aankwam
en nu zit ze weer in hollands next top model vaag he
In de hollands next topmodel zit ook die maffe bitch die meedeed aan idols is wel lol 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland's_Next_Top_Model_3
Hier staat dus (als ik het goed heb gezien) wie er gaat winnen...
Maar ik wil niet nog een keer kijken omdat ik het echt neit wil weten.
DUS LET OP: WIE ZICH ERAAN WAAGT TE KIJKEN LOOPT HET RISICO DE UITSLAG TE ZIEN!!!
(anders krijg ik straks te horen dat ik de boel verklik maar dat is dus NIET zo)
Ze was een slet, en dat zal ze altijd blijven.
Van het geld zal ze wel der extensions aangeschaft hebben en opgemaakt aan feesten
Hier staat dus (als ik het goed heb gezien) wie er gaat winnen...
Maar ik wil niet nog een keer kijken omdat ik het echt neit wil weten.
DUS LET OP: WIE ZICH ERAAN WAAGT TE KIJKEN LOOPT HET RISICO DE UITSLAG TE ZIEN!!!
(anders krijg ik straks te horen dat ik de boel verklik maar dat is dus NIET zo)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 22:38:Wat zou ze met het geld gedaan hebben van dames in de dop ze lijkt niet meer op een dame gewoon hoe ze al was toen ze daar aankwam
Ze was een slet, en dat zal ze altijd blijven.
Van het geld zal ze wel der extensions aangeschaft hebben en opgemaakt aan feesten